Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2016 01:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De loudness edit van Lets get weird
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2016 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj Norman?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 17:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Raw Alliance?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2017 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusion Records? Loopt helemaal leeg ofzo en verdwijnt langzaam out of the picture.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Fusion Records? Loopt helemaal leeg ofzo en verdwijnt langzaam out of the picture.


het lijkt momenteel idd vrij rustig, maar Titan, The Pitcher, Requiem komen toch nog regelmatig met releases en worden veel geboekt toch?

Apexx klopt ook aan de deur. Ook fusion
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 17:11 
 
Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Fusion Records? Loopt helemaal leeg ofzo en verdwijnt langzaam out of the picture.

Recent 2 acts bij Fusion aangeslote. Deluzion & Retrospect
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

Zou nou niet echt acts die op het punt staan om door te breken. Fusion is meer een freestyle label aan het worden imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.fusionbv.com/artists

Enige die veel freestyle maakt is Zany toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
http://www.fusionbv.com/artists

Enige die veel freestyle maakt is Zany toch?


Dany BPM heeft 2 releases op Fusion, die zit dan waarschijnlijk ook sinds relatief korte tijd bij het label en maakt Freestyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 17:33 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Zou nou niet echt acts die op het punt staan om door te breken. Fusion is meer een freestyle label aan het worden imo.


Heeft vaak toch wel een beetje tijd nodig voordat artiesten doorbreken
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kamui?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Illegal Chemistry?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Kamui?

Die ging volgens mij de studios weer in maar sinds dien uit het zicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 22:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

F8trix? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
F8trix? :lol:

algemeen/wat-is-er-gebeurd-met-t28344-1400.html?#p1619023
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
F8trix? :lol:


Hij postte vandaag wel wat op facebook:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 23:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja daar doelde ik idd op, die gast was echt helemaal uit m'n vizier ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 22:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Authentic?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 18:08 
 
Hardtraxxer

De andere 'helft' van Toneshifterz? Weet dat hij vanwege gezondheidsredenen jaren geleden een stap achteruit heeft gezet. Ik was in de veronderstelling dat hij terug zou keren als het beter met hem gaat. Ik vraag dit omdat Toneshifterz sinds zijn vertrek nooit meer zulke klappers heeft gemaakt :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 18:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

poekiepoes12 schreef:
De andere 'helft' van Toneshifterz? Weet dat hij vanwege gezondheidsredenen jaren geleden een stap achteruit heeft gezet. Ik was in de veronderstelling dat hij terug zou keren als het beter met hem gaat. Ik vraag dit omdat Toneshifterz sinds zijn vertrek nooit meer zulke klappers heeft gemaakt :aww:


Volgens mij is degene met de gezondheidsproblemen (Elie) juist nu alleen Toneshifterz aan het voortzetten.

De ander (Olcay) heeft tijdens de gezondheidsproblemen van Elie het eerst alleen gedaan (onder andere op Decibel 2012), maar is nu helemaal gestopt. Geen idee eigenlijk waarom...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 18:42 
 
Hardtraxxer

Vitality schreef:
poekiepoes12 schreef:
De andere 'helft' van Toneshifterz? Weet dat hij vanwege gezondheidsredenen jaren geleden een stap achteruit heeft gezet. Ik was in de veronderstelling dat hij terug zou keren als het beter met hem gaat. Ik vraag dit omdat Toneshifterz sinds zijn vertrek nooit meer zulke klappers heeft gemaakt :aww:


Volgens mij is degene met de gezondheidsproblemen (Elie) juist nu alleen Toneshifterz aan het voortzetten.

De ander (Olcay) heeft tijdens de gezondheidsproblemen van Elie het eerst alleen gedaan (onder andere op Decibel 2012), maar is nu helemaal gestopt. Geen idee eigenlijk waarom...


Kan goed zijn dat ik me vergis hoor. Ik luister al die warm up mixjes voor Vroeger was alles beter en dan mis je toch die oude Toneshifterz man.. Die stond gewoon aan de top toen. Ondanks dat zoals afgelopen week op Hard Bass stond is het laatste wat me echt boeide Parachutes en How could it be.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 19:41 
 
Hardtraxxer

poekiepoes12 schreef:
Vitality schreef:
poekiepoes12 schreef:
De andere 'helft' van Toneshifterz? Weet dat hij vanwege gezondheidsredenen jaren geleden een stap achteruit heeft gezet. Ik was in de veronderstelling dat hij terug zou keren als het beter met hem gaat. Ik vraag dit omdat Toneshifterz sinds zijn vertrek nooit meer zulke klappers heeft gemaakt :aww:


Volgens mij is degene met de gezondheidsproblemen (Elie) juist nu alleen Toneshifterz aan het voortzetten.

De ander (Olcay) heeft tijdens de gezondheidsproblemen van Elie het eerst alleen gedaan (onder andere op Decibel 2012), maar is nu helemaal gestopt. Geen idee eigenlijk waarom...


Kan goed zijn dat ik me vergis hoor. Ik luister al die warm up mixjes voor Vroeger was alles beter en dan mis je toch die oude Toneshifterz man.. Die stond gewoon aan de top toen. Ondanks dat zoals afgelopen week op Hard Bass stond is het laatste wat me echt boeide Parachutes en How could it be.


https://soundcloud.com/jai_music
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:


Hij staat nu op Groove Garden (20-05-2017) met 15 years of scantraxx Classic set, misschien word hij nu weer vaker geboekt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2017 17:10 
 
Artiest

Thijsert schreef:


http://www.hardnews.nl/winnaars-talent- ... ay-bekend/ :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 21:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Warriorz, act van Artic & Desnar? Na 1 release ook niks meer van vernomen.
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen