Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 218  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 20:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo dat ziet er vet uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 20:58 
 
Hardtraxxer

GuidoXclusive schreef:
S'avonds ziet het er toch anders wel erg dik uit!
Afbeelding


vette foto inderdaad, is alleen niet een "echte" foto
stage is een computer simulatie en het publiek is eronder geplakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 21:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo met die lichten is dit echt een superdikke stage!
Zou zoiets wel graag eens zien op Qlimax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 20:04 
 
Hardtraxxer

Het enige dat ik vind van de mainstage (heel kleine foto maar beter vond ik niet)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2016 10:18 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Nog een paar die ik vond...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2016 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht eerst dat het een grapje was, totdat ik de hele story afkeek, geniaal inderdaad :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2016 10:30 
 
Hardtraxx Newbie

De kwaliteit van de afbeeldingen zorgt ervoor dat er héél wat details wegvallen uiteraard (vergelijk bv de poort links van de stage met de foto op de vorige pagina), maar zoals het er nu naar uit ziet zijn er toch wat veranderingen aan de aanpak voor de Tomorrowland mainstage...

Tenzij de middelste boom op één of andere wijze open zou kunnen gaat er voor het eerst in jaren geen "gezicht" centraal staan. Ook was er al te zien dat de achtergrond redelijk donker over kwam. Op de recentste foto's lijkt het alsof we voor het eerst een LED-wall als backdrop gaan krijgen. Helemaal rechts net boven de rechterdoorgang zie je namelijk zwarte vierkante uitsteeksels en tussen de andere elementen door duiken effen zwarte stukken op. We kunnen maar hopen dat het gezichtsbedrog is door de onduidelijke foto's, want het gebrek aan LED-walls was net wat de stages van Tomorrowland uniek maakte tegenover die van pakweg EDC...

Afbeelding

Afbeelding

Het is belachelijk om nu al te gaan klagen natuurlijk, maar wie weet heeft men rekening gehouden met een ander budget aangezien de podia enkel nog in Brazilië herbruikt gaan worden en niet meer in Atlanta?

EDIT:

Afbeelding

Afbeelding

LED-schermen lijken nu wel bevestigd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2016 17:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

resultaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2016 21:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indrukwekkend vanwege de grootte. Maar heb er geen wauw gevoel bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2016 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gigantisch bakbeest van een stage, en vind het er best bijzonder uit zien. Maar inderdaad het is maar een donker gigantisch vlak (op de foto).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2016 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Gigantisch bakbeest van een stage, en vind het er best bijzonder uit zien. Maar inderdaad het is maar een donker gigantisch vlak (op de foto).


Vind het er toch wel magisch uit zien hoor; https://www.facebook.com/tomorrowland/v ... 519424177/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2016 11:47 
 
Hardtraxx Addict

Zo van de foto eigenlijk maar een saai stage. Kan in real life beter zijn natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2016 12:02 
 
Artiest

Vind de stage ook niet geweldig. Groot hoeft dus niet altijd beter te zijn imo.

De Q-Dance stage ziet er wel erg tof uit!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2016 12:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die is wel vet ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2016 12:38 
 
Hardtraxx Addict

Helaas is het enige wat er Q-dance aan is het logo. Dit word er de andere dagen af gehaald.
edit: ik vermoed dat de hele slang er af gehaald word nu ik zo kijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2016 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk niet dat heel die slang wordt weggehaald, die slang ligt ook bovenop de stage als je goed kijkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2016 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Q-Dance stage is toch de lelijkste stage die er in jaren geweest is of ben ik nou gek? :P

Vind het maar tegenvallen dat Tomorrowland... (En ja, ik weet dat foto's vaak niet goed recht doen, maar toch)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2016 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die stage die gister voor dirty workz gebruikt werd had wel die typische qdance erin verwerkt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2016 12:58 
 
Hardtraxx Addict

Chroman schreef:
Ik denk niet dat heel die slang wordt weggehaald, die slang ligt ook bovenop de stage als je goed kijkt

Klopt maar het ziet er wel opblaasbaar uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2016 12:59 
 
Hardtraxx Addict

Koen schreef:
Die stage die gister voor dirty workz gebruikt werd had wel die typische qdance erin verwerkt :/

Welke stage was dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2016 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Die Q-Dance stage is toch de lelijkste stage die er in jaren geweest is of ben ik nou gek? :P

Waarom vind je dit dan? Ik vind hem echt super vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2016 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Rickzel schreef:
Die Q-Dance stage is toch de lelijkste stage die er in jaren geweest is of ben ik nou gek? :P

Waarom vind je dit dan? Ik vind hem echt super vet


Vind het maar een saaie rechthoekige bak ofzo. Beetje suffe donkere kleuren net als de rest van de stages die ik gezien heb op de foto's.

Baseer m'n mening alleen maar op bovenstaande foto he, dat is het enige wat ik er van gezien heb. Waarschijnlijk als die beeldschermen aan staan dat het er een stuk beter uit ziet.

edit: op wat filmpjes de boel 'in actie' gezien en mening is onveranderd, wat een saaie stage, helemaal voor een feest als Tomorrowland, als ik zo'n sloot geld zou betalen zou ik enorm teleurgesteld zijn als de Q er zo uit zou zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 15:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
The Skribbler schreef:
Rickzel schreef:
Die Q-Dance stage is toch de lelijkste stage die er in jaren geweest is of ben ik nou gek? :P

Waarom vind je dit dan? Ik vind hem echt super vet


Vind het maar een saaie rechthoekige bak ofzo. Beetje suffe donkere kleuren net als de rest van de stages die ik gezien heb op de foto's.

Baseer m'n mening alleen maar op bovenstaande foto he, dat is het enige wat ik er van gezien heb. Waarschijnlijk als die beeldschermen aan staan dat het er een stuk beter uit ziet.

edit: op wat filmpjes de boel 'in actie' gezien en mening is onveranderd, wat een saaie stage, helemaal voor een feest als Tomorrowland, als ik zo'n sloot geld zou betalen zou ik enorm teleurgesteld zijn als de Q er zo uit zou zien!



Op foto's kan je dan ook niet duidelijk zien wat voor een detail er in de stages zijn gegaan. Veel van de stages zijn tot in het kleinste detail uitgewerkt en dat kost nu eenmaal meer geld dan een bedrukt doek zoals op de main van de qontinent vorig jaar.
Plus ook de nieuwe rose garden stage heeft volgens mij een pak geld gekost, met die bewegende drakenkop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 15:42 
 

Heeft Lose Your Mind nog foto's geteased op hun snapchat van het festivalterrein/stages van CRAFT?

Wil die berg coke wel is zien in t echt hehe
Vorige  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 218  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen