Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264 ... 387  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 21:15 
 

Lyst schreef:
:') Mensen die oordelen zonder enig idee te hebben wat er daadwerkelijk speelde op GHF

dit gaat natuurlijk over Guitar Hero Forever, of niet Lyst ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 21:20 
 
Artiest

Na het lezen van het verhaal van Lyst:

GHF huil forum >.<
Wat een probleem die mensen maakten van de innovatie en vernieuwingen die hardstyle in de loop der jaren kende is toch ongekend achterlijk. Plus je moet je realiseren dat ze dus in feite het hardstyle zoals het nu is niet accepteerde en dus de previews etc. ook niet en dat is een aparte gang van zaken. Zeker voor een Global HARDSTYLE forum ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 21:22 
 
Hardtraxx Veteran

[quote="Skedoedelefloeps"]Na het lezen van het verhaal van Lyst:

GHF huil forum >.<
Wat een probleem die mensen maakten van de innovatie en vernieuwingen die hardstyle in de loop der jaren [/color]kende is toch ongekend achterlijk. quote]
Eerder degeneratie denk ik -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 21:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Na het lezen van het verhaal van Lyst:

GHF huil forum >.<
Wat een probleem die mensen maakten van de innovatie en vernieuwingen die hardstyle in de loop der jaren kende is toch ongekend achterlijk. Plus je moet je realiseren dat ze dus in feite het hardstyle zoals het nu is niet accepteerde en dus de previews etc. ook niet en dat is een aparte gang van zaken. Zeker voor een Global HARDSTYLE forum ^^

Kijk dat jij je netjes aanpast aan een omslag in een genre, moet je zelf weten. Maar voor ons is de muziek waar wij van hielden helemaal het einde. Schijnbaar maakt het jou niet zoveel uit dat de hardstyle zoals je hem nu kent verandert in iets wat je totaal niet mooi vind. Lijkt me sterk dat jij zo in elkaar zit. Jij bent niet degene die zich aanpast aan de meerderheid en zich er bij neerlegt, dus het is wel erg hypocriet van je om zo te reageren, simpelweg omdat jij een dergelijke situatie (nog) niet mee hebt gemaakt. De tweede zin van je begrijp ik niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 21:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wist je dat ik net een e-mail krijg van theracords :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 21:46 
 
Artiest

Lyst schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Na het lezen van het verhaal van Lyst:

GHF huil forum >.<
Wat een probleem die mensen maakten van de innovatie en vernieuwingen die hardstyle in de loop der jaren kende is toch ongekend achterlijk. Plus je moet je realiseren dat ze dus in feite het hardstyle zoals het nu is niet accepteerde en dus de previews etc. ook niet en dat is een aparte gang van zaken. Zeker voor een Global HARDSTYLE forum ^^

Kijk dat jij je netjes aanpast aan een omslag in een genre, moet je zelf weten. Maar voor ons is de muziek waar wij van hielden helemaal het einde. Schijnbaar maakt het jou niet zoveel uit dat de hardstyle zoals je hem nu kent verandert in iets wat je totaal niet mooi vind. Lijkt me sterk dat jij zo in elkaar zit. Jij bent niet degene die zich aanpast aan de meerderheid en zich er bij neerlegt, dus het is wel erg hypocriet van je om zo te reageren, simpelweg omdat jij een dergelijke situatie (nog) niet mee hebt gemaakt. De tweede zin van je begrijp ik niet. :P


Hypocriet wou ik het niet noemen, ik heb een eigen smaak, maar ik kraak de muziek die niet binnen mijn smaak valt (ruig) niet af. Ik probeer altijd objectief te blijven, of het nu Theracords releases zijn of Scantraxx. Je zult mij ook nooit betrappen op het feit dat ik een artiest de grond in bash en daarmee een hele muziekstijl.
Kijk naar Headhunterz of Showtek, totaal niet mijn smaak, maar ik vind ze op technisch gebied erg sterk en ik verwacht van mainstream producers geen harde rag zoals ik dat van Beholder verwacht. Ik pas mijn verwachtingen aan en kijk dus naar wat die plaat wel is en dan kan ik het persoonlijk bagger vinden, ik behoud respect voor de maker.
Dus ik ga niet automatisch lopen bashen op een stijl alleen omdat het niet is wat ik wil, als de hardstyle die mij trok (wat overigens beschouwd zou worden als mainstream tegenwoordig) en nu ook het ruige waar ik van houd langzaam verandert in iets wat ik niet mooi vind vind ik dat natuurlijk erg! Alleen hoe ze op GHF erop reageerde is simpelweg geen gang van zaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 21:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
robkuh1990 schreef:
oostzaner schreef:
voor de mensen die niet verder komen dan het off topic.
http://www.globalhardstyle.com/ = deaud.


wat was dat voor een site?


een site (net zoals hardtraxx) waar nolifers nu style bleven afkraken en early de hemel in prezen
Je weet er duidelijk het fijne niet van. Die ''nolifers'' zijn ook maar gewoon mensen zoals jij. Maar dan met een andere smaak en mening. Iedereen denkt altijd dat GHF vol zit(zat) met mensen die alleen maar op nustyle zaten te zeiken. Ja nustyle werd er niet echt gewaardeerd. Kan gebeuren, maar de mensen hadden gewoon liefde voor de oude hardstyle en tsja, dan kan je gaan zeggen dat GHF innovatie niet waardeerde maar dat slaat nergens op. Dat wordt daar meer gewaardeerd dan hier misschien wel(ik wil niet iemand kwetsen ofzo, maar ik merk daar veel bredere muzieksmaken dan hier... Nu al. Nustyle werd daar gewoon niet geaccepteerd, das alles).
Skedoedelefloeps schreef:
GHF was gewoon achterlijk met een dude aan top die achterlijk is/was...
tja... gelukkig is het er niet meer, oude zeikerds.

Je zeikt nu zelf net zo hard...? Again, het was niet ''zeiken'', het was een andere visie. Ok die dude aan top was (vooral 't laatste jaar) hier en daar idd achterlijk bezig. Zegt echter niets over de userbase.

djpatt schreef:
mrazura schreef:
Banaanslak schreef:
Afbeelding
Dit was die diss van headhunterz naar scul (scul = martijn bakker), headhunterz had dit op zijn site gezet.


Moet eerlijk zeggen dat ik het niet echt een diss vind. Zo dus hij maakt foto's om de voortgang van zijn training bij te houden, boeie doe ik ook. Eerder kansloos dat headhunterz dit op zijn site zet, maar ik verwacht overigens ook niks anders die ''platvoet'' inspreekt met zijn babystemmetje :P


die kerel op de foto had headhunterz iets geflikt. en dan is hhz opeens zielig :')

En wie zegt dat Scul hhz iets had geflikt? Ik geloof dat Scul destijds wat commentaar had op hhz tracks(nog voor de nustyle periode. Ik denk dat hhz toen nog Nasty d-tunerz/antifact was) en dat hhz dat niet leuk vond. Ruzie > escaleerde > dit soort dingen. Wie zegt dat Scul hier alleen fout zit?

djpatt schreef:
roberttt schreef:
djpatt schreef:
en de site was niet early, stel de topics voor van hardtraxx in hun style

beste kick -> slechtste nu style kick


Zolang die lui nu maar niet hier komen.. :evil: Krijgen wel al die haters hier.


kunnen wij ze bashen :P


Bash me maar.

Jongens alsjeblieft, GHF'ers zijn echt geen buitenaardse wezens die de wereld willen behoeden van de nustyle. Alles wat GHF wou is een plekje voor de oude sound(en Scul ging iets verder maar dat is één persoon). De mensen die ik op GHF heb ontmoet zijn stuk voor stuk aardige, grappige, slimme mensen en ik heb me in de 1,5 jaar dat ik daar zat prima vermaakt. Waar baseren jullie al die uitspraken op? Op dingen die jullie via via oppikken? Op de verhalen die jullie horen van één kant?

[/rant]
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 21:52 
 
Artiest

Ik vind het eerlijk gezegd al denigrerend hoe er gesproken wordt van GHF kant over hardstyle tegenwoordig (nu-style).
Zoiets als Christenen Gristenen noemen. Misschien bedoel je het niet zo, maar het getuigt van geen respect richting de hardstyle van nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 21:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat is dan jouw opvatting van de term. ''Nu'' is gewoon een veelgebruikte term voor geëvolueerde muziek. Kijk maar naar nu-metal.

Bovendien maakte dat mijn verhaal lekker duidelijk. Om nou de hele tijd ''Hedendaagse hardstyle'' te gaan zeggen gaat me te ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 21:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weten jullie trouwens de reden dat GHF dicht is?

De userbase keerde zich volledig tegen Scul, die de hele Theracords crew bande vanwege ''verraad'' vanwege de headhunterz edit van It's What We Are.

Zulke haters zijn we blijkbaar niet he?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 21:57 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Citaat:
GHF was gewoon achterlijk met een dude aan top die achterlijk is/was...
tja... gelukkig is het er niet meer, oude zeikerds.

En dan begin je over denigrerend? Sorry, maar je maakt je hier net zo goed schuldig aan.
Nogmaals je hebt het over twee totaal verschillende situaties. Ik zie jou niet objectief reageren als Patrick Jumpen en soortgelijken de scene overnemen onder de noemer evolutie. Dat Qlimax, Defqon en ieder ander groot feest vol staat met dat soort artiesten. Dat dit forum vol wordt gegooid met in jullie ogen kinderachtige tracks waar jullie niks mee te maken willen hebben. Ik kan je nu al op een blaadje geven dat er dan hevige ruzies op hardtraxx ontstaan tussen de 4000 nieuwe leden die van Patrick Jumpen houden en de huidige leden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Citaat:
GHF was gewoon achterlijk met een dude aan top die achterlijk is/was...
tja... gelukkig is het er niet meer, oude zeikerds.

En dan begin je over denigrerend? Sorry, maar je maakt je hier net zo goed schuldig aan.
Nogmaals je hebt het over twee totaal verschillende situaties. Ik zie jou niet objectief reageren als Patrick Jumpen en soortgelijken de scene overnemen onder de noemer evolutie. Dat Qlimax, Defqon en ieder ander groot feest vol staat met dat soort artiesten. Dat dit forum vol wordt gegooid met in jullie ogen kinderachtige tracks waar jullie niks mee te maken willen hebben. Ik kan je nu al op een blaadje geven dat er dan hevige ruzies op hardtraxx ontstaan tussen de 4000 nieuwe leden die van Patrick Jumpen houden en de huidige leden.

Pot verwijt de ketel.
Evenals Hardtraxx dat veelal doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 22:05 
 
Artiest

Lyst schreef:
Citaat:
GHF was gewoon achterlijk met een dude aan top die achterlijk is/was...
tja... gelukkig is het er niet meer, oude zeikerds.

En dan begin je over denigrerend? Sorry, maar je maakt je hier net zo goed schuldig aan.


Vuur met vuur bestrijden noemen we dat >.<
Kijk dan kunnen hier GHF mensen komen en zeggen was niet zo slecht etc.
Ik heb een mening klaar liggen en ik ben geen engel die altijd aardig is, als mensen achterlijk doen zeg ik dat en misschien ook op achterlijke manier.
Ik heb een mening over veel early liefhebbers zoals iemand ze heeft over mainstream liefhebbers, ik heb een mening over GHF zoals iemand ze heeft over Youtube.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 22:07 
 
Artiest

Lyst schreef:
Citaat:
GHF was gewoon achterlijk met een dude aan top die achterlijk is/was...
tja... gelukkig is het er niet meer, oude zeikerds.

En dan begin je over denigrerend? Sorry, maar je maakt je hier net zo goed schuldig aan.
Nogmaals je hebt het over twee totaal verschillende situaties. Ik zie jou niet objectief reageren als Patrick Jumpen en soortgelijken de scene overnemen onder de noemer evolutie. Dat Qlimax, Defqon en ieder ander groot feest vol staat met dat soort artiesten. Dat dit forum vol wordt gegooid met in jullie ogen kinderachtige tracks waar jullie niks mee te maken willen hebben. Ik kan je nu al op een blaadje geven dat er dan hevige ruzies op hardtraxx ontstaan tussen de 4000 nieuwe leden die van Patrick Jumpen houden en de huidige leden.


Je vergelijking met patrick jumpen is al een beetje apart, ik snap niet wat je wilt bereiken hiermee want het is appels met peren vergelijken. Als Patrick Jumpen hardstyle released onder een bekend label zal ik net zo objectief zijn als normaal, zien we alleen beide niet gebeuren denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 22:10 
 
Hardtraxx Veteran

jeone schreef:
Wist je dat ik net een e-mail krijg van theracords :D

als iedereen zich bezig houd met GHF word dit overgeslagen xd maar ben benieuwd, wat voor mail?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 22:11 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Gewoon de maandelijkse nieuwsbrief met weer een gratis track etc, helemaal top natuurlijk. Maar als je daar zo geïnteresseerd in bent, had je je moeten aanmelden vriend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 22:12 
 

Zo, nu weet ik GHF is,... thnx..
Maar ik heb er nooit opgezeten / wist er nauwelijks van
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 22:14 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Gewoon de maandelijkse nieuwsbrief met weer een gratis track etc, helemaal top natuurlijk. Maar als je daar zo geïnteresseerd in bent, had je je moeten aanmelden vriend :P

duuuh die mail krijg ook altyd alleen nog niet gekeken :$ ik dacht iets anders :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 22:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kan iedereen alles nog een keer rustig na lezen :P

algemeen/global-hardstyle-deaud-t5947.html?hilit=global%20hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin schreef:
kan iedereen alles nog een keer rustig na lezen :P

algemeen/global-hardstyle-deaud-t5947.html?hilit=global%20hardstyle

en bijdeze gaan we ook weer wist-je-datjes doen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 22:19 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Lyst schreef:
Citaat:
GHF was gewoon achterlijk met een dude aan top die achterlijk is/was...
tja... gelukkig is het er niet meer, oude zeikerds.

En dan begin je over denigrerend? Sorry, maar je maakt je hier net zo goed schuldig aan.


Vuur met vuur bestrijden noemen we dat >.<
Kijk dan kunnen hier GHF mensen komen en zeggen was niet zo slecht etc.
Ik heb een mening klaar liggen en ik ben geen engel die altijd aardig is, als mensen achterlijk doen zeg ik dat en misschien ook op achterlijke manier.
Ik heb een mening over veel early liefhebbers zoals iemand ze heeft over mainstream liefhebbers, ik heb een mening over GHF zoals iemand ze heeft over Youtube.

Vuur met vuur bestrijden; Dat is precies hetzelfde als wat GHF deed, hun/onze scene werd kapot gemaakt en ze reageerden daarom hard en denigrerend terug. Ik zeg niet dat het goed is, maar het is wel meer dan begrijpelijk. Jij hecht veel waarde aan je objectiviteit, toch belicht je deze kwestie alleen maar vanuit jullie kant, of terwijl de kant van de nieuwe generatie.

Citaat:
Je vergelijking met patrick jumpen is al een beetje apart, ik snap niet wat je wilt bereiken hiermee want het is appels met peren vergelijken. Als Patrick Jumpen hardstyle released onder een bekend label zal ik net zo objectief zijn als normaal, zien we alleen beide niet gebeuren denk ik.

Het is niet appels met peren vergelijken, het is appels vervangen door in jouw ogen rotte peren. Hoe onrealistisch het scenario misschien ook is, het is slechts een voorbeeld waar je je gemakkelijker in kunt leven, omdat het je eigen muziek betreft dit keer. En ik had het niet over een patrick jumpen die zo released, ik had het over dat de hele huidige hardstyle scene vervangen werd door dat soort muziek. Zo groot als dat verschil tussen jullie stijl en dat van de scenario is, zo groot is het verschil voor ons ook.

Ok hierna dan, had mijn post al af :P :$
Voor degene die verder wil discussieren kom maar in de shout ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 22:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
jeone schreef:
Wist je dat ik net een e-mail krijg van theracords :D

als iedereen zich bezig houd met GHF word dit overgeslagen xd maar ben benieuwd, wat voor mail?


ja verveelde me even en dan maakt een free release van theracords me wel weer blij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 22:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Lyst schreef:
Citaat:
GHF was gewoon achterlijk met een dude aan top die achterlijk is/was...
tja... gelukkig is het er niet meer, oude zeikerds.

En dan begin je over denigrerend? Sorry, maar je maakt je hier net zo goed schuldig aan.


Ik heb een mening over veel early liefhebbers zoals iemand ze heeft over mainstream liefhebbers

Wist je dat ik geen mening heb over mainstream liefhebbers, maar enkel over de muziek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en nu stoppen we met GHF.

admin edit: lijkt me duidelijk wat oostzaner hier zegt.
berichten hieronder verwijdert
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:27 
 
Hardtraxx Veteran

Wist je dat hij erop staat :)
Vorige  1 ... 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264 ... 387  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic