Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 22:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goku schreef:
13 Reasons Why, wat een pracht serie. Aanradertje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2017 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[+_+] schreef:
Goku schreef:
13 Reasons Why, wat een pracht serie. Aanradertje!


Heel veel herkenbare dingen en sommige quotes zijn echt zo toepasselijk.

Citaat:
“You don’t know what goes on in anyone’s life but your own. And when you mess with one part of a person’s life, you’re not messing with just that part. Unfortunately, you can’t be that precise and selective. When you mess with one part of a person’s life, you’re messing with their entire life. Everything. . . affects everything.”
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2017 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jup, heel goede serie. Ik heb het spijtig genoeg al van heel dichtbij meegemaakt. Zeker een aanrader om te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 02:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook maar 13 reasons why een kans gegeven na alle goede verhalen hier en ik moet zeggen: echt een hele goede serie. Verhaal is wel heel dark.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begonnen aan the Blacklist na lang zeuren van m'n vriendin. Maar kan er nog niet echt inkomen, iemand anders die me wat kan hypen, of is het niet echt de moeite waard? Vind het eigenlijk nog niet zo veel aan :$ (2 afleveringen gezien) opzet blijft wel beetje hetzelfde toch? elke aflevering weer een ander nummer van die lijst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar kan ik je niet voor hypen, vond het na 1 seizoen ook wel genoeg geweest :P . Weinig aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Daar kan ik je niet voor hypen, vond het na 1 seizoen ook wel genoeg geweest :P . Weinig aan.


Hmm, ik ga nog 3 afleveringen de kans geven en anders heeft vrouwke pech :lol:

13 reasons why de moeite waard dan?? Of is dat echt een enorme vrouwen serie (ben beetje op zoek naar nieuwe serie tot house of cards/Game of Thrones uit komt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Henk-Jan schreef:
Daar kan ik je niet voor hypen, vond het na 1 seizoen ook wel genoeg geweest :P . Weinig aan.


Hmm, ik ga nog 3 afleveringen de kans geven en anders heeft vrouwke pech :lol:

13 reasons why de moeite waard dan?? Of is dat echt een enorme vrouwen serie (ben beetje op zoek naar nieuwe serie tot house of cards/Game of Thrones uit komt)


T is wel meer een vrouwenserie ja, maar wel vermakelijk en ook vooral spannend. Brengt ook wel een goede boodschap over. Persoonlijkt boeit t mij echt helemaal niks of t een vrouwenserie is of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die nog goede en sterke series weet op netflix? Graag in het genre drama/actie/thriller etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 16:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Killing gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nope
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Designated Survivor vind ik een hele goede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 00:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Nope

Is een echte aanrader! Is de remake van de Deense serie Forbrydelsen (die ik overigens niet heb gezien).

Verder:

Homeland
Unsere Mütter, unsere Väter (stond op Netflix, weet niet of ie er nog op staat)
Luther
Banshee (staat niet op Netflix, maar is wel écht een supervette serie!!!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga ze checken :thumbup:
Thanks voor de tips iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Klapstoel, thanks voor de tip. The Night Of is erg vet :worship: kijk dit mooi af de komende dagen en ondertussen iedere week een nieuwe aflevering van Fargo en Better Call Saul ^^


Graag gedaan :D hij is erg vet hè, mooi sfeertje gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 18:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Door de goede verhalen ook begonnen aan 13 Reasons Why, binnen vier dagen afgekeken en ben op de een of andere manier blij dat het afgelopen is.

Erg schokkende en verslavende serie, aantal keren echt ingeleefd in bepaalde situaties en personen.

Voorlopig maar weer drama series vermijden, ben daar een iets te gevoelig persoon voor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 23:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Klapstoel, thanks voor de tip. The Night Of is erg vet :worship: kijk dit mooi af de komende dagen en ondertussen iedere week een nieuwe aflevering van Fargo en Better Call Saul ^^

Daarna maar eens beginnen met Designated Survivors. Handig dat ik die episodes kan downloaden aangezien ik elke week rond de 4/5 uur in de trein zit :corn:

Het eerste seizoen van Designated Survivor is bijna afgelopen (volgens mij nog een aflevering of 5/6) dus als je rustig aan doet kun je alles achter elkaar kijken! Ik was zo 'dom' om alles te kijken tot de mid season final. Spannend!!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister voor de gein Blue Mountain State er weer eens bijgepakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

eerste twee afleveringen 13 reasons why met m'n vriendin gekeken, toch wel behoorlijk goed :thumbsup:

Het is wel een beetje highschool drama inderdaad, maar vind het tot nu toe wel erg interessant concept, kijkt lekker weg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 11:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Van de week begonnen aan Grimm, seizoen 1 had ik gezien alleen mijn vriendin nog niet.. Jammer dat er ook maar 3 of 4 seizoen op Netflix staan terwijl op tv ze al verder zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 15:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het schijnt dat er ook een 2e seizoen van 13 Reasons Why komt. Op zich zijn er nog wel genoeg dingen open gelaten om mee verder te gaan, maar ik ben bang dat het niet in de buurt zal komen van seizoen 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2017 14:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://tweakers.net/nieuws/124125/hack ... black.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2017 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
https://tweakers.net/nieuws/124125/hackers-stelen-vijfde-seizoen-van-orange-is-the-new-black.html

Hackers, of bewust :cool: #conspiracy
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2017 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren 13 Reasons Why afgekeken. Ik vond het niet zo'n hele geweldige serie, maar toch wel heel verslavend eigenlijk op de een of andere manier. Duurde lang voordat ik er echt in zat. Het idee van deze serie vond ik erg sterk, maar ik vond de uitvoering niet altijd even goed. Er zaten best heftige scenes in, maar over het algemeen vind ik Hannah een behoorlijke aansteller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2017 18:33 
 
Hardtraxxer

Fluxion schreef:
Het schijnt dat er ook een 2e seizoen van 13 Reasons Why komt. Op zich zijn er nog wel genoeg dingen open gelaten om mee verder te gaan, maar ik ben bang dat het niet in de buurt zal komen van seizoen 1.


Ben ik het met je eens. Had voor mij niet gehoeven maar ga het natuurlijk wel kijken.
Vorige  1 ... 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic