Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 09:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Heeft iemand een goede tip om van het nagelbijten af te komen?

Misschien hebben meer mensen hier last van.. en nee, zomaar stoppen helpt niet en die gore prut voor op de nagels ook niet.

Zorgen dat je al je tanden kwijt raakt. Misschien hand in hand met een andere man door Arnhem lopen ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Heeft iemand een goede tip om van het nagelbijten af te komen?

Misschien hebben meer mensen hier last van.. en nee, zomaar stoppen helpt niet en die gore prut voor op de nagels ook niet.



Doe het ook al van kleins af aan. >.<

Bij sigaretten kun je alles weggooien en tegen je vrienden zeggen dat ze je geen sigaretten moeten geven. Je kan moeilijk je vingers voor een half jaar afhakken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Misschien hand in hand met een andere man door Arnhem lopen ofzo.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 10:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:
paperclip schreef:
Heeft iemand een goede tip om van het nagelbijten af te komen?

Misschien hebben meer mensen hier last van.. en nee, zomaar stoppen helpt niet en die gore prut voor op de nagels ook niet.



Doe het ook al van kleins af aan. >.<

Bij sigaretten kun je alles weggooien en tegen je vrienden zeggen dat ze je geen sigaretten moeten geven. Je kan moeilijk je vingers voor een half jaar afhakken :lol:

Hoe erg je het ook voor neemt om te stoppen.. het gaat gewoon automatisch door en na een half uur kom je er weer achter dat alle nagels er weer af zijn >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Heeft iemand een goede tip om van het nagelbijten af te komen?
.


ByteX, en lang genoeg volhouden tot je het zonde vind dat je nagels er weer af gaan :lol: zo is het mij gelukt :)

Oja en iemand die ik ken heeft echt afschuwelijk lelijke "nagels" of wat er van over is, dat ziet er zo naar uit, dan stop je er vanzelf mee :P dus: google?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 11:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
paperclip schreef:
Heeft iemand een goede tip om van het nagelbijten af te komen?
.


ByteX, en lang genoeg volhouden tot je het zonde vind dat je nagels er weer af gaan :lol: zo is het mij gelukt :)

Oja en iemand die ik ken heeft echt afschuwelijk lelijke "nagels" of wat er van over is, dat ziet er zo naar uit, dan stop je er vanzelf mee :P dus: google?

Al z'n beetje heel google afgepluisd en je komt standaard op dezelfde antwoorden, vandaar dacht ik laat ik het hier eens vragen.

Heb zelfs al vage YouTube hypnose gedaan tegen nagelbijten.. gek genoeg hielp dit ongeveer voor een halve week xd

Maar in ieder geval bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je komt er nooit vanaf denk ik. Ik wil zelf ook stoppen. Me vader zei altijd vogelscheit aan de vingers smeren. :D
Hoe die hier bij komt durf ik mezelf niet af te vragen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 11:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Je komt er nooit vanaf denk ik. Ik wil zelf ook stoppen. Me vader zei altijd vogelscheit aan de vingers smeren. :D
Hoe die hier bij komt durf ik mezelf niet af te vragen..

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je vingers/nagels zo smerig maken dat je ze niet meer in je mond wil steken. Dit lang genoeg volhouden dan leer je het vanzelf wel af :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 12:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Rickzel schreef:
paperclip schreef:
Heeft iemand een goede tip om van het nagelbijten af te komen?
.


ByteX, en lang genoeg volhouden tot je het zonde vind dat je nagels er weer af gaan :lol: zo is het mij gelukt :)

Oja en iemand die ik ken heeft echt afschuwelijk lelijke "nagels" of wat er van over is, dat ziet er zo naar uit, dan stop je er vanzelf mee :P dus: google?

Al z'n beetje heel google afgepluisd en je komt standaard op dezelfde antwoorden, vandaar dacht ik laat ik het hier eens vragen.

Heb zelfs al vage YouTube hypnose gedaan tegen nagelbijten.. gek genoeg hielp dit ongeveer voor een halve week xd

Maar in ieder geval bedankt.


Leg bij de plek waar je thuis vaak zit, op je bureau ofzo, standaard een nagelknipper neer. Dat je dan die pakt ipv bijten. Had bij mij geholpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Je komt er nooit vanaf denk ik. Ik wil zelf ook stoppen. Me vader zei altijd vogelscheit aan de vingers smeren. :D
Hoe die hier bij komt durf ik mezelf niet af te vragen..

:lol:


Na het schijten dus maar gewoon met de hand afvegen ipv met papier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Serieus ik heb tot een jaar geleden nagels gebeten en tegenwoordig echt nooit meer, als je die byteX er op klaait smaken je klauwen naar bittere meuk, als je dit consequent blijft doen en je nagels beetje netjes probeert te krijgen ga je het vanzelf zonde vinden om er weer aan te gaan lopen knagen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh dat spul heb ik vroeger ook gebruikt om er van af te komen, nou ik kwam er ontzettend snel van af, wat een smerige meuk is dat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 15:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb mijn smaakpupillen waarschijnlijk al zo zwaar verneukt dat ik er gewoon door heen kauw :/
Maargoed het is het proberen wel weer eens waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 16:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
smaakpupillen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had ik nog niet eens gezien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kun je, bij een al lopende poll, een optie verwijderen zonder dat je de hele poll reset of opnieuw begint?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2017 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thijsert schreef:
Wat gebruiken jullie om back-ups te maken van je (samsung) telefoon? Hij geeft aan Switch te gebruiken maar die pakt op de een of ander manier het grootste gedeelte van m'n bestanden niet


Als je je telefoon wilt rooten dan kan ik je Titanium Backup aanraden. Best ook de pro key kopen voor €7. Het kost wat maar het is veruit het beste op de markt wat betreft backup's van je telefoon.

Als je niet wilt rooten dan heb ik geen idee xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 14:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand nog een beetje goede stage leerdoelen voor een HBO stage bij een ingenieursbureau op de infra afdeling?

Jep, ben zo inspiratieloos dat ik het hier vraag..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 15:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat doe ik hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 13:25 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom heeft SVB2 een avatar als een rouwkaart? (nee hij niet niet rauw/raw)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Waarom heeft SVB2 een avatar als een rouwkaart? (nee hij niet niet rauw/raw)


Waarschijnlijk vanwege #freehardstylboy
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstylboy's laatste login 7-4-2017 is, maar ik heb nog geen bericht van hem gezien gelukkig. Maar is zijn account weer vrijgegeven dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Hardstylboy's laatste login 7-4-2017 is, maar ik heb nog geen bericht van hem gezien gelukkig. Maar is zijn account weer vrijgegeven dan?


Vgm is dat laatste bezoek, denk dat hij gewoon niet kan reageren en alleen kan meelezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 16:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik ga morgen met een paar vrienden in Utrecht uit, maar we willen uiteraard eerst even Ajax kijken ergens. Weet iemand een leuke kroeg/café daarvoor in Utrecht? Liefst eentje waar je ook nog eens veilig bent als Ajax supporter :P
Vorige  1 ... 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic