Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 12:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zou gewoon een mixje voor hem maken en er niks voor vragen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb al toegezegd dat ik het voor niets doe. Dacht misschien heeft iemand anders hier ervaring mee in het ontvangen van 'donaties' :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je de persoon kent, gewoon een biertje vragen ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals je zelf zegt gewoon gratis doen en als hij je er geld voor wilt geven, geef dan je Paypal acc ofzo en dan is hij vrij om iets over te maken wat hij wilt.

Beetje zoals Geck-O doet met zijn releases. Het is gratis maar je bent vrij om zelf een bedrag te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wie gaat er wel eens naar de sportschool en gebruikt supplementen? zo ja, welke en waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 22:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thanks :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Praag :love:

Waren zoals verwacht al wat dingen op de planning (o.a paintball auwww) maar heel wat obscure kroegjes en clubs in geweest. Hoogtepunt club Roxy, tering zieke club was dat. Hele dikke techno!

En een stripclub waar je u tegen zegt. Goldfingers, daar werd me toch een blik schandalig lekkere wijven open getrokken. Niet te zuinig :love:

Gruwelijke stad, je denkt dat je de hele dagen met geld aan het smijten bent door die vage valuta, maar uit eindelijk voor +- 200 euro (los van overnachting en reis) daar aan geld uitgegeven, en geen moment op de centen gelet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Praag :love:

Waren zoals verwacht al wat dingen op de planning (o.a paintball auwww) maar heel wat obscure kroegjes en clubs in geweest. Hoogtepunt club Roxy, tering zieke club was dat. Hele dikke techno!

En een stripclub waar je u tegen zegt. Goldfingers, daar werd me toch een blik schandalig lekkere wijven open getrokken. Niet te zuinig :love:

Gruwelijke stad, je denkt dat je de hele dagen met geld aan het smijten bent door die vage valuta, maar uit eindelijk voor +- 200 euro (los van overnachting en reis) daar aan geld uitgegeven, en geen moment op de centen gelet.


Die blik sardientjes... heb je daar een voorbeeld van :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Euhhh wat? Sardientjes? >.< Bedoel meer dat er gewoon een stripclub was gevuld met enorm veel lekkere wijven :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 03:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Iemand heeft mij via facebook benaderd om voor hem een mixje te maken. Hij wilt er zelfs een kleine bijdrage bij doen en vraagt hoeveel ik er voor wil hebben. Vind het gebaar super cool van hem maar heb geen idee wat ik voor een mixje zou moeten vragen en twijfel enorm of ik het wel zou moeten aannemen.

Iemand ideeen of gedachtes?


Ligt er natuurlijk aan waarvoor die de mix wil gebruiken. Was er laatst eentje hier die klakkeloos door iemand van youtube werd overgenomen. (misschien was jij dat ook wel, weet ik niet meer)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat was Exterkate ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn hier mensen die gitaar spelen? Wil misschien beginnen met gitaar spelen en weet nog niet welke (elektrische) gitaar ik misschien wil kopen. Ik lees hier en daar dat een Yamaha of een Squier wordt aangeraden. Ik ga binnenkort een keer langs bij een muziekwinkel, maar dan weet ik in ieder geval waar ik naar op zoek moet. Iemand tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 20:11 
 
Hardtraxx Addict

Wij zijn teamweekend aan het regelen, alleen meerderheid van ons team is nog geen 18 dus willen we kijken voor iets in België. Iemand hier tips voor een leuke stad qua uitgaan en groepsaccommodaties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 08:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Wij zijn teamweekend aan het regelen, alleen meerderheid van ons team is nog geen 18 dus willen we kijken voor iets in België. Iemand hier tips voor een leuke stad qua uitgaan en groepsaccommodaties?


Antwerpen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 14:37 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Uniforce schreef:
Wij zijn teamweekend aan het regelen, alleen meerderheid van ons team is nog geen 18 dus willen we kijken voor iets in België. Iemand hier tips voor een leuke stad qua uitgaan en groepsaccommodaties?


Antwerpen


Niet naar Antwerpen. (Kun je echt niet leuk uitgaan zoals in Nederland)

Gent of Leuven
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Wij zijn teamweekend aan het regelen, alleen meerderheid van ons team is nog geen 18 dus willen we kijken voor iets in België. Iemand hier tips voor een leuke stad qua uitgaan en groepsaccommodaties?

Wij zijn met het voetbalteam naar Camping de Haan in Blankenberge geweest. 2 huisjes naast elkaar, de hele dag rotzooi trappen en 's avonds met de taxi naar Oostende. Was gewoon schitterend. Geen gigantische stad, maar met je team kun je het wel gezellig maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraagje aan de filmmakers onder ons; Ik werk momenteel in Premiere Pro met beeldmaterialen variërend van full hd en 4k, welke overigens prima samengaan in de preset voor 4k. Aan het begin heb ik een title erin gezet via PP, echter na de export is dit gedeelte van de video echt klote; niet scherp en pixelig, rest van de video doet het prima. Op de adobe forums heb ik er ook screenshots bij: https://forums.adobe.com/message/9874290#9874290

Kom er verder eigenlijk niet uit. Is in PP zelf wel scherp als wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Vraagje aan de filmmakers onder ons; Ik werk momenteel in Premiere Pro met beeldmaterialen variërend van full hd en 4k, welke overigens prima samengaan in de preset voor 4k. Aan het begin heb ik een title erin gezet via PP, echter na de export is dit gedeelte van de video echt klote; niet scherp en pixelig, rest van de video doet het prima. Op de adobe forums heb ik er ook screenshots bij: https://forums.adobe.com/message/9874290#9874290

Kom er verder eigenlijk niet uit. Is in PP zelf wel scherp als wat.


Ik kan me herinneren dat de bitrate een grote rol heeft. Hoeveel gebruik je nu?
Probeer het iets te verhogen mischien

Maakt wel je file wat groter maar ik zou het dan is proberen tussen de 200/400 mb/s
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Werd ook als antwoord gegeven inderdaad. Heb hem naar 100 geschoven want dat zit ook in de file maar dan wordt alles pixelig en komt het moeilijk mee. >.<

Zal nog even kijken tho :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen met autokennis hier?

Sinds kort maakt onze Toyota Aygo een elektronisch piepgeluid, lijkt geheel willekeurig. Alsof er niet genoeg benzine in de tank zit, terwijl ie kort geleden nog is volgepompt. Iemand enig idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Mensen met autokennis hier?

Sinds kort maakt onze Toyota Aygo een elektronisch piepgeluid, lijkt geheel willekeurig. Alsof er niet genoeg benzine in de tank zit, terwijl ie kort geleden nog is volgepompt. Iemand enig idee?


Lijkt me een defect sensortje
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Mensen met autokennis hier?

Sinds kort maakt onze Toyota Aygo een elektronisch piepgeluid, lijkt geheel willekeurig. Alsof er niet genoeg benzine in de tank zit, terwijl ie kort geleden nog is volgepompt. Iemand enig idee?


Branden er lampjes? Misschien iets in de kachel (blaadje) dat piept?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
klapstoel schreef:
Mensen met autokennis hier?

Sinds kort maakt onze Toyota Aygo een elektronisch piepgeluid, lijkt geheel willekeurig. Alsof er niet genoeg benzine in de tank zit, terwijl ie kort geleden nog is volgepompt. Iemand enig idee?


Branden er lampjes? Misschien iets in de kachel (blaadje) dat piept?


Nope helemaal niks aan de hand zo ver ik weet. Deuren goed dicht, alle gordels om, goede oliepeil, geen problemen met de motor, niks te zien.

StanDuif schreef:
klapstoel schreef:
Mensen met autokennis hier?

Sinds kort maakt onze Toyota Aygo een elektronisch piepgeluid, lijkt geheel willekeurig. Alsof er niet genoeg benzine in de tank zit, terwijl ie kort geleden nog is volgepompt. Iemand enig idee?


Lijkt me een defect sensortje


Zou kunnen ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
klapstoel schreef:
Mensen met autokennis hier?

Sinds kort maakt onze Toyota Aygo een elektronisch piepgeluid, lijkt geheel willekeurig. Alsof er niet genoeg benzine in de tank zit, terwijl ie kort geleden nog is volgepompt. Iemand enig idee?


Branden er lampjes? Misschien iets in de kachel (blaadje) dat piept?


Jij hoort dit te weten, jouw papa verkoopt auto's :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StanDuif schreef:
sonnebloem schreef:
klapstoel schreef:
Mensen met autokennis hier?

Sinds kort maakt onze Toyota Aygo een elektronisch piepgeluid, lijkt geheel willekeurig. Alsof er niet genoeg benzine in de tank zit, terwijl ie kort geleden nog is volgepompt. Iemand enig idee?


Branden er lampjes? Misschien iets in de kachel (blaadje) dat piept?


Jij hoort dit te weten, jouw papa verkoopt auto's :list:


Haha ik wist dat die kwam. Mijn interesse ligt helaas niet bij auto's (mindere mate), maar ik dacht laat ik eens wat suggesties strooien
Vorige  1 ... 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic