Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211 ... 321  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 12:19 
 
Hardtraxxer

Laatst de HBO serie Vinyl gekeken. Leuke serie over een bijzonder tijdperk in de muziekgeschiedenis :thumbup:

The Man In The High Castle kan ik ook wel aanraden overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgende week nieuwe House of Cards. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Iemand nog een vette serie? House of Cards vet?


Moet je ding zijn, maar ik vind het echt een geweldige serie
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 15:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Inmiddels 2 seizoenen van The Sopranos erop zitten, bazig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 23:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ik zoek een nieuwe serie die ik tussen Designated Survivor, Fargo en Better Call Saul kan kijken. Aangezien elke week maar één nieuwe aflevering online komt op Netflix.

Iemand nog een vette serie? House of Cards vet?

Person of Interest al gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Volgende week nieuwe House of Cards. ^^


Jezus volgende week al :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren 7 afleveringen Homeland achter elkaar gekeken, ben nu klaar met seizoen 2. Hele toffe serie tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 13:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ook wel weer zin in HoC :)

En Twin Peaks is back :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 21:02 
 
Hardtraxxer



nieuwe Game of Thrones trailer is online gekomen vandaag
heel toevallig gister klaar met alle vorige seizoenen te kijken, dus zit helemaal weer in het verhaal :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onlangs begonnen met The 100. Inmiddels bij aflevering 10 van seizoen 1 en vind het een ontzettend toffe serie! Tempo zit er inderdaad lekker in en vind het ook best een verslavende serie. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Better Call Saul seizoen 2 en 5 afleveringen van seizoen 3 gekeken, ik liep een beetje vast tijdje terug maar zit er weer helemaal in. Seizoen 3 is al echt steengoed. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 11:41 
 
Hardtraxx Elite

Indy schreef:
Onlangs begonnen met The 100. Inmiddels bij aflevering 10 van seizoen 1 en vind het een ontzettend toffe serie! Tempo zit er inderdaad lekker in en vind het ook best een verslavende serie. :thumbsup:


The 100 is zeker een hele vette serie!

Heb ff gewacht tot seizoen 4 helemaal op Netflix stond, maar sinds gister staat ie er helemaal op, zo dus maar eens aan beginnen! Hoop dat ik weer snel terug in het verhaal zit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 22:10 
 
Hardtraxx Veteran

Alvast de eerste episode van s5 gezien. Begint weer fantastisch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 06:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thijsert schreef:
The 100 :worship:
Spoiler wat een kansloos einde, seizoen 5 komt pas in 2018 dus weer lekker lang wachten. Heel bad dat er nog niemand terug is behalve clarke, benieuwd wie die gevangenen zijn. Tot over 6 maanden :aww:



Er komen in seizoen 5 veel flashbacks te zien wat er precies in die ruim 6 jaar is gebeurd. Vond de Skip wel erg verassend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 11:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zijn er ook mensen hier die de serie Lucifer hebben gezien? Seizoen 2 is net afgelopen en vind het tot zover een hele gave serie om te volgen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 18:56 
 
Hardtraxxer

dave schreef:
Thijsert schreef:
The 100 :worship:
Spoiler wat een kansloos einde, seizoen 5 komt pas in 2018 dus weer lekker lang wachten. Heel bad dat er nog niemand terug is behalve clarke, benieuwd wie die gevangenen zijn. Tot over 6 maanden :aww:



Er komen in seizoen 5 veel flashbacks te zien wat er precies in die ruim 6 jaar is gebeurd. Vond de Skip wel erg verassend.


Idd verrassend einde :worship: ben ook echt benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt weer zo'n wtf einde bij The 100. Spoiler alert: dat schip komt ook echt van nergens xd . Ben wel erg benieuwd wat er met raven en bellamy gebeurd is enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer genoeg reageert het scherm van mijn telefoon te goed op wit en kon ik je spoiler lezen xd gelukkig volg ik The flash niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 20:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thijsert schreef:
Mensen die Arrow/Flash/LoT kijken? Flash nog 3 afleveringen tot het einde van het seizoen en dan weer wachten tot de herfst :/
Spoiler: Savitar is een time remnant van Future Flash, die Savitar heeft laten leven zodat die time remnant flash kon worden... :huh:

Ja Arrow en die laatste aflevering was toch wel weer genieten :woot: Seizoen 5 toch echt wel boven mijn verwachtingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 11:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TondH schreef:
Thijsert schreef:
Mensen die Arrow/Flash/LoT kijken? Flash nog 3 afleveringen tot het einde van het seizoen en dan weer wachten tot de herfst :/
Spoiler: Savitar is een time remnant van Future Flash, die Savitar heeft laten leven zodat die time remnant flash kon worden... :huh:

Ja Arrow en die laatste aflevering was toch wel weer genieten :woot: Seizoen 5 toch echt wel boven mijn verwachtingen


Mee eens! Vond Arrow echt dramatisch uitgemolken afgelopen seizoenen, en vond alleen de flashback verhaallijn echt interessant. Maar seizoen 5 heeft me toch weer weten te boeien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 19:18 
 
Hardtraxx Elite

Seizoen 4 van the 100 er weer even doorheen gejast. Jammer dat er maar 13 afleveringen waren ipv 16. Vond dit seizoen ook veel beter dan 3.

Spoiler:
dat geneuzel in die City of Light vond ik niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 01:58 
 
Hardtraxx Addict

Ik ga morgen beginnen aan seizoen 4, vond seizoen drie niet bijzonder veel aan nee. Beetje vage vijand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu ook aan 'The 100' begonnen, ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2017 12:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Inmiddels klaar met The Sopranos. Echt een fantastische serie, hoe die personages neer worden gezet en zich ontwikkelen is echt ijzersterk gedaan. Vooral hoe James Gandolfini het hoofdpersonage speelt is fenomenaal :worship: Het einde was wel wat vreemd, maar op de een of andere manier ook wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2017 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kerel dan heb je echt super veel gekeken ofniet? Of zijn er niet zo mega veel afleveringen van?

Is ook echt een serie die ik al jaren wil kijken, aanrader dus?
Vorige  1 ... 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211 ... 321  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic