Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Ik denk persoonlijk dat je er wel grotendeels van uit kunt gaan dat het pre-mixed was, aangezien je ook met vuurwerk en alles zit. (Tenminste bij de mainstage set van Armin van Buuren)
Of er zijn bepaalde tracks van te voren uitgezet met een show (zoals great spirit en de remix + luma bootleg op het eind)



Bij zo van die shows is de kans groot dat het pre-mixed is. Echter het filmpje dat ik linkte is alreeds 4 jaar oud. In die tijd kan er best wel wat veranderen op vlak van technologie en mogelijkheden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij is het zo dat de artiesten platen insturen waar de organisator een show omheen bouwt. Kijk maar naar Qlimax, sommige platen hebben een intense show en dat is vaak niet pre mixed
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 08:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Volgens mij is het zo dat de artiesten platen insturen waar de organisator een show omheen bouwt. Kijk maar naar Qlimax, sommige platen hebben een intense show en dat is vaak niet pre mixed


Wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nuracore schreef:
Volgens mij is het zo dat de artiesten platen insturen waar de organisator een show omheen bouwt. Kijk maar naar Qlimax, sommige platen hebben een intense show en dat is vaak niet pre mixed


Wel.


Leugens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 08:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Broken Balance schreef:
Nuracore schreef:
Volgens mij is het zo dat de artiesten platen insturen waar de organisator een show omheen bouwt. Kijk maar naar Qlimax, sommige platen hebben een intense show en dat is vaak niet pre mixed


Wel.


Leugens.


Mn oude opleiding heeft wel een paar keer backstage gewerkt op Qlimax, alles omtrent introshows en de anthemshows is pre mixed. Ze laten het niet afhangen van een persoon die net op het juiste moment op het knopje moet drukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan klopt het wat ik zeg toch of begrijp ik het dan niet ? Tracks worden ingestuurd om een show omheen te bouwen. De rest van de sets wordt gemixed door de DJ. Alleen die specifieke platen wordt door de geluidsman netjes gedaan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 10:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Dan klopt het wat ik zeg toch of begrijp ik het dan niet ? Tracks worden ingestuurd om een show omheen te bouwen. De rest van de sets wordt gemixed door de DJ. Alleen die specifieke platen wordt door de geluidsman netjes gedaan ?


"sommige platen hebben een intense show en dat is vaak niet pre mixed"

Hier staat toch echt het tegenovergestelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nuracore schreef:
Dan klopt het wat ik zeg toch of begrijp ik het dan niet ? Tracks worden ingestuurd om een show omheen te bouwen. De rest van de sets wordt gemixed door de DJ. Alleen die specifieke platen wordt door de geluidsman netjes gedaan ?


"sommige platen hebben een intense show en dat is vaak niet pre mixed"

Hier staat toch echt het tegenovergestelde.


My bad bruh
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 14:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat ik me afvraag is wat dat Last.FM nou eigenlijk is. Is dat ook een soort van sociaal netwerk? Iemand die wat kan toelichten? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 14:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Wat ik me afvraag is wat dat Last.FM nou eigenlijk is. Is dat ook een soort van sociaal netwerk? Iemand die wat kan toelichten? :D


Toen ik het gebruikte, was een hele tijd terug, was het meer een dingetje dat liet zien welke nummers je aan het afspelen was, en dan als een soort Facebook kon liken en ontdekken wat je vrienden luisteren e.d.

Eigenlijk wat Spotify nu is, ik weet ook niet wat het nu is geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
JeftaElachouri schreef:
Wat ik me afvraag is wat dat Last.FM nou eigenlijk is. Is dat ook een soort van sociaal netwerk? Iemand die wat kan toelichten? :D


Toen ik het gebruikte, was een hele tijd terug, was het meer een dingetje dat liet zien welke nummers je aan het afspelen was, en dan als een soort Facebook kon liken en ontdekken wat je vrienden luisteren e.d.

Eigenlijk wat Spotify nu is, ik weet ook niet wat het nu is geworden.


Ik gebruik het nu om bij te houden waar ik naar luister via Spotify. Vind het wel leuk om te zien hoeveel ik naar muziek luister per dag/week/maand etc. Het werkt beter dan spotify qua behouden en het is een beter overzicht dan dat je krijgt aan het eind van het jaar van Spotify.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 06:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Dan klopt het wat ik zeg toch of begrijp ik het dan niet ? Tracks worden ingestuurd om een show omheen te bouwen. De rest van de sets wordt gemixed door de DJ. Alleen die specifieke platen wordt door de geluidsman netjes gedaan ?


Show wordt toch geprogrammeerd aan de hand van de waveform die herkend wordt? Dus plaat kan er nog steeds spontaan inkomen.
Zoals bijvoorbeeld Ran-D - Firestarter op Qlimax 2015
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb laatst de proefversie van Arcobat Pro DC gedownload omdat ik een PDF moest bewerken. Nu is de proefversie verlopen en wil ik terug naar de normale Reader. Iemand enig idee hoe? Of moet ik het dan eerst helemaal van mijn computer af gooien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 10:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Ik heb laatst de proefversie van Arcobat Pro DC gedownload omdat ik een PDF moest bewerken. Nu is de proefversie verlopen en wil ik terug naar de normale Reader. Iemand enig idee hoe? Of moet ik het dan eerst helemaal van mijn computer af gooien?

Die kun je even goed verwijderen inderdaad. En dan hierheen gaan om de normale versie te installeren: https://get.adobe.com/reader/?loc=nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 18:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand tips voor een goede mediaspeler (of iets dergelijks)? Er zijn er talloze, maar zoek er vooral een voor gratis sport, films, series en buitenlandse zenders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 19:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Iemand tips voor een goede mediaspeler (of iets dergelijks)? Er zijn er talloze, maar zoek er vooral een voor gratis sport, films, series en buitenlandse zenders.


Hiervoor lijkt de open-source mediaplayer Kodi een goede uitkomst. Aan het begin vrij ingewikkeld, maar wanneer je het onder de knie hebt hoe je er mee kan werken, is het zeer handig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 19:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Solis schreef:
Iemand tips voor een goede mediaspeler (of iets dergelijks)? Er zijn er talloze, maar zoek er vooral een voor gratis sport, films, series en buitenlandse zenders.


Hiervoor lijkt de open-source mediaplayer Kodi een goede uitkomst. Aan het begin vrij ingewikkeld, maar wanneer je het onder de knie hebt hoe je er mee kan werken, is het zeer handig.

Kodi ken ik wel ja! Gebruikte het wel eens toen het nog XBMC heette. Nog andere suggesties? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand enig idee wanneer de Defqon Legends jas wordt geleverd? Weet dat op de site stond midden september, maar de jas is van de site gehaald. Iemand wat inside info?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Iemand enig idee wanneer de Defqon Legends jas wordt geleverd? Weet dat op de site stond midden september, maar de jas is van de site gehaald. Iemand wat inside info?



Het was ook maar een beperkte oplage. Zodra het vooraf bepaalde aantal bereikt is heeft het geen nut om deze nog op de site te laten staan en wordt dit dus weggehaald om verwarring te voorkomen.

Patience is a virtue.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 16:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Pommer schreef:
In september ga ik op vrijgezellenfeest naar Maastricht. Klopt het dat de kroegen op zaterdag tot 3 uur open zijn en enkele discotheken tot 6 uur? En welke van die discotheken is het leukst om heen te gaan?

Oh en zijn er stripclubs in Maastricht en omgeving? :whistle:


Klopt inderdaad. Kroegen zijn wel erg gezellig, vooral op de Platielstraat (Cliniq, Van Bommel, Twee Heeren) is dan veel te doen. Na drie uur verplaatst het zich meestal richting Markt, ik eindig daar meestal in de Feestfabriek, beetje foute hits en vanalles door elkaar.

Stripclubs zijn er volgens mij niet in de omgeving.

Oke om hier nog eens op terug te komen: we willen nu een stripper naar een kroeg laten komen rond het eind vd middag. Enig idee of dat mogelijk is in Maastricht en bij welke kroeg of pub ze over het algemeen niet zo moeilijk zijn? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 08:52 
 
Hardtraxx Veteran

In het verleden zijn hier wel eens foto's op canvas gedrukt. Ik ben op zoek naar een bedrijfje online die dat kan fixen . Ik kan wel op google gaan zoeken maar ik wil eerst even weten of er hier mensen zijn met goede ervaringen bij een bepaald bedrijf. Het moet een cadeau worden voor onze oma dus kwaliteit moet het zeker zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 09:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb mijn canvas besteld bij BesteCanvas.nl, ben er best tevreden mee. Kwaliteit is erg goed en prijs lag lager dan bij concurrenten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 12:19 
 
Hardtraxx Veteran

Bedankt! Is inderdaad echt niet duur! ik heb hem daar geplaatst benieuwd naar het resultaat. Mocht het toch niet goed zijn kan je voor die prijs nog wel een keer een nieuwe plaatsen elders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 12:37 
 
Hardtraxxer

Na ruim 2 jaar mijn LG G3 uit het niks helemaal dood. Krijg geen lampje oid meer aan. Zelfs de hard reset werkt niet...
Nu ben ik op zoek naar een nieuw los toestel (heb sim only), prijs 3 a 400 euro. Iemand suggesties? (of suggesties om mijn LG nog tijdelijk aan de praat te krijgen xD)

Wss is deze vraag al meerdere malen gesteld, hoef ik niet oneindig te zoeken ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een huawei p9 lite, zelf dik tevreden mee.
Vorige  1 ... 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic