Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op zoek naar een goede systeemcamera die beschikt over 4K. Iemand aanbevelingen?

Had al gekeken naar de Panasonics GH4/5 en Sony A7 reeks, maar die dingen zijn zo godsgruwelijk duur. Full frame is wel heerlijk tho :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 18:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Op zoek naar een goede systeemcamera die beschikt over 4K. Iemand aanbevelingen?

Had al gekeken naar de Panasonics GH4/5 en Sony A7 reeks, maar die dingen zijn zo godsgruwelijk duur. Full frame is wel heerlijk tho :drool:


Wat wil je er precies mee gaan doen? Ik heb zelf zowel een GH4 als sins kort een GH5. Mooi spul maar misschien overkill voor wat je er mee wilt gaan doen.

Panasonic Lumix G80 / G85 is ook een goede optie in een lager budget.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
sonnebloem schreef:
Op zoek naar een goede systeemcamera die beschikt over 4K. Iemand aanbevelingen?

Had al gekeken naar de Panasonics GH4/5 en Sony A7 reeks, maar die dingen zijn zo godsgruwelijk duur. Full frame is wel heerlijk tho :drool:


Wat wil je er precies mee gaan doen? Ik heb zelf zowel een GH4 als sins kort een GH5. Mooi spul maar misschien overkill voor wat je er mee wilt gaan doen.

Panasonic Lumix G80 / G85 is ook een goede optie in een lager budget.


Heb ik ook gezien inderdaad! Vooral om een breder plaatje aan videoproducties te bieden. Vlieg nu zelf met de drone in 4K 60FPS en wil daar graag een aanvulling op in de vorm van grondbeelden. 4K 30FPS is ook geen probleem maar ben wel de 60 gewend en dan wil je eigenlijk niet anders :woot:

Daarnaast wil ik ook skills ontwikkelen in de fotografie, dus gelijk goed aanpakken dan maar. Die fullframes lijken me sws wel heel vet.

Dus dat zo'n beetje. Bevallen de camera's goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 10:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja bevallen erg goed! Vanuit mijn ervaring is dat je ook echt moet zorgen voor goede objectieven. Objectieven met een lage f stop hebben minder licht nodig waardoor je met lageren iso's kan schieten en mooier beeld hebt. Ook hogere fps gaat stukke beter met lagere f stop. Dus ons binnen je budget is een voordeligere body met goede lens betere optie dan dure body met een cheape lens.

Ook gaat de ontwikkeld van body natuurlijk aardig hard nu is het 4k maar over 1,5/2jaar komt de gh6 weer uit die weer 8k doet. Goede lens kan je dan mee nemen naar je volgende body.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
Ja bevallen erg goed! Vanuit mijn ervaring is dat je ook echt moet zorgen voor goede objectieven. Objectieven met een lage f stop hebben minder licht nodig waardoor je met lageren iso's kan schieten en mooier beeld hebt. Ook hogere fps gaat stukke beter met lagere f stop. Dus ons binnen je budget is een voordeligere body met goede lens betere optie dan dure body met een cheape lens.

Ook gaat de ontwikkeld van body natuurlijk aardig hard nu is het 4k maar over 1,5/2jaar komt de gh6 weer uit die weer 8k doet. Goede lens kan je dan mee nemen naar je volgende body.


Thanks voor de toelichting! Ga er weer even naar kijken. Wat schiet je zelf vooral? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 13:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel divers, ben ondernemer en pas het toe op al mijn projecten eigenlijk van product fotografie tot aan sfeer video voor socials. Ben opgeleid als grafisch vormgever foto/video man en dat pas ik nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 17:03 
 
Hardtraxxer

Ik wil het boek Celebrate Life aanschaffen, maar is het noodzakelijk dat je Release ook hebt gelezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb zelf Release ook niet gelezen, maar vond het verhaal van alleen Celebrate Life ook al duidelijk. In het boek komen alsnog veel bepalende gebeurtenissen voor ID&T aan bod.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb de DDJ-SR aangesloten op mijn laptop en als ik die aanzet kan ik gewoon muziek (via Youtube e.d.) over de bijbehorende speakers afspelen. Echter werkt dit niet via iTunes. Als ik daar een nummer op aanklik speelt hij niet af (de tijd begint niet te lopen). Iemand een idee of dit is te fixen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 18:29 
 
Hardtraxxer

Aha thanks! Ik heb hem net besteld, kan later dan alsnog Release bestellen dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 18:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik heb de DDJ-SR aangesloten op mijn laptop en als ik die aanzet kan ik gewoon muziek (via Youtube e.d.) over de bijbehorende speakers afspelen. Echter werkt dit niet via iTunes. Als ik daar een nummer op aanklik speelt hij niet af (de tijd begint niet te lopen). Iemand een idee of dit is te fixen?



In itunes boven naast je volume slider zit een knopje, daarmee kan je kiezen welke audio bron je afspeelt. Mogelijk kan je daar je DDJ-sr kiezen. Verbaast me ook niks als niet mogelijk is via iTunes erop af te spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
Chroman schreef:
Ik heb de DDJ-SR aangesloten op mijn laptop en als ik die aanzet kan ik gewoon muziek (via Youtube e.d.) over de bijbehorende speakers afspelen. Echter werkt dit niet via iTunes. Als ik daar een nummer op aanklik speelt hij niet af (de tijd begint niet te lopen). Iemand een idee of dit is te fixen?



In itunes boven naast je volume slider zit een knopje, daarmee kan je kiezen welke audio bron je afspeelt. Mogelijk kan je daar je DDJ-sr kiezen. Verbaast me ook niks als niet mogelijk is via iTunes erop af te spelen.

Bij mij zit daar geen knopje, alleen play/pause, next etc. :/
http://puu.sh/ydVep/82a8128a0e.png
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 12:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Onlangs is de HDMI-poort van mijn laptop kapot gegaan, waardoor ik mijn laptop niet meer op mijn tv kan aansluiten om te netflixen. Nu ben ik aan het kijken voor een vervanger (zodat ik dus nog steeds netflix kan kijken rechtstreeks op mijn tv) en is mijn oog vooral gevallen op de chromecast. Heeft iemand hier ervaring mee of andere goede alternatieven?

Verder ben ik de laatste tijd wat meer aan het lezen geslagen en misschien wel geïnteresseerd om een e-reader te kopen. Hierbij ook de vraag of iemand hier ervaringen heeft met bepaalde goede modellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Onlangs is de HDMI-poort van mijn laptop kapot gegaan, waardoor ik mijn laptop niet meer op mijn tv kan aansluiten om te netflixen. Nu ben ik aan het kijken voor een vervanger (zodat ik dus nog steeds netflix kan kijken rechtstreeks op mijn tv) en is mijn oog vooral gevallen op de chromecast. Heeft iemand hier ervaring mee of andere goede alternatieven?

Verder ben ik de laatste tijd wat meer aan het lezen geslagen en misschien wel geïnteresseerd om een e-reader te kopen. Hierbij ook de vraag of iemand hier ervaringen heeft met bepaalde goede modellen?


Hebben hier thuis ook een Chromecast en werkt goed. Gebruik het wel niet icm Netflix maar wel om films te kijken (share map op desktop) en heel af en toe twitch als er een groot CS:GO toernooi bezig is. Zeker een aanrader!


Mijn moeder is tevreden over haar e-reader. Geen idee wat voor model het is, overigens xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chromecast is echt ideaal. Gebruik het altijd voor Netflix en zou eigenlijk niet zonder kunnen, omdat de smart functies van mijn smart tv super kut zijn. Je telefoon als afstandsbediening is vele malen fijner en je kan tijdens het kijken ook nog je telefoon gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chromecast + Plex (mediaserver) is helemaal top, en voor zaken als streams zonder native support is screencasten prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 13:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alright, klinkt goed allemaal. Thanks voor de input, zo maar een bestellen dan!
Iemand toevallig nog ervaring met het verschil tussen de gewone en de ultra chromecast. Denk zelf dat ik voor de gewone ga of is het verschil in kwaliteit die 40 euro wel echt waard?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Alright, klinkt goed allemaal. Thanks voor de input, zo maar een bestellen dan!
Iemand toevallig nog ervaring met het verschil tussen de gewone en de ultra chromecast. Denk zelf dat ik voor de gewone ga of is het verschil in kwaliteit die 40 euro wel echt waard?


Vrij simpel. Heb je een 4k TV en een computer die dat af kan spelen (dat wat je ziet op je CC blijft gerenderd door de computer), dan zou ik de ultra aanraden, deze heeft als enige die support en kan itt de reguliere CC wel de 5 gHz band van je modem gebruiken. Zo niet, merk je dat verschil niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dankje, duidelijk! Dan wordt het dus de gewone ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
Heel divers, ben ondernemer en pas het toe op al mijn projecten eigenlijk van product fotografie tot aan sfeer video voor socials. Ben opgeleid als grafisch vormgever foto/video man en dat pas ik nu toe.


Zit nu heel erg te twijfelen met die A7's. De 4K varianten zijn een stuk duurder maar op diegene die mij wel interessant lijken zit geen cashback. Twijfels twijfels twijfels >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 11:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Stinson schreef:
Heel divers, ben ondernemer en pas het toe op al mijn projecten eigenlijk van product fotografie tot aan sfeer video voor socials. Ben opgeleid als grafisch vormgever foto/video man en dat pas ik nu toe.


Zit nu heel erg te twijfelen met die A7's. De 4K varianten zijn een stuk duurder maar op diegene die mij wel interessant lijken zit geen cashback. Twijfels twijfels twijfels >.<


Black Friday en cyber Monday komen er aan misschien vindt je dan ergens een mooie deal! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
sonnebloem schreef:
Stinson schreef:
Heel divers, ben ondernemer en pas het toe op al mijn projecten eigenlijk van product fotografie tot aan sfeer video voor socials. Ben opgeleid als grafisch vormgever foto/video man en dat pas ik nu toe.


Zit nu heel erg te twijfelen met die A7's. De 4K varianten zijn een stuk duurder maar op diegene die mij wel interessant lijken zit geen cashback. Twijfels twijfels twijfels >.<


Black Friday en cyber Monday komen er aan misschien vindt je dan ergens een mooie deal! :thumbup:


Zorg wel dat je alvast de prijzen van nu noteert. Veel te veel bedrijven doen de prijs omhoog om dan 'korting' te geven waardoor je alsnog duurder of amper goedkoper uit bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
sonnebloem schreef:
Stinson schreef:
Heel divers, ben ondernemer en pas het toe op al mijn projecten eigenlijk van product fotografie tot aan sfeer video voor socials. Ben opgeleid als grafisch vormgever foto/video man en dat pas ik nu toe.


Zit nu heel erg te twijfelen met die A7's. De 4K varianten zijn een stuk duurder maar op diegene die mij wel interessant lijken zit geen cashback. Twijfels twijfels twijfels >.<


Black Friday en cyber Monday komen er aan misschien vindt je dan ergens een mooie deal! :thumbup:


Goeie, even op letten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn vriendin is bijna jarig en nu wil ik misschien met haar naar Brugge gaan. Is dit een leuke stad om naar toe te gaan of weet iemand misschien nog een andere stad wat erg leuk is? Had zelf ook al naar Praag gekeken, maar dan ben je nog redelijk wat geld kwijt aan het vliegen. Graag hoor ik jullie tips! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 13:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Brugge is wel een mooie stad om heen te gaan.
Vorige  1 ... 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic