Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 16:04 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Op We Are Electric, was echt magisch chill.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdmachine ook weer aan de lijst toegevoegd. Schijthokje werd mij overigens vriendelijk aangeboden door cb92 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdmachine, dankzij de goorste frikandel die ik ooit heb gegeten. Wel een hele chille schone wc beneden. Ook rond 6u nog een keer gegaan en toen hing er zelfs nog papier. +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdmachine ook voor mij. 'Lose My Mind' horen in de OJK werkte laxerend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2016 15:57 
 
Hardtraxxer

Tijdmachine, mooie wc's ondanks 9 uur feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanochtend lekker gaan schijten op camping 5. Godver wat was dit nodig. Ik heb zeker zo'n 2 kilogram aan speculoospasta geproduceerd. Hekzitter zat in het hokje naast mij. Ik weet niet wat die vent had gegeten maar die geur hadden de Duitsers wel kunnen gebruiken 70 jaar geleden. Gelukkig had ik nog een krant gekregen want het wc papier bleek op te zijn in mijn hokje. Pluspunten aan het vacuümzuigend vermogen van de potten. Mijn sap ging er in minder dan één seconde volledig door. Nu even pinsirren bij regain en rebelion. :clap:

Update vanuit een schijthok at de main. Ik weet niet wat er in die loempia's zat maar ik begrijp buzz nu wel met het kotsen uit je anus. Gatverdamme. Ik hoor kings of the underground op de achtergrond, erg handig, nu weet ik zeker dat mijn colon leeg is. Ohja lekker zacht wc papier overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2017 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze goes BuzzLightyear
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 01:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Vanochtend lekker gaan schijten op camping 5. Godver wat was dit nodig. Ik heb zeker zo'n 2 kilogram aan speculoospasta geproduceerd. Hekzitter zat in het hokje naast mij. Ik weet niet wat die vent had gegeten maar die geur hadden de Duitsers wel kunnen gebruiken 70 jaar geleden. Gelukkig had ik nog een krant gekregen want het wc papier bleek op te zijn in mijn hokje. Pluspunten aan het vacuümzuigend vermogen van de potten. Mijn sap ging er in minder dan één seconde volledig door. Nu even pinsirren bij regain en rebelion. :clap:

Update vanuit een schijthok at de main. Ik weet niet wat er in die loempia's zat maar ik begrijp buzz nu wel met het kotsen uit je anus. Gatverdamme. Ik hoor kings of the underground op de achtergrond, erg handig, nu weet ik zeker dat mijn colon leeg is. Ohja lekker zacht wc papier overigens.


bedankt voor je update :lol: keek er naar uit toen je het vertelde bij de closing xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme mooi dit :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha het is ook echt veel te netjes geschreven, met je volle bewustzijn hier geplaatst. Respect, mooi stukje tekst :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 15:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

waarom dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 15:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
omdat techno beter is dan hardstyle duh


waarom dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht gelijk aan dit topic toen ik bij de blue de dixie mocht bezetten. Wilde voor 11u al gaan maar toen hing er geen wcpapier >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom liep je niet even naar de camping, of had je alleen een zaterdag ticket.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik moest werken de zondag, was vlak voordat het terrein open ging
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
geen wcpapier >.<


Helaas niet van tevoren gecheckt, maar dit ook ondervonden. Vervolgens nog 6 hokjes langsgelopen voordat ik er 1 had met papier xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
sonnebloem schreef:
geen wcpapier >.<


Helaas niet van tevoren gecheckt, maar dit ook ondervonden. Vervolgens nog 6 hokjes langsgelopen voordat ik er 1 had met papier xd


Ik had toen ik voor de 2e keer ging kijken wel gelijk een redelijk schoon hokje en papier. Wel ral dat je in die wc kan kijken wat er in ligt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je echt nodig moet maakt dat ook niks meer uit. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 11:13 
 
Hardtraxx Veteran

Zaterdag was het zo druk op de camping maar direct om 10:50 doorgelopen naar de wc's bij de blue. Was geen papier, maar we waren zelf voorzien van wc papier. Schone dixie's +1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is ook zo, was ook het geval trouwens. Was om 6 uur van huis weggereden dus ophouden was ook geen optie :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 13:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik op letterlijk elk feest wel minimaal 1 keer moet schijten. Defqon zaterdag 4 keer geweest, de zondag een stuk of 3 keer. Komt door al die shakes en massbars op zo'n weekend haha. Goede plakkaten komen er dan uit ook. Gelukkig ook totaal geen moeite mee om op zo'n dixie te gaan. Meuren doet het toch wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^Sowieso dat wij van onze groep altijd het meest schijten op zo'n fissa. Ik weet niet meer of het de zaterdag of de zondag was, ik meen de zaterdag, maar dan kom ik op heel de dag ook wel op 3 tot 4 keer. Geen moeite mee hoor, als het moet dan moet het. Meestal levert het nog wel mooie dixie-schijt-selfies op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 15:29 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Heb serieus in de afgelopen vier jaar nog nergens gescheten op een feest.


Hoe heb jij dan in godsnaam een leuk festival :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Kan moeilijk gaan zitten als ik niet moet :(


Dat is juist de kunst van het vak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 17:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vorige week op Dreamfields trouwens een flinke zitten kleien
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic