Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2498, 2499, 2500, 2501, 2502, 2503, 2504 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2016 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Logo vind ik niet al te best. Dacht eerst dat er Katakusm stond. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 20:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Cyber en WP in de studio zitten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Logo vind ik niet al te best. Dacht eerst dat er Katakusm stond. :P


Same, maar met een beetje logica en de kennis achter het kiezen van een HS artiesten naam kwam ik er toch al gauw achter dat het Kataclysm is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
klapstoel schreef:
Logo vind ik niet al te best. Dacht eerst dat er Katakusm stond. :P


Same, maar met een beetje logica en de kennis achter het kiezen van een HS artiesten naam kwam ik er toch al gauw achter dat het Kataclysm is :P


Ik dacht toch echt Kataklysm :$ . Maar goed, wordt niet bepaald enthousiast van Gearbox, ben wel benieuwd of het wat is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete schreef:
Big announcement tomorrow!

Zal denk ik waarschijnlijk over de voorspelde labeloverstap gaan, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Delete schreef:
Big announcement tomorrow!

Zal denk ik waarschijnlijk over de voorspelde labeloverstap gaan, helaas.


Er wordt gespeculeerd over End of Line, laat ik toch godver hopen dat dat niet waar is :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 20:48 
 
Hardtraxxer

Indyy schreef:
pim0412 schreef:
Delete schreef:
Big announcement tomorrow!

Zal denk ik waarschijnlijk over de voorspelde labeloverstap gaan, helaas.


Er wordt gespeculeerd over End of Line, laat ik toch godver hopen dat dat niet waar is :(

Ik schat die kans wel groot :cry:

Als Deetox en Prefix & Density binnenkort ook zouden vertrekken blijft er weinig meer van Theracords over :/ :( :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 21:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Snel Dark Pact laten tekenen, dat zou een goede toevoeging voor theracords zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
Als Deetox en Prefix & Density binnenkort ook zouden vertrekken blijft er weinig meer van Theracords over :/ :( :cry:

Ik denk dat Prefix & Density voorlopig wel een lange periode bij TC zullen blijven. Deetox zie ik echter (misschien niet spoedig, maar wel ergens in de toekomst) naar een label als A2 gaan.
Psyched en Thera zelf moeten we natuurlijk niet vergeten als interessante artiesten, maar over het algemeen is het wel een zeer kwalijke zaak voor Theracords inderdaad. Zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 21:21 
 
Hardtraxxer

pim0412 schreef:
ShatterDJ schreef:
Als Deetox en Prefix & Density binnenkort ook zouden vertrekken blijft er weinig meer van Theracords over :/ :( :cry:

Ik denk dat Prefix & Density voorlopig wel een lange periode bij TC zullen blijven. Deetox zie ik echter (misschien niet spoedig, maar wel ergens in de toekomst) naar een label als A2 gaan.
Psyched en Thera zelf moeten we natuurlijk niet vergeten als interessante artiesten, maar over het algemeen is het wel een zeer kwalijke zaak voor Theracords inderdaad. Zonde.

Thera zal ik zeker niet vergeten, maar mochten Deetox en Prefix & Density binnen een paar maanden vertrekken dan is Thera de enige interessante naam op Theracords voor mij. De releases van Psyched, Jason Payne en Caine boeien mij totaal niet (op misschien een paar uitzonderingen na) :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 21:33 
 
Hardtraxx Veteran

Ik verwacht indd ook een overstap van Delete, dan zijn P&D voor mij nog de enige interessante daar, want Thera zijn nieuwe stijl pakt me echt niet. Zie dan in het verval van Theracords P&D & Deetox ook vertrekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 21:33 
 
Hardtraxx Veteran

Welke voorspelde label switch. Ik weet alleen dat hij van booking agency was geswitch.
Wordt hij toch niet beter van, een label switch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 21:47 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Welke voorspelde label switch. Ik weet alleen dat hij van booking agency was geswitch.
Wordt hij toch niet beter van, een label switch.


Waarom zou je niet beter worden van een label switch? Tegenwoordig staat een label voor meer dan alleen muziek uitbrengen. Een contract bij End of Line (mocht hij daarheen gaan) betekent ook een contract op Art of Dance feestjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 21:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Important notice..!!

Shane here, so after a long time of thinking I've decided to take a step back from Dj'n and focusing more on producing. To end the year off and go out with a bang, Fatality NYE will be my last gig. I'll still be apart of The Avengerz but only with the music.

I'd like to thank all the Promoters who booked us and gave me unforgettable experiences. Too all the fans and new friends I've met over this time, thank you for all the support.. much love❤️


Aldus The Avengerz op Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 21:58 
 
Hardtraxxer

Indyy schreef:
pim0412 schreef:
Delete schreef:
Big announcement tomorrow!

Zal denk ik waarschijnlijk over de voorspelde labeloverstap gaan, helaas.


Er wordt gespeculeerd over End of Line, laat ik toch godver hopen dat dat niet waar is :(


Precies dit, vind een artiest als Delete nou echt niet in het rijtje Warface, D-Sturb (heb sws al niks met EOL) enz. passen. :/

Maarja we horen het morgen zeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is imo ook weer een stapje achteruit voor Delete, de naamsbekendheid van EOL is sowieso veeeel minder dan de naamsbekendheid die Theracords de laatste 2-3 jaar heeft opgebouwd. Het releasebeleid is (correct me if i'm wrong) ook redelijk matig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verwacht ook wel een label overstap, staat ook al vaak geboekt bij alle AoD feestjes. Blijft er weinig interessants over op TC mocht het echt zo zijn. Dan zijn P&D en Psyched nog de enige die goeie verrassende setjes leveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verwacht ook een label overstap ja. Daarnaast verwacht ik die ook voor P&D en Deetox. Dat TC feest van 15 oktober en de interviews van hardstyle mag de afgelopen week hadden beide dezelfde TC artiesten en bij geen van twee zaten Deetox en P&D er tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 22:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tijd dat ze paar flinke talenten gaan signen dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 23:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Invector is voor mij ook een waanzinnig groot talent en pas 17. 15 okt maken we ook nog n andere nieuwe naam bekend en later dit jaar nog n nieuwe naam :) komt wel goed met ons hoor. Is gebruikelijk bij ieder label dat er eens in de zoveel jaar van alles verandert. Ik vergelijk t vaak met voetbal, dan gaan spelers ook naar n ander team na bepaalde tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2016 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh shit, dan is het wel een soort van confirmed dat Delete een switch gaat maken als ik die reactie zo lees.

Er blijft nog wel wat over, maar als na Geck-O, D&R serieus ook Delete, en P&D (?) en Deetox (blijft ook vaag?) weg gaan, dan verliest TC toch wel een behoorlijk groot deel van haar typische smoelwerk dat het voor mij zo'n interessant label maakt.

Snap de vergelijking met een voetbalteam, maar het is wel jammer dat zelfs na de enorme groei die jullie gemaakt hebben, veel producers het toch niet als hun eindstation beschouwen maar als een opzet naar een ander label.

(Geloof overigens ook wel dat het goed komt met TC als je namen als Project Exile en Psyched op je label hebt ;), maar ik vind het best ingrijpend als er zoveel grote namen van het label weg gaan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 12:13 
 
Hardtraxx Veteran

Zou delete echt niet graag bij EoL zien. En MiM lijkt me ook uitgesloten. Misschien nightbreed maar goed.. We wachten af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 12:22 
 

Indyy schreef:
een stapje achteruit voor Delete, de naamsbekendheid van EOL is sowieso veeeel minder dan de naamsbekendheid die Theracords de laatste 2-3 jaar heeft opgebouwd.


Weet je dat wel zeker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TC meer algemeen bekend dan EOL ben ik wel van overtuigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 12:53 
 
Hardtraxx Veteran

En ik denk dat EoL er binnen no time overheen zal gaan qua naamsbekendheid. Het is toch HET label van Warface.
Vorige  1 ... 2498, 2499, 2500, 2501, 2502, 2503, 2504 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen