Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 993, 994, 995, 996, 997, 998, 999 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leerlingen die zeggen dat ze echt een 3 hebben gehaald voor hun schoolexamen en dan ineens aankomen zetten met een 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Leerlingen die zeggen dat ze echt een 3 hebben gehaald voor hun schoolexamen en dan ineens aankomen zetten met een 8.

Ja ik snap dat ook nooit zo goed. Je kan toch wel bedenken wat je goed en fout hebt gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Leerlingen die zeggen dat ze echt een 3 hebben gehaald voor hun schoolexamen en dan ineens aankomen zetten met een 8.

Vrouwen/Meisjes neem ik aan?

Zo ging dat bij ons altijd namelijk; de meisjes dachten dat ze een 2 hadden maar hadden een 9, de jongens dachten dat ze een 7 hadden maar hadden een 4.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Hekzitter schreef:
Leerlingen die zeggen dat ze echt een 3 hebben gehaald voor hun schoolexamen en dan ineens aankomen zetten met een 8.

Vrouwen/Meisjes neem ik aan?

Zo ging dat bij ons altijd namelijk; de meisjes dachten dat ze een 2 hadden maar hadden een 9, de jongens dachten dat ze een 7 hadden maar hadden een 4.


Dan was de docent zeker een man
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht altijd dat ik een 5 had en dan was het een 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Hekzitter schreef:
Leerlingen die zeggen dat ze echt een 3 hebben gehaald voor hun schoolexamen en dan ineens aankomen zetten met een 8.

Vrouwen/Meisjes neem ik aan?

Zo ging dat bij ons altijd namelijk; de meisjes dachten dat ze een 2 hadden maar hadden een 9, de jongens dachten dat ze een 7 hadden maar hadden een 4.


Gebeurde bij ons in de middelbare school zo vaak xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha herkenbaar.

Soortgelijke irritatie: Van die mensen die zeiden: "Ik kan echt niet tekenen :( kijk mijn tekening."

En dan was het gewoon kei goed getekend (voor basisschool/onderbouw middelbare niveau). Rot op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
haha herkenbaar.

Soortgelijke irritatie: Van die mensen die zeiden: "Ik kan echt niet tekenen :( kijk mijn tekening."

En dan was het gewoon kei goed getekend (voor basisschool/onderbouw middelbare niveau). Rot op.

Ik kon serieus echt niet tekenen :lol:. Docent had zoveel medelijden dat ik op een lichtbak mocht overtrekken. Verschrikkelijk vak als je er niks mee hebt en het niet kan
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 15:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

0,0 concentratie hebben voor het maken van een rapport voor een vrij belangrijk project
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
0,0 concentratie
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 15:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
paperclip schreef:
0,0 concentratie

Hardtraxx helpt ook altijd zo mooi bij het faciliteren van dit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Delt-A schreef:
haha herkenbaar.

Soortgelijke irritatie: Van die mensen die zeiden: "Ik kan echt niet tekenen :( kijk mijn tekening."

En dan was het gewoon kei goed getekend (voor basisschool/onderbouw middelbare niveau). Rot op.

Ik kon serieus echt niet tekenen :lol:. Docent had zoveel medelijden dat ik op een lichtbak mocht overtrekken. Verschrikkelijk vak als je er niks mee hebt en het niet kan


Haha ik was er ook niet bepaald goed in. In m'n hoofd zag het er altijd zo vet uit wat ik ging proberen te tekenen, maar die droom werd met elke potloodstreep weer een klein beetje kapot gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Play/Pause button van muziek op het vergrendel scherm van iPhone dat niet werkt. Serieus nog nooit irritaties gehad omtrent Apple producten. Met iOS 11 voor het eerst, jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 11:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Luisteren op stage hele dag 538 dus hoor de hele dag dezelfde nummers 5 keer voorbij komen.

Beller kon kiezen uit een aantal nummers waaronder phuture noize- fire maar helaas had de beller een slechtere (kuch andere) muzieksmaak :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
Luisteren op stage hele dag Studio Brussel dus hoor de hele dag dezelfde nummers 5 keer voorbij komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
Luisteren op stage hele dag 538 dus hoor de hele dag dezelfde nummers 5 keer voorbij komen.

Beller kon kiezen uit een aantal nummers waaronder phuture noize- fire maar helaas had de beller een slechtere (kuch andere) muzieksmaak :/

Zo frustrerend dit xd
Ik weet nog toen ik stage liep dat Lucas Graham - 7 Years op 1 stond in de top 40, na 1 week kon ik mijn hoofd wel door het toetsenbord rammen als dat nummer wéér voorbij kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 11:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij mijn iphone heb ik momenteel geen last meer. Alles werkt weer zoals t hoort en dat terwijl er nog geen update is naar 11.0.4. Vreemd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha ik dacht dat ik het erg had. Mijn baas op stage heeft een shuffle playlist van ik denk 10-12 uur aan muziek. Dan denk je dat is best lang, maar dan hoor je dus ook elke dag ongeveer dezelfde nummers.
Verschil met de radio is dat zijn playlist niet verandert, gast die er sinds begin juli zit hoort al maanden elke dag dezelfde nummers. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 11:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Danny Phantom schreef:
Luisteren op stage hele dag 538 dus hoor de hele dag dezelfde nummers 5 keer voorbij komen.

Beller kon kiezen uit een aantal nummers waaronder phuture noize- fire maar helaas had de beller een slechtere (kuch andere) muzieksmaak :/

Zo frustrerend dit xd
Ik weet nog toen ik stage liep dat Lucas Graham - 7 Years op 1 stond in de top 40, na 1 week kon ik mijn hoofd wel door het toetsenbord rammen als dat nummer wéér voorbij kwam.


Wees blij dat je de Despacito tijd niet hebt meegemaakt. Ongelooflijk hoe bizar vaak dat nummer gedraaid is de afgelopen maanden. En steevast minstens 4 keer op een dag. :sick: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog erger... De Unresolved uptempo remix van Despacito...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

'internationale' chauffeurs te woord moeten staan die geen Engels spreken.. of Duits..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedere keer een melding in je meldingenbalk krijgen als iemand live gaat op insta. Zo 400 meldingen als je even een paar uur niet op insta komt. En dan ook nog 153 meldingen van dezelfde persoon. Iedere keer als ze haar stream 1 seconde pauzeert en dan weer verder gaat krijg je een melding xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 16:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Van die zaken waar niemand op zit te wachten is een behoorlijke egernis ja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 16:59 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Van die zaken waar niemand op zit te wachten is een behoorlijke egernis ja...


:lol:
Vorige  1 ... 993, 994, 995, 996, 997, 998, 999 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic