Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2016 02:54 
 
Hardtraxx Addict

Spitta schreef:
Lennard95 schreef:
ALLSVTARS geruchten ook maar hier doen?


Iemand al enig idee wie dit kunnen zijn?

Tsja het zouden bekende dj's zijn die nog nooit samen een act hadden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2016 10:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik hoop op Atmozfears + Energyzed :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2016 12:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Ik hoop op Atmozfears + Energyzed :drool:


Hier teken ik voor :list: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 11:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik had toch wel verwacht dat er iemand op Hardtraxx een wat meer insider zou zijn en al deze geheimpjes wel zou kennen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 11:10 
 

TheJoker schreef:
Ik had toch wel verwacht dat er iemand op Hardtraxx een wat meer insider zou zijn en al deze geheimpjes wel zou kennen. :D


En dan je vertrouwen schaden en je relatie met die artiesten achter deze act op spel zetten?

Way to go.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die insiders zullen hier vast wel rondlopen, maar die houden netjes hun mond dicht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 13:45 
 

Norther66 schreef:
Die insiders zullen hier vast wel rondlopen, maar die houden netjes hun mond dicht :P

Idd :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2016 23:04 
 
Hardtraxx Veteran

Ben ik de enige die zich ergert aan het feit dat Headhunterz een half jaar geleden nog uitgekotst werd door meer dan de helft van de scene en na zijn optreden op Defqon ineens weer de grote held is voor de gehele scene? Ik bedoel, waar waren al die mensen die nu de Headhunterz liefde verspreiden en hem als een of andere god aanbidden toen hij die haat over zich heen kreeg?

Het is niet de bedoeling dat mensen hier zich meteen aangevallen voelen, het gaat over het algemeen dus niet alleen hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2016 23:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Naar mijn mening was iedereen altijd salty omdat hij hardstyle verliet voor house, en hij lekker salty terug deed waardoor het alleen maar erger werd :P Enige wat mensen wilden was heady terug naar hardstyle...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://alive-at-night.com/the-euphoric- ... ypocrites/

hier een artikel erover!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 18:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spitta schreef:
Lennard95 schreef:
ALLSVTARS geruchten ook maar hier doen?


Iemand al enig idee wie dit kunnen zijn?


Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 19:46 
 
Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:
http://alive-at-night.com/the-euphoric-state-about-the-return-of-a-legend-we-are-all-hypocrites/

hier een artikel erover!


Ja precies, dat kwam ik laatst ook tegen maar vergeten waar ik het gelezen had. Ik ben het vooral eens met dit stuk:

Citaat:
It was this very negativity and continuous mocking that pushed Rebergen to quit and now in a euphoric state he’s made a triumphant return to the scene for one last hoorah. Whilst he was still present in the scene people took his vision for granted, however after distancing himself for years and making a grand return the former ‘haters’ suddenly pay their respects.


Ik zal even voor de duidelijkheid zeggen dat ik me niet de goede fanboy voel, verre van. Ik heb genoeg kritiek gehad op hem, en ook dat hele moment op Defqon vond ik wel leuk maar helemaal niet speciaal. Ik vond bijvoorbeeld de afsluit set bij Vazard veel mooier dan dit, maar dat moet ieder voor zichzelf weten natuurlijk. Misschien ook meer dat bij mij Noisecontrollers bovenaan staat, omdat het daarmee voor mij allemaal begon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 20:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
yannickvk schreef:
http://alive-at-night.com/the-euphoric-state-about-the-return-of-a-legend-we-are-all-hypocrites/

hier een artikel erover!


Ja precies, dat kwam ik laatst ook tegen maar vergeten waar ik het gelezen had. Ik ben het vooral eens met dit stuk:

Citaat:
It was this very negativity and continuous mocking that pushed Rebergen to quit and now in a euphoric state he’s made a triumphant return to the scene for one last hoorah. Whilst he was still present in the scene people took his vision for granted, however after distancing himself for years and making a grand return the former ‘haters’ suddenly pay their respects.


Ik zal even voor de duidelijkheid zeggen dat ik me niet de goede fanboy voel, verre van. Ik heb genoeg kritiek gehad op hem, en ook dat hele moment op Defqon vond ik wel leuk maar helemaal niet speciaal. Ik vond bijvoorbeeld de afsluit set bij Vazard veel mooier dan dit, maar dat moet ieder voor zichzelf weten natuurlijk. Misschien ook meer dat bij mij Noisecontrollers bovenaan staat, omdat het daarmee voor mij allemaal begon.


Afsluitset Vazard verkiezem hierboven. Whahaha. Sorry hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 21:22 
 
Hardtraxx Veteran

Aldus iemand met een spoontech avatar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is gewoon een kwestie van smaak.. Als ik had mogen kiezen tussen defqon 1 legends en vazard, zou ik ook naar vazard gaan. ja, ik heb ook een spoontech avatar.
Zo zie je maar weer dat er binnen de hardstyle alsnog reuzachtige verschillen zitten. Als je tegenwoordig tegen iemand zegt dat je van hardstyle houd, weten ze bij wijzen van spreken alsnog niet naar wat je nou precies luistert.

natuurlijk vond ik defqon 1 legends ook vet btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 14:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vooraf gezien zou ik naar Defqon legends gaan, achteraf gezien naar Vazard.
Ik vond de set van Vazard een HEEL stuk vetter dan Defqon legends, moet wel zeggen dat ik de laatste 8 minuten en de speech heb gemist omdat ik eerder weg moest en toen ik weg ging werd Wake Up gedraaid.

De set van Vazard was voor mij dan ook de beste set van het weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2016 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Afsluitset Vazard verkiezem hierboven. Whahaha. Sorry hoor.

Laat hem dat eens zelf bepalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2016 15:33 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Afsluitset Vazard verkiezem hierboven. Whahaha. Sorry hoor.

? Ben niet er niet geweest dit jaar, maar over het algemeen zou ik ook liever op een andere stage dan de mainstage staan bij de afsluiter. De sfeer is veel intiemer en je staat er enkel met de echte liefhebbers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2016 16:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb ook Vazard boven de main gekozen. Op de main zie je alleen maar toeristen die je aangapen als je leuk aan het dansen bent. Ik ga niet voor wat lichtjes en vuurwerk naar een feest.
Vazard was het gruwelijkste wat ik dit jaar heb meegemaakt :worship:
De sfeer die er hong was echt ongekend :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2016 16:39 
 

DL22 schreef:
Op de main zie je alleen maar toeristen die je aangapen als je leuk aan het dansen bent


Niet mee eens! Wij stonden op een plek met liefhebbers, genoten van de show en gingen los op de platen die gedraaid werden! Ik had het nooit willen missen in ieder geval :cool:

DL22 schreef:
hong


:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2016 20:32 
 
Hardtraxx Veteran

Voor mij ging het vooral om het totaalplaatje.
Vazard was voor mij de eerste keer solo, zijn tracks hoor ik nooit live, de sfeer was geweldig en heb een uur staan genieten.
DQ Legends, natuurlijk mooi dat ze Headhunterz hebben geregeld maar intussen heb ik Headhunterz al vaak gezien en dan draait hij ook net alle tracks die ik inmiddels wel 1000x heb gehoord. Ik zal eerlijk zeggen dat de gehele set mij totaal niet kon boeien, dan maakt het voor mij niet speciaal dat Headhunterz die tracks draait. Vooral met smaak en gevoel te maken natuurlijk, dat is voor iedereen persoonlijk anders gelukkig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2016 21:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
DL22 schreef:
Op de main zie je alleen maar toeristen die je aangapen als je leuk aan het dansen bent


Niet mee eens! Wij stonden op een plek met liefhebbers, genoten van de show en gingen los op de platen die gedraaid werden! Ik had het nooit willen missen in ieder geval :cool:

DL22 schreef:
hong


:huh:


i en o staan niet zo ver uit elkaar :P
Zondag stond ik redelijk ver vanachter op de main, daar was de sfeer toch slecht vond ik. Alleen onze groep ging goed los, de rest stond maar wat te kijken daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2016 10:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Das altijd als je achteraan de main staat, welk festival ook. Maar ik wil ook nooit verder naar voor, want dan wordt het mij veels te druk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2016 13:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blademasterz album in 2017, waarschijnlijk

Bron: Brennan Heart op Facebook: ''Blademasterz album in 2017?! Yes/no?''
https://www.facebook.com/djbrennanheart/photos/a.387857387905310.94537.106396329384752/1229561257068248/?type=3&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 16:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KOMM MAAAR OP

https://www.facebook.com/QdanceNederlan ... 332711277/
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen