Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Heb mijn canvas besteld bij BesteCanvas.nl, ben er best tevreden mee. Kwaliteit is erg goed en prijs lag lager dan bij concurrenten. :)

Heb de canvas die ik voor de verjaardag van m'n vriendin heb laten maken hier ook gehaald, inderdaad erg goede kwaliteit (uiteraard afhankelijk van de kwaliteit van de foto).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 23:55 
 
Hardtraxx Elite

Kwami schreef:
Na ruim 2 jaar mijn LG G3 uit het niks helemaal dood. Krijg geen lampje oid meer aan. Zelfs de hard reset werkt niet...
Nu ben ik op zoek naar een nieuw los toestel (heb sim only), prijs 3 a 400 euro. Iemand suggesties? (of suggesties om mijn LG nog tijdelijk aan de praat te krijgen xD)

Wss is deze vraag al meerdere malen gesteld, hoef ik niet oneindig te zoeken ;p


Ik heb de huawei mate 8, als je van goeie accuduur houd, 2 dagen niet hoeven opladen, raad ik je deze zeker aan. Wel een groot scherm waar je wss aan moet wennen. Voor de rest vind ik sowieso de Huawei's goeie high-end telefoons die vaak wat goedkoper zijn tegenover de Samsung en de iPhones. Terwijl de meeste belangrijke aspecten/specs vaak gelijkwaardig zijn. Of niet veel onder doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die nog een beetje een leuk spel weet voor op je smartphone? Het liefst onder de 40MB want mijn phone zit vol >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BADLANDS,. Of Minigore 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een laptop en had er altijd een Harman/Kardon box op aangesloten. Nu is de box helaas geknapt.. Weet iemand een leuke geluidsset die ik er op aan kan sluiten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 13:14 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Bedankt! Is inderdaad echt niet duur! ik heb hem daar geplaatst benieuwd naar het resultaat. Mocht het toch niet goed zijn kan je voor die prijs nog wel een keer een nieuwe plaatsen elders.


Ik had er laatst daar eentje besteld. Kwaliteit, levering en prijs zijn :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
BADLANDS,. Of Minigore 2

Nog bedankt voor je suggesties :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 14:13 
 
Hardtraxxer

Rowanyt1309 schreef:
Ik heb een laptop en had er altijd een Harman/Kardon box op aangesloten. Nu is de box helaas geknapt.. Weet iemand een leuke geluidsset die ik er op aan kan sluiten?

Wat zoek je precies? Stereo of surround, alles in één of meerdere speakers, met of zonder aparte sub, wat is je budget, etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Ik heb een laptop en had er altijd een Harman/Kardon box op aangesloten. Nu is de box helaas geknapt.. Weet iemand een leuke geluidsset die ik er op aan kan sluiten?

Wat zoek je precies? Stereo of surround, alles in één of meerdere speakers, met of zonder aparte sub, wat is je budget, etc.


Surround en het budget zou rond de 100 euro liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een setje van logitech, zon kubus als sub en 2 losse boxjes. Gaat al jaren mee en werkt perfect. Kosten zo rond de 80 volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Ik heb een setje van logitech, zon kubus als sub en 2 losse boxjes. Gaat al jaren mee en werkt perfect. Kosten zo rond de 80 volgens mij


Weet je toevallig welke het precies is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
sonnebloem schreef:
Ik heb een setje van logitech, zon kubus als sub en 2 losse boxjes. Gaat al jaren mee en werkt perfect. Kosten zo rond de 80 volgens mij


Weet je toevallig welke het precies is?


Afbeelding

z523 als ik google moet geloven
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die set heb ik hier ook staan. Gaan hier ook al vele jaren mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 14:13 
 
Hardtraxxer

Iemand suggesties voor goede oortjes voor 20 a 30 euro? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwami schreef:
Iemand suggesties voor goede oortjes voor 20 a 30 euro? :innocent:

Ik heb deze : http://www.phone-tuning24.com/in-ear-ko ... -,art-2273. Heb ze al jaren en bevallen echt prima! Heb ze niet op deze website gekocht btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien iets boven je budget, maar ik heb deze:
https://tweakers.net/pricewatch/463603/ ... 450-(zwart).html

Erg tevreden over ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben volgende week jarig dus daarna eens even kijken. Thanks! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stel, ik gebruik de OV kaart van iemand anders die wel een weekend OV heeft, mag dat dan?

https://www.ovpro.nl/special/2017/04/25 ... e-zit-dat/

Kan het er toch niet helemaal uithalen of het nou gedoogd wordt of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 16:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Stel, ik gebruik de OV kaart van iemand anders die wel een weekend OV heeft, mag dat dan?

https://www.ovpro.nl/special/2017/04/25 ... e-zit-dat/

Kan het er toch niet helemaal uithalen of het nou gedoogd wordt of niet.


Als ze zien dat het niet jouw OV is, dan krijg je wel een boete.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat als je gebruik maakt van het weekend OV terwijl je daar eigenlijk geen recht op hebt, dat ze wel eens moeilijk kunnen gaan doen. De uitspraak in het artikel gaat over reizen op saldo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Stel, ik gebruik de OV kaart van iemand anders die wel een weekend OV heeft, mag dat dan?

https://www.ovpro.nl/special/2017/04/25 ... e-zit-dat/

Kan het er toch niet helemaal uithalen of het nou gedoogd wordt of niet.

Er staat in het begin toch al vrij duidelijk dat je niet mag reizen met andermans reisdocument :P. Jij hebt er gewoon geen recht op, anders had je zelf wel z'n kaart gehad.
Zal voornamelijk afhangen van de conducteur en het humeur dat hij/zij heeft op dat moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is inderdaad verboden. Pas nog op fb een verhaal gelezen van een allochtoon die dit had gedaan. Ging daarna de discussie aan met de conducteur en werd toen met grof geweld de trein uitgewerkt en gearresteerd. Maar dit was wel totaal uit de hand gelopen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 16:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Stel, ik gebruik de OV kaart van iemand anders die wel een weekend OV heeft, mag dat dan?

https://www.ovpro.nl/special/2017/04/25 ... e-zit-dat/

Kan het er toch niet helemaal uithalen of het nou gedoogd wordt of niet.


Citaat:
Belangrijker is nog dat de reiziger het volle tarief had betaald voor deze reis. Hoewel de betreffende vervoerder beargumenteerde dat de jongen geen geldig kaartje had, werd dit in de rechtszaak niet geaccepteerd. De Geschillencommissie Openbaar Vervoer vond dat de vervoerder niet duidelijk kon uitleggen waarom het deze reiziger niet is toegestaan om te reizen op de OV-chipkaart van een ander, zolang dat tegen het volle tarief was. Toen er nog papieren kaartjes waren, gebeurde het regelmatig dat de koper van het kaartje niet degene was die reisde. Hij had dus gewoon een geldig vervoersbewijs.


Nee dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Normale conducteurs controleren de foto op de pas niet. Die mannetjes/vrouwtjes die zo'n soort van politiepak aan hebben, doen dit vaak wel vgm
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke dank. Heb zelf week OV namelijk.
Vorige  1 ... 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic