Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179 ... 211  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 11:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Past in mijn ogen bij End of Line. Hoop al helemaal niet dat het invloed heeft op zijn producties dan :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 12:11 
 
Hardtraxx Veteran

Enige redenen dat deetox en delete meer geboekt worden is omdat ze onder limitless agency staan. Die gaan echt niet weg, vooral delete niet. Past perfect bij theracords. Bovendien zou een label switch echt niet voor meer boekingen zorgen dan dat ze nu krijgen. En ik vermoed dat bij theracords als label zitten een straf is. En daar kies je ook specifiek voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij snapt volgens mij niet zo goed hoe belangrijk een agency/label is in deze tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Enige redenen dat deetox en delete meer geboekt worden is omdat ze onder limitless agency staan.


Deetox zit dus al heel lang niet meer bij Limitless, maar bij The Wishlist (onderdeel van Platinum->samenwerking met Q-dance).
Het ligt heel erg voor de hand dat ook Delete weggaat bij Limitless, en dan inderdaad naar Most Wanted gaat (gezien al zn boekingen op AoD feesten).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 13:49 
 
Hardtraxx Veteran

En waarom is End of Line 3 stappen terug?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zijn labels in de hardstyle scene zo belangrijk eigenlijk? Beetje offtopic maar toch. Waarom kunnen artiesten niet gewoon her en der hun muziek uitbrengen, zoals bijvoorbeeld in de technoscene veel meer gebeurt...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 16:06 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Waarom zijn labels in de hardstyle scene zo belangrijk eigenlijk? Beetje offtopic maar toch. Waarom kunnen artiesten niet gewoon her en der hun muziek uitbrengen, zoals bijvoorbeeld in de technoscene veel meer gebeurt...?

Goede vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2016 10:04 
 
Artiest

The Skribbler schreef:
Waarom zijn labels in de hardstyle scene zo belangrijk eigenlijk? Beetje offtopic maar toch. Waarom kunnen artiesten niet gewoon her en der hun muziek uitbrengen, zoals bijvoorbeeld in de technoscene veel meer gebeurt...?


D.m.v. een label heb je meestal een groter netwerk, dus een groter bereik. Dit hoeft natuurlijk niet altijd te gelden.

Ook kost het geloof ik veel moeite en geld om je muziek officieel te licenseren en op de download portals te krijgen.

Waarom het in de Techno scene anders is weet ik niet :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2016 12:15 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
En waarom is End of Line 3 stappen terug?

Bekendheid, nog niet veel gerenommeerde releases etc etc.
Norther66 schreef:
RTM93 schreef:
Enige redenen dat deetox en delete meer geboekt worden is omdat ze onder limitless agency staan.


Deetox zit dus al heel lang niet meer bij Limitless, maar bij The Wishlist (onderdeel van Platinum->samenwerking met Q-dance).
Het ligt heel erg voor de hand dat ook Delete weggaat bij Limitless, en dan inderdaad naar Most Wanted gaat (gezien al zn boekingen op AoD feesten).


Limitless, wishlist, maakt niet uit, dat zijn de kantoren waar q dance en art of dance mee werken. En AoD vooral om hun eigen most wanted stal mee aan te vullen zodat niet elk feest een kopie is. Daarom denk ik ook niet dat delete weggaat maar arts of dance kan er gewoon niet omheen om neer artiesten te boeken die niet alleen bij MW zitte...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2016 20:33 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Basshunterzz schreef:
En waarom is End of Line 3 stappen terug?

Bekendheid, nog niet veel gerenommeerde releases etc etc.
Norther66 schreef:
RTM93 schreef:
Enige redenen dat deetox en delete meer geboekt worden is omdat ze onder limitless agency staan.


Deetox zit dus al heel lang niet meer bij Limitless, maar bij The Wishlist (onderdeel van Platinum->samenwerking met Q-dance).
Het ligt heel erg voor de hand dat ook Delete weggaat bij Limitless, en dan inderdaad naar Most Wanted gaat (gezien al zn boekingen op AoD feesten).


Limitless, wishlist, maakt niet uit, dat zijn de kantoren waar q dance en art of dance mee werken. En AoD vooral om hun eigen most wanted stal mee aan te vullen zodat niet elk feest een kopie is. Daarom denk ik ook niet dat delete weggaat maar arts of dance kan er gewoon niet omheen om neer artiesten te boeken die niet alleen bij MW zitte...


De lijn tussen Limitless en Q en Wishlist en Q is toch heel anders. Wishlist is gewoon de Agency van Q (en Lose Your Mind), Limitless zit totaal los van Q.

Limitless is gewoon Theracords bookings maar dan in een ander jasje in samenwerking met AVIO. De reden dat Delete bijvoorbeeld meer geboekt wordt ligt echt niet aan het feit dat hij nu bij Limitless zit. Hij doet het goed en dan gaan er partijen aan hem trekken, onder andere door hem te pleasen en hem op veel AoD feesten te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 13:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Zou Dark Pact wel eens kunnen zijn. Zit sinds kort zonder label, past wel in het huidige Theracords en weet hoe hij moet producen.

Zou leuk zijn. :) Ik hoop niet dat zijn setjes minder interessant worden zoals bij JP gebeurde.

MelvinFR schreef:
pim0412 schreef:
Plus, welke reden heeft ie daar nou toe?.


Zekerheid tot grote podia zoals: Supremacy, Dominator, MoH enz., lijkt me erg verleidelijk als DJ. Ook denk ik dat er bij Most Wanted meer te bieden is dan met alle respect Limitless Agency. Wel ben ik het met je eens dat End of Line 3 stappen terug is, maar lijkt me wel een voorwaarde om bij Most Wanted te mogen tekenen.

Waarom zien zoveel mensen een label (voor muzikale releases) en een boekingsmaatschappij (boekingen, persoonlijk management) als onlosmakelijk verbonden?

Volgens mij toont bijvoorbeeld Deetox toch wel aan dat dat helemaal niet zo onlosmakelijk verbonden hoeft te zijn. Niet (meer) bij Limitless, wel (nog) bij Theracords.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 14:00 
 
Hardtraxx Veteran

Redman schreef:
DL22 schreef:
Zou Dark Pact wel eens kunnen zijn. Zit sinds kort zonder label, past wel in het huidige Theracords en weet hoe hij moet producen.

Zou leuk zijn. :) Ik hoop niet dat zijn setjes minder interessant worden zoals bij JP gebeurde.

MelvinFR schreef:
pim0412 schreef:
Plus, welke reden heeft ie daar nou toe?.


Zekerheid tot grote podia zoals: Supremacy, Dominator, MoH enz., lijkt me erg verleidelijk als DJ. Ook denk ik dat er bij Most Wanted meer te bieden is dan met alle respect Limitless Agency. Wel ben ik het met je eens dat End of Line 3 stappen terug is, maar lijkt me wel een voorwaarde om bij Most Wanted te mogen tekenen.

Waarom zien zoveel mensen een label (voor muzikale releases) en een boekingsmaatschappij (boekingen, persoonlijk management) als onlosmakelijk verbonden?

Volgens mij toont bijvoorbeeld Deetox toch wel aan dat dat helemaal niet zo onlosmakelijk verbonden hoeft te zijn. Niet (meer) bij Limitless, wel (nog) bij Theracords.


Wishlist en op Theracords releasen is wel iets heel anders dan Most Wanted en op Theracords releasen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 14:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Omdat?? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 15:09 
 
Hardtraxx Veteran

Redman schreef:
Omdat?? :/


Omdat End of Line, Minus en Most Wanted een pot nat zijn. Wishlist heeft geen 'eigen' label, dus dan is de kans dat je overal en nergens released wel iets groter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 15:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Redman schreef:
Omdat?? :/


Omdat End of Line, Minus en Most Wanted een pot nat zijn. Wishlist heeft geen 'eigen' label, dus dan is de kans dat je overal en nergens released wel iets groter.

Zonder al te diep te gaan, iedere artiest heeft zn eigen contract met daarin bepaalde bepalingen. Ten tijde dat Deetox wegging met de boekingen, hadden we dat stuk ook nog niet exclusief als dusdanig in het contract staan. Daardoor was een situatie als nu ook mogelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Waarom zijn labels in de hardstyle scene zo belangrijk eigenlijk? Beetje offtopic maar toch. Waarom kunnen artiesten niet gewoon her en der hun muziek uitbrengen, zoals bijvoorbeeld in de technoscene veel meer gebeurt...?

De scene was hier nog te jong voor. Echter gaat dit er wel binnenkort aankomen denk ik. Kijk maar naar artiesten als Jack of Sound. Die zit nergens aan vast op het moment :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 02:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
The Skribbler schreef:
Waarom zijn labels in de hardstyle scene zo belangrijk eigenlijk? Beetje offtopic maar toch. Waarom kunnen artiesten niet gewoon her en der hun muziek uitbrengen, zoals bijvoorbeeld in de technoscene veel meer gebeurt...?

De scene was hier nog te jong voor. Echter gaat dit er wel binnenkort aankomen denk ik. Kijk maar naar artiesten als Jack of Sound. Die zit nergens aan vast op het moment :)

Had ik nog niet naar gekeken, maar goed punt :) lijkt me fijn om weer gewoon artiesten te volgens ipv labels :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2016 13:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Enkele maanden geleden zag ik op FB dat Project Exile met Delete in de studio zat, is daar nog iets uitgekomen? Niks meer van gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2016 16:17 
 
Hardtraxx Elite

Vind het van de ene kant wel fijn om een label te volgen, aangezien daar veel de zelfde soort muziek uit voort komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2016 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Enkele maanden geleden zag ik op FB dat Project Exile met Delete in de studio zat, is daar nog iets uitgekomen? Niks meer van gehoord.

Delete & Degos & Re-Done ook en Delete & Outbreak ook. Niks meer van gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na een remix EP lijkt me een Delete collab EP ook wel wat!

Op de een of andere manier ook wel erg benieuwd naar de collab met Outbreak eigenlijk! Vind z'n Ground Zero anthem niet geweldig, maar dat wazige stijltje is misschien best wel vet als Delete er z'n ding mee kan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2016 16:09 
 
Hardtraxxer

Uit verveling besloten dit hele topic vanaf begin tot eind door te lezen. Best bijzonder om te zien hoe zo'n klein label met af en toe een boeking is uitgegroeid tot een grote speler met hostings op Q-Base en meerdere grote namen (zoals een Deetox en een Delete). Wat mij ook opviel is dat de muziek echt veel is veranderd. Van het echt lompe werk dat thuis 'wel lekker' klinkt, maar live echt de tent sloopt, tot tracks die veel meer klinken als de algemene hardstyle sound (is best lastig te verwoorden dit, misschien dat het er verkeerd uit komt zo).

Persoonlijk ben ik meer fan van de 'oude' style en heb echt dik genoten tijdens de classics set van DJ Thera & Geck-o op The Funky Cat #2 en had graag naar het event in The Dome gegaan (valt alleen op dezelfde dag als ADE helaas). Misschien is dit een leuk concept om vaker te doen (moet natuurlijk niet worden uitgemolken, anders is de lol er voor de DJs zelf er ook snel vanaf)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2016 18:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
Misschien is dit een leuk concept om vaker te doen (moet natuurlijk niet worden uitgemolken, anders is de lol er voor de DJs zelf er ook snel vanaf)?


Eerst maar eens even deze 1e editie op 22 oktober afwachten. Ik vind het een tof iets om het bijvoorbeeld jaarlijks te doen, hooguit 2x per jaar, maar zeker niet vaker
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2016 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Eerst maar eens even deze 1e editie op 22 oktober afwachten. Ik vind het een tof iets om het bijvoorbeeld jaarlijks te doen, hooguit 2x per jaar, maar zeker niet vaker


Helemaal mee eens! 1x per jaar en dan hier en daar wat classics sets verspreid over verschillende feesten lijkt me ideaal, vooral als er dan ook genoeg afgewisseld wordt in de lineup elk jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2016 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
DjThera schreef:
Eerst maar eens even deze 1e editie op 22 oktober afwachten. Ik vind het een tof iets om het bijvoorbeeld jaarlijks te doen, hooguit 2x per jaar, maar zeker niet vaker


Helemaal mee eens! 1x per jaar en dan hier en daar wat classics sets verspreid over verschillende feesten lijkt me ideaal, vooral als er dan ook genoeg afgewisseld wordt in de lineup elk jaar

RT :thumbup:
Vorige  1 ... 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179 ... 211  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen