Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 982, 983, 984, 985, 986, 987, 988 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verkoudheid :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Verkoudheid :(

Iedereen in mijn omgeving is ook verkouden ja.. hopelijk word ik niet verkouden voor zaterdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anders ben je het wel na zaterdag. Met duizenden mensen op een hoop wordt het niet minder normaal gesproken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 14:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weekenddienst.... welke gek verzint het dat we om 6u moeten beginnen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Anders ben je het wel na zaterdag. Met duizenden mensen op een hoop wordt het niet minder normaal gesproken.

Als je toevallig resistent bent tegen dit virus kan iedereen lekker op je gaan niezen want je wordt toch niet ziek :P

Vergeleken met vroeger, ben ik bijna nooit meer verkouden terwijl ik nou niet bepaald gezonder leef (klopt af). Vraag me af waar dat verschil tussen mensen in zit
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 16:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nachtshift hebben terwijl iedereen de laatste BBQ aansteekt :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2017 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bus van party vervoer die wonderbaarlijk genoeg ons twee komt ophalen in Heerhugowaard en ik had al betaald voor een andere bus >.<. Zitten dan een tijdje met zn tweeen in de bus haha. Hopelijk kan ik Mn geld nog terug krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 10:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Jordy schreef:
Anders ben je het wel na zaterdag. Met duizenden mensen op een hoop wordt het niet minder normaal gesproken.

Als je toevallig resistent bent tegen dit virus kan iedereen lekker op je gaan niezen want je wordt toch niet ziek :P

Vergeleken met vroeger, ben ik bijna nooit meer verkouden terwijl ik nou niet bepaald gezonder leef (klopt af). Vraag me af waar dat verschil tussen mensen in zit


In heul veel zaken. Een belangrijke is je jeugd, je hebt een beter immuunsysteem als je vroeger veel buiten hebt gespeeld, in plaats van binnen te zitten. Maar ook je leefstijl (voeding, sporten, ga je in de winter op de fiets naar school werk of neem je de auto) speelt een belangrijke rol. Plus genetisch is er ook veel bepaald. Nou dit was mijn uitleg Roy, groetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2017 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik weet dat het aan heeel veel ligt. Maar zo simpel ligt het niet zoals je zelf ook weet :P. Ik denk zelf dat slaap een heel belangrijke factor is voor je weerstand. Waar ik vroeger toen ik naar school moest standaard vroeg op moest staan (ben een avond mens, kan ik slecht tegen), doe ik dat nu 2-3 dagen per week. Ben tegenwoordig bijna nooit ziek terwijl ik dat op de middelbare school nog best vaak was
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spierpijn van de voetbal gisteren >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3.5 uur te vroeg wakker worden op maandag na slechts 4 uur geslapen te hebben. Lig inmiddels al bijna 3 uur wakker in bed omdat ik hoopte nog wat te kunnen slapen maar dat heeft ook niks uitgemaakt. Ben alleen maar moeier dan toen ik wakker werd.

Überhaupt wakker worden op maandag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:

Überhaupt wakker worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 09:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Niet zo emo ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Emogedrag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
3.5 uur te vroeg wakker worden op maandag na slechts 4 uur geslapen te hebben. Lig inmiddels al bijna 3 uur wakker in bed omdat ik hoopte nog wat te kunnen slapen maar dat heeft ook niks uitgemaakt. Ben alleen maar moeier dan toen ik wakker werd.

Überhaupt wakker worden op maandag.


Joey gaat het wel goed met je, vgm heb jij gewoon even een armpie over de schouder nodig, een aai over de bol. Kop op maat :cry:

En als dat allemaal niet meer werkt: 113
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
MeneerEend schreef:
Upcoming, Rumag en al die kankeritus op je tijdlijn


Zo net een foto van een wentelteefje met de tekst: wie weet wat dit is?
Afbeelding


Om hier nog even op in te haken: Afbeelding

Toch ga ik hem even doen
Edit: yes Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 16:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Defqon legends bomber die nog steeds niet verzonden is :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
klapstoel schreef:
MeneerEend schreef:
Upcoming, Rumag en al die kankeritus op je tijdlijn


Zo net een foto van een wentelteefje met de tekst: wie weet wat dit is?
Afbeelding


Om hier nog even op in te haken: Afbeelding

Toch ga ik hem even doen
Edit: yes Afbeelding


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een filmpje in elkaar geknutseld en na het exporteren erachter komen dat je in een shot 2 verschillende kleurinstellingen hebt gebruikt waardoor het er niet uitziet. Nu vanavond weer bewerken en dan online gooien -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ik elke keer slaap in de bus. Voor de rest heb ik wel geluk dat ik altijd net in mijn dorp wakker word. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Dat ik elke keer slaap in de bus. Voor de rest heb ik wel geluk dat ik altijd net in mijn dorp wakker word. ^^


Hoe is dit dan een irritatiemoment? Is toch lekker slapen en je wordt nog op tijd wakker ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Dat ik elke keer slaap in de bus. Voor de rest heb ik wel geluk dat ik altijd net in mijn dorp wakker word. ^^


Hoe is dit dan een irritatiemoment? Is toch lekker slapen en je wordt nog op tijd wakker ook


Soms heb ik gewoon zin om een beetje op de tellie te kloten, maar dan vallen mijn ogen op een gegeven moment gewoon dicht en heb ik ineens van alles aangeklikt. Soms is het niet erg, maar over het algemeen vind ik het vreselijk irritant. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
ErikZ schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Dat ik elke keer slaap in de bus. Voor de rest heb ik wel geluk dat ik altijd net in mijn dorp wakker word. ^^


Hoe is dit dan een irritatiemoment? Is toch lekker slapen en je wordt nog op tijd wakker ook


Soms heb ik gewoon zin om een beetje op de tellie te kloten, maar dan vallen mijn ogen op een gegeven moment gewoon dicht en heb ik ineens van alles aangeklikt. Soms is het niet erg, maar over het algemeen vind ik het vreselijk irritant. :/

Dat verklaart een hoop van je posts
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 16:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Vorige  1 ... 982, 983, 984, 985, 986, 987, 988 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic