Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 23:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb je de trailer van de nieuwe aflevering al gezien :drool: ik kan echt niet wachten

Btw zag vandaag dat how i met your mother weer op rtl5 is :clap: maar de nieuwe van seizoen 6 vond ik niet echt super ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 13:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vanavond de laatste Frost. Wat een geweldige series is/was dat :thumbsup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga maar is aan The Mentalist beginnen, al dikwijls trailers van gezien op de tv. Nooit tijd gehad om te kijken, nu eerste seizoen gedownload :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Matroesjka's :yay:


nu bezig met seizoen 2 en die is zowaar nog beter :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Season Finale van Dexter was echt epic :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Season Finale van Dexter was echt epic :drool:


ja idd!
vond het wel een beetje cliché dat quinn de schuld kreeg (bijna dan). Dus vond het erg leuk gedaan dat Dexter hem redde. En damn, spannend toen Debra Dexter en Lumen bijna oppakte.

Ik hoop dat in het nieuwe seizoen debra iets meer over dexter weet :P
cant waittttt

I LOVE DEXTER whahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
Daveytl schreef:
Season Finale van Dexter was echt epic :drool:


ja idd!
vond het wel een beetje cliché dat quinn de schuld kreeg (bijna dan). Dus vond het erg leuk gedaan dat Dexter hem redde. En damn, spannend toen Debra Dexter en Lumen bijna oppakte.

Ik hoop dat in het nieuwe seizoen debra iets meer over dexter weet :P
cant waittttt

I LOVE DEXTER whahaha

Oh was echt een orgasme geworden als Debra ze had gezien.Dan had ik wel willen zien hoe ze de serie verder hadden gemaakt.
Idd beetje cliché wat je daar zei, maar het is ook wel heel logisch, en het KLOPT gewoon

Spoiler in het wit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja precies, ik denk niet dat ze dat zou kunnen verdragen :P

ohja

If you think you deserve something, than TAKE IT!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 22:32 
 

Breaking Bad vind ik echt een geniale serie, alleen jammer dat seizoen 4 pas in juli 2011 komt :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 00:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Season Finale van Dexter was echt epic :drool:


Nu nog weer hele tijd wachten op nieuwe seizeon ach heb nog 12 weken lol met How I met your mother
en boardwalk empire heb ik eerste seizoen net van binnen. maarja niets tipt aan dexter
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 11:27 
 
Hardtraxx Veteran

Boardwalk Empire! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 14:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Boardwalk Empire! :thumbsup:


Is dat die serie met Steve Buscemi? Heb er in ieder geval al veel goeds over gehoord!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 14:51 
 
Hardtraxx Veteran

bourzwain schreef:
Ramirez schreef:
Boardwalk Empire! :thumbsup:


Is dat die serie met Steve Buscemi? Heb er in ieder geval al veel goeds over gehoord!


http://www.dailynews.com/moviesandtv/ci_16111238 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Boardwalk Empire! :thumbsup:


Ga daar binnenkort ook eens aan beginnen! Moet vast nog wel lukken naast me hele waslijst met series die ik nu ook al volg
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 23:12 
 
Hardtraxx Veteran

Hoor veel goede verhalen over dexter!

Toch maar eens checken deze kerstvakantie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Hoor veel goede verhalen over dexter!

Toch maar eens checken deze kerstvakantie!

Iedereen die het kijkt vind het meesterlijk.
Maar wat series betreft. Geen 1 serie overtreft het 1e seizoen van Prison Break :drool:
Dexter komt heeeeeel dichtbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk niet dat je Prison Break kan vergelijken met Dexter. Prison Break is gewoon veel spannender dan Dexter. Dat kan niemand ontkennen, maar Dexter moet het meer van Drama hebben.

Zelf vind ik Dexter leuker, maar oh ik heb ook hele avonden voor de tv gezeten om Prison Break te kijken!

Seizoenen werden wel met het seizoen slechter (behalve 3, die was gewoon echt kak)
En in seizoen 4 had ik echt het gevoel dat de makers het allemaal niet meer snapten, en niet echt wisten waar ze naartoe wouden. het begon zooooo ongeloofwaardig te worden allemaal..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
Ik denk niet dat je Prison Break kan vergelijken met Dexter. Prison Break is gewoon veel spannender dan Dexter. Dat kan niemand ontkennen, maar Dexter moet het meer van Drama hebben.

Zelf vind ik Dexter leuker, maar oh ik heb ook hele avonden voor de tv gezeten om Prison Break te kijken!

Seizoenen werden wel met het seizoen slechter (behalve 3, die was gewoon echt kak)
En in seizoen 4 had ik echt het gevoel dat de makers het allemaal niet meer snapten, en niet echt wisten waar ze naartoe wouden. het begon zooooo ongeloofwaardig te worden allemaal..

Seizoen 3 vond ik juist wel vet, met Lechero en Whistler enzo.
Seizoen 2 was ook nog wel te doen, en seizoen 4 viel ook wel mee. Het was het nog wel waard om te kijken, maar het gevoelvan seizoen 1 had je er niet meer bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 00:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
Afbeelding

:clap:


Ik hoorde al speculaties maar wist het niet zeker. Maar hier word ik echt gewoon opgewonden van :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik wil nu toch wat gaan zeggen over dat nieuwe seizoen haha, ik hoop echt zo

dat deb er eindelijk achter komt wie dexter werkelijk is. dat dat gewoon echt een hele andere wending geeft aan de serie. en dat deb en dexter samen echt op zoek moeten gaan naar een oplossing. die er vast wel komt, het zijn immers kinderen van agent harry. nu ging -op 1 na- iedereen dood die van dexter wist. Brian/Rudy, Doakes, Lila, Miguel en Arthur. Ben ook benieuwd waar Lumen uithangt (vind dat echt een mooie naam haha)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 00:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
ik wil nu toch wat gaan zeggen over dat nieuwe seizoen haha, ik hoop echt zo

dat deb er eindelijk achter komt wie dexter werkelijk is. dat dat gewoon echt een hele andere wending geeft aan de serie. en dat deb en dexter samen echt op zoek moeten gaan naar een oplossing. die er vast wel komt, het zijn immers kinderen van agent harry. nu ging -op 1 na- iedereen dood die van dexter wist. Brian/Rudy, Doakes, Lila, Miguel en Arthur. Ben ook benieuwd waar Lumen uithangt (vind dat echt een mooie naam haha)


Gehe niet alleen een mooie naam :innocent: viel me wel tegen ik had wel verwacht dat lumen en dexter samen bleven.

heb je dat youtube filmpje ook al gezien waar de regisseur of iets dergelijks uitleg bij geeft etc?

Wacht zoek het even voor je op
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 00:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Regisseur


Lumen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja Ravenwood, ik hoopte al echt dat dat zou gebeuren in de laatste aflevering van seizoen 5.
Dan was het nog meer smachten geweest naar seizoen 6.
Wat ik hoop:


Dat Deb ook een moordenaar is, en dat het nieuwe seizoen zich richt op het leven van Deb.
Wat zou dat smullen zijn als het een beetje mooi gebracht word. Maar ik verwacht wederom 1 'eindbaas' en een paar 'tussendoortjes' voor Dexter.
Ik hoop in ieder geval dat het verhaal weer een mooie wending krijgt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 00:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ja Ravenwood, ik hoopte al echt dat dat zou gebeuren in de laatste aflevering van seizoen 5.
Dan was het nog meer smachten geweest naar seizoen 6.
Wat ik hoop:


Dat Deb ook een moordenaar is, en dat het nieuwe seizoen zich richt op het leven van Deb.
Wat zou dat smullen zijn als het een beetje mooi gebracht word. Maar ik verwacht wederom 1 'eindbaas' en een paar 'tussendoortjes' voor Dexter.
Ik hoop in ieder geval dat het verhaal weer een mooie wending krijgt


Ik ben alleen wel bang dat ze er misschien iets te lang mee door gaan en dat daardoor het misschien te eentonig word of saai. maar ja er kan van alles gebeuren in seizoen 6 natuurlijk :woot:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic