Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 18:14 
 

Pantermaat schreef:
Gewoon ff geduld hebben, beetje inleven in hun wereld. Hun hebben het meeste energie gestoken in de q&a van alle dj's, dus vertrouw deze mannen zeker dat ze doen wat ze beloven. Zaterdag staan ze voor het eerst op qlimax, ze zullen hier goed voor de dag willen komen vermoed ik en dus alle energie hierin stoppen.

En nee, nog geen nieuws achter de schermen. Geduld is een schone zaak dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 11:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen idee of er nog vragen beantwoord worden, maar het topic is nog open..

Waarom draaiden jullie op Qlimax een edit van Science & Religion, en niet gewoon een originele versie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 17:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eindelijk even de tijd gehad om dit topic door te neuzen :) tof dat jullie dit willen doen.

Hoe ziet de indeling van jullie usb eruit? maken jullie vooraf een tracklist of gewoon een map met de platen die jullie tof vinden erin.

Gebruiken jullie Rekordbox om daar al je cue points in te maken of doen jullie dit nog lekker ouderwets en tijdens de set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de ongeduldigen, dit is een quote van BM zelf in het topic van de "Adele - Hello remix / bootleg"

Citaat:
Houd even je ogen open voor de video die wij snel plaatsen in de Q&A.


Komt dus goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 23:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weet niet of het nog mag, maar ik heb nog een schaamteloze vraag:
Hebben jullie nog tijd gehad om de usb-stick te beluisteren die ik jullie tijdens de meet&greet op X-Qlusive heb gegeven? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 11:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Civitas schreef:
Eindelijk even de tijd gehad om dit topic door te neuzen :) tof dat jullie dit willen doen.

Hoe ziet de indeling van jullie usb eruit? maken jullie vooraf een tracklist of gewoon een map met de platen die jullie tof vinden erin.

Gebruiken jullie Rekordbox om daar al je cue points in te maken of doen jullie dit nog lekker ouderwets en tijdens de set.


Hi,

We gebruiken zeker Rekordbox, maar alleen om tracks te ordenen en playlists te maken. We hebben allebei een stick met ruim 2000 tracks erop. Per feest maken we wel een playlist waar we het aantal tracks wat we willen draaien terugbrengen naar ongeveer 60.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 11:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
Geen idee of er nog vragen beantwoord worden, maar het topic is nog open..

Waarom draaiden jullie op Qlimax een edit van Science & Religion, en niet gewoon een originele versie?


Hi Bouke,

De kicks gaan niet meer mee en gaan veel te hoog in het origineel :).

We hebben de track eigenlijk geremixt en behoorlijk naar beneden getransponeerd zodat de kicks dragelijker zijn. We hadden toch wel gehoopt dat juist jij degene was die dit zou waarderen ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 11:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nog even over de video, hij gaat er 100% komen.

Roland heeft vorige week een operatie aan 4 verstandskiezen gehad waardoor opnemen wat moeilijker was. We willen ook graag dat het goed op beeld staat en dat de studiovragen goed beantwoord worden.

We vragen nog heel even jullie geduld, het zal de moeite waard zijn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 12:27 
 

Bass Modulators schreef:
Nog even over de video, hij gaat er 100% komen.

Roland heeft vorige week een operatie aan 4 verstandskiezen gehad waardoor opnemen wat moeilijker was. We willen ook graag dat het goed op beeld staat en dat de studiovragen goed beantwoord worden.

We vragen nog heel even jullie geduld, het zal de moeite waard zijn :thumbup:

We moeten het inderdaad wel kunnen verstaan ;) :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 14:32 
 
Hardtraxxer

Sterkte Roland ;) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 16:03 
 
Artiest

Q:Waarom was 'Shadows' niet gewoon het Qlimax anthem? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 17:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lunatic schreef:
Q:Waarom was 'Shadows' niet gewoon het Qlimax anthem? ^^


Hi,

Q-Dance heeft ons vlak voor Qlimax gevraagd om een themesong te produceren voor onze set, dit hebben wij dan ook gedaan. :) Hij zal dan ook bij Q-Dance ergens uitkomen. Wij zijn super blij dat wij onze eigen sound hebben kunnen fuzen met het Qlimax thema, maar om nou te zeggen dat het het Qlimax anthem had kunnen zijn.... :$

*weetje
Ons hele intro is overigens door onszelf geproduceerd. Rick heeft zichzelf even een spoedcursus Moviescoring gegeven en dit is volgens ons toch aardig gelukt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 17:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Re-amp schreef:
Sterkte Roland ;) !


Thanks! Je kan ze maar kwijt zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 17:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hardist schreef:
Bass Modulators schreef:
Nog even over de video, hij gaat er 100% komen.

Roland heeft vorige week een operatie aan 4 verstandskiezen gehad waardoor opnemen wat moeilijker was. We willen ook graag dat het goed op beeld staat en dat de studiovragen goed beantwoord worden.

We vragen nog heel even jullie geduld, het zal de moeite waard zijn :thumbup:

We moeten het inderdaad wel kunnen verstaan ;) :D


Ja anders krijgen we iets zoals dit :

https://youtu.be/MYL-b6HOD0w?t=29

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bass Modulators schreef:
*weetje
Ons hele intro is overigens door onszelf geproduceerd. Rick heeft zichzelf even een spoedcursus Moviescoring gegeven en dit is volgens ons toch aardig gelukt ;)


Dat kun je wel zeggen, dat was echt hét kippenvelmoment van de avond wmbt. Gave plaat :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 19:59 
 
Artiest

Bass Modulators schreef:
Lunatic schreef:
Q:Waarom was 'Shadows' niet gewoon het Qlimax anthem? ^^


Hi,

Q-Dance heeft ons vlak voor Qlimax gevraagd om een themesong te produceren voor onze set, dit hebben wij dan ook gedaan. :) Hij zal dan ook bij Q-Dance ergens uitkomen. Wij zijn super blij dat wij onze eigen sound hebben kunnen fuzen met het Qlimax thema, maar om nou te zeggen dat het het Qlimax anthem had kunnen zijn.... :$

*weetje
Ons hele intro is overigens door onszelf geproduceerd. Rick heeft zichzelf even een spoedcursus Moviescoring gegeven en dit is volgens ons toch aardig gelukt ;)


Dat is zeker gelukt!

Ik vind het in ieder geval een zeer sterke plaat en had met jullie opening meer een 'Qlimax gevoel' dan bij het echte anthem. Ik kijk uit naar de release! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 20:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wordt de Remix van in the bottle ook nog uitgebracht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 21:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is er bij jullie zelf een deadline gesteld voor de video of hebben jullie nog geen specifieke datum uitgekozen om hem online te zetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 21:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Is er bij jullie zelf een deadline gesteld voor de video of hebben jullie nog geen specifieke datum uitgekozen om hem online te zetten?



"We vragen nog heel even jullie geduld, het zal de moeite waard zijn"

Gewoon wachten Sain7 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 22:13 
 
Hardtraxx Crew

Lennard95 schreef:
Wordt de Remix van in the bottle ook nog uitgebracht?

Was een mashup las ik ergens op twitter, samen met een track van iemand uit italie? dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 02:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://twitter.com/BassModulators/stat ... 6088467456

Even snel voor je opgezocht, het is een mash-up met deze track:

hardstyle-releases/tnt-flash-ttc133-t52734.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 15:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wij houden overigens dit Topic gewoon open voor vragen en/of opmerkingen :)

We zullen regelmatig beantwoorden!

Grtz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 15:53 
 

Bass Modulators schreef:
Wij houden overigens dit Topic gewoon open voor vragen en/of opmerkingen :)


Tof! :thumbup:

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie Qlimax hebben ervaren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 16:16 
 
Hardtraxxer

Misschien een rare vraag, maar verdienen jullie allebei evenveel? Gaat alles 50/50 of verdient misschien 1 van jullie meer omdat hij meer werk verricht tov de ander waardoor de financiële verhouding ook verschuift (naar bijv 60/40) zodat het eerlijk blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een wat lastige vraag.
Ik zoek een track die jullie rond 2008/2009 in een vgm FearFM/2 Dangerous setje hebben gedraaid. Beetje zelfde tijd als Damage Control. Was een track met een dikke melodie, waarvan volgens mij in de 2e climax de melodie een "toonladder" omhoog ging zeg maar. Kan me herrineren dat het echt een heerlijke melodie was maar is nooit wat mee gedaan :cry:

Edit: Volgens mij was het Control, heb hem gevonden dus haha!
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen