Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250 ... 287  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RemcoM. schreef:
yannickvk schreef:
op decibel heb 3 keer een nummer gehoord en ik zou graag willen weten hoe deze heet. hij werd onder andere gedraaid door warface. helaas weet ik niet heel goed meer hoe die gaat :(

i´ll break ya ankles, wordt regelmatig herhaald in de breek. vervolgens als je denkt dat de drop komt, komt er een happertje, waarna wel een snoeiharde drop volgt.

Kans is trouwens ook groot dat het een nieuwe plaat is.


Denk dat je Luminite-Break Ya Ankles bedoeld.

Ben zelf ook op zoek naar een track na het spelen van gta 5. De vocals kwamen me zo bekend voor maar kan hem niet plaatsen in een track. Het gaat om de scène met michael en de psychiater.

I ran whores, smuggling door.... The End of The road

Kwam me zo bekend voor zoals ik al zei.


nee, het is niet luminite - break ya ankles !

ik denk dat jij war force - reloading bedoelt
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


De track op 8:50. Godverdomme wat dik. :drool: Beetje schranz achtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen Decibel bij Main Concern vs Malice & Mind Dimension een plaat gehoord dat de sample van Bomfunk MC's - Freestyler had. Leek eerder een soort mashup met verschillende kicks. Hoogstwaarschijnlijk aan de kicks te horen was het een nummer van Malice. Iemand? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 00:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Afgelopen Decibel bij Main Concern vs Malice & Mind Dimension een plaat gehoord dat de sample van Bomfunk MC's - Freestyler had. Leek eerder een soort mashup met verschillende kicks. Hoogstwaarschijnlijk aan de kicks te horen was het een nummer van Malice. Iemand? :$


Malice bootleg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 11:50 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Vraag namens een vriend van me (kan het zelf niet herinneren dit gehoord te hebben en op internet kan ik er niets over terugvinden), maar hij gaf aan op Decibel een (raw) hardstyle versie te horen met de vocals van Still nr 1.

"The history of music on this track" en dan klapt de kick erin. Was als het goed is bij Regain Live @ Extreme Loudness.

Is dit een nieuw nummer of was het gewoon een live vocal edit?

*edit*
Nu ik naar boven scroll in dit topic zie ik het antwoord er wss gewoon tussen staan, Warface mashup 6.0.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2016 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij Ground Zero hoorde ik Jack of Sound een nieuwe (?) track draaien met de melodie van Rolling Stones - Paint It Black.

Ook hoorde ik bij Audiofreq een remix van Skrillex - Purple Lamborghini
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2016 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Bij Ground Zero hoorde ik Jack of Sound een nieuwe (?) track draaien met de melodie van Rolling Stones - Paint It Black.

Ook hoorde ik bij Audiofreq een remix van Skrillex - Purple Lamborghini

Was die eerste misschien Crypsis & Chain Reaction - Furious (Act of Rage Remix)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2016 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
klapstoel schreef:
Bij Ground Zero hoorde ik Jack of Sound een nieuwe (?) track draaien met de melodie van Rolling Stones - Paint It Black.

Ook hoorde ik bij Audiofreq een remix van Skrillex - Purple Lamborghini

Was die eerste misschien Crypsis & Chain Reaction - Furious (Act of Rage Remix)?


Lijkt er op, maar de track had een typische JoS sound.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 11:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op decibel hoorde ik deze track voorbij komen, als ik mij niet vergis tijdens de set van Brennan Heart & Wildstylez. Dit is zo'n het ligt op het puntje van me tong moment en ik trek het niet meer :lol: :lol:

Filmpje met het fragment even op youtube gezet, mocht iemand het weten vriendelijk bedankt! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twan0 schreef:
Op decibel hoorde ik deze track voorbij komen, als ik mij niet vergis tijdens de set van Brennan Heart & Wildstylez. Dit is zo'n het ligt op het puntje van me tong moment en ik trek het niet meer :lol: :lol:

Filmpje met het fragment even op youtube gezet, mocht iemand het weten vriendelijk bedankt! :thumbup:


nieuwe-tracks-hs/atmozfears-tba-t55603.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 14:20 
 
Hardtraxx Veteran

Op Decibel (vrijdag) een plaat gehoord met de vocals: The question is: are you the right man for the job?

Iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 15:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Op Decibel (vrijdag) een plaat gehoord met de vocals: The question is: are you the right man for the job?

Iemand?


Coone & Frequencerz - Breaking Mad ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 15:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Twan0 schreef:
Op decibel hoorde ik deze track voorbij komen, als ik mij niet vergis tijdens de set van Brennan Heart & Wildstylez. Dit is zo'n het ligt op het puntje van me tong moment en ik trek het niet meer :lol: :lol:

Filmpje met het fragment even op youtube gezet, mocht iemand het weten vriendelijk bedankt! :thumbup:


nieuwe-tracks-hs/atmozfears-tba-t55603.html


Hulde! Bedankt :thumbsup: :thumbup: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

Twan0 schreef:
ErikZ schreef:
Op Decibel (vrijdag) een plaat gehoord met de vocals: The question is: are you the right man for the job?

Iemand?


Coone & Frequencerz - Breaking Mad ^^


Top :thumbsup: Helemaal omdat mijn geheugen mij deels in de steek heeft gelaten qua vocals kom ik nu achter ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
op decibel heb 3 keer een nummer gehoord en ik zou graag willen weten hoe deze heet. hij werd onder andere gedraaid door warface. helaas weet ik niet heel goed meer hoe die gaat :(

i´ll break ya ankles, wordt regelmatig herhaald in de breek. vervolgens als je denkt dat de drop komt, komt er een happertje, waarna wel een snoeiharde drop volgt.

Kans is trouwens ook groot dat het een nieuwe plaat is.


heb m! war force - tba
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2016 09:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
yannickvk schreef:
op decibel heb 3 keer een nummer gehoord en ik zou graag willen weten hoe deze heet. hij werd onder andere gedraaid door warface. helaas weet ik niet heel goed meer hoe die gaat :(

i´ll break ya ankles, wordt regelmatig herhaald in de breek. vervolgens als je denkt dat de drop komt, komt er een happertje, waarna wel een snoeiharde drop volgt.

Kans is trouwens ook groot dat het een nieuwe plaat is.


heb m! war force - tba


Op Facebook in RSU staat er een video van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Euforisch plaatje met net voor de climax ''dreamer'' (mannenstem), daarna een lekkere melo. Zat geloof ik in een van de decibel videoreports.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 16:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Euforisch plaatje met net voor de climax ''dreamer'' (mannenstem), daarna een lekkere melo. Zat geloof ik in een van de decibel videoreports.

Psyko Punkz - Dreamer
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Faalhaas schreef:
sonnebloem schreef:
Euforisch plaatje met net voor de climax ''dreamer'' (mannenstem), daarna een lekkere melo. Zat geloof ik in een van de decibel videoreports.

Psyko Punkz - Dreamer


Dank haas
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



7:26 iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 16:38 
 

yannickvk schreef:
7:26 iemand?


Deepack & Adaro - When The Time Is Right

Maar die was niet zo moeilijk want de mc kondigt hem gewoon aan xd Ze zaten laatst ook met elkaar in de studio ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
yannickvk schreef:
7:26 iemand?


Deepack & Adaro - When The Time Is Right

Maar die was niet zo moeilijk want de mc kondigt hem gewoon aan xd Ze zaten laatst ook met elkaar in de studio ;)


Citaat:
oh, ik dacht dat when the time is right het nummer ervoor was. dacht dat het twee losse nummers namelijk :P

waren toch wel twee verschillende nummers :P

kataklism - go away
Deepack & Adaro - When The Time Is Right
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 09:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb vorige week een bekend oud nummer gehoord, maar kan niet op de naam/artiest komen, maar heb de melodie al wel de hele week in mijn hoofd.. heb hem even geprobeerd na te maken met wat in mijn hoofd zit:

[zippy]http://www38.zippyshare.com/v/AwPpTugT/file.html[/zippy]

Hoorde het nummer op een hardclassics area waar ze ook richting de tijdmachine nummers draaiden..

Bedankt alvast :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 11:05 
 

Brainweavers schreef:
Ik heb vorige week een bekend oud nummer gehoord, maar kan niet op de naam/artiest komen, maar heb de melodie al wel de hele week in mijn hoofd.. heb hem even geprobeerd na te maken met wat in mijn hoofd zit:

[zippy]http://www38.zippyshare.com/v/AwPpTugT/file.html[/zippy]

Hoorde het nummer op een hardclassics area waar ze ook richting de tijdmachine nummers draaiden..

Bedankt alvast :thumbup:




Brennan Heart - Hard Bass (DJ Tool)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 14:01 
 
Hardtraxxer

https://www.facebook.com/ThePitcherDJ/v ... 778783505/

Eerste nummer?
Vorige  1 ... 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250 ... 287  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen