Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225 ... 259  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2017 18:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Sjaakie P schreef:
Op Qlimax zag ik dat direct achter elke rij speakers er nog een paar speakers hingen. Wat is het nut van speakers net achter andere speakers zetten?


Zelfde techniek als op CRAFT 2016, waarbij ze subwoofers tegen elkaar aan laten blazen. Wat het geheim hier achter was is nog steeds niet bekend.


Geluid en voornamelijk subs gaan in een wave patroon, zo kan het zijn dat op 5meter afstand de bas top is op 7 meter afstand weer slecht en 10meter weer goed. Door ze tegen elkaar aan te laten blazen trekt je dit recht. (of vul de gaten in de wave van eerste subs op)

Komt heel wat bij kijken goed geluid neer te zetten in grote zaal en zeker met hardste is dit echt moeilijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister een bestelling op amazon.de gelijk weer geannuleerd omdat ik er niet zeker van was of er btw op de factuur aanwezig was. Geld wel overgemaakt, maar nu ben ik benieuwd wanneer het teruggestort wordt op je rekening. Iemand ervaring?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 18:51 
 
Hardtraxx Veteran

Weet iemand of het mogelijk is om een tattooer (?) Aan huis te huren??
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 19:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Weet iemand of het mogelijk is om een tattooer (?) Aan huis te huren??

Ja is mogelijk, maar het wordt afgeraden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 22:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Weet iemand of het mogelijk is om een tattooer (?) Aan huis te huren??


5 euro, krijg jij dat mooie playbunny logotje op je linkerbil. Wel zelf spijkers kopen... en een fles whiskey! Maar voor 5 euro doe ik wel iets heel moois neerzetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 09:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jij kan toch alleen bloemen doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 09:31 
 
Hardtraxx Elite

Spobbertiet schreef:
Weet iemand of het mogelijk is om een tattooer (?) Aan huis te huren??


Waarom zou je dat willen? (Wellicht heb je er een goede reden voor hoor) Ik zou het je niet aanraden, sowieso i.v.m. hygiene.. maar zijn meestal ook niet de beste tatoeëerders die zoiets aanbieden.

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Quality promo :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Spobbertiet schreef:
Weet iemand of het mogelijk is om een tattooer (?) Aan huis te huren??


Waarom zou je dat willen? (Wellicht heb je er een goede reden voor hoor) Ik zou het je niet aanraden, sowieso i.v.m. hygiene.. maar zijn meestal ook niet de beste tatoeëerders die zoiets aanbieden.



Ga weg uit mijn huis met afscheidsfeest, wil iedereen een tattoo aansmeren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 18:22 
 
Hardtraxx Elite

Spobbertiet schreef:
Onthafloorx schreef:
Spobbertiet schreef:
Weet iemand of het mogelijk is om een tattooer (?) Aan huis te huren??


Waarom zou je dat willen? (Wellicht heb je er een goede reden voor hoor) Ik zou het je niet aanraden, sowieso i.v.m. hygiene.. maar zijn meestal ook niet de beste tatoeëerders die zoiets aanbieden.



Ga weg uit mijn huis met afscheidsfeest, wil iedereen een tattoo aansmeren :P


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2017 07:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://www.platform.dj/artists hier staan de meeste artiesten onder Freestyle terwijl die vroeger Jump produceerde.

Is de Jumpstyle totaal verdwenen of alleen de term
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2017 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jumpstyle wordt niet tot amper gedraaid, zelfs in België niet. Het is langzaamaan overgegaan richting Tekstyle. Geen idee of dat nu nog hetgeen is wat Mark with a K maakt of dat dat soort muziek ondertussen allemaal versmolten is onder de noemer Freestyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom heeft Pandemonium z'n naam verranderd naar 'The Unnamed'
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Zou het mogelijk kunnen zijn dat mijn naam verandert zou kunnen worden? Ik las in een topic van 2009 dat de namen niet meer verandert worden omdat je dan niet weet wie wie is maar ja ik heb een soundcloud acc

https://soundcloud.com/theunnamedhardstyle

Dus zou het fijn zijn als ik TheUnnamed kon heten hier op hardtraxx. Ik weet eigenlijk niet eens meer waarom ik me naam Pandemonium heb gemaakt, zou zeker zijn geweest toen ik het nummer op had xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiek, duidelijk >.< dacht dat ie misschien baalde van de eventuele awards die op z'n naam stonden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 13:02 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Kiek, duidelijk >.< dacht dat ie misschien baalde van de eventuele awards die op z'n naam stonden :lol:


Waarom lees ik die url als Teun Named Hardstyle :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 14:21 
 
Hardtraxxer

Waarom krijg ik bij elke pagina van Hardtraxx die ik open een melding van mijn virusscan (Malwarebytes) dat er wordt geprobeerd coinhive.com te openen ???
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
Waarom krijg ik bij elke pagina van Hardtraxx die ik open een melding van mijn virusscan (Malwarebytes) dat er wordt geprobeerd coinhive.com te openen ???


Uit de broncode van ht:
<!-- Testje om te checken of crypto minen een vervanging kan zijn voor advertenties. Vragen hierover? Mail ons op [email protected] -->
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 14:48 
 
Hardtraxxer

Norther66 schreef:
Sjaakie P schreef:
Waarom krijg ik bij elke pagina van Hardtraxx die ik open een melding van mijn virusscan (Malwarebytes) dat er wordt geprobeerd coinhive.com te openen ???


Uit de broncode van ht:
<!-- Testje om te checken of crypto minen een vervanging kan zijn voor advertenties. Vragen hierover? Mail ons op [email protected] -->

Verklaart een hoop. Dom van me dat ik zelf niet eens daar heb gekeken :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft iemand deze afbeelding van Headhunterz die goed is om als bureaubladachtergrond te gebruiken? Dus de hoogste kwaliteit / grote afbeelding.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://github.com/hoshsadiq/adblock-nocoin-list/
ff de adressen van de hostfile toevoegen aan je filter van je favoriete adblocker (waar ik uBliock Origins het beste kan aanraden) en klaar is The Venator.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Heeft iemand deze afbeelding van Headhunterz die goed is om als bureaubladachtergrond te gebruiken? Dus de hoogste kwaliteit / grote afbeelding.

Afbeelding



http://www.ravejungle.com/wp-content/up ... jungle.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 15:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Sjaakie P schreef:
Waarom krijg ik bij elke pagina van Hardtraxx die ik open een melding van mijn virusscan (Malwarebytes) dat er wordt geprobeerd coinhive.com te openen ???


Uit de broncode van ht:
<!-- Testje om te checken of crypto minen een vervanging kan zijn voor advertenties. Vragen hierover? Mail ons op [email protected] -->


Gel-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Heeft iemand deze afbeelding van Headhunterz die goed is om als bureaubladachtergrond te gebruiken? Dus de hoogste kwaliteit / grote afbeelding.


Heb hem thuis ook als vergrendelscherm op mn pc :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ik nu ook. :thumbsup:
Vorige  1 ... 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225 ... 259  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic