Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2016 13:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik hoorde dat er op de Early stage op Hardshock ook Millennium werd gedraaid, terwijl daar toch ook wel grote verschillen in zitten. Er was zelfs een aparte Millennium stage, maarja
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2016 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
RTM93 schreef:
Aub niet, wat vond ik 2012 een dramatisch jaar op release gebied.

Voor mij begon het al iets in 2011. Dit was voor mij echt een overgangsjaar.



Het verschilt een beetje per artiest voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2016 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Er was zelfs een aparte Millennium stage, maarja


Als je de Wired bedoelt, daar stonden wel millennium acts geboekt, maar was officieel geen millennium stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2016 15:17 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Weet er iemand waarom Brennan Heart nooit iets gedaan heeft met zijn oorspronkelijke versie van Wide Awake? Ik vond deze beter dan de EOS mix die hij nadien heeft gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2016 20:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat zijn eigenlijk realistische prijzen voor het boeken van een beetje bekende hardstyle-artiest? Laten we zeggen Noisecontrollers, B-Front, Ran-D etc.

Zit daar een (groot) verschil in met pak 'm beet Geck-O, Thera of Warface?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2016 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk niet dat dat zomaar bekend is bij het publiek. Mocht je dat voor serieuze doeleinden (zoals het organiseren van een feest) willen weten zou je moeten informeren bij de booking agencies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2016 11:09 
 

Redman schreef:
Wat zijn eigenlijk realistische prijzen voor het boeken van een beetje bekende hardstyle-artiest? Laten we zeggen Noisecontrollers, B-Front, Ran-D etc.

Zit daar een (groot) verschil in met pak 'm beet Geck-O, Thera of Warface?


Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2016 11:12 
 

Paultheone schreef:
Da Tweekaz - Get Down :)

ShatterDJ schreef:
NSCLT & Envine - Move Ya

Mooi, die van Da Tweekaz kon ik dan weer niet :) Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2016 12:10 
 

Als je een album koopt en je stopt de cd in je PC kun je de bestanden dan zo kopiëren en plakken naar je mp4 of gaat dat op een andere manier? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2016 12:16 
 
Hardtraxx Veteran

SVB schreef:
Als je een album koopt en je stopt de cd in je PC kun je de bestanden dan zo kopiëren en plakken naar je mp4 of gaat dat op een andere manier? :$


Je kan de platen rippen via Windows Media Player, zit er standaard in qua functie
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2016 18:44 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
SVB schreef:
Als je een album koopt en je stopt de cd in je PC kun je de bestanden dan zo kopiëren en plakken naar je mp4 of gaat dat op een andere manier? :$


Je kan de platen rippen via Windows Media Player, zit er standaard in qua functie

Wist niet dat het ook in Windows Media player kon. Zocht een keer daar een filmpje over en iemand liet dat zien in iTunes, daar werkt het ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2016 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is nou precies het verschil tussen de Therapy en de Different mix van Chris One & The Machine - A Different Kind of Therapy.
De kick die in principe hetzelfde is in beide maar in de Therapy mix net ietsje voller klinkt? Die paar sounds in de midintro die net ietsie anders zijn?
Vraag het me al 3 jaar af en heb besloten het maar een keer te vragen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2016 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
iRon schreef:
Iemand die het verschil kan uitleggen tussen de 'Different Mix' en de 'Therapy Mix' van Different Kind Of Therapy? Hoor er niks anders in...


De mid van de Different mix is anders, screech is herhaaldelijk en kick is iets anders, meer reversed op de kick (eerste 45 seconden). Volgens mij ook iets langer. De rest is het zelfde. Het gaat dus om het stuk tussen 0:51 en 1:29
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik meen me ook te herinneren dat ze het niet helemaal eens waren over bepaalde elementen en toen maar beide versies hebben gereleased, de Different mix afgewerkt door The Machine en de Therapy door C1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb deze vraag vorig jaar ook al een keer gesteld, weet zo niet of ik er concreet antwoord op heb gehad.

Wat is er gebeurd met die collab van Atmozfears, Audiotricz en BM toen in dat huisje? Schoot me net weer opeens te binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2016 00:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het valt me op dat Mind Dimension de laatste tijd redelijk wat grote boekingen (Loudness, Decibel, Q-Base) heeft. Waarom wordt juist hij 'zoveel/meer' geboekt, en andere onbekendere Spoontech namen als D-Verse, Infirium, Sasha-F, Radiance niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2016 00:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat bedoelt men met 'nieuwe live-act' als het gaat over bijvoorbeeld Warface LIVE: Heavy Artillery? Niet langer de The 9 Circles-tracks maar nieuwe tracks of zo?

Naad schreef:
Het valt me op dat Mind Dimension de laatste tijd redelijk wat grote boekingen (Loudness, Decibel, Q-Base) heeft. Waarom wordt juist hij 'zoveel/meer' geboekt, en andere onbekendere Spoontech namen als D-Verse, Infirium, Sasha-F, Radiance niet?


Heeft denk ik ermee te maken dat Platinum Agency begonnen is met The Wishlist en flink wat talenten op dat lijstje heeft gezet. Zie nu dat ook Mind Dimension bij The Wishlist zit.. Al die boekingsagentschappen gaan over boekingen, dat heeft verder weinig te maken met de labels (kleine platenmaatschappijen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2016 13:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Naad schreef:
Het valt me op dat Mind Dimension de laatste tijd redelijk wat grote boekingen (Loudness, Decibel, Q-Base) heeft. Waarom wordt juist hij 'zoveel/meer' geboekt, en andere onbekendere Spoontech namen als D-Verse, Infirium, Sasha-F, Radiance niet?


Heeft denk ik ermee te maken dat Platinum Agency begonnen is met The Wishlist en flink wat talenten op dat lijstje heeft gezet. Zie nu dat ook Mind Dimension bij The Wishlist zit.. Al die boekingsagentschappen gaan over boekingen, dat heeft verder weinig te maken met de labels (kleine platenmaatschappijen).


Ah dat verklaart het inderdaad, thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2016 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Wat bedoelt men met 'nieuwe live-act' als het gaat over bijvoorbeeld Warface LIVE: Heavy Artillery? Niet langer de The 9 Circles-tracks maar nieuwe tracks of zo?


Waarschijnlijk wel ja, net als Radical Redemption die met The One Man Army zijn live-act ook op de kop gooide, een nieuw pakje aan en een hoop nieuwe tracks.
Geld ook zo voor Thera, met The New Era nieuwe tracks een outfit erbij..

Denk zelf ook dat het met name marketingtechnisch is, nieuwe live-act nieuwe liefhebbers etc etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2016 08:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dat RAW alliance ( :sick: ), na Qapital is daar verder niks meer mee gedaan toch? had wel verwacht het ergens terug te zien op defqon of Q-base ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2016 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staan waarschijnlijk op Defqon. In het Qapital boekje stond "Till we meet again VI XXV" (25 juni)
En misschien wel als verrassing op andere Q-Dance evenementen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2016 12:58 
 

MeneerEend schreef:
dat RAW alliance ( :sick: ), na Qapital is daar verder niks meer mee gedaan toch? had wel verwacht het ergens terug te zien op defqon of Q-base ofzo?

Wie vormen de RAW Alliance eigenlijk? Heb dit helemaal gemist volgens mij :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2016 13:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Heb deze vraag vorig jaar ook al een keer gesteld, weet zo niet of ik er concreet antwoord op heb gehad.

Wat is er gebeurd met die collab van Atmozfears, Audiotricz en BM toen in dat huisje? Schoot me net weer opeens te binnen.


Dit heb ik ooit aan Rick van BM gevraagd en die zei dat er nooit echt een track uit gekomen is. Ze waren meer voor de lol bezig en hadden met zun allen daarna geen tijd meer om het project door te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2016 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hellkite schreef:
sonnebloem schreef:
Heb deze vraag vorig jaar ook al een keer gesteld, weet zo niet of ik er concreet antwoord op heb gehad.

Wat is er gebeurd met die collab van Atmozfears, Audiotricz en BM toen in dat huisje? Schoot me net weer opeens te binnen.


Dit heb ik ooit aan Rick van BM gevraagd en die zei dat er nooit echt een track uit gekomen is. Ze waren meer voor de lol bezig en hadden met zun allen daarna geen tijd meer om het project door te zetten.


Duidelijk, dank! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2016 15:49 
 
Hardtraxx Veteran

SVB schreef:
MeneerEend schreef:
dat RAW alliance ( :sick: ), na Qapital is daar verder niks meer mee gedaan toch? had wel verwacht het ergens terug te zien op defqon of Q-base ofzo?

Wie vormen de RAW Alliance eigenlijk? Heb dit helemaal gemist volgens mij :$


Dit zijn MC Tellem, Feroxx en Loud One, push project van Q wat mislukt is
Vorige  1 ... 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen