Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tone2 - Gladiator :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 00:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Massive , wel ingewikkeld maar je krijgt er erg dikke sounds uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 06:56 
 
Hardtraxx Newbie

Grendiner schreef:
EDIT: Ik weet er wel een paar, Nexus bijvoorbeeld maar op de een of andere vage reden lukt het me nooit om een crack erop te zetten, ben niet zo handig met computers eik >.<


Met Nexus hoef je helemaal niks te doen. Dat is niet het mooiste maar het makkelijkste. Persoonlijk vind ik dat iedereen een track ken maken met Nexus. Maar dat is mijn mening.
Morgen uitproberen hoe de Virus C werkt. Ben erg benieuwd! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 18:02 
 
Hardtraxx Addict

Grendiner schreef:
sjobie schreef:
Grendiner schreef:
Ik gebruik eik al heel lang synth1, komt ook prima geluid uit :$


Dat is een softsynth, gaat hier om hardware ;)


Ja weet ik, maar ff tussendoor: weet iemand een betere softsynth? Ben opzich redelijk tevreden met synth1, maar qua sawleads vind ik dat het wel beter kan. Maak er meestal screeches en squares mee.

EDIT: Ik weet er wel een paar, Nexus bijvoorbeeld maar op de een of andere vage reden lukt het me nooit om een crack erop te zetten, ben niet zo handig met computers eik >.<


Sylenth1 vind ik nog altijd de beste vst die ik ken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 19:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heb een hele tijd veel Sylenth gebruikt, maar merk tegenwoordig dat ik uit sylenth alleen echt vette dingen haal als ik er nog veel FX plugins overheen zet... Anders klinkt ie nogal snel erg vlak vind ik... Dune is opzich best goed voor leads, en verder gebruik ik Largo veel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nogmaals, Tone2 - Gladiator, probeer hem en je wil niet meer anders. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 16:52 
 
Hardtraxxer

TakkU schreef:
heb een hele tijd veel Sylenth gebruikt, maar merk tegenwoordig dat ik uit sylenth alleen echt vette dingen haal als ik er nog veel FX plugins overheen zet... Anders klinkt ie nogal snel erg vlak vind ik...


Klopt helemaal, ik gebruik daar Absynth voor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 16:55 
 
Hardtraxxer

Ik zit echt te twijfelen of ik een Virus Snow ga kopen of een Desktop Ti2.

Volgens mij is het enige verschil tussen die twee is dat de Snow 50 voices heeft en de desktop 80.

Ik vind 800 euro verschil voor alleen hardware knoppen en 30 meer voices nogal wat.

Weet iemand trouwens of de processor in de Snow uit de Ti2 of 1 is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 21:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Virus snow is een 1e generatie TI. Volgens mij zijn er nog wel een paar dingen die anders werken bij de desktop, maar in principe zal je aan een Snow genoeg gaan hebben denk ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 09:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand soms een voorstel voor een relatief goedkoop keyboard?
Wil al een tijdje een het producen uittesten, maar als het mij dan niets lijkt wil ik niet teveel geld kwijt zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 16:42 
 
Hardtraxx Elite

Jeeens__ schreef:
Iemand soms een voorstel voor een relatief goedkoop keyboard?
Wil al een tijdje een het producen uittesten, maar als het mij dan niets lijkt wil ik niet teveel geld kwijt zijn.


ik zou naar een behringer UMX gaan kijken! goed om mee te beginnen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 17:32 
 
Hardtraxx Addict

Jeeens__ schreef:
Iemand soms een voorstel voor een relatief goedkoop keyboard?
Wil al een tijdje een het producen uittesten, maar als het mij dan niets lijkt wil ik niet teveel geld kwijt zijn.


Bedoel je een Midi keyboard om je vst's aan te sturen? Of een synth?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 17:37 
 
Hardtraxx Addict

TakkU schreef:
heb een hele tijd veel Sylenth gebruikt, maar merk tegenwoordig dat ik uit sylenth alleen echt vette dingen haal als ik er nog veel FX plugins overheen zet... Anders klinkt ie nogal snel erg vlak vind ik... Dune is opzich best goed voor leads, en verder gebruik ik Largo veel!


Kun je eens een lead posten met de verschillende vst's, want ik vind sound van sylebth juist goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 00:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jongens, ik wil deze zomer een synthesizer gaan kopen,
maar ik ben aan het twijfelen tussen een Virus TI2 en een Moog Little Phatty,
iemand kennis over de Little Phatty, want de TI2 ken ik al het een en ander over :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 00:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zou eerder gaan voor een Virus als eerste synth. De Virus is een stuk breder qua mogelijkheden, de Moog Little Phatty heeft een hele karakteristieke sound en is qua functies redelijk beperkt. Voordeel is wel dat de Moog een echte analoge synth is en de virus een virtueel analoge synth. De Virus is dus eigenlijk gewoon digitaal, met als doel de analoge sound zoveel mogelijk na te maken.

Als je je eerste synth wil halen, zou ik zeggen neem de Virus, gezien de vele functies en mogelijkheden de Virus heeft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 09:57 
 
Hardtraxx Elite

TakkU schreef:
Ik zou eerder gaan voor een Virus als eerste synth. De Virus is een stuk breder qua mogelijkheden, de Moog Little Phatty heeft een hele karakteristieke sound en is qua functies redelijk beperkt. Voordeel is wel dat de Moog een echte analoge synth is en de virus een virtueel analoge synth. De Virus is dus eigenlijk gewoon digitaal, met als doel de analoge sound zoveel mogelijk na te maken.

Als je je eerste synth wil halen, zou ik zeggen neem de Virus, gezien de vele functies en mogelijkheden de Virus heeft!


ik zou ook een virus nemen :D veel meer mogelijkheden!

Hardphonic ken je toevallig ene leslie? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 11:07 
 
Hardtraxxer

Ik ben erg tevreden met m'n synth, de meeste tijd zit ik gewoon aan de knopjes te friemelen zonder enig doel om een nr te maken :P met de LFO's kutten is erg vet. Ik heb zelf getwijfeld tussen de Snow & Desktop. Toch maar gekozen voor de Desktop, KNOPJUUHHHSS!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 12:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nu heb ik gister dus een Virus B gekocht, maar ik kom er niet helemaal uit hoe hem aan te sluiten.

Ik heb er een E-MU 2x2 midi interface bijgekregen en 1 midi kabel. Ik heb de E-Mu aangesloten via USB op mn pc, de Midi OUT op de E-Mu verbonden met de Midi IN op mn Virus.

Nu weet ik dat ik een Stereo 6,3 mm jack kabel achterin de L/Phones R/Mono OUT 1 uitgang moet stoppen en deze naar mijn soundcard moet leggen. Deze kabels heb ik echter nog niet en ik heb dus maar tijdelijk mijn koptelefoon hier op aangesloten.

Verder zitten er op mijn M-Audio Fast Track Pro geluidskaart alleen maar een koptelefoon, mic en gitaaringang en gewoon een stereo 3,5mm uitgang naar mn monitoren. Hoe ik de virus hierop aan moet sluiten weet ik dus niet. Zou ik n splitter oid voor de audiokabels naar mn monitoren moeten kopen?

Op internet lees ik dat ondanks ik de Virus nog niet goed qua sounds aan heb gesloten, ik toch een piano tekentje op de Virus zou moeten krijgen wanneer ik in FL Studio op mn midikeyboard speel. Deze krijg ik echter ook niet.

Het aansluiten zal vast wel heel simpel zijn, maar nu kom ik er niet uit. Weet iemand hier hoe hem aan te sluiten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 22:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 18:04 
 
Hardtraxx Addict

marsiascout schreef:
Niemand?


Denk dat je deze vraag misschien beter op synthforum kunt stellen daar zitten veel hardware freaks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 18:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@tijntjuh, als je Leslie Varwijk bedoelt dan wel haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 22:28 
 
Hardtraxx Elite

Hardphonic schreef:
@tijntjuh, als je Leslie Varwijk bedoelt dan wel haha

hhah ja heb ik dan misschien berhinger u cuntrol umx 250 van jou gekocht? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 00:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
Hardphonic schreef:
@tijntjuh, als je Leslie Varwijk bedoelt dan wel haha

hhah ja heb ik dan misschien berhinger u cuntrol umx 250 van jou gekocht? :D

Dan heb jij inderdaad mij oude midi keyboard overgekocht haha! :thumbup:
Heb nu de M-Audio Axiom Pro 49, die is ietsje beter haha
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner