Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
edit: deze was dan wel weer leuk gedaan :lol:

http://i.imgur.com/G4x3Equ.gifv

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zou het zoveel meer moeite zijn om een hert op die plek te laten grazen ipv deze bagger? :lol:

edit: deze was dan wel weer leuk gedaan :lol:

http://i.imgur.com/G4x3Equ.gifv

In deze zie je ook (wat in de serie zelf ook zat) een vliegtuig vliegen op de achtergrond. :')

klapstoel schreef:
Iets anders: ben gister begonnen aan Making A Murderer. Gelijk drie afleveringen gekeken en vind het mega interessant. :thumbup:

Heb de eerste aflevering met moeite afgekeken en de tweede ben ik nog geen eens halverwege gekomen. Weet dat het een docu is maar ik vond het zelf verre van interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Making A Murderer was steengoed, enige serie die ik kon bingen, normaal kan ik met moeite 50 minuten achter elkaar kijken, maar die heb ik echt in 2 dagen er doorheen gebeukt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 18:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Making A Murderer was steengoed, enige serie die ik kon bingen, normaal kan ik met moeite 50 minuten achter elkaar kijken, maar die heb ik echt in 2 dagen er doorheen gebeukt!


Eensch.

Helaas geen idee wanneer seizoen 2 komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zou het zoveel meer moeite zijn om een hert op die plek te laten grazen ipv deze bagger? :lol:

edit: deze was dan wel weer leuk gedaan :lol:

http://i.imgur.com/G4x3Equ.gifv


:lol: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en als ze bij TWD nou andere landen betrekken, zou leuk zijn wat meer info.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
en als ze bij TWD nou andere landen betrekken, zou leuk zijn wat meer info.


Hoe zie je dat voor je? Elektriciteit is zo schaars, internet telefoon of enige communicatie is er niet... Zouden er wat sombrero's moeten opduiken die vertellen wat er in Mexico loos was, of wat canadezen, maar voor de rest zie ik niet hoe dat kan gebeuren haha.

De zombies worden sowieso steeds onbelangrijker, ze zouden gewoon Negan moeten killen en 15 jaar verder moeten gaan en kijken wat er voor communities er dan nog zijn en hoe die werken. (dat is schijnbaar al aan de hand in de comics las ik, lees de comics zelf overigens niet)

Dan zou het ook geloofwaardiger zijn dat die vuilnisbelt mensen praten als mongolen. Want hoe de fuck hebben die het nu al over de "up up up" en praten ze zo achterlijk terwijl ze hooguit 2(?) jaar verder zijn sinds de uitbraak :lol:

Sorry ik kan me heerlijk ergeren aan die serie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 19:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Nieuwe seizoen van The Big Bang Theory valt me ook weer een klein beetje tegen :(. Nog steeds wel grappig maar het kan absoluut niet meer tippen aan de eerste paar seizoenen. Man wat ik gelachen om die serie :lol:. De personage's van Howard, Raj, Leonard waren zo goed en vooral Sheldon. Die was gewoon legendarisch :lol:

Er komt volgens mij ook een spin-off. Over de jonge Sheldon.

Oh ja. Kijk niet naar Taken. Ik herhaal: kijk niet naar Taken. Wat slecht zeg. Na één aflevering afgehaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Oh ja. Kijk niet naar Taken. Ik herhaal: kijk niet naar Taken. Wat slecht zeg. Na één aflevering afgehaakt.


Had je echt anders verwacht dan? Al die reboots (MacGayver, Lethal Weapon) zijn om te janken. Ik vrees ook voor Prison Break, al heeft die iig nog het voordeel dat ze de originele acteurs hebben weten te strikken
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Svbtwee schreef:
Nieuwe seizoen van The Big Bang Theory valt me ook weer een klein beetje tegen :(. Nog steeds wel grappig maar het kan absoluut niet meer tippen aan de eerste paar seizoenen. Man wat ik gelachen om die serie :lol:. De personage's van Howard, Raj, Leonard waren zo goed en vooral Sheldon. Die was gewoon legendarisch :lol:


Er komt volgens mij ook een spin-off. Over de jonge Sheldon.


Klopt, Jim Parsons, werkt zelfs mee aan de spin-off.

Helaas de laatste seizoenen niet gevolgd, vind het eigenlijk niet heel boeiend meer.
Toen ze single waren was het veel leuker, met name zonder Amy. (ik erger me vaak kapot aan haar)
Ook die lach-track eronder maakt het niet veel beter..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 20:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben er na de midbreak ook niet meer naar gaan kijken. Heb alles tot de klappen van Lucile op twee hoofden waarvan ik de namen niet noem gezien, maar het weet me (helaas) niet meer te boeien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 21:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Solis schreef:
Oh ja. Kijk niet naar Taken. Ik herhaal: kijk niet naar Taken. Wat slecht zeg. Na één aflevering afgehaakt.


Had je echt anders verwacht dan? Al die reboots (MacGayver, Lethal Weapon) zijn om te janken. Ik vrees ook voor Prison Break, al heeft die iig nog het voordeel dat ze de originele acteurs hebben weten te strikken

Ik moest er een recensie over schrijven. ;) En verder zijn sommige reboots niet eens verkeerd. Zo vond ik Shooter niet eens zo slecht!

Koen schreef:
Solis schreef:
Svbtwee schreef:
Nieuwe seizoen van The Big Bang Theory valt me ook weer een klein beetje tegen :(. Nog steeds wel grappig maar het kan absoluut niet meer tippen aan de eerste paar seizoenen. Man wat ik gelachen om die serie :lol:. De personage's van Howard, Raj, Leonard waren zo goed en vooral Sheldon. Die was gewoon legendarisch :lol:


Er komt volgens mij ook een spin-off. Over de jonge Sheldon.


Klopt, Jim Parsons, werkt zelfs mee aan de spin-off.

Helaas de laatste seizoenen niet gevolgd, vind het eigenlijk niet heel boeiend meer.
Toen ze single waren was het veel leuker, met name zonder Amy. (ik erger me vaak kapot aan haar)
Ook die lach-track eronder maakt het niet veel beter..

Nou, dan kun je geen enkele comedyserie meer kijken uit Amerika. Want die hebben dat allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 10:34 
 
Hardtraxx Veteran

Je gaat een recensie schrijven/hebt een recensie geschreven over één episode?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
sonnebloem schreef:
en als ze bij TWD nou andere landen betrekken, zou leuk zijn wat meer info.


Hoe zie je dat voor je? Elektriciteit is zo schaars, internet telefoon of enige communicatie is er niet... Zouden er wat sombrero's moeten opduiken die vertellen wat er in Mexico loos was, of wat canadezen, maar voor de rest zie ik niet hoe dat kan gebeuren haha.

De zombies worden sowieso steeds onbelangrijker, ze zouden gewoon Negan moeten killen en 15 jaar verder moeten gaan en kijken wat er voor communities er dan nog zijn en hoe die werken. (dat is schijnbaar al aan de hand in de comics las ik, lees de comics zelf overigens niet)

Dan zou het ook geloofwaardiger zijn dat die vuilnisbelt mensen praten als mongolen. Want hoe de fuck hebben die het nu al over de "up up up" en praten ze zo achterlijk terwijl ze hooguit 2(?) jaar verder zijn sinds de uitbraak :lol:

Sorry ik kan me heerlijk ergeren aan die serie :lol:


Ja oke, maar dat er een patrouille uit een ander land komt,, weet ik veel. Die moeten toch echt een keer om de hoek moeten komen kijken of ze laten de VS lekker uitroeien
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of ze zouden een spin-off in Europa moeten houden, de Fransen die na 1 dag al opgeven en met witte vlaggetjes naar de zombies toe lopen ofzo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In Rusland zouden ze dan allemaal bevriezen, of kan dat niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand trouwens nog een linkje voor onlineseries (geen download), dan ga ik de oudere episodes nog even terugkijken :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 11:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spongebob seizoen 1+2 weer erbij gehaald :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Iemand trouwens nog een linkje voor onlineseries (geen download), dan ga ik de oudere episodes nog even terugkijken :loving:

TWD staat t/m seizoen 6 in Netflix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
sonnebloem schreef:
Iemand trouwens nog een linkje voor onlineseries (geen download), dan ga ik de oudere episodes nog even terugkijken :loving:

TWD staat t/m seizoen 6 in Netflix.


Dat heb ik dan weer niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 15:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Je gaat een recensie schrijven/hebt een recensie geschreven over één episode?

Is al af! En ja hoor! Waarom niet? Is vrij normaal.
sonnebloem schreef:
Joey schreef:

sonnebloem schreef:
Iemand trouwens nog een linkje voor onlineseries (geen download), dan ga ik de oudere episodes nog even terugkijken :loving:

TWD staat t/m seizoen 6 in Netflix.


Dat heb ik dan weer niet

Stuur maar een bericht. Denk niet dat ik een linkje mag plaatsen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je mag de naam van de website niet eens noemen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 16:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Iemand trouwens nog een linkje voor onlineseries (geen download), dan ga ik de oudere episodes nog even terugkijken :loving:


check PB

Edit: Laat maar link is dood :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 12:49 
 
Hardtraxx Elite

American Crime Story net afgekeken, wat een serie :worship:
Geweldige acteerprestaties, het verhaal van O.J. Simpson wordt overtuigend over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister klaar met Making A Murderer. Wat een bizar verhaal :surrender:
Echt niks klopt aan die politieagenten, district attorney, enzovoort. Paar keer hardop bullshit gezegd tijdens het kijken xd
Vorige  1 ... 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic