Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 17:37 
 
Hardtraxx Veteran

Afgezien van een 5zigen uitlaat, volledig stock non-turbo 3-liter 6-cilinder (2JZ). +/- 230 pk op de achterwielen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 23:40 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Afgezien van een 5zigen uitlaat, volledig stock non-turbo 3-liter 6-cilinder (2JZ). +/- 230 pk op de achterwielen. :)


:drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 00:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Was vet om even in te zitten. Klonk ook zeer goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Woooow chicken super vet!!!! :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 18:24 
 
Hardtraxx Veteran

Wow, dat is wel echt heel dik hoor! :drool:

Als ik het geld ervoor had, dan zou ik er ook een aanschaffen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 17:28 
 
Hardtraxxer



http://carsandbikes24.com/devel-sixteen/

WTF :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 17:30 
 

Lijkt wel een beetje op de Batmobiel
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 19:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Holy fucking tering. Gekke sultans
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 20:25 
 
Hardtraxx Elite

Dat ziet er toch niet uit! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 10:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Geen droomauto maar wel mijn aankomende auto.

Afbeelding

Meest waarschijnlijke keuze een 1.4 met Airco, Navigatie, Cruisecontrol en alle dingen eigenlijk wel voor 4000. Meest spul wat je krijgt.

Andere opties waren sporadische Seats en Volkswagens. Eveneens wat willekeurige Fransen en Fiats maar vanwege betrouwbaarheid toch maar niet.

Mensen nog ideeën voor wat in de buurt komt van die prijs/kwaliteit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 11:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

-toyota yaris
-toyota corolla
-suzuki swift
-honda civic
-mitsubishi colt

Dit zijn allemaal prima auto's maar die hebben bij lange na niet zo veel opties en zijn niet zo nieuw als de Corsa voor de zelfde prijs :P Ik denk dat alleen een Swift en Yaris er enigszins in de buurt komen maar die twee zijn verassend duur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 12:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Re-vamp schreef:
True! Wist ook niet dat zo'n corsa al zover gezakt was qua prijs. Ik weet niet hoe zo'n grote rol grootte van een auto speelt bij je, maar dan zou je ook kunnen kijken voor een aygo, of een volkswagen up/skoda citigo/seat mii. Deze hebben wel die opties die je graag wilt, volgensmij ook wel voor een schappelijke prijs :thumbsup:


Ik zou dan alleen voor de UP gaan. Ik woon vlakbij een grote Volkswagen dealer en die heeft zeg maar alles rondom VW. Zelfs een ruimte waar je Bugatti's kan bestellen. Maar goed daar in al die kleintjes gezeten en ik merk wel dat die UP als enige slim is ingedeeld want alleen daarin pas ik terwijl er nog enigszins iemand achter me kan zitten.

Zo'n Corsa pas ik op zich prima in maar Aygo's, Fiesta's e.d. moet ik helemaal naar achteren met de stoel en zelfs dan ga ik er met ietwat moeite in. Degene achter mij moet dan geen benen hebben willen ze er in kunnen.

Ik zoek wel gewoon iets weinig maandelijkse kosten naast een beetje zuinigheid. Is vooral voor stads tripjes (ene naar andere kant) en om naar plekken in Noord Nederland te gaan vooral. Dus niet gigantische afstanden maar ook geen boodschappenbakkie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

Heb zelf een Corsa C (1.2 comfort) sinds afgelopen zomer en die bevalt me prima. Heeft achterin ook voldoende ruimte (ik moet niet met stoel naar voren als er iemand achter mij wil zitten). Ook nog helemaal geen problemen mee gehad op technisch gebied.
Heb aantal keer in een Up gereden, en qua rijgedrag en ruimte is ie prima, maar ik vind het van de binnenkant zo'n lelijke, kille plastic bak. Zitting is ook zo stijfjes imo.
Zou dus zelf voor en Corsa gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 19:42 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Geen droomauto maar wel mijn aankomende auto.

Afbeelding

Meest waarschijnlijke keuze een 1.4 met Airco, Navigatie, Cruisecontrol en alle dingen eigenlijk wel voor 4000. Meest spul wat je krijgt.

Andere opties waren sporadische Seats en Volkswagens. Eveneens wat willekeurige Fransen en Fiats maar vanwege betrouwbaarheid toch maar niet.

Mensen nog ideeën voor wat in de buurt komt van die prijs/kwaliteit?


Wij hebben er eentje. Het rijdt echt prima.

Wel hebben deze Corsatjes zo hun aandachtspunten. Als je hier allemaal goed op let, kun je een goede auto kopen.

Belangrijkste is de distributieketting. Vernieuw bij aanschaf de olie door een goede 5w30 of 5w40 vol syntheet + een nieuw oliefilter. Doe dit elk jaar of elke 10.000km aanhouden. Wat het eerst komt. Door dit niet te doen kun je een klapperende distributieketting krijgen wat kan uitlopen op behoorlijke motorschade. Met name bij koude start hier op letten. Dan hoor je de kettingen rammelen en gaat de motor klinken als een soort diesel.

Verder komt veel voor;
- Gebroken veren (Zowel voor en achter)
- Niet werkende airco wat komt door een lekke condensor
- Roest onder de rand van de motorkap
- Lekkende waterpomp
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 11:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een lamborghini.. Daar droomt iedereen wel van..
Ik droom meer van een auto wat meer haalbaar is :p

Afbeelding

Dit zou mijn ultieme autotje zijn. Niks te gek en nog haalbaar ook.

En anders de nieuwe audi A3. En wanneer de zaken goed gaan die upgraden naar een S3 en als het helemaal goed gaat naar de RS3. :loving:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 14:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Die eerste reeks 1 series zijn verspilling van geld :P, dingen zijn onnodig duur voor wat je krijgt alleen omdat de BMW badge er op zit. Degene die enig pit hebben zijn gelijk enorm duur en de rest is net zo traag als een 1.6 Golf, en de Golf heeft dan waarschijnlijk meer opties er in zitten.

Also waarom een RS3, is leuk natuurlijk snel e.d. maar ik zou zelf de S3 doen. RS3 is voor snelheid e.d. gemaakt dus is ook zwaar oncomfortabel en heeft niet alle luxes waarschijnlijk. Daarom zou ik het bij de S3 houden, best of both worlds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 12:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Ford Mustang GT500 Eleanor '67 :drool: :drool:
Voor iedere old timer fan staat deze wel boven aan het lijstje denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 12:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Not really. 

Tomaso Pantera
Afbeelding

Datsun 240z
Afbeelding

Lamborghini Countach
Afbeelding

Maserati Bora
Afbeelding

McClaren F1
Afbeelding

Die staan voor mij ver boven de Shelby Mustang, en nog wel meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 13:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Die eerste reeks 1 series zijn verspilling van geld :P, dingen zijn onnodig duur voor wat je krijgt alleen omdat de BMW badge er op zit. Degene die enig pit hebben zijn gelijk enorm duur en de rest is net zo traag als een 1.6 Golf, en de Golf heeft dan waarschijnlijk meer opties er in zitten.

Also waarom een RS3, is leuk natuurlijk snel e.d. maar ik zou zelf de S3 doen. RS3 is voor snelheid e.d. gemaakt dus is ook zwaar oncomfortabel en heeft niet alle luxes waarschijnlijk. Daarom zou ik het bij de S3 houden, best of both worlds.


Zal t onthouden als ik het geld heb :P

Vind de nieuwe polo ook erg mooi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 15:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mn ouders hebben ook de nieuwste mark Golf Station. Heerlijk om in te rijden, comfortabel, veel opties en die versnellingsbak al helemaal. Je kan met je pink schakelen zo soepel gaat het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peugeot 205 T16
Afbeelding

Renault 5 Turbo
Afbeelding

Mercedes 190 2.3 EVO II
Afbeelding

En nog wel meer auto's die alleen gemaakt zijn omdat ze mee wilden doen aan motorsport.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik rij nu deze
Afbeelding

Audi TT 1.8 Turbo uit 1999 :D
Rijdt nog als nieuw.
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic