Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die season finale van TWD. :worship:
Ik wilde eigenlijk alleen dit seizoen afkijken en dan stoppen gezien de ellenlange reeks langdradige afleveringen maar denk dat ik toch maar weer verder ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Die season finale van TWD. :worship:
Ik wilde eigenlijk alleen dit seizoen afkijken en dan stoppen gezien de ellenlange reeks langdradige afleveringen maar denk dat ik toch maar weer verder ga.


Ik vond deze zo fucked up haha, ene moment dacht je neeee, andere moment ja oke ze redden het wel. En zo ging het door. Was wel weer een typische deze :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo blijft het altijd verder gaan. :D

Dikke seizoensopener om de mensen terug aan het kijken te krijgen en een vette cliffhanger/plottwist aan het einde van het seizoen zodat je volgend seizoen weer van de partij bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 11:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
The 100, is dat wat? Zoek een nieuwe serie na The People vs. O.J. Simpson ^^

Ik vond the 100 niet zo leuk, seizoen 1 & 2 waren nog ok.
Bij 3 ben ik afgehaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 11:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
The 100, is dat wat?


Ik vond het echt geweldig :thumbup: Goed verhaal, goeie actie, wtf momenten en lekkere wijven :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 12:10 
 
Hardtraxxer

Alles van Rick & Morty gekeken van het weekend. Vaag gebeuren allemaal maar zeker vermakelijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 13:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Joey schreef:
Die season finale van TWD. :worship:
Ik wilde eigenlijk alleen dit seizoen afkijken en dan stoppen gezien de ellenlange reeks langdradige afleveringen maar denk dat ik toch maar weer verder ga.


Ik vond deze zo fucked up haha, ene moment dacht je neeee, andere moment ja oke ze redden het wel. En zo ging het door. Was wel weer een typische deze :cool:

Vond die flashbacks wel storend (sws geen fan van flashbacks), maar die plottwist was wel dik :worship:
Pas halverwege de aflevering dat het écht leuk was imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
Eerste aflevering gezien van The Night Of. Positief verrast toen ik zag dat het van HBO was. Tot nu is het een interessante miniserie, ben benieuwd hoe dit verhaal zich verder afspeelt.


Fantastische miniserie, HBO quality.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
The 100, is dat wat? Zoek een nieuwe serie na The People vs. O.J. Simpson ^^

Ik vind The 100 persoonlijk een erg toffe serie. Eerste twee seizoenen waren het tofst, derde seizoen vond ik iets minder maar nog steeds vermakelijk. Vierde seizoen wat nu bezig is volg ik ook, vind deze weer beter dan het derde seizoen. In het begin kun je je nog wel een beetje storen aan de kwaliteit (van CGI bijvoorbeeld) maar dit is in het tweede seizoen al een stuk minder storend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd wat er volgend seizoen weer gaat gebeuren in TWD. Begin het eigenlijk wel een beetje beu te raken eigenlijk. :$ Imo begint het veel te langdradig te worden en lijkt het nu meer op uitmelken eerlijk gezegd. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thijsert schreef:
Maandje verder inmiddels ook bij seizoen 4 van the 100
Spoiler: Die City of Light is echt bullshit, maar vind het wel heel erg vet in elkaar steken. Balen dat Lexa dood is


Maandag laatste aflevering, ben benieuwd of ze nog verder gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat ik in eerste instantie weinig vertrouwen in het nieuwe seizoen van Prison Break had, maar de eerste aflevering biedt veel hoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nooit gesnapt waarom Prison Break zo populair is, echt een extreem matige serie :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Get Down seizoen 2 :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Nooit gesnapt waarom Prison Break zo populair is, echt een extreem matige serie :x


Je bent zelf een matige serie
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 19:37 
 
Hardtraxxer

Ivey Jones schreef:
Thijsert schreef:
Maandje verder inmiddels ook bij seizoen 4 van the 100
Spoiler: Die City of Light is echt bullshit, maar vind het wel heel erg vet in elkaar steken. Balen dat Lexa dood is


Maandag laatste aflevering, ben benieuwd of ze nog verder gaan.


3 mei is er gewoon weer een nieuwe hoor? Seizoen 5 is volgens mij ook al aangekondigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Rickzel schreef:
Nooit gesnapt waarom Prison Break zo populair is, echt een extreem matige serie :x


Je bent zelf een matige serie


haha gvd, daar heb je zeker een punt
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 21:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

13 Reasons Why. Best een spannende serie. Soms een beetje onnodig langdradig, dat dan weer wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2017 16:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij mij op netflix gaf die nog 1 aflevering aan voor S4. Even in de gaten houden, thanks iig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 20:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Begonnen met "Designated Survivor", te zien op Netflix :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 20:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nieuwste Prison Break :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand The Wire gezien? Wordt volgens mij echt de lucht in geprezen, dus ben er erg benieuwd naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Iemand The Wire gezien? Wordt volgens mij echt de lucht in geprezen, dus ben er erg benieuwd naar.

Beste serie ooit. Interessant verhaal, maar vooral de character build en hoe alles samen komt in de laatste seizoenen is briljant. Heb de hele serie al wel 7 keer gezien gok ik, verveelt nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Iemand The Wire gezien? Wordt volgens mij echt de lucht in geprezen, dus ben er erg benieuwd naar.


Yep, mijn moeder kan beamen wat Davey zegt, maar zelf nog nooit gezien, misschien toch maar keer doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
klapstoel schreef:
Iemand The Wire gezien? Wordt volgens mij echt de lucht in geprezen, dus ben er erg benieuwd naar.


Yep, mijn moeder kan beamen wat Davey zegt, maar zelf nog nooit gezien, misschien toch maar keer doen!


Heb je nou je moeder comments op hardtraxx laten lezen?
Vorige  1 ... 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic