Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kunnen ze daar een boete voor krijgen dan?

stel: ik refresh duitse sites elke 5 seconden, komt er iets op te staan, zet ik dat gelijk op mn website (stel dat ik een persbureau heb)
wat zijn de consequenties daarvan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Ravenwood schreef:
waar het over gaat, het word een beetje vreemd uitgelegd.

ik heb er geen problemen mee :)


het ging dus over het duitse onafhankelijke persbureau N24 en de nederlandse persvrijheid waarom in duitsland alles gelijk gepubliceerd wordt en in nederland pas na goedkeuring van de overheid en goedkeuring van het commissariaat van de media.

Dit geld dan sowieso niet voor RTL (aangezien RTL officieeel in Luxemburg zit), voor nieuwssites en de krant. Waarom zou de persvrijheid dan in het geding komen? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 00:15 
 

Ravenwood schreef:
kunnen ze daar een boete voor krijgen dan?

stel: ik refresh duitse sites elke 5 seconden, komt er iets op te staan, zet ik dat gelijk op mn website (stel dat ik een persbureau heb)
wat zijn de consequenties daarvan?


de overheid wil de informatie zelf eerst onderzocht hebben eer ze iets bekend maken.
als jij informatie haalt van buitenlandse sites moet je een goedkeuring in spoedaanvraag bij het persburau ANP aanvragen. zij bepalen of de informatie betroouwbaar is.
als jij dat zonder goedkeuring doet krijg je na 3 waarschuwingen een factuur gesteld van het OM voor gebruik van nietgecontroleerde persinformatie.
als je dan verder blijft gaan kan de overheid jou net als in china een verbod op openbare communicatie leggen daar zij het woord "persvrijheid" naar hun eigen handje hebben aangepast. stel jij kopieert informatie over een geheim document van wikileaks of een buitenlandse perssite, iets wat de NL overheid niet bevalt dan zul je binnen een week een brief hebben van de overheid met een waarschuwing het weg te halen tevens wordt voor bepaalde tijd je internetsite(als je die hebt) geblokkeert.
Moerdijk werd pas 2 uur na de uitbraak van de brand bekend omdat de overheid het liever zolang mogelijk geheim houd dat er gevaarlijke stoffen aanwezig zijn/waren. maar zodra een bewoners zn mond open trekt is de overheid gedowngen open kaart tegen de pers te gaan spelen. let maar een op een ongeluk die bijv. in jou straat gebeurt en slachtoffer is de burgemeester. dan zal het 2 dagen duren voordat er bekend wordt wie het slachoffer is. alleen maar om de persvrijheid zelf in de hand te nemen. daarom doet de overheiud dat en zul je met veel vertraging nieuws zien uit het buiteland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 00:20 
 

_dp_ schreef:
biscuit schreef:
Ravenwood schreef:
waar het over gaat, het word een beetje vreemd uitgelegd.

ik heb er geen problemen mee :)


het ging dus over het duitse onafhankelijke persbureau N24 en de nederlandse persvrijheid waarom in duitsland alles gelijk gepubliceerd wordt en in nederland pas na goedkeuring van de overheid en goedkeuring van het commissariaat van de media.

Dit geld dan sowieso niet voor RTL (aangezien RTL officieeel in Luxemburg zit), voor nieuwssites en de krant. Waarom zou de persvrijheid dan in het geding komen? :x

[citaat] RTL Group is voor 90,3.% (maart 2008) in handen van het Duitse mediaconcern Bertelsmann. [/citaat]
RTL 4 (Luxemburgse uitzendlicentie)
RTL 5 (Luxemburgse uitzendlicentie)
RTL 7 (Luxemburgse uitzendlicentie)
RTL 8 (Luxemburgse uitzendlicentie)
RTL 24 (Luxemburgse uitzendlicentie)
Radio 538 (sedert 1 oktober 2007, voor 73,7 %)
538 Juize (sedert 1 december 2008, voor 73,7 %)
Radio 10 Gold (sedert 1 januari 2010, voor 73,7 %)
RTL Lounge Radio (sedert 29 oktober 2009, voor 73,7 %)

alles in handen van de media groep bertelsmann AG in duitsland.

Het in Duitsland gevestigde ProSiebenSat.1 Media AG (waar ook SBS Broadcasting BV onder valt), behoort samen met het in Duitsland gevestigde ProSiebenSat.1, het in Frankrijk gevestigde TF1 Group en het in Italiƫ gevestigde Mediaset SpA tot de grootste concurrenten van de RTL Group SA.
van die zender zul je minder snel informatie horen omdat deze onder het duitse en nederlandse commissairiaat van de media vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hmm duidelijk.
vreemde bedoeling als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 11:51 
 

ik snap het nu eigenlijk nog maar half, waarom is Charlie Sheen nou ineens eigenlijk de Chuck Norris?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 11:58 
 

Tigerblood en winning volgens mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 13:31 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
ik snap het nu eigenlijk nog maar half, waarom is Charlie Sheen nou ineens eigenlijk de Chuck Norris?

Vanwege dat interview
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 13:35 
 

dj-rico01 schreef:
KSwoosh schreef:
ik snap het nu eigenlijk nog maar half, waarom is Charlie Sheen nou ineens eigenlijk de Chuck Norris?

Vanwege dat interview

alleen daarom? jesus wel beetje overdreven dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 15:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ik heb een probleempje hier:
ik wou de nieuwe versie van Full Tilt poker installeren, maar ik krijg steeds een melding dat ik de ouwe eerst moet verwijderen, en dat heb ik al gedaan, maar hij wil em nog steeds niet installeren

weet iemand een oplossing?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 15:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat voor foutmelding geeft ie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 15:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

er staat letterlijk:

met dit installatieprogramma installeert u een eerdere versie van full tilt poker

u moet de vorige versie verwijderen voor u deze versie kan installeren

maar dat heb ik allang gedaan, en ook al de prullebak leeggemaakt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 16:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kijk ff in progam files of daar alle bestanden ook weg zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 16:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

jah daar vandaan heb ik em verwijderd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 16:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inderdaad, check anders nog ff .

Configuratiescherm -> Software ( programma's en onderdelen) Als ie daar nog in het lijstje staat ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 16:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Inderdaad, check anders nog ff .

Configuratiescherm -> Software ( programma's en onderdelen) Als ie daar nog in het lijstje staat ^^


Dat was het inderdaad, danku :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 16:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
roberttt schreef:
Inderdaad, check anders nog ff .

Configuratiescherm -> Software ( programma's en onderdelen) Als ie daar nog in het lijstje staat ^^


Dat was het inderdaad, danku :kiss2:

Geen probleem :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 16:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

alles goed? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 16:56 
 

Martin schreef:
alles goed? :D

Kerel, verneuk het topic nou niet.
Dit soort vragen zijn niet toegestaan.

spammen doe je maar lekker in de zever
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 01:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Martin schreef:
alles goed? :D

Kerel, verneuk het topic nou niet.
Dit soort vragen zijn niet toegestaan.

spammen doe je maar lekker in de zever

was toch ook maar een grapje :$

maar nu wel ff serieuze vraag:
kan iemand mij misschien ook goed uitleggen wat er met die meltdown bedoeld word daar in Japan?
ik snap er eigenlijk de ballen niet van, maar ze praten er wel de hele tijd over..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 01:02 
 
Hardtraxx Veteran

Martin schreef:
KSwoosh schreef:
Martin schreef:
alles goed? :D

Kerel, verneuk het topic nou niet.
Dit soort vragen zijn niet toegestaan.

spammen doe je maar lekker in de zever

was toch ook maar een grapje :$

maar nu wel ff serieuze vraag:
kan iemand mij misschien ook goed uitleggen wat er met die meltdown bedoeld word daar in Japan?
ik snap er eigenlijk de ballen niet van, maar ze praten er wel de hele tijd over..

Lees de krant
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 01:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Martin schreef:
alles goed? :D

Kerel, verneuk het topic nou niet.
Dit soort vragen zijn niet toegestaan.

spammen doe je maar lekker niet


:innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 01:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ja maar dat heb ik al gedaan maar word er niet echt veel wijzer van eerlijk gezegd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 07:49 
 

Martin schreef:
KSwoosh schreef:
Martin schreef:
alles goed? :D

Kerel, verneuk het topic nou niet.
Dit soort vragen zijn niet toegestaan.

spammen doe je maar lekker in de zever

was toch ook maar een grapje :$

maar nu wel ff serieuze vraag:
kan iemand mij misschien ook goed uitleggen wat er met die meltdown bedoeld word daar in Japan?
ik snap er eigenlijk de ballen niet van, maar ze praten er wel de hele tijd over..


Een kernsmelting of meltdown is een ongeluk met een kernreactor waarbij de kern van de reactor oververhit raakt en brandstofelementen smelten. Dat kan tot gevolg hebben dat radioactief materiaal vrijkomt, en maakt in ieder geval de reactor onbruikbaar tot de kern is gerepareerd of vervangen.

In een zeer ernstig scenario zou de nucleaire kettingreactie uit de hand lopen en de reactormassa zich door de bodem van het reactorvat en het reactorgebouw heen de grond in smelten. In de gevallen waarin een (gedeeltelijke) kernsmelting daadwerkelijk optrad, was hiervan (nog) geen sprake
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 10:06 
 

De meeste info kan ie hier ook wel terugvinden:
http://www.nu.nl/tsunami/
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic