Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar daarmee kun je niet met zekerheid zeggen dat het dit seizoen ook weer zo is. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 19:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Verschil tussen een mol en een kandidaat zit m niet alleen in het geld binnenbrengen. Ook bijvoorbeeld in de opvallendheid van molacties. Kandidaten willen dat hun molacties gezien worden, zodat ze verdacht worden, terwijl de mol dat juist zo onopvallend mogelijk wil doen.

Ja en dat is nou precies de reden dat ik Freek verdenk. Wat heeft hij nou voor opvallends gedaan? De rest heeft dat wel allemaal al een paar keer gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Lyst schreef:
Verschil tussen een mol en een kandidaat zit m niet alleen in het geld binnenbrengen. Ook bijvoorbeeld in de opvallendheid van molacties. Kandidaten willen dat hun molacties gezien worden, zodat ze verdacht worden, terwijl de mol dat juist zo onopvallend mogelijk wil doen.

Ja en dat is nou precies de reden dat ik Freek verdenk. Wat heeft hij nou voor opvallends gedaan? De rest heeft dat wel allemaal al een paar keer gehad.


Susan :P, en vandaar dat zij bij mij ook op 2 staat, maar je hebt gelijk dat Freek ook zomaar zou kunnen (ja nogal obvious xd).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 19:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zelfs Susan heeft dat een paar keer gehad (ook vanuit de regie gezien), maar idd niet zoveel als de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In ieder geval niet zó blind geweest dat Freek de mol bleek xd blijf op Susan zitten, had Sophie op 2 maar dat is nu ook niet meer dan logisch xd Maar goed...Suusje moet het gewoon zijn, kan niet anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 01:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In de laatste test zet:
Susan alles op Sofie
Freek alles op Sofie
Sofie alles op Susan

Art zegt aan het einde van de aflevering het volgende:
Susan; 'Jij bent geen winnaar.'
Sofie: 'Jij bent geen verliezer.'
Freek: 'Jij bent niet de Mol.'

Daar haal ik uit dat Susan dus de mol is en dat Sofie dat geraden heeft. Hierdoor is Susan geen winnaar (de mol is ontdekt) en Sofie geen verliezer, want zij heeft het goed. Dus is ze de winnaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 01:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Denk je dat ze het zo obvious maken xd

Het kan toch ook zo zijn dat Sofie de mol is, Susan de verliezer en Freek de winnaar...

Maar goed, in beide gevalleen vind ik het een erg sterke mol, maar vooral als Sofie het is (daar hoop ik dan stiekem ook op).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 12:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kan me haast niet voorstellen dat Susan niet de mol is...

Ik vond trouwens wel dat ze in deze laatste aflevering zo veel mogelijk dingen lieten zien om Sofie maar verdacht te maken. Een beetje een wanhoopspoging om kijkers op het laatste moment nog op het verkeerde been te zetten.

Na alle hints e.d. heb ik nog niets gezien waarom Sofie de mol zou kunnen zijn. Alle (officiële) hints wijzen naar Susan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 12:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jammer dat Tygo eruit moest, had het hem het meest gegund van iedereen.
Wie nou de mol is, ik weet het ook niet meer precies. Het programma is 1 grote 'mindfuck'
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel mensen zeiden het al voor de eerste uitzending, Susan Visser is de mol, omdat ze haar willen steunen/helpen na het verlies van haar man. Nou is het voor mij overduidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 13:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Jammer dat Tygo eruit moest, had het hem het meest gegund van iedereen.
Wie nou de mol is, ik weet het ook niet meer precies. Het programma is 1 grote 'mindfuck'


Hij speelde het tenminste zoals het begon in de eerste paar seizoenen. Iedereen probeert elkaar op te naaien, leugens te verspreiden en jezelf verdacht te maken. Met name vanaf 2012 is het een soort vriendengroep geworden die op vakantie gaat en één iemand die de boel besodemietert. Dit vind ik persoonlijk er jammer van de afgelopen paar seizoenen en was daarom blij dat zo iemand als Tygo tevoorschijn kwam :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tygo was een superleuke toevoeging aan het spel. Dat hij de mol niet is had ik al wel verwacht, maar het was wel leuk geweest als het toch zo was.

Ik denk nog steeds dat het Sofie is. Ik zie niet in hoe het anders kan dat Freek door is en Tygo er uit. Freek zit op Sofie, Tygo spreidde (volgens de uitzending) op Susan en Sofie. Dan zou Tygo in de finale moeten hebben gestaan en niet Freek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Tygo was een superleuke toevoeging aan het spel. Dat hij de mol niet is had ik al wel verwacht, maar het was wel leuk geweest als het toch zo was.

Ik denk nog steeds dat het Sofie is. Ik zie niet in hoe het anders kan dat Freek door is en Tygo er uit. Freek zit op Sofie, Tygo spreidde (volgens de uitzending) op Susan en Sofie. Dan zou Tygo in de finale moeten hebben gestaan en niet Freek.

Blijkbaar deed JW het de vorige uitzending nog minder, en deze keer had hij de vrijstelling. Dus dat Freek er nog in zit is niet zo gek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

Freek is de mol. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Blijkbaar deed JW het de vorige uitzending nog minder, en deze keer had hij de vrijstelling. Dus dat Freek er nog in zit is niet zo gek :P

Och, helemaal vergeten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 15:40 
 
Hardtraxx Veteran

Vanaf het begin al op Freek gezeten, ik dacht dat hij het nog steeds was omdat hij ook al in de finale staat, is hij NIET de mol :/

Dan maar Sofie als mol, maar verre van een goede mol. Te vaak dat ze op een domme manier geld uit de pot haalt. Ben trouwens ook benieuwd wie dat geld gejat heeft uit de pot, zal de mol we gedaan hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Susan is de mol.
Freek en Sofie zitten allebei op Susan, dus nu kijken wie het meeste wist van haar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 19:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Susan is de mol.
Freek en Sofie zitten allebei op Susan, dus nu kijken wie het meeste wist van haar.


Volgens mij zat Freek toch echt op Sofie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

Inderdaad, überhaupt wilt de regie uiteraard dat het nog open ligt voordat de bekendmaking plaatsvind, daar zorgen ze wel voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk gedaan weer. Wel wat zeggen maar toch ook weer niets. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Veel mensen zeiden het al voor de eerste uitzending, Susan Visser is de mol, omdat ze haar willen steunen/helpen na het verlies van haar man. Nou is het voor mij overduidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus toch Susan :P zat ik de laatste 4 afleveringen toch nog goed. Valt me nog mee van mezelf xd Vond de hints wel weer summier, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 22:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Lyst schreef:
Kut! Ik voelde het natuurlijk al een beetje aankomen na het vertrek van Jennifer die redelijk veel op Aaf inzette.
Nouja, dan denk ik dat het Susan is. Of Jan-Willem moet zo'n goede mol zijn, dat (volgens mij) helemaal niemand op hem zit. Er gaat overigens ook nog wat gebeuren met het geld dat opgestuurd is, want Susan zei toen het geld opgestuurd was, nu kan er in ieder geval niets meer mee gebeuren en de manier waarop ze dat zei klonk voor mij heel erg als een leugen. Sofie en Tygo staan in de finale.


Dat komt op jou over omdat dat zo gemonteerd werd met een slowmo toen ze er een lachje vanaf deed en een sfeerverhogend muziekje erbij. Ik denk dus niet dat je daar iets achter moet zoeken.

:whistle:
Als Freek trouwens geen vrijstelling had dan had Tygo ook in de finale gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 22:52 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk hoor, maar ik vond de mol acties nou niet echt heel erg bijzonder. Alleen met die vingerafdruk opdracht zat ze echt gewoon te chillen, verder deed ze overal mee en was het voor mij niets meer dan een kandidaat.

Sinds ik Wie Is De Mol volgt is er nog geen betere mol geweest dan Dennis Weening
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic