Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489 ... 552  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2016 12:15 
 
Hardtraxx Addict

Zo te zien is het de DJR-400 van E & S. Ze noemen het een rotary mixer, ik neem aan dat die dj dat fijner vind dan volume faders. Anders zou ik niet echt een reden kunnen bedenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2016 20:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wie zal in 2017 een Xqlusive krijgen eigenlijk? Ik gok zelf op Crypsis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2016 20:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Wie zal in 2017 een Xqlusive krijgen eigenlijk? Ik gok zelf op Crypsis.

Gok op Zatox of Ran-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2016 20:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Coone zie ik ook nog wel gebeuren. Maar idd Zatox en Ran-D lijken daarnaast de meest waarschijnlijke.

Maar Crypsis? Een most wanted dj die een Q feest host? Zie ik niet zo snel gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2016 21:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Coone zie ik ook nog wel gebeuren.

Had ook gekunnen, maar na z'n Qlimax anthem zie ik dat eigenlijk niet meer gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2016 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ran-D denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 00:18 
 
Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
Ran-D denk ik.

Dit vind ik ook een zeer logische optie. Na B-front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 01:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebelion
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 02:15 
 
Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Rebelion

Zou wel zwaar verdiend zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bass modulators zou ik ook niet van staan kijken. Al vind ik dat die misschien nog te kort in de top meedraaien voor hun eigen XQ.

Ik zou ook m'n geld inzetten op Ran-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk ook dat jij letterlijk de eerste bent die zich ook maar 1 seconde met die vreemde act bezighield. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Bass modulators zou ik ook niet van staan kijken. Al vind ik dat die misschien nog te kort in de top meedraaien voor hun eigen XQ.


Ik zou instant gaan, zit dit liever dan een raw artiest zoals ran-d

Denk overigens niet dat Coone er snel een zou krijgen ivm bass events
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En overigens (maar misschien is het toeval) zijn er tot nu toe alleen Nederlandse artiesten geweest met een XQ

Edit: nvm. Technoboy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
En overigens (maar misschien is het toeval) zijn er tot nu toe alleen Nederlandse artiesten geweest met een XQ

Edit: nvm. Technoboy.


Uberhaupt TNT :)

Iemand trouwens een idee van wie die Skincolors mashup nou is? De een plaatst Wildstylez, de ander Max Enforcer of Audiofreq
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 22:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe kan het dat Headhunterz al zijn oude tracks (na remaster) opnieuw kon releasen op HWS? De rechten van die platen horen eigenlijk bij Scantraxx thuis toch? Of blijft een artiest zelf de rechtenhouder van zijn muziek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Hoe kan het dat Headhunterz al zijn oude tracks (na remaster) opnieuw kon releasen op HWS? De rechten van die platen horen eigenlijk bij Scantraxx thuis toch? Of blijft een artiest zelf de rechtenhouder van zijn muziek?


In het contract staat inderdaad meestal wel alles wat ze maken eigendom is van de platen maatschappij. Misschien een deal met Dov gezien de geschiedenis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn anthems van qdance zijn echter weer niet geremasterd en opnieuw uitgebracht.
Wat ik wel jammer vind, maar zal indd met rechten zijn die bijv qdance niet afgeeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2016 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Hoe kan het dat Headhunterz al zijn oude tracks (na remaster) opnieuw kon releasen op HWS? De rechten van die platen horen eigenlijk bij Scantraxx thuis toch? Of blijft een artiest zelf de rechtenhouder van zijn muziek?


Heeft volgens mij alle rechten overgekocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2016 22:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het zal ongetwijfeld vaker gevraagd zijn, maar wordt het geluid op de feesten van Q-Dance en B2S door aparte bedrijven verzorgd? Zo ja, door wie? Ik las iets over Stage Pro, maar die info was vrij gedateerd. Naar mijn mening is het geluid op de Q-Dance feesten namelijk van een betere kwaliteit dan op die van B2S. Maar dat kan natuurlijk ook door het afstellen komen.

De vraag die er erbij aansluit. Is het geluid op Qlimax beter dan op Hard Bass? Ik ben namelijk dit jaar voor het eerst naar Hard Bass geweest (waar ik het geluid wat tegen vond vallen) en ik ga straks ook voor het eerst naar Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2016 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TropicalDanny schreef:
De vraag die er erbij aansluit. Is het geluid op Qlimax beter dan op Hard Bass? Ik ben namelijk dit jaar voor het eerst naar Hard Bass geweest (waar ik het geluid wat tegen vond vallen) en ik ga straks ook voor het eerst naar Qlimax.


Geluid in het Gelredome is door vergunningen, akoestiek en restricties standaard geregeld door Rent-All. Maakt niet uit welke organisatie hier een feest organiseert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2016 23:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rent-all verzorgd het geluid bij Qlimax en Purple Group verzorgd volgens mij vaak het geluid bij Q-dance.

Edit: Je was me voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 00:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thanks voor het snelle antwoord mannen!

Ik vond het geluid op Hard Bass overigens qua zuiverheid etc. prima hoor. Het had alleen wel iets harder gemogen, maar dat zal dan wel met restricties te maken hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TropicalDanny schreef:
Thanks voor het snelle antwoord mannen!

Ik vond het geluid op Hard Bass overigens qua zuiverheid etc. prima hoor. Het had alleen wel iets harder gemogen, maar dat zal dan wel met restricties te maken hebben.


Paar jaar geleden is er door de bewoners in Arnhem geklaagd mbt de geluidsoverlast. Hierdoor moeten. Ze het Decibel gehalte verlagen

http://www.gelderlander.nl/regio/arnhem ... -1.2261684
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

afgelopen 2 jaar niks van gemerkt, paar keer daarvoor zeker wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 16:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weten jullie wat het verschil is tussen deze
(Non-premium)
http://shop.spreadshirt.nl/FromTheHard/ ... e=2&view=1\
en deze
(Premium)
http://shop.spreadshirt.nl/FromTheHard/ ... e=2&view=1

Hij lijkt langer?? Welke zit wat meer tight fit??
Vorige  1 ... 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489 ... 552  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen