Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
ULTIMO schreef:
Vonden jullie het doortrekken van de toiletten op de camping trouwens ook een bijzondere opgave?

Met een soort van karate houding die knop in trappen, waarom zit dat niet gewoon hoger. :list:


Kun jij niet bukken dan?

Die knoppen waren kei smerig omdat iedereen t met zijn voeten deed, dus ik heb ook alles gekaratetrap-doorgetrokken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 17:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Basshunterzz schreef:
ULTIMO schreef:
Vonden jullie het doortrekken van de toiletten op de camping trouwens ook een bijzondere opgave?

Met een soort van karate houding die knop in trappen, waarom zit dat niet gewoon hoger. :list:


Kun jij niet bukken dan?

Die knoppen waren kei smerig omdat iedereen t met zijn voeten deed, dus ik heb ook alles gekaratetrap-doorgetrokken :P


Dat was toch ook de rede dat ze zo laag zaten? zodat je met je handen geen knop aan hoef te raken? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het doortrekken op zich was niet een issue. Het feit dat m'n benen bijna elke keer nat gesquirt werden door die hogedrukspuit vond ik een stuk minder prettig. Niet dat ik last van smetvrees heb of iets, maar wat als die doorspoelstraal een aangekoekt strontplakkaat losspuit en rechtstreeks op je kuit lanceert? Volgende keer mag dat wat minder enthousiast van mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 21:06 
 
Hardtraxx Veteran

BuzzLightyear schreef:
Het doortrekken op zich was niet een issue. Het feit dat m'n benen bijna elke keer nat gesquirt werden door die hogedrukspuit vond ik een stuk minder prettig. Niet dat ik last van smetvrees heb of iets, maar wat als die doorspoelstraal een aangekoekt strontplakkaat losspuit en rechtstreeks op je kuit lanceert? Volgende keer mag dat wat minder enthousiast van mij.


Aah dat ja, dat ding spoot er meer water uit dan dat het naar binnen zoog
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
The Skribbler schreef:
Basshunterzz schreef:

Kun jij niet bukken dan?

Die knoppen waren kei smerig omdat iedereen t met zijn voeten deed, dus ik heb ook alles gekaratetrap-doorgetrokken :P


Dat was toch ook de rede dat ze zo laag zaten? zodat je met je handen geen knop aan hoef te raken? :$



Bij sommigen had ik het idee dat mensen eerst hun voet in een bruinebonensoeptoiletpot sopte en vervolgens met hun voet die knop in trapte.
Ik kan best bukken, maar behoefte aan satesaus aan m'n handen had ik niet :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2016 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik hier de enige die niet heeft moeten schijten het hele weekend defqon lang? Nou eet ik niet heel veel tijdens een festival aangezien ik 1 keer enorme buikkrampen heb gekregen op mysteryland, absoluut niet chill, maar eet wel elke dag genoeg om de dag door te komen. De dinsdag thuis heb ik me maar eens leeggeduwd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2016 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ook niet, heb wel veel tosti's en friet gegeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2016 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moest elke dag minstens 2x schijten. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 00:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Ben ik hier de enige die niet heeft moeten schijten het hele weekend defqon lang? Nou eet ik niet heel veel tijdens een festival aangezien ik 1 keer enorme buikkrampen heb gekregen op mysteryland, absoluut niet chill, maar eet wel elke dag genoeg om de dag door te komen. De dinsdag thuis heb ik me maar eens leeggeduwd xd


Had hetzelfde, geen last van gehad. Toevallig nog chemicaliƫn gebruikt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TBA-ID schreef:
Thommy schreef:
Ben ik hier de enige die niet heeft moeten schijten het hele weekend defqon lang? Nou eet ik niet heel veel tijdens een festival aangezien ik 1 keer enorme buikkrampen heb gekregen op mysteryland, absoluut niet chill, maar eet wel elke dag genoeg om de dag door te komen. De dinsdag thuis heb ik me maar eens leeggeduwd xd


Had hetzelfde, geen last van gehad. Toevallig nog chemicaliƫn gebruikt?


Hey, what happens at defqon, stays at defqon . ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 19:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Ben ik hier de enige die niet heeft moeten schijten het hele weekend defqon lang? Nou eet ik niet heel veel tijdens een festival aangezien ik 1 keer enorme buikkrampen heb gekregen op mysteryland, absoluut niet chill, maar eet wel elke dag genoeg om de dag door te komen. De dinsdag thuis heb ik me maar eens leeggeduwd xd


Ik ook niet, zondagnacht half 3 thuis. Toen direct gegaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 20:49 
 
Hardtraxx Veteran

4 dagen niet schijten, dat vind ik toch een flinke prestatie. En vooral na een hoop slecht voedsel en drinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
4 dagen niet schijten, dat vind ik toch een flinke prestatie. En vooral na een hoop slecht voedsel en drinken

Dit dus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het vorige week op Defqon en afgelopen weekend op Wish gewoon gepresteerd om het hele weekend niet te schijten hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2016 18:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
4 dagen niet schijten, dat vind ik toch een flinke prestatie. En vooral na een hoop slecht voedsel en drinken


Mijn darmen blokkeren het gewoon, heb in 4 jaar tijd 1x lopen schijten op Defqon en dat was het 1e jaar tijdens de eindshow op zondag tijdens Coone xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
heb in 4 jaar tijd 1x lopen schijten op Defqon

Was je niet op tijd bij een dixi?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na ruim 9 uur uitstellen gisteren een solide ruwe braadstaaf van ca.30 centimeter ter wereld gebracht op craft. Naast de vele fijne setjes een van de grotere noemenswaardige euforische momentjes van de dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 15:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

3x op craft
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het eerste wat ik deed op craft nadat ik binnen was, zo'n mooie dixi betreden en mn broek op de enkels gooien
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 11:19 
 
Hardtraxx Veteran

Airforce
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 20:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

3x een sprint getrokken van de main naar de toiletten (diarree) Maar wat wil je als Da Tweekaz aan het draaien zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 08:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
3x een sprint getrokken van de main naar de toiletten (diarree) Maar wat wil je als Da Tweekaz aan het draaien zijn.


waarom sta je dan ook bij Da Tweekaz :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 13:17 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
2x op craft
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 15:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
DL22 schreef:
3x een sprint getrokken van de main naar de toiletten (diarree) Maar wat wil je als Da Tweekaz aan het draaien zijn.


waarom sta je dan ook bij Da Tweekaz :/


We kwamen net aan en men vrienden wilden even de main checken, daarna heb ik er niet meer staan tot B-Front :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eenmalig een mooi exemplaar gefabriceerd op Q-Base.
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic