Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 994, 995, 996, 997, 998, 999, 1000 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 14:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanrijding met persoon.... Heerlijk die spoorproblemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Donkere dagen weer begonnen he, hier in de regio ook onvoorstelbaar hoeveel mensen er hier voor de trein springen in de wintermaanden...

irritatiemomentje dekt de lading niet echt maargoed.

inb4 "dat krijg je als je in de achterhoek woont"

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 01:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Whut? Dus als het vroeger donker wordt zijn mensen eerder geneigd om voor de trein te springen? :lol: Maar goed dat er geen treinen op de zuidpool rijden dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 01:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap niet hoe je je kunt ergeren aan mensen die voor een trein springen, of was dat niet het geval hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 04:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik snap niet hoe je je kunt ergeren aan mensen die voor een trein springen, of was dat niet het geval hier?


Hij bedoelt vast de opgelopen vertraging en niet zozeer het incident ansich. Helaas zelf ook op een trein gezeten die een persoon heeft aangereden. Dan zit je wel met een dubbel gevoel. Je ergert je kapot aan de situatie maar het valt natuurlijk in het niets bij het drama voor de treinbestuurder en nabestaanden van het slachtoffer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 08:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Whut? Dus als het vroeger donker wordt zijn mensen eerder geneigd om voor de trein te springen? :lol: Maar goed dat er geen treinen op de zuidpool rijden dan.

https://www.quest.nl/artikel/tijdens-de ... ltjeskrant

Tevens:

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik snap niet hoe je je kunt ergeren aan mensen die voor een trein springen, of was dat niet het geval hier?


Rickzel schreef:
irritatiemomentje dekt de lading niet echt maargoed.


Lezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap anders prima dat je eraan kan ergeren hoor. Tuurlijk is het voor het slachtoffer erg zielig maar ik vind het nog zieligeren dat je niet rekening houd met hoeveel leed je hier bezorgd aan de machinist, reizigers, familie die stukjes en beetjes in de kist krijgen etc. Als je wil gaan doen het dan stil ergens waar je het minst leed bezorgd... Thuis bevoordeeld.

Tuurlijk mijn excuses voor de mensen die iemand een keer verloren heeft die voor de trein is gesprongen. Maar dat is hoe ik er over denk.

Ik begrijp gek genoeg ook wel dat iemand die zelfmoord pleegt het echt niks interesseert wat voor een effect het dan heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik snap anders prima dat je eraan kan ergeren hoor. Tuurlijk is het voor het slachtoffer erg zielig maar ik vind het nog zieligeren dat je niet rekening houd met hoeveel leed je hier bezorgd aan de machinist, reizigers, familie die stukjes en beetjes in de kist krijgen etc. Als je wil gaan doen het dan stil ergens waar je het minst leed bezorgd... Thuis bevoordeeld.

Tuurlijk mijn excuses voor de mensen die iemand een keer verloren heeft die voor de trein is gesprongen. Maar dat is hoe ik er over denk.

Ik begrijp gek genoeg ook wel dat iemand die zelfmoord pleegt het echt niks interesseert wat voor een effect het dan heeft


Dat laatste. Als je zover bent wil je er zsm vanaf
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 12:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Nuracore schreef:
Ik snap anders prima dat je eraan kan ergeren hoor. Tuurlijk is het voor het slachtoffer erg zielig maar ik vind het nog zieligeren dat je niet rekening houd met hoeveel leed je hier bezorgd aan de machinist, reizigers, familie die stukjes en beetjes in de kist krijgen etc. Als je wil gaan doen het dan stil ergens waar je het minst leed bezorgd... Thuis bevoordeeld.

Tuurlijk mijn excuses voor de mensen die iemand een keer verloren heeft die voor de trein is gesprongen. Maar dat is hoe ik er over denk.

Ik begrijp gek genoeg ook wel dat iemand die zelfmoord pleegt het echt niks interesseert wat voor een effect het dan heeft


Dat laatste. Als je zover bent wil je er zsm vanaf


Of er voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 14:38 
 

spierpijn, en moet vanavond nog werken
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 15:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vol lopende DHCP scopes van je Wi-Fi netwerk :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PS ik deed het via telefoon... Werkt met typen niet echt mee dus veel foutjes op grammaticale basis xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In je eentje een zwaar tweepersoonsmatras kopen bij de Ikea :/. Wat een gekloot haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste deel van de presentaties bijgewoond, presentielijst getekend en in de pauze weggegaan. Drie keer raden wat ze flikken. Ze leggen op het einde nog een presentielijst neer >.<. Zeg maar daag eventuele herkansing gvd. Wat een kut streek. Leg die lijst dan alleen op het einde neer als je zo graag wilt dat iedereen blijft
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trage laptop/internet

RoyAPO schreef:
Eerste deel van de presentaties bijgewoond, presentielijst getekend en in de pauze weggegaan. Drie keer raden wat ze flikken. Ze leggen op het einde nog een presentielijst neer >.<. Zeg maar daag eventuele herkansing gvd. Wat een kut streek. Leg die lijst dan alleen op het einde neer als je zo graag wilt dat iedereen blijft


En dit is echt heel kut >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 13:05 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Eerste deel van de presentaties bijgewoond, presentielijst getekend en in de pauze weggegaan. Drie keer raden wat ze flikken. Ze leggen op het einde nog een presentielijst neer >.<. Zeg maar daag eventuele herkansing gvd. Wat een kut streek. Leg die lijst dan alleen op het einde neer als je zo graag wilt dat iedereen blijft


Het is een kut streek omdat jij het jezelf makkelijk probeert te maken en dit is niet gelukt? Omgekeerde wereld volgens mij :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat moet je dan als student
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Eerste deel van de presentaties bijgewoond, presentielijst getekend en in de pauze weggegaan. Drie keer raden wat ze flikken. Ze leggen op het einde nog een presentielijst neer >.<. Zeg maar daag eventuele herkansing gvd. Wat een kut streek. Leg die lijst dan alleen op het einde neer als je zo graag wilt dat iedereen blijft

Kut streek? Je kunt toch ook gewoon blijven.
Eigen schuld dikke bult :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 13:14 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Wat moet je dan als student

Gewoon je best doen!!!1!!!!23
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet ook wel dat het mijn eigen schuld is maar dat maakt het er niet minder een kut streek op. In mijn hele leven heb ik nog nooit een aankomst- en een vertrekkrabbel moeten zetten :lol:. Stel je hebt dikke vertraging met de trein, heb je ook je kans op een herkansing gemist omdat je niet fysiek aanwezig was bij de presentaties. Mentale aanwezigheid boeit ze dan weer niks

Ach ja ik fix de eerste keer wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 13:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik vind het ook altijd zo'n kutstreek van de politie wanneer ze tegen iedereen zeggen dat ze zich aan de regels moeten houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 15:52 
 

psn uit het niets gebanned sony wtf :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
psn uit het niets gebanned sony wtf :/


Wat staat er als reden? want zomaar doen ze niet, je hebt hier een mail over gehad dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al een keer eerder gezegd maar artiesten die hun eigen evenement aanmaken op facebook omtrent een groot evenement (zie Qlimax). Tegenwoordig kunnen ze een evenement ook toevoegen, maar nee...
Vorige  1 ... 994, 995, 996, 997, 998, 999, 1000 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic