Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 18:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vanavond beginnen we een half uurtje eerder:

18:30 - 20:00 : AniThing (Electrohouse)
20:00 - 21:00 : Dylan-E (Early Hardstyle)
21:00 - 22:00 : Fuzzylogic (Hardstyle)
22:00 - 23:00 : D-Verze (Hardstyle)

Luister mee via http://beyondlimits.listen2myradio.com

Praat mee in de shout: chat.php

Like us on Facebook: https://www.facebook.com/beyondlimitsradio
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 10:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vet dat jullie (bijna) elke keer een poster maken! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 18:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vanavond in Beyond Limits:

19:00 - 20:00 : Black Sunrise
20:00 - 21:00 : Sensive
21:00 - 23:00 : A Dedication To... Zany

Luister mee via http://beyondlimits.listen2myradio.com/

Join de chat via chat.php
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond is het weer tijd voor een nieuwe Beyond Limits Radio Show. Dit is de Timetable:

19.00 - 20.00 : Teknizion
20.00 - 21.00 : P-Stylez
21.00 - 22.00 : Digesta (Loudness Afterparty)
22.00 - 23.00 : Steffnov

De Show is te beluisteren via: http://beyondlimits.listen2myradio.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 15:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding

Morgen is het weer zo ver! Een nieuwe editie van Beyond Limits met daarin weer vier uur lang knallende EDM!

De show wordt geopend door Anithing. Hij staat bekend om zijn veelzijdigheid. Dubstep, hardtrance of house, hij draait er zijn hand niet voor om. Deze week zal hij de show openen met eens electie van de beste house tracks van het moment.

Hierna wordt de show twee uur lang overgenomen door de crew achter A Dedication To. Deze week is de set gewijd aan niemand minder dan Josh & Wesz! De nieuwste hits en oude klappers wisselen elkaar af in deze energieke, knallende set!

De show wordt afgesloten door Unnatural Source. Deze gebroeders hebben al regelmatig laten horen, onder andere in hun wekelijkse show op Real Hardstyle Radio, dat zij als geen ander in staat zijn om een vlammende set weg te zetten. Zij zullen Beyond Limits deze week van een waardige afsluiting voorzien.

De timetable:

19:00 - 20:00 : AniThing
20:00 - 22:00 : A Dedication To... Josh & Wesz (Mixed by Distinctive, Zenda & Patrickjeb)
22:00 - 23:00 : Unnatural Source

De show is te beluisteren via http://beyondlimits.listen2myradio.com/

Praat mee via onze facebookpagina of via chat.php

Enjoy the show!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanwege omstandigheden vanavond op http://steffnov.listen2myradio.com/ . Enjoy ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 15:23 
 
Hardtraxxer

hardstyle/unnatural-source-beyond-limits-t35434.html :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 17:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vanavond is het tijd voor een speciale uizending van Beyond Limits. Het is namelijk een speciale Early editie! 3 uur de beste early hardstyle, afgesloten met een uur early hardcore! Vanavond presenteren we sets van niemand minder dan Devilum, DJ Mani en Broken Balance!

De timetable:

19:00 - 21:00 : Devilum
21:00 - 22:00 : DJ Mani
22:00 - 23:00 : Broken Balance (Early Hardcore)

De stream is te beluisteren via http://beyondlimits.listen2myradio.com

Enjoy the show!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 18:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vanavond in Beyond Limits:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 15:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vanavond in Beyond Limits is het weer tijd voor 4 uur lang de beste EDM, verspreid over verschillende stijlen. Zo kunt u vanavond dubstep, hardstyle, (industrial) hardcore en nog veel meer verwachten. Luister dus vooral mee!

De timetable voor vanavond is:

19:00 - 21:00 : AniThing
21:00 - 22:00 : Zenda (Italian Special)
22:00 - 23:00 : Broken Balance

De stream is te beluisteren via: http://beyondlimits.listen2myradio.com

En praat mee via chat.php !

Enjoy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 16:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vanavond is het weer tijd voor Beyond Limits. In deze show hebben we een nieuwe editie van A Dedication To en sets van Sensive en Sourcerz!

A Dedication To is deze keer gewijd aan niemand minder dan de Italiaanse grootmeester Technoboy. Wederom zal deze set gemixt zijn door Distinctive, Zenda, Patrickjeb en Nuracore!

De timetable:

19:00 - 21:00 : A Dedication To Technoboy
21:00 - 22:00 : Sourcerz
22:00 - 23:00 : Sensive

De stream is te beluisteren via: http://beyondlimits.listen2myradio.com

Enjoy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 11:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vanavond is het tijd voor een speciale show van Beyond Limits. Er is namelijk een reorganisatie gaande binnen de show en een van die stappen is het feit dat Beyond Limits voortaan niet meer via het eigen Listen2MyRadio-kanaal uitgezonden zal worden, maar via Real Hardstyle Radio. Dit heeft in een paar opzichten gevolgen:

    - De tijd van uitzenden zal verplaatst worden van 19:00-23:00 naar 18:00-22:00

    - De show zal met ingang van volgende week eens in de twee weken uitgezonden worden (de tweede en vierde zondag van de maand). De andere week zal Convention Of The Harder Styles uitgezonden worden.

    - Er is een vast team van residents samengesteld, waarvan er met ingang van volgende week iedere show twee te horen zullen zijn. De residents zullen wij later allemaal nog aan jullie voorstellen. De andere twee uur van de show zal of gevuld worden met de rubriek "A Dedication To..." of met twee guestmixes. De guestmixes zullen binnenkort aangekondigd worden.

De timetable voor vanavond:

18:00 - 19:30 : Wootum
19:30 - 20:00 : Devilum
20:00 - 21:00 : Pathius
21:00 - 22:00 : Exorcist

Mee te luisteren is via: http://www.realhardstyleradio.nl of direct via de player: http://realhardstyleradio.nl/lineup/public/

Meepraten kan zoals altijd in de shout op Hardtraxx of de chatbox van Real Hardstyle Radio.

Enjoy the show! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 22:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Facebook Beyond Limits (https://www.facebook.com/beyondlimitsradio)
Citaat:
Zoals jullie wellicht gemerkt hebben, slaan we met Beyond Limits een nieuwe weg in. Met eens in de twee weken een show op Real Hardstyle Radio, de rubriek "A Dedication To..." en diverse vette guestmixes op de planning belooft het een mooie toekomst voor de show.

Een ander nieuw onderdeel van de show zijn de vaste residents die deel uit gaan maken van de show. In aanloop naar de eerste show in de nieuwe stijl presenteren wij iedere dag een nieuwe resident aan ons publiek. We trappen deze reeks af met de host: Zenda!

"Ik ben een 18-jarige DJ, geboren in getogen in het mooie Brabantse land. In 2008 ben ik in aanraking gekomen met hardstyle, dankzij enkele gemixte CD's die ik van een klasgenoot kreeg. Al snel begon ik zelf te klooien met Virtual DJ en begon ik me te verdiepen in het draaien. Jarenlang is het bij Virtual DJ gebleven (een deel van de tijd met behulp van een MIDI-controller), totdat ik in juli 2012 mijn eerste set heb aangeschaft, 2 Numark NDX-200's. Hier kocht ik snel een Reloop RMX-40 bij. Deze set dient mij nog steeds uitstekend.

In mijn sets probeer ik me te onderscheiden door de "vergeten", vaak melodieuze, nummers te draaien. Voor voorbeelden kun je mijn sets op de verschillende sites opzoeken, zoals Hardtraxx of LSDB. Daarnaast ben ik sinds de "wederopstanding" van Real Hardstyle Radio een resident daar.

Ik heb twee kleine gigs achter de rug. Daarnaast mag ik volgende week zaterdag in het Paard van Troje in Den Haag draaien, op het feest Delusion (https://partyflock.nl/party/245367:Delusion.html). Ik nodig jullie allemaal dan ook uit om gezellig een kijkje te komen nemen!

Het is mogelijk mij te volgen via https://www.facebook.com/ZendaNL . Pagina is net nieuw, maar ik ga hierop proberen mijn sets, gigs en allerlei andere randzaken te vermelden. Hopelijk kunnen we met zijn allen en natuurlijk met jullie als luisteraars, van Beyond Limits een mooie show maken!"

Like Beyond Limits om alles te blijven volgen! Morgen presenteren wij onze tweede resident...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 14:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Resident twee en drie zijn inmiddels bekend: Pathius en DJ Mani!

Pathius:
Citaat:
"Ik ben 20 jarig, geboren in Tiel en getogen in Maurik. Vanaf ongeveer 2008 ben ik in contact met Hardstyle. Hiervoor was ik vooral geinteresseerd in Jumpstyle, maar ook de hitjes van bijv. Tiesto. Ik ben in aanraking gekomen met Hardstyle door oa. de Qlimax DVD van 2008. Vanaf toen ben ik steeds meer DVD's gaan downloaden (Lekker fout) en ben ik verliefd geworden op de Hardstyle. Na een tijd vond ik het ook leuk om de mix-kant te ontdekken en ben dit, door middel van Virtual DJ, gaan proberen. Momenteel nog steeds bezig met VDJ, maar wel vol smart aan het wachten op m'n eerste set. In de tussentijd heb ik wel vaker op CDJ's gedraaid, waardoor de techniek er al wel is.

Ik probeer in mijn sets meestal een mix te maken tussen ondergewaardeerde platen, platen van vroeger en altijd af te sluiten met een aantal harde platen. Op mijn laatste set ben ik ook weer trots, deze is hier te vinden: hardstyle/devilum-wootum-pathius-exorcist-beyond-limits-02-06-2013-t36352.html

Verder heb ik helaas nog geen gigs, hier wil ik me meer op gaan focussen zodra ik mijn eigen gear heb. Hier hoop ik natuurlijk niet al te lang mee te wachten.

Mijn, nieuwe, pagina voor mijn DJ-alias is https://www.facebook.com/Pathius

Hopelijk heb ik jullie interesse gewekt en misschien zijn mijn setjes wel iets voor jou!"


DJ Mani
Citaat:
"Mani staat voor de eerste 2 letters van mijn voornaam en eerste 2 letters van mijn achternaam, geïnspireerd door Dj Pavo in 2003 toen ik hier en daar wat optredens kreeg op kleine events.

Mijn eerste aanraking met harde muziek was al in 1994 door de House party cd reeks, Hollandse Hakkûh en Thunderdome. Maar mijn eerste Party was Sensation in 2001 (ik was 19), via Sensation kwam ik bij Trance Energy terecht in het Thialf in 2001 en Trance Energy in 2002 in de Jaarbeurs in Utrecht. Daar sloten Cosmic Gate de hoofdzaal af en ik wist niet wat ik hoorde, platen als; Exploration of Space, Melt into the Ocean, Can U dig it, fucking Society en Hardcore will never die van Warmduscher. Wat was dit? Hoe heette dit? MEER!
En daarom gingen we naar Qlimax in Thialf in 2002, vóór Cosmic Gate!! Wat bleek… Cosmic Gate opende het event.. wow.. het werd alleen maar harder en beter; Dana, Pavo, Warmduscher EN….. TECHNOBOY!!! Dat was het, klaar… over en uit… Hardstyle was mijn muziek, het paste bij me, het raakte me, ik kreeg er energie van… Na Qlimax ben ik praktisch elk hardstyle evenement afgegaan in 2002; Shockers, Mysteryland afterparty in Hemkade, Qlubtempo, nog een keer Qlimax (ja dat was toen 2x per jaar), Xqlusive Italy (wow!!).. noem het maar op ik was erbij.

Tot de afsluiter van 2002, Multigroove in de Borhlandhallen in Amsterdam. Brennan & Heart hadden een live act en draaiden hun nieuwe track: “Misdome of Wisdome” En ze gaven (gooiden) er een aantal weg. Ik ving een exemplaar, liet hem signeren en toen wist ik het… ik moest zelf gaan plaatjes draaien. Ik kocht via markplaats 2 crappy draaitafels van een vaag merk en een skytec mixer bij een elektronica zaak in de stad in Sittard waar ik woonde en begon van bijna al mijn geld dat ik verdiende plaatjes te kopen (tot grote ergernis van mijn ouders). En mixen, oefenen… oefenen…oefenen…oefenen..

In 2003 leerde ik Manuel (Activator) Tessarollo kennen op Hardbass in het Silverdome, we raakten aan de praat en gingen e-mailen en chatten via msn. Tot mijn grote verbazing vroeg hij me of ik een plaat wilde produceren met hem, ik hoefde alleen naar Italië te vliegen. Na 5 dagen Italië waren “We are the bass” en “Die” geboren. Hierna ben ik nog 2 keer teruggeweest voor “Equensu Ocha” (mijn tribute aan 1 van de beste films ever: Ace Ventura: When Nature calls) en “Il Mondo è mio”/ “Vet Hard”. Daarna heb ik nog 1 solo track gedaan; “Heavy Weight Wrestler EP”.

In 2005 vond ik dat ik dusdanige mix skills had dat ik wel een gooi kon doen in de Q-factor competitie georganiseerd door Q-dance. Je moest een uur openemen en daarvan 30 min filmen en dit insturen. Op een zekere dag kreeg ik telefoon van Q-dance, ik was door naar de volgende ronde. In studio 80 in Amsterdam moest ik een half uur mixen voor een publiek en een jury bestaande uit The Prophet, Luna en Rogier van Q-dance. Ook hier ging ik door naar de volgende ronde, helaas was die al meteen de volgende dag. Door omstandigheden heb ik er een zooitje van gemaakt en was dan ook niet door. Maar wat een vette ervaring.
Na een paar jaar van radiostilte ben ik resident geworden van Fear.fm waar ik elke week gedurende anderhalf jaar een Early Hardstyle set mixte. Inmiddels hou ik me alleen nog maar bezig met Early Hardstyle, ik heb geen hekel aan hedendaagse hardstyle. Maar mijn ding is het niet.

Mijn stijl? Italiaans, up tempo.. strakke mixen en lange overgangen. Ik hou ervan om te teasen met de in te mixen plaat en als ik een 3e cd speler of technics tot mijn beschikking heb met samples van platen die ik later pas draai of misschien niet eens ga draaien.

Vinyl is mijn ding en mijn collectie zal ik dan ook nooit weg doen, maar er is geen ontkomen aan de “digitale revolutie” dus ik ben in het bezig van cd spelers (cdj 100 en cdj 800 1e generatie), maar deze zullen over niet al te lange tijd vervangen worden door USB spelers (haat aan steeds cd’s fikken).

Volg me op facebook.com/DJManiNL of Twitter @DjManiNL voor updates over Early Hardstyle, sets van mij en wie weet bookings!

Cheers!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 16:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De vierde resident in de reeks: DJ Nazale!

Citaat:
Ik ben DJ Nazale, aka Job van der Linden. Ik ben nét 24 geworden en ik woon nu in Tilburg. Ik kom eigenlijk uit Oss, maar ik studeer nog in Tilburg. Rond 2005-2006 ben ik aanraking gekomen met de hardere stijlen. Een vriend van me had een paar plaatjes op zijn iPod staan en liet die me horen. Plaatjes van de oude Italiaanse meesters passeerden de revue. Ik besloot me maar eens wat meer te verdiepen. Steeds meer werd er gedownload, het ging nu van nummers naar livesetjes. Man wat heb ik vaak the Prophet – Mysteryland 2005 afgespeeld. Tricky tricky, tuutututututuuuuuuut.

Steeds langer bleef ik geïnteresseerd in de muziek totdat ik uiteindelijk zelfs naar Qlimax 2007 toe ging. Wat was me dat een ervaring zeg, wat een geluid, wat een show en wat een heerlijk gevoel van euforie! Sindsdien ging ik naar steeds meer feestjes. Het bleef nog allemaal bij de grote shows: InQontrol, Emporium, Q-Base, Defqon1, Hardbass en ga zo maar door. De passie was gekweekt en hier pluk ik nog steeds de vruchten van. Omdat ik zoveel livesets luisterde kreeg ik ondertussen best wel wat platenkennis en merkte ik dat ik nog een stap verder wilde. Hoe vet zou het zijn om zelf mixjes te maken? Een vriend van me deed wel het een en ander met Ableton, maar dat vond ik teveel gepiel. Ik besloot rond te kijken en kwam uit op Virtual DJ. Ik kan me nog goed herinneren hoelang ik heb zitten prutsen met dat rotprogramma. Gelukkig ontmoette ik een studiegenoot die hier goed mee kon opschieten. Aardig wat geleerd van hem. Ik ben hem al helemaal dankbaar omdat hij me ook heeft geïntroduceerd aan het échte werk! Ik draai ondertussen nu al 4 jaar op gear.

Er zijn zoveel mogelijkheden met het mixen, ik probeer hier zoveel mogelijk gebruik van te maken! Mijn stijl van mixen is een actieve mixstijl. Ik hou van nummers teasen, maar vooral hou ik van bass-switches. Het gevoel na een strakke bass-switch is onbeschrijfelijk! Verwacht dit dan ook zeker in mijn sets. Qua trackkeuzes probeer ik altijd een veelzijdige lijst neer te zetten. Het zou niet de eerste keer zijn dat ik een set zou neerzetten met 15 verschillende artiesten. Ik probeer mijn sets op te bouwen van vrolijk naar hard, al wil ik soms ook wel een aardige beukset neerzetten. Ik verklap eigenlijk al teveel he? Luister maar gewoon!

Like me op facebook: https://www.facebook.com/DjNazale


Er zijn nu dus vier namen bekend, maar de komende dagen komen er nog veel meer mooie namen aan! Houd ons dus in de gaten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 21:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De volgende naam: Devilum!

Citaat:
Het is weer tijd voor een nieuwe resident! De beurt is aan Devilum.

Ik ben Dylan Emmerink a.k.a. Devilum. Ik ben 15 jaar en kom uit Delft. In 2009 ben ik in aanraking gekomen met hardstyle door me neef "D-Pressure" hij liet de dvd van Qlimax zien uit 2009 ik was daarna helemaal verkocht aan hardstyle en ben me daarna gaan verdiepen in de hardstyle en wat nummers aangeschaft nummers zoals als Brennan Heart - Just As Easy, Headhunterz - Subsonic waren toen echt goude tracks voor mij. Steeds meer ben ik me gaan intresseren in hardstyle. Langzamerhand de Early Hardstyle gaan verdiepen waar ik nu nog steeds dol op ben.

Ondertussen ook wat leuke luidsprekers en een mixer van D-Pressure gekregen ben ik maar wat gaan proberen in virtual Dj wat na een paar maanden erg goed ging. Steeds meer trucjes gaan leren hoe je een nummer vet in kan mixen en uit kan mixen en wat leuke effecten erop.

Na 2 jaar een eigen mixer gekocht en gelijk nieuwe luidsprekers gekocht dat ik echt goed aan de slag kon gaan. Steeds meer manieren gaan leren om te mixen maar de fijnste/vetste is toch wel lekker met de bass switchen en dat de track die ik in mix er echt goed op klap wat een geweldig gevoel geeft dat. Je kan het ook zeker verwachten in de sets van mij die voor bij gaan komen.

Tot nu toe lekker bezig met hardtrance te gaan verdiepen en vette sets in elkaar te mixen voor Beyond Limits. Je kan Early Hardstyle, Raw Hardstyle & Hardtrance van mij verwachten in de komende sets op Beyond Limits. En zeker de moeite waard om mee te luisteren.

En like me dj pagina:
https://www.facebook.com/Devilum.Dj
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 12:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ook vandaag presenteren wij jullie een nieuwe resident. Vandaag is het de beurt aan Nuracore!

Citaat:
"Marhan Meffert is a Hardstyle/Hardcore dj under the Alias 'Nuracore', and lives in Arnhem, The Netherlands.
He fell in love with the styles when he heard 'Luna'spinning the decks on Sensation Black 2004.

Since that day, something snapped at him. The dream to become a Hardstyle/Hardcore DJ/Producer.He searched and listened to Hardstyle/Hardcore tracks and started to practice his spinning skills.
Eventualy in the year 2009, He started producing. Making loud kicks, Rough basses and saturated screeches.

To gain more fame, he started to destribute his sets on forum sites such as, LSDB, hardtraxx and Harderstate.His name started to grow and some radio's such as Hardstation.fm and FearFM became interested in Nuracore. Because of his unique style he gained more fame. Nuracore had a unique way to combine multiple styles in a set, He combined Raw & Euforic. Because of that he started his own show. Inviting famous dj's and stayed in touch with them.

In 2012, Nuracore got booked for a Festival called 'DDN Festival', placed a good set with 'Denza', and since then the bookings started to role.

Playing in several small areas, He kept motivated to keep growing and hoped that he would eventualy stand between big names.
Now a days, He still spins at radio, and still does his Radio show. He is becoming a resident of multiple shows and radios, and is doing guest shows.

He spins at RealHardstyleRadio and Revulsion FM.

Got interested? You can follow Nuracore at:
www.twitter.com/Nuracore
https://www.facebook.com/pages/Nuracore/485618994806773

For bookings, mail to [email protected]
Support the links and he will not let you down."
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 22:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat aan de late kant, maar de naam is er niet minder om! Vandaag presenteren wij: Thyron!

Citaat:
"Thyron is a 16 year old (Dark/Raw) Hardstyle DJ/Producer from The Netherlands.

Already supported by artists like Frequencerz, The Vision, Deetox, The Geminizers, Zirkum and many more!

Make sure you keep an eye on this guy because you don't want to miss him!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 17:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding

Zondagavond is het tijd voor een nieuwe uitzending van Beyond Limits, voor de tweede maal via Real Hardstyle Radio. Deze week staan er twee guestmixes op de planning, naast de mixes van twee residents. De DJ's van deze week presenteren wij hieronder:

Nazale ( https://www.facebook.com/DjNazale )
Job van der Linden, aka DJ Nazale, is een DJ die al vele sets online heeft gezet. Hij onderscheidt zich hierin door zijn originele tracklists en met name door zijn mixwerk, dat vaak "outside the box" genoemd kan worden. Dit maakt de sets het luisteren zeker waard. Onze luisteraars kunnen zich opmaken voor op een uur lang diversiteit, van melodieus, reversed basses tot puur rauw geweld!

Sub Zero Project ( https://www.facebook.com/ProjectSubZero )
Nigel Coppen en Thomas Velderman vormen het duo Sub Zero Project. Ondanks hun nog jonge leeftijd hebben ze al diverse producties op hun naam staan. Nummers als Scream en Mystic Fear zijn een weergave van hun stijl: hard, scheurende screeches en zware kicks. Bereid je voor op een uur lang "HARD & RAW - AS IT SHOULD BE!"

Zyprus ( https://www.facebook.com/ZyprusOfficial )
Dennis, ook wel bekend als Zyprus, is een Duitse hardstyle producer, bekend van nummers als Death Of A Demon en The Danger. Met support van artiesten als B-Front en Deetox timmert deze jonge Duitser al een tijdje aan de weg en lijkt hij steeds groter te worden. Houd hem in de gaten en luister mee naar zijn set in Beyond Limits!

Thyron ( https://www.facebook.com/ThyronNL )
Wanneer we het hebben over aanstormend talent, dan mogen we Thyron zeker niet vergeten. Nummers als Apocalypse (gesupport door The Vision als "Talent of the Month") en support van onder andere B-Front, Frequencerz en Deetox hebben geleid tot het steeds verder groeien van zijn naam. Deze week zal hij Beyond Limits van een passend slot voorzien. Mis hem niet!

De timetable:

18:00 - 19:00 : Nazale
19:00 - 20:00 : Sub Zero Project
20:00 - 21:00 : Zyprus
21:00 - 22:00 : Thyron

De stream is te beluisteren via http://realhardstyleradio.com/radio/portal.php

Enjoy, Zenda out!

------

This sunday, it's time for a new edition of Beyond Limits, and the second broadcast via Real Hardstyle Radio. This week we've planned two guestmixes, along with the mixes of two residents. We'll present this week's DJ's:

Nazale ( https://www.facebook.com/DjNazale )
Job van der Linden, aka DJ Nazale, is a Dutch hardstyle DJ who's put a lot of sets online. These sets distinguish theirselves from others because of the original tracklists and especially because of the "out of the box" mixing. This combination makes the sets really worthwhile. Our listeners can prepare theirselves for an hour of diversity, from melodic to reversed basses to pure raw violence!

Sub Zero Project ( https://www.facebook.com/ProjectSubZero )
Nigel Coppen en Thomas Velderman form the duo Sub Zero Project. Despite their young age they've already made several productions. Tracks like Scream and Mystic Fear characterize their style: hard, great screeches and heavy kicks. Prepare for one hour of hardstyle, "HARD & RAW - AS IT SHOULD BE!"

Zyprus ( https://www.facebook.com/ZyprusOfficial )
Dennis, also known as Zyprus, is a German hardstyle producer, known of tracks like Death Of A Demon and The Danger. Supported by artists like B-Front and Deetox, he works his way to the top and keeps on growing. Keep an eye on this youngman and listen to his set in Beyond Limits!

Thyron ( https://www.facebook.com/ThyronNL )
When we talk about upcoming talents, we can't miss Thyron. Tracks like Apocalypse (supported by The Vision as "Talent Of The Month") and support from, among others, B-Front, Frequencerz and Deetox caused his star to rise even more. He'll make sure Beyond Limits will be closed down in an appropriate way. Don't miss him!

The timetable:

18:00 - 19:00 : Nazale
19:00 - 20:00 : Sub Zero Project
20:00 - 21:00 : Zyprus
21:00 - 22:00 : Thyron

You can listen the show at http://realhardstyleradio.com/radio/portal.php

Enjoy, Zenda out!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 22:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding

Meer info volgt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 00:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zondagavond is het weer tijd om het weekend in stijl af te sluiten. Waar vrijdag- en zaterdagnacht de drank waarschijnlijk rijkelijk vloeide en menig danspasje gemaakt is, zal Beyond Limits het weekend van een passend slot voorzien. Met een nieuwe editie van A Dedication To... en resident mixes van DJ Mani en D-Pressure, belooft het weer een heerlijke show te worden!

De show wordt geopend door DJ Mani. Deze man staat voornamelijk bekend om zijn knallende early hardstyle mixes, waarin bekende en onbekende nummers elkaar afwisselen en die vaak rijkelijk gevuld zijn met Italiaanse klassiekers. Hij zal deze week de show openen.

Hierna is het tijd voor D-Pressure. Danny Verhaar a.k.a D-Pressure is een 20 jarige Hardstyle Dj uit Den Hoorn (Delft). Zijn passie voor hardstyle heeft hem al verschillende gigs als Radical, Hardcore Vibration en de finale van de Lierse feestweek. Deze week laat hij zien wat het hardstyle genre in de breedte te bieden heeft, met zowel melodieuze platen als kneiterharde anti-climaxes!

De show van deze week wordt afgesloten met de rubriek A Dedication To. Deze keer is de mix gewijd aan niemand minder dan Crypsis, bekend van onder andere het in 2009 uitgebrachte album Statement Of Intent en zijn recentere album Cryptology. Zijn beste werk is door Nuracore, Zenda en Pathius in een twee uur durende set verwerkt, waarmee de show van een passend einde voorzien is.

De volledige timetable:

18:00 - 19:00 : DJ Mani
19:00 - 20:00 : D-Pressure
20:00 - 22:00 : A Dedication To... Crypsis

De stream is te beluisteren via http://www.rhr.fm

Enjoy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 22:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding

Komende zondag is het tijd voor wederom een knallende editie van Beyond Limits. Met twee spetterende guestmixes van Festuca en Heatzone en mixes van onze residents Pathius en Spectre belooft het weer een zeer geslaagde editie te worden!

Festuca[ (https://www.facebook.com/Festuca)
De show wordt geopend door niemand minder dan Festuca. Dit 19-jarige talent heeft ondanks zijn jonge leeftijd al op feesten als DefQon.1, Qapital en Q-Base mogen draaien. Ook eigen producties als The Limits, Free Your Mind en In Your Dreams zijn al voorbij gekomen op diverse grote feesten. In deze set zal hij laten horen hoe divers zijn eigen producties kunnen zijn, aangevuld met de sounds waarmee hij onder andere DefQon.1 op zijn kop heeft gezet. Mis hem niet!

Heatzone (https://www.facebook.com/OfficialHeatzone)
Begin 2009 vormden Pim Jansen en Thomas Ulstrup het DJ- en producersduo Heatzone. Met releases op onder andere Ipnotika en Knockout Beats en support van diverse grote namen, zoals onder andere Zatox, rees hun ster snel. Helaas is het duo al een tijdje gestopt, maar speciaal voor Beyond Limits en daarnaast "omdat het kan": een uur lang Heatzone-platen als We Sail The Seas en Condimentum in een mix!

Spectre (https://www.facebook.com/spectrehardstyle)
Dit 24-jarig DJ talent staat bekend om zijn uitdagende, vlotte mixwerk met veel mid-intro overgangen en teases. Dit heeft hem de officieuze titel "Nummer 1 amateur DJ van het jaar" op Hardtraxx opgeleverd en, wellicht nog wel belangrijker, de winst in de contest van het feest Delusion. Ook in deze set zal hij laten horen dat hij deze contests niet minder dan verdiend heeft gewonnen!

Pathius (https://www.facebook.com/Pathius)
Patrick Boelhouwer is al vanaf het begin van Beyond Limits een bekend gezicht in de show. Ook onder zijn nieuwe alias Pathius is hij een vaste resident van de show. Deze editie is de eer aan hem om de show af te sluiten.

De timetable:
18:00 - 19:00 : Festuca
19:00 - 20:00 : Heatzone
20:00 - 21:00 : Spectre
21:00 - 22:00 : Pathius

De show is te beluisteren via http://rhr.fm
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 22:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Beyond Limits bestaan inmiddels alweer een jaar. In dit jaar is de show gegroeid van een showtje dat door wat vrienden georganiseerd werd tot een show met vaste residents die uitgezonden wordt op Real Hardstyle Radio. Dit eenjarig bestaan van de show moet dan ook gevierd worden. Het toeval wil dat ook de host van Beyond Limits, Zenda, dit weekend zijn 19e verjaardag viert. De show zal daarom een 5 uur durende, dubbele b-day bash worden. Bij zoiets moois hoort natuurlijk een mooie line-up. Beyond Limits presenteert daarom vol trots de volgende namen:

Prefix & Density
Het duo Prefix & Density is sinds begin 2012 verbonden aan het label Theracords, waar ze al verschillende releases op hebben uitgebracht, met als hoogtepunt Soundwaves. Ook hebben hun produceervaardigheden, draaiskills en tomeloze enthousiasme ze gebracht tot gigs op onder andere Ground Zero, Loudness en Beat The Bridge. Daarnaast zijn wij zeer trots ze te mogen verwelkomen in Beyond Limits!

Neilio
Neilio is een veelzijdige Dj en producer, verbonden aan het label Dirty Workz. Hij staat bekend om zijn meeslepende melodieën en sterke euforische tracks. Hij heeft reeds mogen draaien op grote festivals als Q-Base, DefQon.1, Bassleader en The Qontinent. In deze editie van Beyond Limits laat hij horen waarom hij op deze grote podia thuishoort!

Cellrock vs DJ Mani (1 hour)
Cellrock is een gepassioneerde Dj en producer uit Düsseldorf, Duitsland. Hij is verbonden aan het label Theracords. In 2012 bracht hij op dit label zijn eerste release uit, die meteen opgepikt werd door verschillende DJ's en producers. Zijn ster is sindsdien alleen maar rijzende, wat hem tot onder andere Last World, Dance Valley en Ground Zero heeft gebracht.
DJ Mani is een DJ en producer die zich vooral richt op Early Hardstyle. Qua producties zijn vooral zijn collabs met de Italiaanse grootmeester Activator, zoals We Are The Bass en Equensu Ocha, bekend. Van zijn skills als DJ zijn vele voorbeelden op internet beschikbaar, ook zijn eerdere mixes als resident van Beyond Limits.
Voor deze speciale editie bundelen deze twee mannen hun krachten voor een uur lang knallende Early Hardstyle!

Mind.Illusion
Remco van der Reest, beter bekend als Mind.Illusion, is een DJ die zich onderscheidt van de anderen door zijn voorkeur voor de oudere, vergeten releases, waardoor hij altijd met verrassende tracklists aankomt. Dit in combinatie met zeer sterk mixwerk leidt tot gevarieerde, maar altijd knallende sets, zoals hij regelmatig in zijn reeks "Wake You From Your Boredom" laat horen.. Dit heeft hem ook gebracht tot gigs op onder andere Wish Outdoor, Beat The Bridge en The Qontinent.

Bass Chaserz
Januari 2011 besloten Jos Kelder en Marco van der Helm het duo Bass Chaserz te vormen. Ze zijn verbonden aan het label Sys-X Records. Ze hebben reeds gedraaid op feesten als DefQon.1, Dance Valley, Qapital en Ground Zero, maar ook in de toekomst zullen zij zeker nog van zich laten horen!

D-Verze
D-Verze is een samenwerking tussen Jeffrey Hendriksen en Rick Veldhuis. Zij proberen nieuwe diversiteit in hardstyle te brengen. Hokjes is een woord dat deze mannen niet kennen, alles wat hard, experimenteel en bovenal vet klinkt, kan voorbij komen in hun set!

Black Sunrise
Julian Jonker, ook bekend als Black Sunrise, is een 21-jarige hardstyle DJ. Met zijn enthousiasme, sterke trackkeuze en boeiende mixwerk weet hij iedere set weer mensen te overtuigen van zijn kwaliteiten. Dit heeft hem boekingen op onder andere Pleasure Island, Penoze, NRG en Re:set opgeleverd.

The Shade
Nando Boukzir vat zijn eigen stijl in drie woorden samen: "It's Just... RAW!". Veel meer is er niet toe te voegen, zijn sets bevatten altijd het beste wat Raw Hardstyle te bieden heeft, soms zelfs moet een nog steviger randje.

Zenda
De host van Beyond Limits en organisator van deze B-Day bash. Sander Timmermans, aka Zenda, staat bekend om zijn melodieuze sets, met een voorkeur voor de wat oudere nummers. Hij vreest daarentegen het stevigere werk zeker niet!

De show zal zondag 25 augustus tussen 17:00 en 22:00 uitgezonden worden op Real Hardstyle Radio ( http://rhr.fm ). De timetable en het artwork volgen zo spoedig mogelijk.

Tot de 25e!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 23:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding

Beyond Limits bestaan inmiddels alweer een jaar. In dit jaar is de show gegroeid van een showtje dat door wat vrienden georganiseerd werd tot een show met vaste residents die uitgezonden wordt op Real Hardstyle Radio. Dit eenjarig bestaan van de show moet dan ook gevierd worden. Het toeval wil dat ook de host van Beyond Limits, Zenda, dit weekend zijn 19e verjaardag viert. De show zal daarom een 5 uur durende, dubbele b-day bash worden. Bij zoiets moois hoort natuurlijk een mooie line-up. Beyond Limits presenteert daarom vol trots de volgende namen:

Prefix & Density
Het duo Prefix & Density is sinds begin 2012 verbonden aan het label Theracords, waar ze al verschillende releases op hebben uitgebracht, met als hoogtepunt Soundwaves. Ook hebben hun produceervaardigheden, draaiskills en tomeloze enthousiasme ze gebracht tot gigs op onder andere Ground Zero, Loudness en Beat The Bridge. Daarnaast zijn wij zeer trots ze te mogen verwelkomen in Beyond Limits!

Neilio
Neilio is een veelzijdige Dj en producer, verbonden aan het label Dirty Workz. Hij staat bekend om zijn meeslepende melodieën en sterke euforische tracks. Hij heeft reeds mogen draaien op grote festivals als Q-Base, DefQon.1, Bassleader en The Qontinent. In deze editie van Beyond Limits laat hij horen waarom hij op deze grote podia thuishoort!

(Cellrock vs) Dj Mani NL
DJ Mani is een DJ en producer die zich vooral richt op Early Hardstyle. Qua producties zijn vooral zijn collabs met de Italiaanse grootmeester Activator, zoals We Are The Bass en Equensu Ocha, bekend. Van zijn skills als DJ zijn vele voorbeelden op internet beschikbaar, ook zijn eerdere mixes als resident van Beyond Limits.
Helaas zal de battle tegen Cellrock door omstandigheden niet doorgaan. In plaats daarvan vult DJ Mani een uur van de show met de beste early hardstyle!

Mind.Illusion
Remco van der Reest, beter bekend als Mind.Illusion, is een DJ die zich onderscheidt van de anderen door zijn voorkeur voor de oudere, vergeten releases, waardoor hij altijd met verrassende tracklists aankomt. Dit in combinatie met zeer sterk mixwerk leidt tot gevarieerde, maar altijd knallende sets, zoals hij regelmatig in zijn reeks "Wake You From Your Boredom" laat horen.. Dit heeft hem ook gebracht tot gigs op onder andere Wish Outdoor, Beat The Bridge en The Qontinent.

Bass Chaserz
Januari 2011 besloten Jos Kelder en Marco van der Helm het duo Bass Chaserz te vormen. Ze zijn verbonden aan het label Sys-X Records. Ze hebben reeds gedraaid op feesten als DefQon.1, Dance Valley, Qapital en Ground Zero, maar ook in de toekomst zullen zij zeker nog van zich laten horen!

D-Verze
D-Verze is een samenwerking tussen Jeffrey Hendriksen en Rick Veldhuis. Zij proberen nieuwe diversiteit in hardstyle te brengen. Hokjes is een woord dat deze mannen niet kennen, alles wat hard, experimenteel en bovenal vet klinkt, kan voorbij komen in hun set!

Black Sunrise
Julian Jonker, ook bekend als Black Sunrise, is een 21-jarige hardstyle DJ. Met zijn enthousiasme, sterke trackkeuze en boeiende mixwerk weet hij iedere set weer mensen te overtuigen van zijn kwaliteiten. Dit heeft hem boekingen op onder andere Pleasure Island, Penoze, NRG en Re:set opgeleverd.

The Shade
Nando Boukzir vat zijn eigen stijl in drie woorden samen: "It's Just... RAW!". Veel meer is er niet toe te voegen, zijn sets bevatten altijd het beste wat Raw Hardstyle te bieden heeft, soms zelfs moet een nog steviger randje.

Zenda
De host van Beyond Limits en organisator van deze B-Day bash. Sander Timmermans, aka Zenda, staat bekend om zijn melodieuze sets, met een voorkeur voor de wat oudere nummers. Hij vreest daarentegen het stevigere werk zeker niet!

Firetrap
Last-minute ingeregeld als vervanger van Cellrock, maar hij laat zien zeker een waardige vervanger te zijn! Luister zijn set voor de beste oude en nieuwe euforische en melodieuze tracks!

De show zal zondag 25 augustus tussen 16:00 en 22:00 uitgezonden worden op Real Hardstyle Radio ( http://rhr.fm/ ). Hierbij wordt uitgegaan van de volgende timetable:

16:00 - 17:00 : DJ Mani
17:00 - 17:30 : Firetrap
17:30 - 18:30 : Neilio
18:30 - 19:00 : Zenda
19:00 - 19:30 : Mind.Illusion
19:30 - 20:00 : Black Sunrise
20:00 - 20:30 : Bass Chaserz
20:30 - 21:00 : Prefix & Density
21:00 - 21:30 : The Shade
21:30 - 22:00 : D-Verze

Tot de 25e!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 18:43 
 
Hardtraxx Addict

Staat op, gaat lekker!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Radio & Radio Shows