Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Heb nooit drama in Industrial gehoord, Drum & Bass, Darkstep, Trance, Techno...

Was er laats geen wahed beef met I:Gor en nog iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 13:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Broken Balance schreef:
Heb nooit drama in Industrial gehoord, Drum & Bass, Darkstep, Trance, Techno...

Was er laats geen wahed beef met I:Gor en nog iemand?


Ja maar I:Gor gaat hard richting N-Vitral, valt niet echt meer onder industrial.

Maar dat had niet zo veel impact omdat men er wel doorheen zag.

I:Gor zei indirect dat eDub zijn stijl aan het jatten was. Het is er idd sterk van afgeleid, maar ik vind het wel vet. Mag wel meer van I:Gor zijn oude stijl komen, snoeiharde platen waren dat.

Maar goed, I:Gor doet N-Vitral net zo goed na en maakt al tijden niet meer dat soort platen als dat eDub maken, dus veel mensen zagen er wel doorheen. Was gewoon aan het dippen wss. eDub of andere artiesten hebben er nooit echt op gereageerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
MelvinFR schreef:
De techno scene is ook niet bepaald volwassen hoor. xd


Ja dat volg ik niet zo veel, zou wel kunnen nu het een enorm commercieel succes is geworden, maar ik mik eigenlijk meer op de iets hardere kant (Unpolished richting)

Hahaha wanneer was techno geen commercieel succes dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 14:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Broken Balance schreef:
MelvinFR schreef:
De techno scene is ook niet bepaald volwassen hoor. xd


Ja dat volg ik niet zo veel, zou wel kunnen nu het een enorm commercieel succes is geworden, maar ik mik eigenlijk meer op de iets hardere kant (Unpolished richting)

Hahaha wanneer was techno geen commercieel succes dan? :P


Jaren 90 begin 2000? Ik weet niet hoe groot die scene was t.o.v. dance, trance, d&b e.d.

Maar ik heb het idee dat het allemaal vrij underground was tot aan 2012 oid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
[

Jaren 90 begin 2000? Ik weet niet hoe groot die scene was t.o.v. dance, trance, d&b e.d.

Maar ik heb het idee dat het allemaal vrij underground was tot aan 2012 oid?

In Nederland misschien iets meer dan de rest vd wereld, maar techno is eigenlijk altijd wel populair geweest. Wel heeft de technoscene zichzelf een paar keer opnieuw uitgevonden, maar ja dat maakt niet uit in dit verhaal ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 17:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Broken Balance schreef:
[

Jaren 90 begin 2000? Ik weet niet hoe groot die scene was t.o.v. dance, trance, d&b e.d.

Maar ik heb het idee dat het allemaal vrij underground was tot aan 2012 oid?

In Nederland misschien iets meer dan de rest vd wereld, maar techno is eigenlijk altijd wel populair geweest. Wel heeft de technoscene zichzelf een paar keer opnieuw uitgevonden, maar ja dat maakt niet uit in dit verhaal ;)


Ah nou weis ich wieder!

Daten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 22:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat is het verband met Radical en die twee? Of had hij gewoon zin om even te zeiken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Conzpiracy schreef:
Wat is het verband met Radical en die twee? Of had hij gewoon zin om even te zeiken?


Moet het altijd over jezelf gaan om iets te vermelden wat je opvalt dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 22:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Digital Punk‏
@djdigitalpunk
Citaat:
Replying to @RdclRedemption @Sub_ZeroProject
You have creators and immitators...


Citaat:
Replying to @RdclRedemption @Sub_ZeroProject
Lack of respect


DJ Luna‏
@DJLuna
Citaat:
Replying to @RdclRedemption @Sub_ZeroProject
This shows totally no respect for the real artists.


Warface‏
@WarfaceOfficial
Citaat:
Replying to @RdclRedemption @Sub_ZeroProject
What Joey says
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja het lijkt er wel op, maar om iemand op deze manier te beschuldigen van stelen vind ik een niet heel gepast, mits RR de eerste is die dit meldt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 22:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat een gehuil weer.

Ja hij lijkt er op, maar er zo openbaar over gaan janken kan ik nog veel minder respect voor opbrengen, stel kleuters bij elkaar. Trieste bende die scene. Handel het met elkaar via besloten kanalen af.

En dit komt van heel weinig van Radical Redemption die zijn eigen recept al jaren recycled en steeds oncreatiever wordt. Misschien eens terugdenken dat hij nog steeds een hardstyle versie van Angerfist is en ook niks nieuws of origineels heeft toe te voegen.

Luna kan zelf niet eens meer produceren en Digital Punk is met zijn Public Enemies ook een 1 op 1 kopie van Gunz 4 Hire. Warface kan nog niet eens een fatsoenlijke plaat maken.

De artiesten die reageren die zijn allemaal lange na niet zo origineel als een SZP en leven ook van het uitmelken van het zelfde. Die kick lijkt er misschien op, maar zonder te jatten hoor ik al een tijd de zelfde platen uit de hoeken van de reaguurders komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Wat een gehuil weer.

Ja hij lijkt er op, maar er zo openbaar over gaan janken kan ik nog veel minder respect voor opbrengen, stel kleuters bij elkaar. Trieste bende die scene. Handel het met elkaar via besloten kanalen af.


Dit dus :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, het is dat als je jezelf kopieert je niet van stelen kan spreken. :whistle:

Even zonder gekheid, ik heb het nummer niet gehoord dus daar kan ik niet over oordelen, alhoewel dat korte stukje van Facebook redelijk in de buurt komt van The Project. Maar om dit nu weer zo openlijk op social media te zetten vind ik ook weer wat ver gaan eerlijk gezegd. Maar kan best dat Radical hier een punt heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 23:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind dit publiekelijk gezeur ook zeer kinderachtig. Erg overdreven.

Heeft E-Force dan ook gestolen met zijn FTP-remix? Deetox is waarschijnlijk geïnspireerd geraakt door The Project, maar om het nu direct diefstal te noemen..

Vervolgens zie ik Digital Punk klagen over imitators, terwijl hij met Public Enemies op zijn minst ook erg 'geïnspireerd' is geraakt door andere live-acts zoals Gunz For Hire.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het filmpje is al een aantal dagen oud, het is mogelijk dat er geen gehoor werd gegeven aan eerdere privé-oproepen en dat daarom de fanbase er bij betrokken werd via social media? Dit is dan ook het enige scenario waarin ik een publieke schandpaal enigszins kan begrijpen (want ja, als je het niet uit wil spreken oid dan is dit zo'n beetje het laatste wat je als 'aanvaller' kan doen)

Al vraag ik me dan wel af waarom dit in ruim 3 dagen tijd niet opviel bij de fanbase.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 23:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Omdat niemand een fuck gaf, tot er een begon te huilen.

Kan me echt aan zulk soort kleuterig gedrag ergeren :P
Het is allemaal zo hypocriet en kinderachtig als de pest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze gaan wel los op Twitter zeg :lol: wat een niveau weer. Laat Deetox en SZP dit lekker onderling regelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 23:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komen Luna en Warface er ook nog ff mee bemoeien, gasten die zelf helemaal maar dan ook helemaal niks kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 23:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kijk dan hoe erg ze om de directe vragen heen draaien en wat voor domme antwoorden ze geven.

Persoon maakt punt. Antwoord NEE DAT IS ONZIN WANT HET IS ONZIN HA NU JIJ WEER!

Zulk soort mensen verdienen nog minder respect dan mensen die wat maken wat enigzins op elkaar lijkt, wat de raw tegenwoordig sowieso doet.

Wanneer ze worden geconfronteerd met de zelfde feiten draaien ze er keihard omheen, wat een hypocrieten. Ook elk greintje respect verloren voor mij. Ze weten ook donders goed dat wat men zegt wel waar is, anders zijn ze nog dommer.

Dat hele Most Wanted groepje lijkt nu echt op zo'n sneu clubje wat ruzie zoekt met mensen en willen ook niks anders dan toezang op hun gejank horen.

Het gaat om een LIVE EDIT... een fucking edit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 23:15 
 
Hardtraxx Crew

Jezus wat triest :') Maarja typisch Radical weer dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En janken over dat artiesten niet collegiaal zijn richting SZP, hij moest eens weten wat die beste heren hier op het forum uitspoken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 23:21 
 
Hardtraxx Veteran

Het is indd het kopiëren van een soort stijl, maar dit is totaal geen stelen. Er is een psy hype en Deetox pikt meer dan terecht een graantje mee. Zeikerds weer binnen de raw
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 23:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vindt het wel een beetje kinderachtig om dit zo openlijk op twitter te gooien. Want Radical wakkert met zo'n uitspraak de hele scene aan. Triester om te zien dat gelijk veel artiesten zich ermee gaan bemoeien. Probeer dit dan als volwassen mensen op te lossen ofzo
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen