Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Rickzel schreef:
klapstoel schreef:
Iemand The Wire gezien? Wordt volgens mij echt de lucht in geprezen, dus ben er erg benieuwd naar.


Yep, mijn moeder kan beamen wat Davey zegt, maar zelf nog nooit gezien, misschien toch maar keer doen!


Heb je nou je moeder comments op hardtraxx laten lezen?


Waarom denk je anders dat ie altijd zo positief is? :P (en ja, de moeder van... xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee tuurlijk niet, ik weet dat mijn moeder the Wire heeft gezien en dat ze het ook echt het allerbeste vond wat ze ooit gezien heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Night Of :worship: :worship:
Prachtserie met echt goede personages
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 20:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
klapstoel schreef:
Iemand The Wire gezien? Wordt volgens mij echt de lucht in geprezen, dus ben er erg benieuwd naar.

Beste serie ooit. Interessant verhaal, maar vooral de character build en hoe alles samen komt in de laatste seizoenen is briljant. Heb de hele serie al wel 7 keer gezien gok ik, verveelt nooit.

Vind het niet de beste serie ooit, maar wel erg goed ja. Vond sommige verhaallijnen/personages niet zo heel boeiend (vooral Littlefinger die burgemeester wil worden), maar het totaalplaatje van het leven in Baltimore vanuit verschillende perspectieven gezien is wel enorm sterk neergezet.

Verwacht alleen geen Netflix-achtige praktijken qua actie en tempo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 04:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
The Night Of :worship: :worship:
Prachtserie met echt goede personages

Ongelooflijk ja! Hoor er ook bijna niemand over maar wat een geweldige serie is dat. De transformatie die de protagonist doormaakt is zo goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Daveytl schreef:
klapstoel schreef:
Iemand The Wire gezien? Wordt volgens mij echt de lucht in geprezen, dus ben er erg benieuwd naar.

Beste serie ooit. Interessant verhaal, maar vooral de character build en hoe alles samen komt in de laatste seizoenen is briljant. Heb de hele serie al wel 7 keer gezien gok ik, verveelt nooit.

Vind het niet de beste serie ooit, maar wel erg goed ja. Vond sommige verhaallijnen/personages niet zo heel boeiend (vooral Littlefinger die burgemeester wil worden), maar het totaalplaatje van het leven in Baltimore vanuit verschillende perspectieven gezien is wel enorm sterk neergezet.

Verwacht alleen geen Netflix-achtige praktijken qua actie en tempo.

Dat van Littlefinger was misschien niet altijd even interessant, maar paste wel ontzettend goed in het verhaal.

En idd, er is niet altijd veel actie en tempo in The Wire, maar als er actie is, vind ik die actie vaak veel heftiger dan bij andere series. Heb nog nooit bij een serie gehad dat ik zo baalde van vermoorde karakters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 17:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nieuwste trailer van Orphan Black seizoen 5 online

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren de eerste aflevering van Designated Survivor gezien, lijkt me een hele vette serie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Better Call Saul seizoen 3 begonnen. Op dit moment echt mijn favoriete serie om te kijken. Zeker die langzame verhaallijn van Mike vind ik zo goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Better Call Saul seizoen 3 begonnen. Op dit moment echt mijn favoriete serie om te kijken. Zeker die langzame verhaallijn van Mike vind ik zo goed :)


ik vind het echt een heerlijke serie om weg te kijken, heel relaxt
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 01:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Welke dramaserie moet ik echt gaan kijken op Netflix? Heb alleen Breaking Bad, Narco's en SOA nog maar gezien, maar kan steeds niet kiezen welke ik moet kijken (+ de HBO series spreken me sowieso meer aan over het algemeen). Het liefst een serie die al af is, maar als er echt eentje bovenuit steekt waar dat nog niet is hoeft het niet perse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Welke dramaserie moet ik echt gaan kijken op Netflix? Heb alleen Breaking Bad, Narco's en SOA nog maar gezien, maar kan steeds niet kiezen welke ik moet kijken (+ de HBO series spreken me sowieso meer aan over het algemeen). Het liefst een serie die al af is, maar als er echt eentje bovenuit steekt waar dat nog niet is hoeft het niet perse.


Op Netflix zou ik toch in eerste plaats vooral voor House of Cards gaan. Briljante drama serie imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 02:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Welke dramaserie moet ik echt gaan kijken op Netflix? Heb alleen Breaking Bad, Narco's en SOA nog maar gezien, maar kan steeds niet kiezen welke ik moet kijken (+ de HBO series spreken me sowieso meer aan over het algemeen). Het liefst een serie die al af is, maar als er echt eentje bovenuit steekt waar dat nog niet is hoeft het niet perse.

The Killing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 09:03 
 
Hardtraxxer

13 Reasons Why, wat een pracht serie. Serie binnen twee dagen helemaal afgekeken. Aanradertje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 09:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

13 Reasons Why staat bij ook nog op de planning(voor als ik weer eens tijd heb)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoor ook veel goede verhalen over '13 reasons why'. Ik kan me zelf echter bijna nooit toe zetten om een begin te maken aan een serie/film. Als ik eenmaal begonnen ben met kijken is het wel prima. Misschien mezelf voor deze serie er maar eens toe zetten om een begin eraan te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Welke dramaserie moet ik echt gaan kijken op Netflix? Heb alleen Breaking Bad, Narco's en SOA nog maar gezien, maar kan steeds niet kiezen welke ik moet kijken (+ de HBO series spreken me sowieso meer aan over het algemeen). Het liefst een serie die al af is, maar als er echt eentje bovenuit steekt waar dat nog niet is hoeft het niet perse.


Black Mirrors :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 17:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Better Call Saul seizoen 3 begonnen. Op dit moment echt mijn favoriete serie om te kijken. Zeker die langzame verhaallijn van Mike vind ik zo goed :)


Bedankt voor de tip, had geen idee dat seizoen 3 al begonnen was! Onverwachts een erg leuke serie, al moest ik in het begin wel even aan het langzame tempo wennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 18:37 
 
Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Goku schreef:
13 Reasons Why, wat een pracht serie. Serie binnen twee dagen helemaal afgekeken. Aanradertje!


Is 13 Reasons Why geen ontzettende emo-serie? Ben benieuwd. Hoor namelijk veel goede verhalen om mij heen inderdaad, alleen als ik de beschrijving alleen al lees op Netflix knap ik al een beetje af.


Nee ik vind van niet. Ik haakte eigenlijk ook al af toen ik de beschrijving las maar ik werd echt aangeraden om hem te kijken en dat bleek een goede keuze zijn geweest :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2017 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Paultheone schreef:
Better Call Saul seizoen 3 begonnen. Op dit moment echt mijn favoriete serie om te kijken. Zeker die langzame verhaallijn van Mike vind ik zo goed :)


Bedankt voor de tip, had geen idee dat seizoen 3 al begonnen was! Onverwachts een erg leuke serie, al moest ik in het begin wel even aan het langzame tempo wennen.

Erg leuke serie inderdaad. Zelf heb ik daarstraks de laatste nieuwe aflevering gezien. Die verhaallijn van Mike vind ik tot nu toe ook zo geweldig. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 09:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goku schreef:
Exterkate schreef:
Goku schreef:
13 Reasons Why, wat een pracht serie. Serie binnen twee dagen helemaal afgekeken. Aanradertje!


Is 13 Reasons Why geen ontzettende emo-serie? Ben benieuwd. Hoor namelijk veel goede verhalen om mij heen inderdaad, alleen als ik de beschrijving alleen al lees op Netflix knap ik al een beetje af.


Nee ik vind van niet. Ik haakte eigenlijk ook al af toen ik de beschrijving las maar ik werd echt aangeraden om hem te kijken en dat bleek een goede keuze zijn geweest :D .

Dit! Vooral de laatste 2 afleveringen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 09:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Goku schreef:
13 Reasons Why, wat een pracht serie. Serie binnen twee dagen helemaal afgekeken. Aanradertje!

Dit! Vooral de laatste 2 afleveringen :thumbup:

Gister begonnen met de eerste drie afleveringen :worship: , ben erg benieuwd naar de rest
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fargo vandaag ook weer begonnen! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 20:49 
 
Hardtraxxer

tommeh schreef:
Dit! Vooral de laatste 2 afleveringen :thumbup:


En hoe :thumbsup:!

Heeft er iemand net als mij altijd spijt dat je een serie te snel heb gekeken? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kijkt iemand hier Ray Donovan op Netflix? :D aanrader!
Vorige  1 ... 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic