Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 22:26 
 
Donateur

Ok om het even duidelijk uit te leggen.

Vrienden van mij hebben een kleine skelter met trekkarretje met 4 (auto)speakers erin, (auto)radio erin,
op een 12 volt auto accu. Hiermij rijden we altijd rond tijdens koninginnendag met lekker herrie erin.
Dit werkt helemaal prima. Gaat ruim 6 uur ofzo mee.

Maar nu willen nog zoietrs gaan maken, alleen met een DJ set.

Ik heb 2 CDJ's 200.
Numark mengpaneel.
nog geen versterker

We willen een soort van romeinse strijdwagen maken waar je dan in kan staan als DJ.
deze wordt voorgetrokken door een Skelter (niet gemotoriseerd).
We willen 6 autospeakers gaan inbouwen, met gewoon een radio erbij zodat dit gewoon werkt als het andere karretje wat al is gemaakt.
Maar we willen dit ook in combinatie met een dj set. En alles zonder een prikkabel. Dus mobiel.

Er komen natuurlijk wat problemen/vragen
A is het mogelijk op veel accus, bijvoorbeeld accus koppelen ivm. 12v radio, 220 dj set, lang te draaien op deze accus, verwacht van niet namelijk.
B kan je met een dj set versterker etc over de auto boxen spelen?
C kan je een auto radio gebruiken als een versterker en je DJ set aan een auto radio koppelen? zodat je geen grote versterker nodig hebt
D Hoe kan je er voor zorgen dat je met een DJ set ook 6 uur kan draaien op zo een ding.
E Of een laptop naar de radio, en vanaf de laptop naar je djset.

F we twijfelen of we een 220 aansluiting maken die je met een verlengsnoer ergens heen kan trekken, alleen zit je vast aan een vaste plek dan. (wat we liever niet willen)

E zijn er misschien anderer oplossingen of mogelijkheden die jullie weten? We willen namelijk niet een te zwaar apparaat maken en hij moet compact blijven.
Aggregaat ofzo is dus niet wat we willen, te veel herrie, brandstof, gewicht, en ruimte.

Ik hoop dat jullie mee kunnen brainstormen om tot een leuke oplossing te klomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 22:56 
 
Donateur

oops verplaats deze even naar DJ Topic Niet hier in producer :(

Sorry!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 00:24 
 
Donateur

dj-s-corner/problemen-hulp-met-dj-gear-topic-t7777-1825.html

Kan daar gepost worden ;)
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner