Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155 ... 218  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 19:44 
 
Hardtraxx Addict

Iemand al foto's van de outlands stage? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 20:27 
 
Hardtraxx Elite

Uniforce schreef:
Iemand al foto's van de outlands stage? :$


Wilde er straks even langs rijden, nog niet van gekomen, misschien straks nog haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 21:17 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
TheCrazyDutch schreef:
Wil die berg coke wel is zien in t echt hehe


Alstu!

Afbeelding


Hahaha wel mooi hoor, lekker schijt hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 22:49 
 
Hardtraxx Addict

Ze pakken hier gewoon even de beste stage van het jaar mee. Niet qua kwaliteit maar wel qua uiterlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk die pillen en de pistolen weg en ik vind het net een ijs coupe xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2016 03:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind 'm heel tof. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2016 09:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

xd geniale stage!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 20:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

gaaf/geweldig?

erg amateuristisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 21:14 
 
Hardtraxx Addict

pim__ schreef:
gaaf/geweldig?

erg amateuristisch

Want?
Weinig budget en er qua uiterlijk toch een top stage naar zetten vind ik een grotere prestatie en een tomorrowland die een mooie stage neer zet
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 00:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind m ook niet heel bijzonder, gewoon een plak gefiguurzaagd hout lijkt het.

Haha drugs grapje wordt ook oud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 02:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag er IRL dus echt mega cheap uit. 3 seconden lachen omdat je pillen uit de berg herkent en dan is het ook wel weer klaar.

Tijdmachine stage zag er dan dus juist weer heel tof uit!

Daarnaast: alle andere stages waren qua opbouw en aankleding echt 100% kut :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 11:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Zag er IRL dus echt mega cheap uit. 3 seconden lachen omdat je pillen uit de berg herkent en dan is het ook wel weer klaar.

Tijdmachine stage zag er dan dus juist weer heel tof uit!

Daarnaast: alle andere stages waren qua opbouw en aankleding echt 100% kut :lol:


welke aankleding? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 19:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wat dennis en dirk zeggen dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 16:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
pim__ schreef:
gaaf/geweldig?

erg amateuristisch

Want?
Weinig budget en er qua uiterlijk toch een top stage naar zetten vind ik een grotere prestatie en een tomorrowland die een mooie stage neer zet


Niet om te zeiken, maar je loopt echt overal LYM te verdedigen. Kritisch zijn mag wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 19:26 
 
Hardtraxx Addict

Patjee410 schreef:
Miwer schreef:
pim__ schreef:
gaaf/geweldig?

erg amateuristisch

Want?
Weinig budget en er qua uiterlijk toch een top stage naar zetten vind ik een grotere prestatie en een tomorrowland die een mooie stage neer zet


Niet om te zeiken, maar je loopt echt overal LYM te verdedigen. Kritisch zijn mag wel.

Klopt, maar kijkende naar het lagere budget vond ik het allemaal niet zo slecht.
De Penoze zat simpel in elkaar ja maar lelijk was hij niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
De Penoze zat simpel in elkaar ja maar lelijk was hij niet

Jawel, dat was hij wel.
En als je dat "qua uiterlijk een top stage" noemt neem ik je al helemaal niet meer serieus. Het zag er gewoon cheap uit allemaal dit jaar, buiten de Tijdmachine dan. Ik had liever 2 stages minder gehad en overal een fatsoenlijke aankleding dan dit.

Ik vind LYM echt een toporganisatie met méér dan prima feesten, ben er ook bijna altijd bij en ik support ze zelf ook. Maar zoals jij ze nu verdedigt gaat echt te ver vind ik. Dan kijk je echt niet meer objectief naar de zaken.

De Access was gewoon echt een armoedige bende, het is dat de sfeer daar alles compenseerde maar als organisatie moet je je diep schamen als je daar namen als Atmozfears en Bass Modulators durft neer te zetten.
Pas op het eind van de middag werd er nog even een zwart doek voor de DJ-booth gehangen, daarvoor zag het er al helemaal zielig uit. En dat heeft niks met een budget te maken, maar gewoon je zaken niet op tijd op orde hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 21:48 
 
Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
Miwer schreef:
De Penoze zat simpel in elkaar ja maar lelijk was hij niet

Jawel, dat was hij wel.
En als je dat "qua uiterlijk een top stage" noemt neem ik je al helemaal niet meer serieus. Het zag er gewoon cheap uit allemaal dit jaar, buiten de Tijdmachine dan. Ik had liever 2 stages minder gehad en overal een fatsoenlijke aankleding dan dit.

Ik vind LYM echt een toporganisatie met méér dan prima feesten, ben er ook bijna altijd bij en ik support ze zelf ook. Maar zoals jij ze nu verdedigt gaat echt te ver vind ik. Dan kijk je echt niet meer objectief naar de zaken.

De Access was gewoon echt een armoedige bende, het is dat de sfeer daar alles compenseerde maar als organisatie moet je je diep schamen als je daar namen als Atmozfears en Bass Modulators durft neer te zetten.
Pas op het eind van de middag werd er nog even een zwart doek voor de DJ-booth gehangen, daarvoor zag het er al helemaal zielig uit. En dat heeft niks met een budget te maken, maar gewoon je zaken niet op tijd op orde hebben.

Heb het alleen over de penoze hier, buiten de tijdmachine was de rest echt ondermaats (goed ojkb was nog wel grappig)
Maar ik vond de penoze echt niet lelijk, simpel en goedkoop gedaan ja maar niet lelijk.
Heb niet vooraan gestaan maar ja dat doe ik nooit, misschien zag het er de eerste paar meter vooraan slecht uit, dat zou kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 21:48 
 
Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
Miwer schreef:
De Penoze zat simpel in elkaar ja maar lelijk was hij niet

Jawel, dat was hij wel.
En als je dat "qua uiterlijk een top stage" noemt neem ik je al helemaal niet meer serieus. Het zag er gewoon cheap uit allemaal dit jaar, buiten de Tijdmachine dan. Ik had liever 2 stages minder gehad en overal een fatsoenlijke aankleding dan dit.

Ik vind LYM echt een toporganisatie met méér dan prima feesten, ben er ook bijna altijd bij en ik support ze zelf ook. Maar zoals jij ze nu verdedigt gaat echt te ver vind ik. Dan kijk je echt niet meer objectief naar de zaken.

De Access was gewoon echt een armoedige bende, het is dat de sfeer daar alles compenseerde maar als organisatie moet je je diep schamen als je daar namen als Atmozfears en Bass Modulators durft neer te zetten.
Pas op het eind van de middag werd er nog even een zwart doek voor de DJ-booth gehangen, daarvoor zag het er al helemaal zielig uit. En dat heeft niks met een budget te maken, maar gewoon je zaken niet op tijd op orde hebben.

Heb het alleen over de penoze hier, buiten de tijdmachine was de rest echt ondermaats (goed ojkb was nog wel grappig)
Maar ik vond de penoze echt niet lelijk, simpel en goedkoop gedaan ja maar niet lelijk.
Heb niet vooraan gestaan maar ja dat doe ik nooit, misschien zag het er de eerste paar meter vooraan slecht uit, dat zou kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 22:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het geniale Alfa Future People stage van een paar pagina's terug in actie!

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2016 21:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben even bij Decibel gaan kijken, foto's zie je hier https://www.facebook.com/PartyOpbouwFot ... 4522237782

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2016 21:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Main wordt weer hoog zo te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2016 21:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yep main is redelijk hoog ja!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2016 22:14 
 
Hardtraxx Addict

Dat valt tot nu toe juist wel mee, de zend mast is nog hoger
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2016 23:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gelukkig niet meer langs de waterkant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2016 00:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Dat valt tot nu toe juist wel mee, de zend mast is nog hoger



Wordt beetje moe van jou. Je bent zo'n "glas is altijd maar half vol" typetje...

Kap daar eens mee en waardeer eens wat organisaties (proberen) te doen om het zo vet mogelijk te maken. Soms lukt het, soms niet...
Vorige  1 ... 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155 ... 218  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen