Niet omdat ik m'n niet perse niet tof vond.. Had hem gewoon weg niet vaak genoeg gehoord. Na een paar keer goed gehoord te hebben vond ik het post apocalyptische en het psychopatische concept van dit nummer gewoon zo goed werken met dit stijltje.
Vooral het stukje: After millennia of armed conflict The destructive nature of man could sustain itself no longer The world was plunged into an abyss of nuclear fire and radiation But it was not, as some had predicted The end of the world.. Instead, the apocalypse was simply the prologue To another bloody chapter of human history' For man had succeeded in destroying the world But war, war never changes..
Destroying the world.
Heb verder naast Leviathan niet zoveel met Warface. Maar dit nummer slaat echt de spijker op de kop.
Aantal livesetjes van Delete die ik redelijk vaak luister zit de 2014 edit in. Eerste paar keer luisteren viel die track niet zo erg op tussen alle andere tracks. Mede doordat die tracknaam hier op het forum vaak voorbij kwam ben ik er wat aandachtiger naar gaan luisteren. En begon er ook steeds meer gevoel bij te krijgen. Nu laatst heb ik dan het origineel opgezocht. Nu loop ik dus de hele dag met die track in mn hoofd tevens heb ik hierdoor ook Hans Zimmer - Time ontdekt.
Veel van Noisecontrollers's nieuwe stijl en albums van All night long en All around, zoals Cats Jets and Breaks, Down Down, All Around the World en Why so serious.
Ook luisterde ik laatst weer naar the Pitcher's smack album, wat ik vroeger weinig aan vond, maar nu eigenlijk wel heel vet vind!
Sinds ik die easter mix van Frontliner op me telefoon heb is deze een paar keer met werk voorbij gekomen. Eigenlijk vind ik al dat TSOF1/2 nu best leuk. Misschien is het 'veel van het zelfde' maar het zit allemaal wel gewoon heel goed in elkaar.
Vind het eigenlijk een hele originele plaat. Doet me aan Nintendo muziek denken van vroeger . Het gezang vind ik, hoewel het wel origineel is, iets minder.
Ook fijn dat je de melodie hoort pas nadat de kick erin komt.