Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Naad schreef:
Alleen zorgen dat je geen chips gaat eten op Defqon. MeneerEend dacht op The Qontinent dat dat wel een goed idee was. Vervolgens uur bij de EHBO gezeten met een bloedende krater in z'n mond :lol: :lol:


:lol: :lol: :lol:

:lol:

Zo was ik wel eigenwijs genoeg om na de behandeling gelijk biefstuk te eten terwijl ik verdooft was, dacht dat ik op een stukje vlees zat te kouwen en later was ik dat bloedsponsje kwijt die nog tussen de kiezen en wang zat :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De echte vraag is of dat sponsje er zo ook terug uitgekomen is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 09:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Dat is 10 dagen, mocht alles gewoon normaal gaan (geen infecties enzo) dan kan je wel gewoon een weekendje gaan hoor. Alleen zorgen dat je geen chips gaat eten op Defqon. MeneerEend dacht op The Qontinent dat dat wel een goed idee was. Vervolgens uur bij de EHBO gezeten met een bloedende krater in z'n mond :lol: :lol:


Een uur? maak er daar maar 3 van ofzo :lol: :lol: . Maargoed, mijn evaring; Ik had donderdag mijn verstandskies laten trekken, en vrijdag begon mijn weekend qontinent. Goed te doen mijn pijnstillers, maar dan kan je amper drinken. Had er verder nauwlijks last van. Mijn andere verstandskies laten trekken op de dinsdag voor TC classics, en toen had ik er ook al geen last meer van. 10 dagen zou dus ruim genoeg moeten zijn, gewoon zorgen dat je het heel goed koelt direct na behandeling.

PS: eet geen chips 2 dagen nadat ze zijn getrokken. Je gaat er spijt van krijgen. Bloedde echt kapot hard, en ehbo kreeg het niet gestopt. Om uurtje of 3 snachts de tandarts wakkergebeld, wilden net vertrekken naar het ziekenhuis, toen het gelukkig net stopte. Moest toen ook op dat watje blijven bijten, dus kon ook niet gaan slapen. Dit resulteerde in een afterparty op de camping tot uurtje of 6 's ochtends :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha

Thanks voor alle antwoorden! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 20:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe kan je nou vergeten om het terug dicht te hechten , man man man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Bij iemand anders een zwarte stip die knippert linksboven bij geëmbedde youtube video's?

Ja bij mij ook, geen idee wat de functie ervan is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand ervaring met Dr. Mobile? Een klein stuk op mijn scherm reageert niet meer op aanrakingen, wat behoorlijk hinderlijk is. Bij Dr. Mobile valt het onder de garantie, maar ik lees niet heel veel goede verhalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andere vraag. Wie van Hardtraxx was aanwezig bij de premiere van de Noisecontrollers documentaire in Utrecht? Ik kan me herinneren dat ik een kort praatje heb gedaan met twee jongens van Hardtraxx maar ik weet niet meer wie dat waren :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan iemand mij vertellen of er net als de Beukplatengroep er ook zo'n soort gelijke groep is voor DnB?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds de laatste update van Snapchat zijn de filters weg (althans sws bij mij) waarmee je een andere kleur laag over je snaps kon swypen. Is er toevallig iemand die een manier weet waardoor je die toch weer kunt gebruiken? Vroeger kun je nog wel eens een tekst invoeren waardoor je die filters kreeg, maar ik heb geen idee meer wat die teksten zijn en of dat nog werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 10:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Sinds de laatste update van Snapchat zijn de filters weg (althans sws bij mij) waarmee je een andere kleur laag over je snaps kon swypen. Is er toevallig iemand die een manier weet waardoor je die toch weer kunt gebruiken? Vroeger kun je nog wel eens een tekst invoeren waardoor je die filters kreeg, maar ik heb geen idee meer wat die teksten zijn en of dat nog werkt.


Ik niet begrijp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Sinds de laatste update van Snapchat zijn de filters weg (althans sws bij mij) waarmee je een andere kleur laag over je snaps kon swypen. Is er toevallig iemand die een manier weet waardoor je die toch weer kunt gebruiken? Vroeger kun je nog wel eens een tekst invoeren waardoor je die filters kreeg, maar ik heb geen idee meer wat die teksten zijn en of dat nog werkt.


je moet je locatie/gps aanzetten. heel krom van snapchat, maar dat is nu de enige manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat kut :/. Mijn batterij is normaal al na 2 uur leeg, laat staan als ik mijn locatie/gps aan moet zetten >.<. In ieder geval bedankt voor je reactie :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 12:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Wat kut :/. Mijn batterij is normaal al na 2 uur leeg, laat staan als ik mijn locatie/gps aan moet zetten >.<. In ieder geval bedankt voor je reactie :).


Dan kan je beter een nieuwe telefoon halen of een nieuwe batterij halen. 2 uur is echt belachelijk snel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komende maandag en dinsdag voor het werk naar de andere kant van België (2u+ rijden, enkel).

Aangezien ik weinig euforische setjes heb ben ik dus op zoek naar jullie favoriete euforische setjes. Geen afspeellijsten via streamingdiensten aub. :)

Go!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Komende maandag en dinsdag voor het werk naar de andere kant van België (2u+ rijden, enkel).

Aangezien ik weinig euforische setjes heb ben ik dus op zoek naar jullie favoriete euforische setjes. Geen afspeellijsten via streamingdiensten aub. :)

Go!

hardstyle/chroman-top-100-euphoric-hardstyle-2016-t58142.html :whistle:
of
hardstyle/spectre-flieegen-zweef-top-99-t52570.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 11:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Komende maandag en dinsdag voor het werk naar de andere kant van België (2u+ rijden, enkel).

Aangezien ik weinig euforische setjes heb ben ik dus op zoek naar jullie favoriete euforische setjes. Geen afspeellijsten via streamingdiensten aub. :)

Go!


Nuracore zn Prepare for Summer mixjes (met name #2). Roman anthony zn Rebirth contest mix en Ode aan festivalseizoen mixjes. BMBSQD hun podcasts (eindigen wel hardere platen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 13:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vanaf september stopt mijn stufi omdat ik dan al 4 jaar stufi heb gekregen. Stopt mijn reisproduct dan ook? Heb wel brief van DUO gekregen dat mijn leenbedrag 0 euro is :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 13:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wigaard schreef:
Vanaf september stopt mijn stufi omdat ik dan al 4 jaar stufi heb gekregen. Stopt mijn reisproduct dan ook? Heb wel brief van DUO gekregen dat mijn leenbedrag 0 euro is :/


Volgens mij is je reisproduct vijf jaar. Dat was bij mij zo, maar ik ben in 2011 begonnen met mijn studie, wellicht is het weer veranderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 13:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wigaard schreef:
Vanaf september stopt mijn stufi omdat ik dan al 4 jaar stufi heb gekregen. Stopt mijn reisproduct dan ook? Heb wel brief van DUO gekregen dat mijn leenbedrag 0 euro is :/


Ja dan stopt je OV ook, maar die moet je wel (OP TIJD) stop zetten via zo'n apparaat bij de NS of in de AH.

Ik heb hem een dag van te voren stopgezet, kreeg ik alsnog een boete. Had bewijs er van en ze sturen je van hot naar her om zo maar niet te hoeven terugbetalen. Kreeg ook iemand van DUO aan de lijn die zo'n zwaar Surinaams accent had dat ik dr gewoon niet kon verstaan.

Je kan daarna bij de NS gratis een 40% korting in daluren abonnement krijgen voor een jaar als je de code van je OV invoert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wigaard schreef:
Vanaf september stopt mijn stufi omdat ik dan al 4 jaar stufi heb gekregen. Stopt mijn reisproduct dan ook? Heb wel brief van DUO gekregen dat mijn leenbedrag 0 euro is :/


Ik had ook zo'n vraag, ik heb nu bijna 4 jaar stufi gehad volgens het oude stelsel, kost me niks dus. Wil komend jaar niks schoolgerelateerds gaan doen, maar jaar erop wellicht een master. Krijg ik dan dat jaar nog wel stufi volgens het oude stelsel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Wigaard schreef:
Vanaf september stopt mijn stufi omdat ik dan al 4 jaar stufi heb gekregen. Stopt mijn reisproduct dan ook? Heb wel brief van DUO gekregen dat mijn leenbedrag 0 euro is :/


Ik had ook zo'n vraag, ik heb nu bijna 4 jaar stufi gehad volgens het oude stelsel, kost me niks dus. Wil komend jaar niks schoolgerelateerds gaan doen, maar jaar erop wellicht een master. Krijg ik dan dat jaar nog wel stufi volgens het oude stelsel?


Welke master? en waar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 13:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Wigaard schreef:
Vanaf september stopt mijn stufi omdat ik dan al 4 jaar stufi heb gekregen. Stopt mijn reisproduct dan ook? Heb wel brief van DUO gekregen dat mijn leenbedrag 0 euro is :/


Ik had ook zo'n vraag, ik heb nu bijna 4 jaar stufi gehad volgens het oude stelsel, kost me niks dus. Wil komend jaar niks schoolgerelateerds gaan doen, maar jaar erop wellicht een master. Krijg ik dan dat jaar nog wel stufi volgens het oude stelsel?


Ik geloof het niet. Heb zelf de Stufi ook na 4 jaar stop gezet en moest daarna alles zelf betalen bij een Master.

Net als bij het OV moet je dat zelf doen, want ze verlengen de Stufi zo stilzwijgend mogelijk naar een lening zodat je straks met een dikke studieschuld zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 13:45 
 
Hardtraxxer

klapstoel schreef:
Andere vraag. Wie van Hardtraxx was aanwezig bij de premiere van de Noisecontrollers documentaire in Utrecht? Ik kan me herinneren dat ik een kort praatje heb gedaan met twee jongens van Hardtraxx maar ik weet niet meer wie dat waren :$


Dat kan ik geweest zijn. Was aanwezig daar en kan me herinneren even met iemand gepraat te hebben van HT daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
sonnebloem schreef:
Wigaard schreef:
Vanaf september stopt mijn stufi omdat ik dan al 4 jaar stufi heb gekregen. Stopt mijn reisproduct dan ook? Heb wel brief van DUO gekregen dat mijn leenbedrag 0 euro is :/


Ik had ook zo'n vraag, ik heb nu bijna 4 jaar stufi gehad volgens het oude stelsel, kost me niks dus. Wil komend jaar niks schoolgerelateerds gaan doen, maar jaar erop wellicht een master. Krijg ik dan dat jaar nog wel stufi volgens het oude stelsel?


Ik geloof het niet. Heb zelf de Stufi ook na 4 jaar stop gezet en moest daarna alles zelf betalen bij een Master.

Net als bij het OV moet je dat zelf doen, want ze verlengen de Stufi zo stilzwijgend mogelijk naar een lening zodat je straks met een dikke studieschuld zit.


Hmm oke. Had ook al via dat klotesysteem een mail naar duo gedaan maar kreeg een antwoord waar ik niks mee kan. Nergens staat een fatsoenlijk emailadres dus lekker alles lopen minnen op die knakensite ja dat was echt kut
Vorige  1 ... 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic