Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 22:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Khou het toch op Art, of iemand anders speelt het erg goed
Het kan natuurlijk ook zozijn dat Art express alles loopt te verneuken om zichzelf verdacht te maken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Soundos :sick: , Karin :sick:


Zo denk ik ook precies, en patrick vind ik een :/
De rest zie ik graag in de finale!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 23:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Karin zit ook in de finale, de mol kan er niet uit gestemd worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop dat Art de mol is, dan win ik namelijk onze jaarlijkse WIDM-poule :thumbsup:
Karin als mol zie ik niet gebeuren, houdt zich net iets te veel op de achtergrond, en heb ik nog geen echte molacties zien maken of zo. Bij Patrick en Art is het misschien wel allemaal net iets TE duidelijk.

Heb dit jaar wederom geen idee. Heb het 1 keer vanaf het begin goed gehad, maar de laatste aflevering faalde ik toen waardoor ik uiteindelijk 2e werd in de WIDM-poule (jaar van Dennis, Regina en Edo (naar mijn mening ook het leukste seizoen))
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 02:23 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
(jaar van Dennis, Regina en Edo (naar mijn mening ook het leukste seizoen))

Eens met dit :yes:.

Jan zat vanaf het begin natuurlijk op Art, dat viel uit alles af te leiden. Art was ook mijn mol, maar vanwege dit gegeven denk ik dat hij het dus niet is.
Ook moet je je een beetje verplaatsen in de programmamakers. Die proberen er natuurlijk voor te zorgen dat het zo lang mogelijk onduidelijk is wie het nu eigenlijk is, door de juiste beelden te selecteren.
Dat Art het zou zijn, ligt er natuurlijk dik bovenop, té dik. Ik denk dat ze dat bewust hebben gedaan.

Soundos lijkt mij geen mol, wil toch wel constant winnen (tenzij ze niet durft :x :sick:), en haalt verder niks uit.
Zelfde geldt ongeveer voor Karin, lijkt mij verder ook gewoon dom, in plaats van dat het zogenaamde streken zijn die ze uithaalt.
Pepijn wil veels te graag winnen om een mol te zijn, of hij speelt het verrekte goed, maar hij haalt ook veel geld op.
Anna wil wel graag winnen lijkt het net, dus zou wat dat betreft geen mol zijn. Echter kan zij veel fout doen met een excuus dat anderen het zogenaamd slecht deden, twijfelgevalletje.
Patrick is moeilijk hoogte van te krijgen, hij maakt zich soms expres verdacht, maar dat kan hij natuurlijk ook doen in het kader van omgekeerde psychologie, dus dat ie juist wel de mol is.

Twijfel tussen Anna en Patrick nu, met meer de neiging op Patrick.

Verder vind ik de kwaliteit van deze reeks weer hoger als de voorgaande jaren, de opdrachten zijn veel leuker en origineler. Maar alles valt of staat met de laatste aflevering waarin uitgelegd wordt hoe de mol alles heeft aangepakt. Die aflevering bepaald voor mij of de reeks goed gespeeld is en dus mooi was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 16:24 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:


Soundos loop de andere kant op bij die ene :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
freddyadu8 schreef:


Soundos loop de andere kant op bij die ene :surrender:


Uhu dat is t m idd, daarom vond ik haar verdacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 01:37 
 
Hardtraxxer

Wow vet, degene die dat ontdekt heeft is donders goed aan het opletten :P.
Als je een beetje op internet leest zijn er mensen die de gekste dingen ontdekken, of achter de raarste dingen iets zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de eerste aflevering kon Pepijn ervoor kiezen om iedereen mee te namen naar ronde 2. Dat moest hij voor de executie duidelijk maken aan de organisatie. Hebben ze dan niet misschien Soundos expres een rood scherm gegeven (terwijl ze de mol is) om alle verdenking van haar af te schuiven? Zou wel een briljante tactiek zijn vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 21:58 
 
Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
In de eerste aflevering kon Pepijn ervoor kiezen om iedereen mee te namen naar ronde 2. Dat moest hij voor de executie duidelijk maken aan de organisatie. Hebben ze dan niet misschien Soundos expres een rood scherm gegeven (terwijl ze de mol is) om alle verdenking van haar af te schuiven? Zou wel een briljante tactiek zijn vind ik.


Of juist geen briljante tactiek omdat 't ook juist verdacht te maken. Het kan gewoon echt alle kanten op met dat programma
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 23:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
In de eerste aflevering kon Pepijn ervoor kiezen om iedereen mee te namen naar ronde 2. Dat moest hij voor de executie duidelijk maken aan de organisatie. Hebben ze dan niet misschien Soundos expres een rood scherm gegeven (terwijl ze de mol is) om alle verdenking van haar af te schuiven? Zou wel een briljante tactiek zijn vind ik.

Daar dacht ik ook aan idd
maar zo briljant vin ik dat niet, meer een beetje de makkelijke weg kiezen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als Art de mol zou zijn zou het de slechtste mol zijn in de geschiedenis van wie is de mol
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Als Art de mol zou zijn zou het de slechtste mol zijn in de geschiedenis van wie is de mol


Let maar op het is Sounos of Anna ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
FRArnold schreef:
Als Art de mol zou zijn zou het de slechtste mol zijn in de geschiedenis van wie is de mol


Let maar op het is Sounos of Anna ;)


Soundos ja! Nadat Jan eruit is zet ik mn geld op Soundos! Anna is het sowieso nie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 15:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Oxbow schreef:
FRArnold schreef:
Als Art de mol zou zijn zou het de slechtste mol zijn in de geschiedenis van wie is de mol


Let maar op het is Sounos of Anna ;)


Soundos ja! Nadat Jan eruit is zet ik mn geld op Soundos! Anna is het sowieso nie!

Ik zou mn geld ook eerder op Soundos zetten, maar weet het niet zeker.
1 ding hoop ik in ieder geval, dat anna de finale haalt. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 15:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dat hoop ik ook idd :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 00:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wtf hoe kon die Soundos dat woord weten >.<
zij is nu toch wel m'n 1e verdachte, 2e is nog steeds Art ook al is ie wel heel overdreven aan t mollen de hele tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wtf hoe kon die Soundos dat woord weten >.<
zij is nu toch wel m'n 1e verdachte, 2e is nog steeds Art ook al is ie wel heel overdreven aan t mollen de hele tijd


Ik verdenk Karin ook erg, maar ik denk dat ik nu ook beetje last heb van tunnelvisie. Ik let nu bijna alleen maar op haar. Zoals die opdracht met die vlotjes. Eerst zegt ze niks, en als bijna iedereen aan de overkant is wordt ze opeens heel fanatiek :') .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 22:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Pepijn er dus uit, vond ik wel een leuke kandidaat, dus wel jammer. Hij was ook de laatste wie ik verdacht, van de 5 overgebleven kan eigenlijk iedereen het zijn, al geloof ik niet dat Anna of Karin het is.
Art is wel overdreven aan het mollen de hele tijd, dus als hij het daadwerkelijk is, is ie waarschijnlijk wel de slechtste mol uit de geschiedenis van het programma... daarom neig ik toch het meest naar Patrick & Soundos
maarja zoals ik al zei, het kan echt iedereen zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Pepijn er dus uit, vond ik wel een leuke kandidaat, dus wel jammer. Hij was ook de laatste wie ik verdacht, van de 5 overgebleven kan eigenlijk iedereen het zijn, al geloof ik niet dat Anna of Karin het is.
Art is wel overdreven aan het mollen de hele tijd, dus als hij het daadwerkelijk is, is ie waarschijnlijk wel de slechtste mol uit de geschiedenis van het programma... daarom neig ik toch het meest naar Patrick & Soundos
maarja zoals ik al zei, het kan echt iedereen zijn :D

Art de slechtste mol ooit? Maar jij verdenkt wel 2 anderen het meest :/ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 01:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

haha omgekeerde psychologie :thumbsup:
nee maar ik bedoel, ik geloof niet dat hij het is omdat ie zo overdreven molt de hele tijd, dus als hij het wel is, vind ik dat het niet echt goed verborgen heeft gehouden, maarja aan de andere kant kan je idd zeggen van wel, omdat ik dr toch in trap, maarja tis gewoon lastig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soundos is de Mol of die turk kan werkelijk niks goed doen :D
Jammer van Pepijn, die gast leefde echt helemaal voor het spel en deed altijd met volle energie mee. Kan die bolle Patrick nog eens een voorbeeld aan nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 01:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Soundos is de Mol of die turk kan werkelijk niks goed doen :D
Jammer van Pepijn, die gast leefde echt helemaal voor het spel en deed altijd met volle energie mee. Kan die bolle Patrick nog eens een voorbeeld aan nemen.


Soundos had geluk dat Pepijn haar liet door gaan in ik geloof de 2e aflevering. Dan lijkt het me dat ze geen Mol is. -.-

Ik denk Art, Patrick of Karin.

Oja mooi die snoekduik van Pepijn op het strand :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 01:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hij liet dr niet door gaan, hij liet een willekeurig iemand doorgaan, en dat was zij toevallig, maar ze konden ook expres haar als laatste hebben gedaan zodat iedereen dachrt dat zij het niet was ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic