Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 21:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:

Sinds ik Wie Is De Mol volgt is er nog geen betere mol geweest dan Dennis Weening


Helemaal mee eens, en vooral hoeveel plezier hij erin had maakte hem al een klasse apart.
Op dat cruiseschip dat hij dat geld zo in zee gooide was echt geniaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet echt hele erge wtf dingen in die laatste aflevering. Je wil juist dat je dan dingen ziet en denkt "Neeeeee!".
Mja, wel weer een mooi seizoen, vooral dankzij Tygo. Op naar t nieuwe seizoen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 07:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Leuk hoor, maar ik vond de mol acties nou niet echt heel erg bijzonder. Alleen met die vingerafdruk opdracht zat ze echt gewoon te chillen, verder deed ze overal mee en was het voor mij niets meer dan een kandidaat.

Sinds ik Wie Is De Mol volgt is er nog geen betere mol geweest dan Dennis Weening

je moet je wel even verplaatsen in de producent, nog zo'n Dennis Weening en iedereen wist wie de mol was. ik volgde het niet maar lijkt me meer dan logisch dat ze nu een ander soort mol kozen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 13:38 
 
Hardtraxx Veteran

We zijn inmiddels al 4 seizoenen verder geloof ik dus dat kan best wel weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 00:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

En wat vonden we van de eerste aflevering?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 01:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk :) Net ff terug gekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 11:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar zijn de lekkere wijven dit jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-

Zelf ook pas net teruggekeken, maar je kijkt toch niet in dit topic als je het nog niet gezien hebt? Maar al verwijderd, dacht alleen dat je in dit topic gewoon mocht spoilen (zolang je maar niet in random andere topics waar ze het niet verwachten gaat spoilen). Excuses
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En Tamme gooit er direct weer een spoiler uit voor de mensen die het later terug willen kijken. Goed bezig man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 15:29 
 
Hardtraxx Veteran

Afleveringen zijn terug te kijken op http://www.wieisdemol.nl

Heeft iemand al verdenkingen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, maar als ik nu zou moeten kiezen zou het Ajouad zijn.

In de eerste ronde er al uit gaan is toch oliedom, of ligt dat aan mij? Als je een beetje doordacht spreidt kom je toch minstens 2 rondjes door lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Nee, maar als ik nu zou moeten kiezen zou het Ajouad zijn.

In de eerste ronde er al uit gaan is toch oliedom, of ligt dat aan mij? Als je een beetje doordacht spreidt kom je toch minstens 2 rondjes door lijkt me.

Maar ja, als iedereen dat doet...er moet er toch 1 uit he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je zorgt dat je hem dan snel maakt is er niks aan de hand :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 17:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Als je zorgt dat je hem dan snel maakt is er niks aan de hand :P

Moet er toch alsnog eentje uit xd

Denk dat de kandidaten dit jaar best leuk zijn, ondanks dat er idd geen lekkere wijven in zitten haha. Wel jammer van de eerste afvaller, had die wel graag verder in het spel gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik ook. Voor de rest is mij nog vrij weinig echt opgevallen. Maar dat is meestal in zo'n eerste aflevering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 19:09 
 
Hardtraxx Veteran

Leuke aflevering, afvaller heb ik ook weinig moeite mee, vind dat soort types meestal redelijk irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:
-

Zelf ook pas net teruggekeken, maar je kijkt toch niet in dit topic als je het nog niet gezien hebt? Maar al verwijderd, dacht alleen dat je in dit topic gewoon mocht spoilen (zolang je maar niet in random andere topics waar ze het niet verwachten gaat spoilen). Excuses


Ik wist ook pas gisteren dat dezelfde avond het seizoen weer begon, had net zo goed een aankondiging voor wanneer het nieuwe seizoen zou beginnen kunnen zijn wat hier stond. Maar goed, als je iets wilt bespreken, gebruik maar witte tekst ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En vanaf wanneer kun je namen gebruiken? Als mensen over 2 weken dan ineens namen gaan gebruiken 'Klaasje deed dit slim', dan is dit ook gespoil want dan weten mensen dat klaasje de uitzendingen ervoor niet is afgevallen. Beetje vaag niet waar? en inb4 je maakt overal een probleem van, want ksnap nu echt niet wanneer iets spoilen is en wanneer niet.

En heel het topic in het wit schiet ook niet op btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je een week achter ligt, doe je duidelijk iets fout. Standaardregel bij series enzo is meestal 48 uur, iig op andere plekken. Maar zeker omdat het bijna zonder aankondiging van een nieuw seizoen was (ik had iig nog niets over een nieuw seizoen meegekregen), is de kans op zo'n korte termijn groot dat mensen het nog niet hadden gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2015 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als jij een eredivisiewedstrijd van Twente wil terug zien (zonder de uitslag te weten) kijk je toch ook niet in het eredivisietopic xd. Het enige verschil is idd wel dat dit de eerste uitzending was en je dat ook als aankondiging kon zien, dus begrijp je wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2015 00:18 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Zojuist gezien en om die reden hier ook nog niet gekeken. Ik ga voor Zegers, die wilde die ander verdacht maken met de jokers, maar dat keerde zich tegen hem. Alleen lag de nadruk bij de verdenkingen wel overdreven op hem, waardoor ik toch een beetje twijfel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 16:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik verdenk Carolina.

Hield zich in de eerste aflevering heel afstandelijk, maar goed dat is natuurlijk niet overtuigend.

In aflevering 2 stond ze klakkeloos de verkeerde aanwijzingen door te geven in dat theater, het lijkt me logisch dat je eerst uitzoekt welk scherm erbij hoort.

Bovendien was de naam van de aflevering 'scheepsrecht'
-> uitdrukking: 3x is scheepsrecht -> Carolina hield duidelijk 3 vingers op Evelien haar schouders.

Kan wat vergezocht zijn, achja -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind die nog wel goed gezien anders. Meest voor de hand liggend, voor mij, is Ajouad en Chris, daarom zeg ik juist dat zij het niet zijn :P. Al zou ik het nu moeten zeggen zou ik Rik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 22:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ga me voor het eerst wagen aan een soort van voorspelling: Mijn hoofdverdachte is Carolina, met kort daarachter Martine. Rik op 3. Let the tunnelvisie begin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 22:53 
 
Hardtraxx Elite

Vanaf aflevering 1 zit ik op Rik met een enorme tunnelvisie maar zn gedrag bevestigt het iedere keer weer (mede dankzij mijn tunnelvisie). K ben benieuwd :)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic