Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 18:54 
 
Artiest

QULT heeft een dikke contest lopen (misschien heb je hem al voorbij zien komen), en ik denk dat er hier wel mensen zijn die mee zouden willen/moeten doen :) Als je wint, draai je op Defqon.1, Mysteryland en Q-BASE!

Ook als je niet de nieuwe QULT held wordt, kun je jezelf zo wel in de kijker spelen bij de organisatie. Ook krijgt iedereen feedback op zijn/haar inzending.

Inzenden kan tot 26 mei, alle info & regels vind je op http://joinqult.com/contest/

Als er vragen zijn kun je die in dit topic aan me stellen, of mailen naar [email protected] :)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 22:34 
 
Hardtraxx Addict

Helaas niet zo bekend met het genre.
Maar wat een prijs zeg! :worship:

Ook leuk dat iedereen feedback krijgt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 16:07 
 
Hardtraxxer

Ik en een maatje gaan zeker weten deze uitdaging aan!! Wat een ongelofelijke dikke prijs!

Is het mogelijk om eerder feedback te krijgen? zodat er nog te verbeteren valt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 11:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tja, ik vind het zelf een beetje vreemd dat je DJ mag zijn op de grote stages puur omdat je een coole track kan maken. DJ'en en Producen zie ik toch echt als twee verschillende disciplines.

Nonetheless ga ik kijken of ik wat kan maken. Kans is klein omdat de deadline zo onmogelijk klein is, en omdat ik niet zomaar aan een track begin, maar ik ga toch kijken of ik er iets voor kan maken.
Feedback van pro's is natuurlijk altijd leuk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 17:52 
 
Artiest

floriandj schreef:
Is het mogelijk om eerder feedback te krijgen? zodat er nog te verbeteren valt?


Ja, als je dat in je mail erbij vermeldt kan ik proberen om het eerder te checken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 17:54 
 
Artiest

ExoBassTix schreef:
Tja, ik vind het zelf een beetje vreemd dat je DJ mag zijn op de grote stages puur omdat je een coole track kan maken. DJ'en en Producen zie ik toch echt als twee verschillende disciplines.


Is ook verschillend. We zijn dan ook op zoek naar een artiest met het totaalpakket. Een logisch eerste filter is dan productie :)

ExoBassTix schreef:
Nonetheless ga ik kijken of ik wat kan maken. Kans is klein omdat de deadline zo onmogelijk klein is,

Je hebt nu nog meer dan 2 weken. Ruim de tijd lijkt me toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 22:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In hoeverre mag je "afwijken" qua muziekstijl? Dubstep met hardstyle kicks/sounds bijv of richting techno/hardhouse als voorbeeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 11:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skatzow schreef:
In hoeverre mag je "afwijken" qua muziekstijl? Dubstep met hardstyle kicks/sounds bijv of richting techno/hardhouse als voorbeeld?


Denk dat je hier juist met subground geen vaste hok heb. Je hoort hier en daar hardstyle invloeden maar ook weer techno, deephouse invloeden. Dus je hoeft niet in een vast hokje te werken.

Hier overigens bijna klaar, alleen nog de mixdown & laatste melodieën goed krijgen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 13:17 
 
Artiest

Skatzow schreef:
In hoeverre mag je "afwijken" qua muziekstijl? Dubstep met hardstyle kicks/sounds bijv of richting techno/hardhouse als voorbeeld?

Het gaat om jouw interpretatie van de subground sound. Een steady beat lijkt me wel een van de uitgangspunten maar als jij dat anders ziet ben je vrij om in te sturen wat je wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 13:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
ExoBassTix schreef:
Tja, ik vind het zelf een beetje vreemd dat je DJ mag zijn op de grote stages puur omdat je een coole track kan maken. DJ'en en Producen zie ik toch echt als twee verschillende disciplines.


Is ook verschillend. We zijn dan ook op zoek naar een artiest met het totaalpakket. Een logisch eerste filter is dan productie :)

Toch even vragen: zetten jullie de winner dan op de stage zonder diegene's DJ ervaring te beluisteren eerst?

Geck-O schreef:
ExoBassTix schreef:
Nonetheless ga ik kijken of ik wat kan maken. Kans is klein omdat de deadline zo onmogelijk klein is,

Je hebt nu nog meer dan 2 weken. Ruim de tijd lijkt me toch?

xd
Voor sommigen misschien :P ik zie wel vaker kortere deadlines bij contests van grote namen. Ik schrijf een nummer wanneer ik inspiratie daartoe heb, en die inspiratie komt zeg maar niet vanzelf. Twee weken is voor mij persoonlijk een ontzettende uitdaging. En ik ga 'm nog eens aan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 14:33 
 
Hardtraxxer

"We will select the best productions on the 30th of May. The selected contestants will receive a new challenge."

Ik hoop niet dat dit afhankelijk wordt van stemmen/vriendjespolitiek..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 15:21 
 
Artiest

ExoBassTix schreef:
Toch even vragen: zetten jullie de winner dan op de stage zonder diegene's DJ ervaring te beluisteren eerst?

Nee, al is "ervaring" niet het juiste woord denk ik, maar meer gevoel en inzicht

ExoBassTix schreef:
Twee weken is voor mij persoonlijk een ontzettende uitdaging. En ik ga 'm nog eens aan ook.

Top, ben benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 15:22 
 
Artiest

rummeltje schreef:
"We will select the best productions on the 30th of May. The selected contestants will receive a new challenge."

Ik hoop niet dat dit afhankelijk wordt van stemmen/vriendjespolitiek..

Nope, we gaan voor kwaliteit en niet voor populariteit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 15:42 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
rummeltje schreef:
"We will select the best productions on the 30th of May. The selected contestants will receive a new challenge."

Ik hoop niet dat dit afhankelijk wordt van stemmen/vriendjespolitiek..

Nope, we gaan voor kwaliteit en niet voor populariteit :)


Dat is echt zo'n groot voordeel! Stemmen via social media werkt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 17:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
ExoBassTix schreef:
Toch even vragen: zetten jullie de winner dan op de stage zonder diegene's DJ ervaring te beluisteren eerst?

Nee, al is "ervaring" niet het juiste woord denk ik, maar meer gevoel en inzicht

Aja, begrijp ik op zich wel.

Geck-o schreef:
ExoBassTix schreef:
Twee weken is voor mij persoonlijk een ontzettende uitdaging. En ik ga 'm nog eens aan ook.

Top, ben benieuwd :)

^^

The Venator schreef:
Geck-o schreef:
rummeltje schreef:
"We will select the best productions on the 30th of May. The selected contestants will receive a new challenge."

Ik hoop niet dat dit afhankelijk wordt van stemmen/vriendjespolitiek..

Nope, we gaan voor kwaliteit en niet voor populariteit :)

Dat is echt zo'n groot voordeel! Stemmen via social media werkt niet.

Helemaal mee eens. Blij dat jullie het zo geregelt hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2014 21:52 
 
Artiest

Nog 6 dagen om je shit in te sturen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 18:15 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

erg vet concept! hier mijn inzending
https://soundcloud.com/sleeplessnl/warriors
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 16:45 
 
Artiest

Bedankt voor alle inzendingen! We hadden er zoveel dat het even duurde om ze allemaal van persoonlijke feedback te voorzien.

7 artiesten zijn door naar de volgende ronde, een nieuwe uitdaging ligt in hun mailbox.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 16:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben toch benieuwd of jullie nog iets van plan zijn met die 7 nummers :) compilatie album, kleine promotie van artiesten en/of hun nummer, of laten jullie het bij erkenning binnen het label(?) en laten jullie de 7 mensjes die door zijn hierna los (op de winnaar van de uiteindelijke volgende ronde(s) na)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 18:24 
 
Artiest

ExoBassTix schreef:
Ben toch benieuwd of jullie nog iets van plan zijn met die 7 nummers :) compilatie album, kleine promotie van artiesten en/of hun nummer, of laten jullie het bij erkenning binnen het label(?) en laten jullie de 7 mensjes die door zijn hierna los (op de winnaar van de uiteindelijke volgende ronde(s) na)?

Hangt helemaal af van hoe de deelnemers presteren.
Eerst maar eens die hele contest afronden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 19:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
ExoBassTix schreef:
Ben toch benieuwd of jullie nog iets van plan zijn met die 7 nummers :) compilatie album, kleine promotie van artiesten en/of hun nummer, of laten jullie het bij erkenning binnen het label(?) en laten jullie de 7 mensjes die door zijn hierna los (op de winnaar van de uiteindelijke volgende ronde(s) na)?

Hangt helemaal af van hoe de deelnemers presteren.
Eerst maar eens die hele contest afronden :)

Ach ja alles op z'n tijd hè :)
Link je (of QULT zelf, zo ja waar?) naar de uiteindelijke winnaar? Ben wel benieuwd waar mensen mee naar voren gekomen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 14:07 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Voor degene die geïnteresseerd zijn, mijn inzending:

Ik heb meegedaan en zat bij de laatste 7. Helaas ben ik het uiteindelijk niet geworden maar des te meer reden om aan mijn feedback punten te werken natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 14:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

T-I-M schreef:
Voor degene die geïnteresseerd zijn, mijn inzending:

Ik heb meegedaan en zat bij de laatste 7. Helaas ben ik het uiteindelijk niet geworden maar des te meer reden om aan mijn feedback punten te werken natuurlijk!


Klinkt lekker man! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 14:29 
 
Hardtraxx Addict

T-I-M schreef:
Voor degene die geïnteresseerd zijn, mijn inzending:

Ik heb meegedaan en zat bij de laatste 7. Helaas ben ik het uiteindelijk niet geworden maar des te meer reden om aan mijn feedback punten te werken natuurlijk!


Vet man!

Ik zou al heel blij zijn met een 7e plaats, zegt toch wel dat je goed bezig bent :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2014 14:34 
 
Artiest

Winnaar is bekend: Done Heavy!
Check https://www.facebook.com/joinQULT/photo ... 431973119/
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner