Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Apple TV.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 14:33 
 
Hardtraxx Elite

Iemand suggestie voor een laptop/game muis? Prijs maximaal €50.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Iemand suggestie voor een laptop/game muis? Prijs maximaal €50.


Deze gebruik ik, ga echt voor geen goud meer terug naar normale muizen. Heeft overigens geen extra knoppen, als je dat zoekt kun je beter voor deze gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Iemand suggestie voor een laptop/game muis? Prijs maximaal €50.


https://www.bol.com/nl/p/steelseries-se ... ypedsearch

Ik heb deze, maar zal je net wat te duur zijn. Overigens echt de fijnste muis die ik ooit gehad heb.
Functioneerd veel chiller dan m'n vorige (Razer Mamba).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Iemand suggestie voor een laptop/game muis? Prijs maximaal €50.


Ook net iets buiten je budget, maar ik gebruik een Roccat Kone XTD.
Het was eerst even zoeken welke ik het fijnste zou vinden, maar heb zelf redelijk grote handen dus zocht een grotere muis bijv.
Ben zelf ook regelmatig in bijv. Mediamarkt geweest om rond te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 17:26 
 
Hardtraxx Elite

Goed idee Koen, ga binnenkort maar eens langs de Mediamarkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Ben zelf ook regelmatig in bijv. Mediamarkt geweest om rond te kijken.


ben ook al een tijdje op zoek naar een muis en doe dit ook vaak haha. toch wel fijn om te weten hoe die nou in het echt is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 02:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Werkt er hier iemand namens Randstad? Zo ja, wanneer kun je zien wanneer je de volgende periode betaald krijgt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 12:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ohja grapje kees en magentrontoestel xoxoxoxo
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2017 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net zoals met muziek/films is het denk ik ook niet toegestaan om hier te vragen hoe je illegaal aan ebooks komt. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe werkt dat 'automatisch parkeren' eigenlijk? Zag net mijn baas die functie gebruiken in zijn Tesla en die auto zet 'em gewoon echt strak in tussen 2 autos en met nog geen 10 cm tussen de stoep en de wielen.

Ik vermoed dat de auto de draaicirkel meet en door middel van sensoren de afstand tussen de autos en stoep? Maar wat doet de auto als het niet kan of bij bewegende objecten, hersteld hij zich zelf dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 09:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

"Een combinatie van een voorgeprogrammeerd programma dat de kortste draaicirkel maakt om in te parkeren en sensoren die de afstand tot de stoep en de auto voor je en achter je meet."

Daarnaast geloof ik ook sensoren die zien of de plek breed genoeg is voor je waggie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
"Een combinatie van een voorgeprogrammeerd programma dat de kortste draaicirkel maakt om in te parkeren en sensoren die de afstand tot de stoep en de auto voor je en achter je meet."

Daarnaast geloof ik ook sensoren die zien of de plek breed genoeg is voor je waggie.

:lol: komt aardig overeen met wat ik dacht... eng gewoon :lol: Maar dan nog de laatste twee vragen blijven onbeantwoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 09:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat soort auto's hebben ook vaak automatische remmen.

Onze Volkswagen kan ook automatisch inparkeren maar heeft ook een automatische rem. Wanneer er iets substantieels in de weg staat gaan de parkeersensoren af en wanneer je op snelheid zit remt hij automatisch. Die systemen zijn enorm goed want hij ging bij mijn pa eens af toen hij wou parkeren, maar hij zag niks dus ging gewoon door. Toen kwam hij er achter dat er een rots half in een bosje zat die hij niet zag, toen mocht hij naar de garage.

Een keer een hartaanval gekregen toen een auto remde toen hij wou afslaan, sloeg af en ik kon er om heen maar de auto dacht van niet. Dus stond ik in een keer heel snel stil.

Wanneer het niet kan dat weet hij van te voren al, hij meet dat allemaal met de sensoren of de auto er in past. Plus je ziet zelf ook wel of je er in past voor je zegt dat de auto moet inparkeren. De auto denkt niet van "oh je hebt 5 cm ruimte voor en achter je als je daar inparkeert, goed idee". Hij kijkt wel naar een plek die groot genoeg is zodat je er ook uit kan rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2017 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Maar wat doet de auto als het niet kan of bij bewegende objecten, hersteld hij zich zelf dan?


Ik kijk dagelijks op de Tesla subreddit en heb dus al veel filmpjes gezien omtrent deze ontwikkelingen. De auto stelt enkel voor om ergens te parkeren als het ook daadwerkelijk kan. Regelmatig detecteert hij een parkeerplaats niet terwijl je zelf ziet dat het wel perfect mogelijk is, dus dat kan ook gebeuren.

De auto kan meerdere manoeuvres maken om te parkeren. Als het niet van de eerste keer lukt met achteruit in rijden, dan draait hij de wielen, rijdt terug een stukje naar voor en gaat weer verder.

Wanneer er plots iemand achter de auto door loopt tijdens het parkeren stopt de auto uiteraard. Daarna kun je 'resume' doen om verder te gaan met parkeren.

Kijk even dit filmpje van Bjorn Nyland, een van de bekendste Tesla youtubers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand hier bekend met het aanvragen van een Credit Card?

Ik heb een bevestigingsmail gekregen dat ik de CC heb aan gevraagd alleen ben ik vergeten voor de uiterlijke datum (21 juli) de pincode door te geven als bevestiging. Nu heb ik gebeld naar de ANWB wat ik moest doen, waarop een chagrijnige vrouw zei dat ik de CC vandaag of morgen binnen krijg maar de pincode later. Ik ga vrijdag op vakantie, dus hoop wel dat die vrouw het ook echt meent.

Is iemand bekend met dit incident?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb creditcard gewoon via mijn bank geregeld, geen problemen mee gehad verder en had het binnen 3 dagen op de bus
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik heb creditcard gewoon via mijn bank geregeld, geen problemen mee gehad verder en had het binnen 3 dagen op de bus


Dat was misschien inderdaad handiger geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog meer mensen het probleem dat het nieuwsoverzicht in Facebook niet meer alle berichten laadt? Heel veel berichten worden niet weergegeven, maar zover ik weet heb ik niks veranderd aan mijn instellingen. Het is zowel op mijn telefoon en mijn laptop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Nog meer mensen het probleem dat het nieuwsoverzicht in Facebook niet meer alle berichten laadt? Heel veel berichten worden niet weergegeven, maar zover ik weet heb ik niks veranderd aan mijn instellingen. Het is zowel op mijn telefoon en mijn laptop.


heb het alleen op m'n pc. Ik zie vaak 2 berichten en verder laadt ie niks. Refreshen helpt meestal wel. Op mijn telefoon heb ik het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook enkel PC. Moet dan ofwel refreshen of op 'Meer verslagen' klikken om de rest te kunnen zien. Kut suikerberg :mad:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Facebook app is gewoon pure aids, helft van de tijd als ik hem opstart staat er geen nieuwe berichten of geen berichten gevonden. En ook supervaak een update waar ik nooit iets van zie, of er word iets ge-update en de volgende keer dat ik hem open is het weer nergens te bekennen. Zo verdwijnt de optie "meest recent" wel iedere week een keer soms vaker.

Ook verdwijnen er berichten uit mijn timeline als ik hem opnieuw open die er de vorige keer wel stonden, dit zowel in die top lijst en meest recente..
Zo krijg ik ook heel vaak een notificatie van Facebook, maar als ik de app open is dit nergens te bekennen..

Teveel irritaties aan Facebook, maar ik vind hem onmisbaar omdat vrijwel alle artiesten bands series films hierop updaten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 22:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Koen schreef:

Teveel irritaties aan Facebook, maar ik vind hem onmisbaar omdat vrijwel alle artiesten bands series films hierop updaten..


Dit inderdaad. Anders was ik er al lang mee gekapt. Om in contact te blijven met vrienden gebruik ik het al helemaal niet meer, want het enigste wat je nog te ziet zijn die kuttags van iedereen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2017 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb geen facebook, heerlijk is dat man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan hoor je er niet bij maadt
Vorige  1 ... 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic