Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 148  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 09:00 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Update: Kan ze vandaag ophalen, kreeg net een mailtje :)
16 dagen precies. Net als Joey dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Update: Kan ze vandaag ophalen, kreeg net een mailtje :)
16 dagen precies. Net als Joey dus :D

Hahahaha nice, net op tijd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 10:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
The Venator schreef:
Update: Kan ze vandaag ophalen, kreeg net een mailtje :)
16 dagen precies. Net als Joey dus :D

Hahahaha nice, net op tijd xd


Inderdaad :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 10:23 
 
Hardtraxx Newbie

Ik ga op Defqon de Pluggerz Custom 25db testen.

Loop al jaren met Elacin 15db, maar nu veel langs de subs lopen en omdat sommige dj's zo belachelijk hard draaien over de monitor, toch maar 25db gedaan. Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 17:22 
 
Hardtraxx Newbie

Hallo, ik zoek ear plugs en ik kom er niet echt uit. Ik wil graag universele omdat ik niet al te vaak naar een feest ga en het me anders te duur wordt. Alleen er is zo veel keuze..
Dus heeft iemand een goede tip? Het liefst doorzichtige.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 18:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

feike schreef:
Hallo, ik zoek ear plugs en ik kom er niet echt uit. Ik wil graag universele omdat ik niet al te vaak naar een feest ga en het me anders te duur wordt. Alleen er is zo veel keuze..
Dus heeft iemand een goede tip? Het liefst doorzichtige.


Bij een Beter Horen of Schooneberg kan je die halen, prijzen kan je op de site vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2016 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elacin is een merknaam die best vaak veranderd, zo heten de mijne ProActiv Customized Professional
Gekocht via schonenberg horen. Ik kan je deze sowieso aanraden, en qua filter is het voor iedereen anders heb zelf 15 en 25 maar met 25 krijg ik een overkill aan bass maakt niet uit waar ik in de zaal sta, dus kies ervoor om 15 in te doen bij feesten. (Dit is wel bij Hardstyle feesten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2016 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je regelmatig vooraan staat is 15dB echt te weinig. Een overkill aan bass zoals Koen zegt lijkt me nogal vreemd aangezien de filters alle tonen gelijkwaardig zouden moeten dempen zodat het geluid niet vervormt.

Zit er trouwens echt een groot verschil in waar je ze besteld? Ik kom uit België maar mijn oordoppen werden in Duitsland gemaakt, om maar een voorbeeld te geven. Dit gaat over het siliconen gedeelte. Het zou me niets verbazen als de filters in één grote fabriek worden gemaakt. Batch A is voor Alpine, batch B is voor Schoonenberg.. je snapt het wel. :)

Een belangrijk iets om rekening mee te houden is dat je gehoor iets heel kwetsbaar is en momenteel zo goed als niet te herstellen is mocht het stuk gaan. Een gevalletje 'better safe than sorry'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 18:07 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb een vraagje over de goedkopere oorpluggen, blijven deze goed zitten bij zo'n feest?
Want ben niet iemand die veel stil staat :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 14:58 
 
Hardtraxx Veteran

Uniforce schreef:
Ik heb een vraagje over de goedkopere oorpluggen, blijven deze goed zitten bij zo'n feest?
Want ben niet iemand die veel stil staat :huh:


Wat noem je goedkoop? Heb zelf (zoals zo vele) Noizezz van € 25 en die zijn er nog nooit uitgevallen. Zelfs afgelopen Q-Base niet tijdens een uur lang N-Vitral en geloof mij dat was alles behalve stil staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 15:05 
 
Hardtraxx Addict

Uniforce schreef:
Ik heb een vraagje over de goedkopere oorpluggen, blijven deze goed zitten bij zo'n feest?
Want ben niet iemand die veel stil staat :huh:

Zelfs op maat gemaakt blijft niet 100% zitten, maar heb met verschillende doppen nog nooit gehad dat ze uit vielen gelukkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik denk dat ik ook maar eens oordoppen aan moet schaffen. heb namelijk het idee dat ik mijn oren serieus aan het beschadigen ben. niet alleen door de feesten, maar ook door het luisteren van veel (harde) muziek. ben van plan daar ook meer op te gaan letten.

nou zal deze vraag vast al wel vaak voorbij gekomen zijn. wat raden jullie aan? qua prijs het liefst niet al te gek, ergens tussen de 30 en de 50 (als je daarvoor fatsoenlijke oordoppen kan krijgen tenmisnte). en waar kan ik deze oordoppen bestellen?

alvast bedaknt voor jullie hulp :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
nou zal deze vraag vast al wel vaak voorbij gekomen zijn. wat raden jullie aan? qua prijs het liefst niet al te gek, ergens tussen de 30 en de 50 (als je daarvoor fatsoenlijke oordoppen kan krijgen tenmisnte). en waar kan ik deze oordoppen bestellen?


http://www.bax-shop.nl/gehoorbeschermin ... -koord-wit

Kan deze erg aanraden, zitten fijn en je kunt zelf het filter bepalen. Mocht je een oortje kwijt raken zit er ook nog een reserveoortje bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 13:01 
 
Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
yannickvk schreef:
nou zal deze vraag vast al wel vaak voorbij gekomen zijn. wat raden jullie aan? qua prijs het liefst niet al te gek, ergens tussen de 30 en de 50 (als je daarvoor fatsoenlijke oordoppen kan krijgen tenmisnte). en waar kan ik deze oordoppen bestellen?


http://www.bax-shop.nl/gehoorbeschermin ... -koord-wit

Kan deze erg aanraden, zitten fijn en je kunt zelf het filter bepalen. Mocht je een oortje kwijt raken zit er ook nog een reserveoortje bij.


Zou gewoon beginnen met een beetje uitproberen wat je nou zelf fijn vindt. Ik zweer zelf bij de 'gewone' Alpine partyplugs, maar vrienden van me kunnen die absoluut niet in hebben. Het is een beetje een kwestie van aanwennen denk ik. Mocht je wat chill vinden, dan kun je gaan kijken of je verschillende filters of iets dergelijks wilt. Als je direct een redelijke aankoop doet, is het misschien jammer als je ze uiteindelijk niet fijn vindt zitten. Als het je relaxt lijkt om aan te kunnen passen door verschillende filters dan zijn deze prima :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
yannickvk schreef:
nou zal deze vraag vast al wel vaak voorbij gekomen zijn. wat raden jullie aan? qua prijs het liefst niet al te gek, ergens tussen de 30 en de 50 (als je daarvoor fatsoenlijke oordoppen kan krijgen tenmisnte). en waar kan ik deze oordoppen bestellen?


http://www.bax-shop.nl/gehoorbeschermin ... -koord-wit

Kan deze erg aanraden, zitten fijn en je kunt zelf het filter bepalen. Mocht je een oortje kwijt raken zit er ook nog een reserveoortje bij.


Ik ga deze gewoon proberen denk ik. Ik neem aan dat als je naar een feest gaat, je ze los maakt van het draadje en ze gewoon los in je oren zitten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Ik ga deze gewoon proberen denk ik. Ik neem aan dat als je naar een feest gaat, je ze los maakt van het draadje en ze gewoon los in je oren zitten?


Draadje zit er los bij, dus kun je gewoon thuis laten of weggooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
MelvinFR schreef:
yannickvk schreef:
nou zal deze vraag vast al wel vaak voorbij gekomen zijn. wat raden jullie aan? qua prijs het liefst niet al te gek, ergens tussen de 30 en de 50 (als je daarvoor fatsoenlijke oordoppen kan krijgen tenmisnte). en waar kan ik deze oordoppen bestellen?


http://www.bax-shop.nl/gehoorbeschermin ... -koord-wit

Kan deze erg aanraden, zitten fijn en je kunt zelf het filter bepalen. Mocht je een oortje kwijt raken zit er ook nog een reserveoortje bij.


Ik ga deze gewoon proberen denk ik. Ik neem aan dat als je naar een feest gaat, je ze los maakt van het draadje en ze gewoon los in je oren zitten?


Op de foto's ziet het er wel uit dat je het draadje er af kan halen, anders de schaar er in. Als je de oordoppen fatsoenlijk insteekt zouden ze niet mogen los komen, hoe hard je ook los gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bedankt jongens! thuis maar eens bestellen.

laat nog wel weten hoe ze bevallen zijn. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2016 17:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoelang duurt het opmeten enzo ongeveer? Vergeten te vragen en werk is mij nodig diezelfde dag
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2016 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aron schreef:
Hoelang duurt het opmeten enzo ongeveer? Vergeten te vragen en werk is mij nodig diezelfde dag

Bij Schoonenberg heb ik ongeveer een kwartiertje-half uurtje gezeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2016 19:39 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Aron schreef:
Hoelang duurt het opmeten enzo ongeveer? Vergeten te vragen en werk is mij nodig diezelfde dag

Bij Schoonenberg heb ik ongeveer een kwartiertje-half uurtje gezeten.


Bij mij duurde het een kwartiertje totaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2016 21:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

super, thanks boys
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heb de oordoppen gister voor het eerst getest. ze bevielen goed! op het begin vond ik het een beetje vervelend/raar met het communiceren met mensen, maar later heb ik hier op de een of andere manier geen last meer van gehad.
verder realiseerde ik me pas hoe fijn de oordopppen zijn, als ik ze uit deed. het geluid klinkt ook veel beter heb ik t idee met de doppen in.
bleven ook goed zitten.

goede aankoop iniedergeval :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2016 19:50 
 
Hardtraxxer

yannickvk schreef:
heb de oordoppen gister voor het eerst getest. ze bevielen goed! op het begin vond ik het een beetje vervelend/raar met het communiceren met mensen, maar later heb ik hier op de een of andere manier geen last meer van gehad.
verder realiseerde ik me pas hoe fijn de oordopppen zijn, als ik ze uit deed. het geluid klinkt ook veel beter heb ik t idee met de doppen in.
bleven ook goed zitten.

goede aankoop iniedergeval :thumbup:


Nice! Welke had je nou besteld? Met of zonder verwisselbare filters? Heb zelf toen getwijfeld maar heb de standaard partyplugs toen gehaald. Zit wel te twijfelen om een keer met verwisselbaar filter te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rutgerrrw schreef:
yannickvk schreef:
heb de oordoppen gister voor het eerst getest. ze bevielen goed! op het begin vond ik het een beetje vervelend/raar met het communiceren met mensen, maar later heb ik hier op de een of andere manier geen last meer van gehad.
verder realiseerde ik me pas hoe fijn de oordopppen zijn, als ik ze uit deed. het geluid klinkt ook veel beter heb ik t idee met de doppen in.
bleven ook goed zitten.

goede aankoop iniedergeval :thumbup:


Nice! Welke had je nou besteld? Met of zonder verwisselbare filters? Heb zelf toen getwijfeld maar heb de standaard partyplugs toen gehaald. Zit wel te twijfelen om een keer met verwisselbaar filter te halen.


ik heb met verwisselbare filters. had naar t feest de normale filters erin gedaan. die zijn prima bevallen, dus die houd ik er voorlopig gewoon lekker in denk ik.
Vorige  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 148  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen