Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Brugge is wel een mooie stad om heen te gaan.


Hoe is het daar qua winkels? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 14:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Broken Balance schreef:
Brugge is wel een mooie stad om heen te gaan.


Hoe is het daar qua winkels? :innocent:


http://www.bruggevoorbeginners.nl/stedentrip-brugge.htm
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Broken Balance schreef:
Brugge is wel een mooie stad om heen te gaan.


Hoe is het daar qua winkels? :innocent:


http://www.bruggevoorbeginners.nl/stedentrip-brugge.htm


Heb dat inderdaad gelezen, vroeg me alleen af of hier iemand meer ervaring mee heeft die daar gewinkeld heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 14:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik denk als je voor het winkelen heen gaat dat je dan beter een modernere stad kan pakken, het winkelen is er wel maar Brugge is vooral een mooie stad qua gezelligheid en goed voor een stelletje.

Dan kun je misschien beter naar Brussel, Stuttgart of Keulen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik denk als je voor het winkelen heen gaat dat je dan beter een modernere stad kan pakken, het winkelen is er wel maar Brugge is vooral een mooie stad qua gezelligheid en goed voor een stelletje.

Dan kun je misschien beter naar Brussel, Stuttgart of Keulen.


Ga eens even kijken naar Brussel. Bedankt voor de tip! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 16:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Brugge is een mooie oude stad, heel leuk om naar toe te gaan met zn tweeën. Als je echt wilt shoppen zou ik echter ergens anders naartoe gaan. Als je daar in de buurt wilt blijven zou ik Antwerpen aanraden. Daar heb je ontzettend veel winkels zitten op de Meir, en is ook nog eens een mooie stad waar veel te zien is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 16:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In Brugge kun je goed winkelen hoor! Ik heb zelf twee jaar in Brugge op school gezeten, mooie stad! Ik zou Brussel afraden omdat de binnenstad (historisch centrum) best klein is. Veel plezier in ieder geval :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Brugge is een mooie oude stad, heel leuk om naar toe te gaan met zn tweeën. Als je echt wilt shoppen zou ik echter ergens anders naartoe gaan. Als je daar in de buurt wilt blijven zou ik Antwerpen aanraden. Daar heb je ontzettend veel winkels zitten op de Meir, en is ook nog eens een mooie stad waar veel te zien is.


Klopt inderdaad. In Antwerpen ben ik vorig jaar geweest! Kan ik Brussel hier een beetje mee vergelijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 16:31 
 
Hardtraxx Veteran

Doe Brugge!! Winkelen kan overal in elke stad, Brugge is een top stad voor een romantisch weekend weg :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
In Brugge kun je goed winkelen hoor! Ik heb zelf twee jaar in Brugge op school gezeten, mooie stad! Ik zou Brussel afraden om dat de binnenstad (historisch centrum) best klein is. Veel plezier in ieder geval :thumbup:


Is Brugge dan toch leuker als Brussel? Ik en mijn vriendin houden ervan om lekker een beetje te shoppen, terrasje, shoppen, uiteten.. Dat is iets wat we allebei erg leuk vinden, alleen hou ik er wel van als er een beetje leuke winkels zijn, (denk hierbij bijvoorbeeld aan merkkleding), in plaats van die souvenir winkeltjes zegmaar..

Aangezien jij er 2 jaar op school hebt gezeten, kun je me wat meer over de stad zelf vertellen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 16:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er zijn zeker kledingwinkels waar je merkkleding kan kopen in Brugge. Maar een hele dag winkelen zit er in Brugge niet meteen in. Misschien een combinatie met Antwerpen/Gent overwegen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Er zijn zeker kledingwinkels waar je merkkleding kan kopen in Brugge. Maar een hele dag winkelen zit er in Brugge niet meteen in. Misschien een combinatie met Antwerpen/Gent overwegen?


Hmm.. Antwerpen ben ik helaas al geweest en zou graag wat anders opzoeken. Is Brussel qua stad te vergelijken met Antwerpen of weet je dit niet zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 16:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor het grootse deel wel. Winkels zijn daar in ieder geval. Houdt er wel rekening mee dat je vaak in het Frans geholpen wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Voor het grootse deel wel. Winkels zijn daar in ieder geval. Houdt er wel rekening mee dat je vaak in het Frans geholpen wordt.


Bedankt voor de tip, Frans ben ik namelijk niet goed in. 1 bière lukt nog. xd

Ga het even doorgeven aan iemand van het reisbureau en dan ga ik eens even kijken in Brussel. Bedankt voor het helpen allen. Als iemand nog tips heeft zijn die altijd welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 16:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
simon10pont schreef:
In Brugge kun je goed winkelen hoor! Ik heb zelf twee jaar in Brugge op school gezeten, mooie stad! Ik zou Brussel afraden om dat de binnenstad (historisch centrum) best klein is. Veel plezier in ieder geval :thumbup:


Is Brugge dan toch leuker als Brussel? Ik en mijn vriendin houden ervan om lekker een beetje te shoppen, terrasje, shoppen, uiteten.. Dat is iets wat we allebei erg leuk vinden, alleen hou ik er wel van als er een beetje leuke winkels zijn, (denk hierbij bijvoorbeeld aan merkkleding), in plaats van die souvenir winkeltjes zegmaar..

Aangezien jij er 2 jaar op school hebt gezeten, kun je me wat meer over de stad zelf vertellen? :)


Als je gewoon beetje wilt rondlopen, ouwehoeren en terrasjes wilt doen kan je ook wel naar brugge hoor. Heb je Maastricht trouwens al overwogen? Zitten veel winkels, en is ook een mooie stad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Rowanyt1309 schreef:
simon10pont schreef:
In Brugge kun je goed winkelen hoor! Ik heb zelf twee jaar in Brugge op school gezeten, mooie stad! Ik zou Brussel afraden om dat de binnenstad (historisch centrum) best klein is. Veel plezier in ieder geval :thumbup:


Is Brugge dan toch leuker als Brussel? Ik en mijn vriendin houden ervan om lekker een beetje te shoppen, terrasje, shoppen, uiteten.. Dat is iets wat we allebei erg leuk vinden, alleen hou ik er wel van als er een beetje leuke winkels zijn, (denk hierbij bijvoorbeeld aan merkkleding), in plaats van die souvenir winkeltjes zegmaar..

Aangezien jij er 2 jaar op school hebt gezeten, kun je me wat meer over de stad zelf vertellen? :)


Als je gewoon beetje wilt rondlopen, ouwehoeren en terrasjes wilt doen kan je ook wel naar brugge hoor. Heb je Maastricht trouwens al overwogen? Zitten veel winkels, en is ook een mooie stad.


Maastricht heb ik inderdaad ook al overwogen alleen is dit toch in Nederland en het leek mij toch leuker om toch een stukje buitenland op te zoeken. Maastricht wou ik ook nog een keer doen met mijn vriendin, maar dan gewoon 1 nachtje. Nu wil ik haar graag wat geven voor haar verjaardag alleen dan met 2 nachtjes. Kan in Maastricht natuurlijk ook prima, maar zie Maastricht meer als een plaatsje waar ik altijd nog heen kan en dan met 1 nachtje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 14:25 
 
Hardtraxxer

Op Qlimax zag ik dat direct achter elke rij speakers er nog een paar speakers hingen. Wat is het nut van speakers net achter andere speakers zetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, dat kan ik je wel vertellen als oud-student geluidstechniek.
Zo komen de lage tonen van de achterste speakers in de voorste, wat ervoor zorgt dat de lagere tonen van de voorste speakers beter doorkomen en het geluid zuiver blijft grapje ik heb geen idee wat ik zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Nou, dat kan ik je wel vertellen als oud-student geluidstechniek.
Zo komen de lage tonen van de achterste speakers in de voorste, wat ervoor zorgt dat de lagere tonen van de voorste speakers beter doorkomen en het geluid zuiver blijft grapje ik heb geen idee wat ik zeg.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 16:20 
 
Hardtraxx Veteran

Kan iemand mij meer vertellen achter het verhaal Promo - Toolz of War? Als ik het goed begreep is het een distrack richting Menace II Society waarop hij reageerde met Foolz of War
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 16:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Kan iemand mij meer vertellen achter het verhaal Promo - Toolz of War? Als ik het goed begreep is het een distrack richting Menace II Society waarop hij reageerde met Foolz of War


M2S gebruikte die Chronic Disorder kick terwijl Promo daar mee kwam vroeger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 17:25 
 
Hardtraxx Veteran

Buzz Fuzz heeft die kick gemaakt toch? Niet Angerfist
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 20:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Buzz Fuzz heeft die kick gemaakt toch? Niet Angerfist


Mwoa, hij heeft Angerfist er wel mee geholpen.

Imo klinken de kicks ook best anders, maar ik geloof dat Promo er eerder mee kwam. In 1998 - 2000 had promo al platen met deze kicks zoals:

Buzz Fuzz - Jealousy Is A Motherfucker (Promo Remix)
Promo - Patterns In Chaos
Promo - 20000 Freaks
Promo - Guns And Ammo (Under Contruction Remix)
Promo - Vicious Circle
Promo - What The Fuck

Buzz Fuzz kwam pas later met deze kick, je kan me verkeerd bewijzen maar ik meende dat de eerste plaat die Buzz Fuzz gebruikte met deze kicks Kickz Of Steel was. En Chronic Disorder kwam pas in 2002, Kickz Of Steel in 2003.

Maar als er een Buzz Fuzz plaat, pre 1999/1998 is met die kicks, dan ja, dan was het Buzz Fuzz
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand ervaring met het maken van een waveform of reactive wave pattern in Adobe?

Het idee is dus om een waveform in de video te plaatsen die reageert op de platen die je gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2017 17:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
Op Qlimax zag ik dat direct achter elke rij speakers er nog een paar speakers hingen. Wat is het nut van speakers net achter andere speakers zetten?


Zelfde techniek als op CRAFT 2016, waarbij ze subwoofers tegen elkaar aan laten blazen. Wat het geheim hier achter was is nog steeds niet bekend.
Vorige  1 ... 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic