Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kort je hardtraxx link in als je verwijst naar een ander topic?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon een woord een link toekennen met een url [url][/url] Ik heb dat laatst ook gedaan maar ging met mes en vork haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe krijgen mensen het voor elkaar (Miwer/ Sonnebloem laatst 6 stuks >.< ) om per ongeluk dubbel te posten. Als ik te snel achter elkaar reageer dan krijg je gewoon een melding dat je even moet wachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hoe krijgen mensen het voor elkaar (Miwer/ Sonnebloem laatst 6 stuks >.< ) om per ongeluk dubbel te posten. Als ik te snel achter elkaar reageer dan krijg je gewoon een melding dat je even moet wachten :P


ligt aan de muis
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aah, maar goed dat ik alles met m'n rotte trackpad van m'n macbook doe, scheelt een boel dubbelposts, dan had ik nu Wootum ingehaald qua berichten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand ervaring met Dynafix? Vandaag m'n telefoon laten ophalen door Dynafix op aanraden van HTC. Ik lees alleen maar slechte recensies :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hoe krijgen mensen het voor elkaar (Miwer/ Sonnebloem laatst 6 stuks >.< ) om per ongeluk dubbel te posten. Als ik te snel achter elkaar reageer dan krijg je gewoon een melding dat je even moet wachten :P


Soms als ik daarvoor al een bericht heb geplaatst geeft ie aan dat ik even moet wachten. Ik heb weinig geduld waardoor ik blijf submitten. Zo geschiedde de 6 post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 16:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Iemand ervaring met Dynafix? Vandaag m'n telefoon laten ophalen door Dynafix op aanraden van HTC. Ik lees alleen maar slechte recensies :/


Kreeg het advies ook. Niet gedaan. Nieuwe telefoon gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begin dit jaar mijn telefoon onder garantie ingeleverd bij belsimpel (was iets met het moederbord aan de hand), welke het vervolgens weer hadden overgedragen aan dynafix. Informatie over de voortgang was heel karig, en het leek ook wel wat lang te duren, maar verder was mn telefoon wel goed gerepareerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dynafix is echt een kut partij, ik als icter ben begonnen bij een hardware leverancier en ze raakte altijd maar spul kwijt of het apparaat werd gewoon niet gerepareerd terug verzonden. Als ik dynafix maarals partner aangeschreven zie staan dan sla ik over en zoek ik een andere weg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot dusver gaat het wel goed. Wordt goed op de hoogte gehouden en ze reageren zo waar op mijn berichten. Fingers crossed
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 14:17 
 
Hardtraxx Addict

Heeft iemand nog goede aanraders voor een powerbank rond de 40 euro? Het liefst 10.000mAh of meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op aliexpress staan zeer grote powerbanks. Heb er een van 30.000 mah voor 30 euro daar vandaan geplukt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Heeft iemand nog goede aanraders voor een powerbank rond de 40 euro? Het liefst 10.000mAh of meer.


https://www.banggood.com/Original-Xiaom ... mds=search

Denk dat dit een van de betere is die je kunt krijgen. Is namelijk een officieel merk en ook daadwerkelijk 20k mAh. Veel van die powerbanks op zulke Chinese sites halen bij lange na niet de daadwerkelijk hoeveelheid die aangegeven staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 14:27 
 
Hardtraxx Addict

Is Banggood een beetje te vertrouwen wel? Ik zat inderdaad naar die Xiaomi te kijken en naar eentje van Anker. Maar als Banggood hem voor bijna 20 euro goedkoper weet te leveren dan weet ik wel waar ik hem haal :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 15:12 
 
Hardtraxx Veteran

Nijidik schreef:
Is Banggood een beetje te vertrouwen wel? Ik zat inderdaad naar die Xiaomi te kijken en naar eentje van Anker. Maar als Banggood hem voor bijna 20 euro goedkoper weet te leveren dan weet ik wel waar ik hem haal :thumbsup:


Top ding!! Had hem mee naar DQ, 3x mijn tel opgeladen en nog was de powerbank niet leeg :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Is Banggood een beetje te vertrouwen wel? Ik zat inderdaad naar die Xiaomi te kijken en naar eentje van Anker. Maar als Banggood hem voor bijna 20 euro goedkoper weet te leveren dan weet ik wel waar ik hem haal :thumbsup:


Jazeker, ikzelf en een hoop maten hebben hem ook hiervandaan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Is Banggood een beetje te vertrouwen wel? Ik zat inderdaad naar die Xiaomi te kijken en naar eentje van Anker. Maar als Banggood hem voor bijna 20 euro goedkoper weet te leveren dan weet ik wel waar ik hem haal :thumbsup:

Ik heb er één van hetzelfde merk, zelfde site, maar dan 16000mAh. Deze van 20000 kwam een paar dagen later online helaas. Had hem volgens mij binnen twee weken binnen, vorig jaar voor Defqon. Gaat nog steeds goed mee, gebruik hem niet alleen op weekend festivals maar ook als ik lange trein reizen heb en heel erg veel op m'n telefoon zit waardoor die snel leeg gaat (gemiddeld om de twee weken).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 21:32 
 
Hardtraxx Addict

Yes dankjulliewel, ga hem morgen bestellen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 11:33 
 
Hardtraxxer

Weet iemand hoe het kan als ik mijn telefoon op de auto radio aansluit via een aux kabel, dat heel vaak google zoekopdracht in eens opent? Dit gebeurt regelmatig en vaak al bij de kleinste bewegingen. (Heb een LG G3)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TalkBack even uitschakelen in je instellingen van je Android
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2017 22:22 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
TalkBack even uitschakelen in je instellingen van je Android

Bedankt! Heb even gekeken maar helaas nog niet gelukt. We gaan maandag ochtend weg dus hopelijk lukt het mij nog. Zal morgen nog even onderzoeken. Of jij moet het mij makkelijk uit kunnen leggen haha ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 14:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat is een goed videobewerkingsprogramma. Wil filmpjes 90° kunnen roteren voor minder nekklachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Wat is een goed videobewerkingsprogramma. Wil filmpjes 90° kunnen roteren voor minder nekklachten


Ik gebruik Sony Vegas. Maar dat kost wel wat. Soort van :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2017 14:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
rakkietakkie schreef:
Wat is een goed videobewerkingsprogramma. Wil filmpjes 90° kunnen roteren voor minder nekklachten


Ik gebruik Sony Vegas. Maar dat kost wel wat. Soort van :$


Ben echt een leek op het gebied van dat editen... maar die kan makkelijk 4k aan he?
Vorige  1 ... 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic