Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2524, 2525, 2526, 2527, 2528, 2529, 2530 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2016 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ran-D met Clockartz in de studio
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2016 15:19 
 
Hardtraxx Addict

Frontliner heeft getekend bij Ace Agency.

'Overjoyed to announce that from January onwards I will be represented by Ace Agency. I'm looking forward to working with their team of absolute superstars!'
Aldus Frontliner op Facebook.

'Ace Agency represents Afrojack, NERVO, Martin Garrix, Sidney Samson, Quintino, Yellow Claw, Angger Dimas, Bassjackers and many more.'

Ben benieuwd.. We zullen m een stuk minder in Nederland aantreffen dan vermoed ik. Ben ook benieuwd wat voor effect dit op zijn muziek en Keep It Up gaat hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2016 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Dark Menace Show schreef:
Dear Fans,

After talking it over, we've decided that we are going to discontinue The Dark Menace Show.

We want to thank our fans and labels for making our name possible and for putting something unique in the Hardstyle scene.

Many thanks!

The Dark Menace Team...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2016 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
The Dark Menace Show schreef:
Dear Fans,

After talking it over, we've decided that we are going to discontinue The Dark Menace Show.

We want to thank our fans and labels for making our name possible and for putting something unique in the Hardstyle scene.

Many thanks!

The Dark Menace Team...

Oh wauw, dat dit nog hier komt ook xd had ik niet verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2016 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M Unic schreef:
Frontliner heeft getekend bij Ace Agency.

'Overjoyed to announce that from January onwards I will be represented by Ace Agency. I'm looking forward to working with their team of absolute superstars!'
Aldus Frontliner op Facebook.

'Ace Agency represents Afrojack, NERVO, Martin Garrix, Sidney Samson, Quintino, Yellow Claw, Angger Dimas, Bassjackers and many more.'

Ben benieuwd.. We zullen m een stuk minder in Nederland aantreffen dan vermoed ik. Ben ook benieuwd wat voor effect dit op zijn muziek en Keep It Up gaat hebben.


Volgens mij is Frontliner altijd (redelijk uitgesproken ook) anti House/EDM/Top40 dance geweest.
Ik denk ook niet dat hij nu vanwege zijn boeking agency zijn muziekstijl aan gaat passen.

Maar mooi voor hem, hoe meer die in het buitenland is, hoe minder ik hem in NL aan hoef te treffen op feestjes.
Begrijp me niet verkeerd, een aantal jaar geleden vond ik het een van de beste producers die de scene kende, maar tegenwoordig vind ik er, buiten zijn classic setjes, vrij weinig aan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2016 02:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even voor degene die nog niet gestemd hebben:

off-topic/dj-mag-the-hardtraxx-edition-2016-t57326-75.html

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2016 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Volgens mij gaat dit echt een flinke impact hebben op de scene :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2016 17:51 
 
Hardtraxx Veteran

Bold Action Album :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2016 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Sturb samen met E-Force in de studio. Benieuwd naar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2016 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Bold Action Album :yay:


Geen idee wie dit zijn maar die teaser deed me enorm denken aan InQontrol xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2016 19:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Noisecontrollers op 22 februari een masterclass produceren gaat geven in Utrecht?
Kaartje kost 25,- en is verkrijgbaar via www.noisecontrollers.com/masterclass
Ik ben er in elk geval bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2016 20:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

B-Front en Degos & Re-Done ook weer bezig zijn met een collab
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2016 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou D-Sturb met een album bezig zijn?? Zoveel collabs met grote namen, en had hiervoor best een flink tempo qua produceren. Mij lijkt het iig heel erg vet, z'n collabs die ik tot nu toe gehoord heb klinken allemaal erg als de andere artiest waar hij mee samenwerkt, op die manier zou je nog een redelijk veelzijdig album kunnen krijgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2016 21:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Crippled schreef:
Noisecontrollers op 22 februari een masterclass produceren gaat geven in Utrecht?
Kaartje kost 25,- en is verkrijgbaar via http://www.noisecontrollers.com/masterclass
Ik ben er in elk geval bij!


Ik heb ook net mijn kaartje gehaald! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2016 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:


Volgens mij gaat dit echt een flinke impact hebben op de scene :oh:

Hahaha dit is zo herkenbaar. Alles moet maar extreem gehyped worden tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 01:24 
 

Daveytl schreef:
PNXRMX schreef:


Volgens mij gaat dit echt een flinke impact hebben op de scene :oh:

Hahaha dit is zo herkenbaar. Alles moet maar extreem gehyped worden tegenwoordig.


Ik denk niet dat Lex (ik ken hem persoonlijk dus ik mag hem gewoon bij zijn voornaam noemen haha) de bedoeling heeft om een echte hype te creëren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 02:26 
 
Artiest

Dit filmpje slaat niet op Lex (ken hem ook persoonlijk, dus) zijn album ;)

Wel op iets anders waar hij bij betrokken is... woensdag meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 02:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat zo'n fimpje juist een parodie is op de overdreven ophypende aankondigingen. xd En ik denk ook dat Davey daar op doelt
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 08:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik denk dat zo'n fimpje juist een parodie is op de overdreven ophypende aankondigingen. xd En ik denk ook dat Davey daar op doelt

Jep, daar doelde ik op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Per 1 januari weer een ander iemand het overneemt van audiofreq om hard with style te presenteren.
Tevens ook guest act op het feest 16 dec
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebourne met Arjan lubach in de studio
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Rebourne met Arjan lubach kn de studio


Collab met THE GALAXY zou wel geinig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Absolutely Fresh schreef:
› FANTASY ISLAND FESTIVAL GEANNULEERD

Sinds 2008 hebben ruim honderdduizend bezoekers vanuit heel Europa kunnen genieten van de geweldige sfeer en de beste #hardstyle & #hardcore muziek op Fantasy Island Festival! En juist dankzij die sfeer is Fantasy Island de afgelopen 9 jaren uitgegroeid tot een waar begrip in Nederland en heeft het voor velen van jullie memorabele en epische herinneringen opgeleverd, zo ook voor ons!

Afgelopen jaar voerde Fantasy Island Festival het thema Dia de los Muertos, de bekende Mexicaanse feestdag waarop het leven van hen die er niet meer zijn wordt gevierd. Terugkijkend op deze prachtige editie blijkt nu dat dit thema een dubbele lading zal krijgen…., want met ongelofelijk veel pijn in ons hart moeten wij jullie helaas mededelen dat Fantasy Island Festival (voorlopig) stopt. En waarom?

Het is Fantasy Island de laatste jaren helaas niet gelukt om de mega groeispurt van Freshtival - dat op dezelfde locatie en in hetzelfde (Pinkster)weekend wordt georganiseerd - bij te benen. Hierdoor wordt het logistiek onhaalbaar om de kwaliteit en sfeer van Fantasy Island te blijven waarborgen. Simpel gezegd wordt het terrein met daarop de tenten en area’s gewoonweg te groot.

Fantasy Island verschuiven naar een andere moment? Ook dit hebben we natuurlijk overwogen maar dit is om praktische of agenda technische redenen onmogelijk.

Ondanks dit treurige nieuws, blijven we ons natuurlijk keihard inzetten voor de hardere stijlen. We zullen tijdens Freshtival een extra inspanning doen om de SUPERBASH hosting nog vetter te maken. HARDFEST zal grootser worden dan ooit en natuurlijk mag je verwachten dat na het ongekende succes van AIRFORCE Festival ook hier alles op alles wordt gezet om je verwachtingen zwaar te overtreffen.

Wij willen alle artiesten en partners bedanken, samen hebben we vanaf dag 1 alles gegeven en met velen van jullie zullen we dit altijd blijven doen.

Maar bovenal willen we deze gelegenheid gebruiken om jullie als bezoeker onze dankbaarheid te tonen. Jullie support, uitbundigheid, het keiharde losgaan en al die gelukkige gezichten hebben ervoor gezorgd dat iedere editie weer onvergetelijk was!

Let’s meet again very soon!

Absolutely Fresh
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen jaar geweest, maar zag toen wel duidelijk veel verbeter punten, ook was het festival erg leeg qua mensen. Het weer zat ook tegen, jammer dat het stopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 18:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Balen.. :/
Vorige  1 ... 2524, 2525, 2526, 2527, 2528, 2529, 2530 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen