Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249 ... 287  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2016 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:


Iemand die weet hoe die nieuwe track van, ik denk Max Enforcer heet op 47.50?


Heeft nog geen naam. Komen waarschijnlijk ook nog andere vocalen onder, vandaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 12:41 
 
Hardtraxx Newbie



:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 16:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TBA (Ecstatic Remix).
Bron: https://www.facebook.com/Ecstaticnl/vid ... 128102636/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Naad schreef:


Sogma & Michael Phase - Time Is Now (Ecstatic Remix) :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 15:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben opzoek naar een track die op Dominator werd gedraaid. Origineel was Walking on Cars - Speeding Cars, maar was dus een dikke hardcore/uptempo edit. Iemand enig idee? Hij werd gedraaid door F. Noize
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 17:32 
 
Hardtraxx Addict

Jeroen23 schreef:
Ben opzoek naar een track die op Dominator werd gedraaid. Origineel was Walking on Cars - Speeding Cars, maar was dus een dikke hardcore/uptempo edit. Iemand enig idee? Hij werd gedraaid door F. Noize


Is de nieuwe van Lunakorpz & Tim Shopp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 22:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
Jeroen23 schreef:
Ben opzoek naar een track die op Dominator werd gedraaid. Origineel was Walking on Cars - Speeding Cars, maar was dus een dikke hardcore/uptempo edit. Iemand enig idee? Hij werd gedraaid door F. Noize


Is de nieuwe van Lunakorpz & Tim Shopp.



toppp dankjewel!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2016 12:26 
 
Hardtraxxer

Wie kan mij blij maken dan? Heb het nummer gister gehoord tussen 8 en 9 bij slamhardstyle. Lijkt mij een track van bfront kan alleen niet vinden welke... Heeft wat weg van caine - together.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2016 11:15 
 
Hardtraxx Addict

De plaat met de lyrics; dangerous decibels (?) en .. is a cocaine producer. Requiem draaide hem gister, wie kan mij helpen? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2016 11:51 
 

Iets met DJ Duro - Cocaine MF (Wildstylez Remix) wellicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2016 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
De plaat met de lyrics; dangerous decibels (?) en .. is a cocaine producer. Requiem draaide hem gister, wie kan mij helpen? :(


Ran-D - Eardamage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2016 20:04 
 
Hardtraxx Addict

Paultheone schreef:
Uniforce schreef:
De plaat met de lyrics; dangerous decibels (?) en .. is a cocaine producer. Requiem draaide hem gister, wie kan mij helpen? :(


Ran-D - Eardamage?


Ja dat is m! Cocaine producer was van een ander nummer haha!
Dank u zeer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 20:16 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hey mensen,

Ik zoek een nummertje dat ik afgelopen tijd eens op een festival heb gehoord weet alleen helaas niet meer waar.

Het enige dat ik qua nuttige info heb is dat de tekst enigzins is:
It's a motherfucking machine man for God's sake!

Ik hoop dat dat genoeg is om het nummer te vinden xd tekst blijft in mn hoofd zitten en kan er niet tegen dat ik niet weet welk nummer het nou is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmeyy schreef:
Hey mensen,

Ik zoek een nummertje dat ik afgelopen tijd eens op een festival heb gehoord weet alleen helaas niet meer waar.

Het enige dat ik qua nuttige info heb is dat de tekst enigzins is:
It's a motherfucking machine man for God's sake!

Ik hoop dat dat genoeg is om het nummer te vinden xd tekst blijft in mn hoofd zitten en kan er niet tegen dat ik niet weet welk nummer het nou is.

Neroz - Machinegun
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 20:27 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Timmeyy schreef:
Hey mensen,

Ik zoek een nummertje dat ik afgelopen tijd eens op een festival heb gehoord weet alleen helaas niet meer waar.

Het enige dat ik qua nuttige info heb is dat de tekst enigzins is:
It's a motherfucking machine man for God's sake!

Ik hoop dat dat genoeg is om het nummer te vinden xd tekst blijft in mn hoofd zitten en kan er niet tegen dat ik niet weet welk nummer het nou is.

Neroz - Machinegun


Yes dat is hem, top. Dankjewel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 12:31 
 
Hardtraxxer

Heb op de penoze stage op Craft 2 x een nummer voorbij horen komen waar de lyrics van Twenty One Pilots - stressed out in zaten.
Iemand een idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stephan_NL schreef:
Heb op de penoze stage op Craft 2 x een nummer voorbij horen komen waar de lyrics van Twenty One Pilots - stressed out in zaten.
Iemand een idee?

Warface - Mashup 6.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 15:40 
 
Hardtraxxer

Chroman schreef:
Stephan_NL schreef:
Heb op de penoze stage op Craft 2 x een nummer voorbij horen komen waar de lyrics van Twenty One Pilots - stressed out in zaten.
Iemand een idee?

Warface - Mashup 6.0

Thanks! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2016 11:26 
 
Hardtraxx Newbie

Beste mensen,

Samen met mijn vriendin ben ik opzoek naar het nummer.
De lyrics zijn van "Still nr 1" namelijk: Old school, new school, no school rules. The history of music on this track.
Het nummer word veel gedraaid in de freestyle scene.
Een voorbeeld hiervan staat bij Mental Theo op zijn facebook: https://www.facebook.com/djmentaltheo/videos
En dan het filmpje genaamd: Zomerfeest Gorinchem
Minuut 6:30 is Will Grigg's on fire deze lijkt erbij in gemixt. Het gaat dus om het nummer dat direct na de tekst Will Grigg's on fire komt.

Zelf al een hoop gegoogled maar kan echter niet de mix vinden.
Enige waar ik op uitkom is Warface - Mashup 6.0 maar hierin is het een compleet andere kick.
Ik ben dus echt opzoek naar de Freestyle/Pussylounge versie.

Alvast super bedankt voor het uit de brand helpen :)

mvg Martijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 12:59 
 
Hardtraxx Newbie

Je had hem al al goed, het is wel mashup 6.0. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De track in het filmpje is inderdaad wél Mash-Up 6.0 van Warface. Will Griggs liedje, Still NR1 vocals, Stressed Out gezang horen allemaal bij 1 nummer. Deze word idd veel gedraaid op freestyle feesten/stages.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 23:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zoek een nummer, sowieso 1x op Craft gehoord. Echter, ik weer niet meer op welke stage dit was, ik dacht Penoze.

Ik dacht Requiem & Warface - Ways of the Underground, maar dat is hem niet. Alpha² - Willow Waly lijkt er ook op.

De opbouw is tekst + vocals. "In to my head.." TuhhhTuhhhTuhhh, Tuhhhtututh, TuhhhTuhhhTuhhh. (Met kicks)

Iemand een idee voor mijn heerlijke uitleg? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

op decibel heb 3 keer een nummer gehoord en ik zou graag willen weten hoe deze heet. hij werd onder andere gedraaid door warface. helaas weet ik niet heel goed meer hoe die gaat :(

i´ll break ya ankles, wordt regelmatig herhaald in de breek. vervolgens als je denkt dat de drop komt, komt er een happertje, waarna wel een snoeiharde drop volgt.

Kans is trouwens ook groot dat het een nieuwe plaat is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 11:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
op decibel heb 3 keer een nummer gehoord en ik zou graag willen weten hoe deze heet. hij werd onder andere gedraaid door warface. helaas weet ik niet heel goed meer hoe die gaat :(

i´ll break ya ankles, wordt regelmatig herhaald in de breek. vervolgens als je denkt dat de drop komt, komt er een happertje, waarna wel een snoeiharde drop volgt.

Kans is trouwens ook groot dat het een nieuwe plaat is.


Denk dat je Luminite-Break Ya Ankles bedoeld.

Ben zelf ook op zoek naar een track na het spelen van gta 5. De vocals kwamen me zo bekend voor maar kan hem niet plaatsen in een track. Het gaat om de scène met michael en de psychiater.

I ran whores, smuggling door.... The End of The road

Kwam me zo bekend voor zoals ik al zei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RemcoM. schreef:
Ben zelf ook op zoek naar een track na het spelen van gta 5. De vocals kwamen me zo bekend voor maar kan hem niet plaatsen in een track. Het gaat om de scène met michael en de psychiater.

I ran whores, smuggling door.... The End of The road

Kwam me zo bekend voor zoals ik al zei.


Inceptum - Living The Dream ?
Vorige  1 ... 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249 ... 287  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen