Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 23:46 
 
Hardtraxx Elite

net de trail gedownload, snap t nog niet echt ook eigenlijk nog niet uitgebreid naar gekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 00:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zany gebruikt t, en ineens zie je de gebruikers hier op Hardtraxx groeien als een gek xd Heb Studio One al een tijdje op mn Mac staan, maar kan me er niet echt toe zetten om te leren hoe t programma werkt.. Ben eigenlijk best tevreden met Logic, en Studio One werkt toch wel flink anders met het koppelen van instrumenten e.d. Overstap van Cubase zal allicht kleiner zijn, maar Logic is voor mij toch echt een stuk gebruiksvriendelijker dan Studio One ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 01:29 
 
Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Zany gebruikt t, en ineens zie je de gebruikers hier op Hardtraxx groeien als een gek xd Heb Studio One al een tijdje op mn Mac staan, maar kan me er niet echt toe zetten om te leren hoe t programma werkt.. Ben eigenlijk best tevreden met Logic, en Studio One werkt toch wel flink anders met het koppelen van instrumenten e.d. Overstap van Cubase zal allicht kleiner zijn, maar Logic is voor mij toch echt een stuk gebruiksvriendelijker dan Studio One ;)

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 09:58 
 
Hardtraxx Addict

TakkU schreef:
Zany gebruikt t, en ineens zie je de gebruikers hier op Hardtraxx groeien als een gek xd Heb Studio One al een tijdje op mn Mac staan, maar kan me er niet echt toe zetten om te leren hoe t programma werkt.. Ben eigenlijk best tevreden met Logic, en Studio One werkt toch wel flink anders met het koppelen van instrumenten e.d. Overstap van Cubase zal allicht kleiner zijn, maar Logic is voor mij toch echt een stuk gebruiksvriendelijker dan Studio One ;)


Wat vind je niet gebruiksvriendelijk aan studio one dan? Ik heb met overstappen naar andere programma's nog nooit moeite gehad. Na een dag kan ik er prima mee werken.

Overigens staan er veel tutorials op de site van presonus http://studioone.presonus.com/tutorials/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 11:50 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb 'm ook binnen, zat al langer te twijfelen, maar toch maar gedaan, en ik moet zeggen dat het erg fijn werkt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 17:42 
 
Hardtraxxer

Nou lekker! studio one crash bij VSTs erin gooien, nu wil hij niet meer opstarten! Gaat lekker:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 23:41 
 
Hardtraxxer

Eens geprobeerd, ziet er netjes uit. Maar ik krijg er echt geen vst's in, enkel de fabfilters vind ie en wat izotopes... Ookal heb ik die mappen bijgevoegd... Weet iemand hier iets voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 09:15 
 
Hardtraxx Addict

ScavengerDJ schreef:
Eens geprobeerd, ziet er netjes uit. Maar ik krijg er echt geen vst's in, enkel de fabfilters vind ie en wat izotopes... Ookal heb ik die mappen bijgevoegd... Weet iemand hier iets voor?


Pak je wel het juist tabblad in je browser? Druk in je project eens op F6 daar heb je de vst's F7 zijn de effecten. Het is vreemd dat het niet lukt, ik heb hier nooit een probleem mee gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 10:56 
 
Hardtraxx Addict

Na ff wat gegoogeld te hebben kwam ik erachter dat als je de 64 bits versie installeerd, hij alleen de 64 bits plugins ziet.
Dus heb de 32 bits geinstalleerd en dan ziet hij alles gewoon :)

Maar bij een aantal geeft hij toch fouten aan, dus hou het lekker bij FL :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 16:00 
 
Hardtraxxer

Wat joeyvg zegt dus, programma zou hier toch op moeten voorzien zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 08:07 
 
Hardtraxx Addict

Via jbridge kun je 32bits plugins gebruiken bij de 64 bits versie.

Ik heb nog nooit een probleem gehad dat hij een vst niet zag of er een niet werkte.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner