Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2577, 2578, 2579, 2580, 2581, 2582, 2583 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ewa, Sander heeft hier gewoon een punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 14:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
@Millard Fillmore Ik mag toch mijn eigen mening geven over het feit dat dit zijn 5e album word in 3 jaar tijd of is dat verboden als het om een van de lievelingsartiesten op hardtraxx gaat?

Het is een van jou lievelingsartiesten dus het is logisch dat jij dit helemaal geweldig vind maar dat betekent niet dat er geen mensen mogen zijn met een andere mening.
Zouden jullie ook allemaal zo positief zijn als Minus Militia met 5 albums zou komen in z'n korte tijd? Alleen maar als het je ding is en anders niet.

Een album is voor mij iets wat je eens in de paar jaar maakt om te laten zien hoe je je sound etc ontwikkeld hebt en wat nu je stijltje is. Dat is voor mij ook een beetje de 'magie' van een album. Je oude nc albumpje weer eens opzetten en daarna de nieuwe en horen wat voor ontwikkeling hij in z'n grote periode doorgemaakt heeft.

Als je zoals nc nu gewoon gemiddeld met meer als 1 album per jaar op de proppen komt is die grote ontwikkeling er niet. Dit album gaat qua sounds voor 3 kwart hetzelfde klinken als zijn vorige. Dit is helemaal top en geweldig voor de grote fans van Bas maar dat is niet waarvoor ik een album zou kopen. Ik vind Wasted Penguinz helemaal geweldig maar als zij volgend jaar alweer met een album zouden komen waarin hun sound amper veranderd is ten opzichte van nu vind ik het ALS ALBUM overbodig, ookal zouden er alleen maar pareltjes opstaan.

Dit is hoe ik het beleef en dat mijn mening. Als je daar niet tegen kan dat iemand niet zo positief en leuk reageerd op iets wat jij leuk vind dan mag dat, maar dat hoef je niet te bestempellen als 'zeuren of het zeuren' alleen omdat jij je er niet in vinden kunt.

Edit: Sorry Zenda, was al aan het type toen je je comment plaatste


dit wordt het 3e album in 5 jaar tijd. Sinds wanneer rekenen we verzamelalbums erbij, als een band met een "Best Of.." album komt dan is dit niks nieuws. Chapter One is gewoon een grote release en staat maar een nieuw solo nummer op van NC (Savannah). En zijn laatste was alleen een verzameling van platen die hij over de jaren in zijn studio had gemaakt maar niet had afgemaakt. Het zelfde als Studio Sessions van HHZ en Midifilez van Brennan Heart. Dus dit zijn geen "nieuwe platen in de ontwikkeling" zoals jij het ziet.

Als MiM dit zou doen is het normaal, want zo doet Minus Is More hun releases. Met albums, dat doen Crypsis, Radical en Angerfist allemaal. Je hebt nog geen een nummer van dit album gehoord dus je hebt geen flauw idee of hij nu met een nieuwe stijl aankomt of de zelfde.

Het is maar een manier van releasen, je zeurt wel degelijk. Als ik wil weten hoe iemand is ontwikkeld dan kan ik ook een willekeurige plaat uit 2008 opzetten tegenover een van 2012, daar hoeft het niet eens op een album voor te staan.

Er zijn tig workarounds voor je beargumentering. Dus je bent of lui of aan het janken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ewa, Dennis heeft hier ook een punt.

Ik blijf neutraal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 14:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Ewa, Dennis heeft hier ook een punt.

Ik blijf neutraal.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Dit album gaat qua sounds voor 3 kwart hetzelfde klinken als zijn vorige.


Heeft nog geen seconde van het album gehoord maar weet al precies dat het hetzelfde gaat klinken.

Spirit of Hardstyle klinkt idd echt totaal hetzelfde als de tracks van z'n vorige album (en voor de zekerheid zeg ik er maar even bij dat dit inderdaad sarcasme was)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers maakt geen collab met E-Force

Bas Oskam schreef:
Hardnews must have misunderstood.I didn't announce a collar with E-force. Neither have i planned doing so at the moment
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 15:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SvonD schreef:
Magnetron schreef:
patrickjumpeen schreef:
Er zal ook een collab met E-force komen op het nieuwe NC album!! :clap: :clap:

In de reacties lees ik dat ze alleen samen hebben gezeten om een kick te maken, wat dus niet per se hoeft te betekenen dat ze aan een collab werken

Hier is inderdaad niks van waar.. Noisecontrollers vond de kick van seven dik en E-Force vond een bepaalde kick van Noisecontrollers vet. Ze hebben slechts een uurtje in de studio gezeten om deze kicks te combineren met elkaar. Voor de rest is er niks ter spraken gekomen over een collab. :)


Oo oke jammer .. maarja een noisecontrollers track met een soort seven kick er in kijk ik ook wel naar uit :thumbsup: . Hoop eigenlijk wel dat noisecontrollers nog n collab gaat maken met een raw artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 15:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Misschien is Bass Modulators - Let Me See Ya (Noisecontrollers Remix) wat voor je
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 15:22 
 
Hardtraxxer

patrickjumpeen schreef:
noisecontrollers track met een soort seven kick er in

TiMOTHYb schreef:
Let Me See Ya (Noisecontrollers Remix)

Die laatste kick in die track is door beide heren samen gemaakt en is een combinatie van de 'what' en 'seven' kick :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 15:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ivo024 schreef:
patrickjumpeen schreef:
noisecontrollers track met een soort seven kick er in

TiMOTHYb schreef:
Let Me See Ya (Noisecontrollers Remix)

Die laatste kick in die track is door beide heren samen gemaakt en is een combinatie van de 'what' en 'seven' kick :thumbup:


Oo oke thanks !
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 15:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Het is een van jou lievelingsartiesten dus het is logisch dat jij dit helemaal geweldig vind maar dat betekent niet dat er geen mensen mogen zijn met een andere mening.
Zouden jullie ook allemaal zo positief zijn als Minus Militia met 5 albums zou komen in z'n korte tijd? Alleen maar als het je ding is en anders niet.

Luister je er toch lekker niet naar, het is maar waar je je druk om kunt maken zeg -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Svbtwee schreef:
Dit album gaat qua sounds voor 3 kwart hetzelfde klinken als zijn vorige.


Heeft nog geen seconde van het album gehoord maar weet al precies dat het hetzelfde gaat klinken.

Spirit of Hardstyle klinkt idd echt totaal hetzelfde als de tracks van z'n vorige album (en voor de zekerheid zeg ik er maar even bij dat dit inderdaad sarcasme was)


Dit, en stel Minus Militia komt met 5 albums in 3 jaar, als het een beetje goede kwaliteit is en gevarieerd zal het mij nog een worst wezen. Dus niet speciaal om Noisecontrollers (ondanks dat hij mijn nummer 1 artiest is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:

haha cool!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Dit, en stel Minus Militia komt met 5 albums in 3 jaar, als het een beetje goede kwaliteit is en gevarieerd zal het mij nog een worst wezen. Dus niet speciaal om Noisecontrollers (ondanks dat hij mijn nummer 1 artiest is)


Exact, sentimenteel gejank, een album stelt geen zak meer voor 99% van de tijd. Er ligt gewoon een stapel tracks en dan is het een mooie gelegenheid voor een album party + wat hype ipv een EP uitbrengen die na een maand al niet meer gedraaid wordt (uitzonderingen daargelaten, shoutout naar Audiofreq)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 17:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weer ff ontopic!

Ik hoop wel dat NC eindelijk weer met vette tracks (=smaak) komt. Op een enkele track na vind ik al z'n werk na het album All around niet meer zo episch als daarvoor.. Noisecontrollers blijft een absolute eindbaas in het produceren van hardstyle alleen boeien mij de meeste tracks helaas niet meer zo.. wat ik echt jammer vind. Qua sounddesign is het altijd next level maar ik vind het maar niks tegenwoordig. Al zijn NCBM platen vind ik ook niet vet :(

Ik zou graag tracks zien in de stijl van E=NC2 of Cats, Jets & Breaks, Universe was born. Ik hoop dat Noisecontrollers echt weer met frisse geluiden aan gaat komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 17:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mees-89 schreef:
Weer ff ontopic!

Ik hoop wel dat NC eindelijk weer met vette tracks (=smaak) komt. Op een enkele track na vind ik al z'n werk na het album All around niet meer zo episch als daarvoor.. Noisecontrollers blijft een absolute eindbaas in het produceren van hardstyle alleen boeien mij de meeste tracks helaas niet meer zo.. wat ik echt jammer vind. Qua sounddesign is het altijd next level maar ik vind het maar niks tegenwoordig. Al zijn NCBM platen vind ik ook niet vet :(

Ik zou graag tracks zien in de stijl van E=NC2 of Cats, Jets & Breaks, Universe was born. Ik hoop dat Noisecontrollers echt weer met frisse geluiden aan gaat komen :)


Dat heb ik precies hetzelfde, mis n beetje die wazige en wat meer duistere melodieen zoals jaren terug (bijv. crump, aliens, shreek, ctrl.alt.delete en samara). Heb net toevallig zn laatste 2 albums nog zitten luisteren en het valt me op dat het bijna alleen maar vrij softe hardstyle is met extreem vrolijke melodieen (daar is overigens niks mis mee). Hier en daar een iets hardere track maar dat is het ook allemaal net niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 18:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ik vind zijn recente werk echt nog steeds steengoed. Kan zijn omdat ik een fan boy ben. The Game vind ik bijvoorbeeld zo extreem goed. Maar nog even terugkomend op het feit dat er wordt gezegd dat het 'jammer is' dat dit zijn 3e album in 5 jaar tijd wordt; die vent zit complete werkdagen, en soms langer, in zijn studio. We weten dat hij één van de beste producers in onze scene is. What the fuck moet hij anders doen als hij simpelweg een load tracks voor een groot gedeelte af heeft (of in ieder geval al veel ideeën heeft) en waar hij klaarblijkelijk 100% achter staat? Dan is het toch meer dan normaal dat men met een album komt? Of ben ik nu gek? xd wat moet 'tie anders doen? Eén voor één apart releasen? De helft v.d. tracks niet gebruiken? 4/5 EP'tjes releasen?


Gij snapt het. Ik sluit me hier volledig bij aan :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Svbtwee schreef:
Het is een van jou lievelingsartiesten dus het is logisch dat jij dit helemaal geweldig vind maar dat betekent niet dat er geen mensen mogen zijn met een andere mening.
Zouden jullie ook allemaal zo positief zijn als Minus Militia met 5 albums zou komen in z'n korte tijd? Alleen maar als het je ding is en anders niet.

Luister je er toch lekker niet naar, het is maar waar je je druk om kunt maken zeg -.-

Ik maak mij nergens druk om. Ik geef alleen mijn mening, iets waar jullie je schijnbaar wel heel druk om maken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 18:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Magnetron schreef:
Svbtwee schreef:
Het is een van jou lievelingsartiesten dus het is logisch dat jij dit helemaal geweldig vind maar dat betekent niet dat er geen mensen mogen zijn met een andere mening.
Zouden jullie ook allemaal zo positief zijn als Minus Militia met 5 albums zou komen in z'n korte tijd? Alleen maar als het je ding is en anders niet.

Luister je er toch lekker niet naar, het is maar waar je je druk om kunt maken zeg -.-

Ik maak mij nergens druk om. Ik geef alleen mijn mening, iets waar jullie je schijnbaar wel heel druk om maken ;)


Ik denk dat jij je meer druk moet maken over jouw definitie van een mening.

Jij beschrijft iets wat kant nog wal slaat, waarnaast je ook geen sterke argumenteren hebt voor je "mening". Mag dan nog wel een mening zijn maar zelfs een mening kan fout zijn wanneer het niet is gebaseerd op feiten of logica.

Anders kan ik ook roepen Rebelion is de meest melodieuze artiest die er is, omdat ik dat vind. Mag ik dan vinden maar dat maakt het niet minder fout.
Dat het in jouw wereldje klopt is tot daar aan toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2017 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inb4 SVBdrie februari 2018 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2017 03:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Ik maak mij nergens druk om. Ik geef alleen mijn mening, iets waar jullie je schijnbaar wel heel druk om maken ;)

Ik had het persoonlijk tof gevonden als je weg was gebleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2017 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom was hij weg dan? (ja ben tijdje inactief geweest)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2017 13:44 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wij zojuist live zijn gegaan met de website?
http://craft-festival.nl

Afbeelding

“Het is 6 mei 2017, de wereld om je heen verandert. Het wordt kleurrijker. Je staat opeens op Time Square, je stapt in een wereld die heel snel gaat. Reclame voert de boventoon. Hoe je hier zo terecht bent gekomen? Dat kun je je niet meer herinneren.”

'Can't Remember A F*****g Thing'

We zijn benieuwd wat jullie ervan vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2017 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CRAFT Festival schreef:
Wij zojuist live zijn gegaan met de website?
http://craft-festival.nl

Afbeelding

“Het is 6 mei 2017, de wereld om je heen verandert. Het wordt kleurrijker. Je staat opeens op Time Square, je stapt in een wereld die heel snel gaat. Reclame voert de boventoon. Hoe je hier zo terecht bent gekomen? Dat kun je je niet meer herinneren.”

'Can't Remember A F*****g Thing'

We zijn benieuwd wat jullie ervan vinden!


Ik vind het wel wat hebben.
Leuk festival trouwens, maar eens even kijken naar kaarten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2017 14:55 
 
Hardtraxxer

CRAFT Festival schreef:
Reclame voert de boventoon.

Goeie zelfspot :lol:
Vorige  1 ... 2577, 2578, 2579, 2580, 2581, 2582, 2583 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen