Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 13:35 
 
Hardtraxxer

Even voor degene die niet weten waar ik het over heb.

In 2009/2010 (geloof ik?) had je zover ik wist 2 grote radio stations. Real Hardstyle Radio en FearFM. Toen stopte FearFM en groeide Real Hardstyle Radio flink. Door tijdgebrek geloof ik wat het was moet RHR weer stoppen op 1 september 2010, maar bij het einde kondigden ze aan dat FearFM weer terug kwam. En ja hoor, begin 2011 stond FearFM weer op z'n voeten. Nu gaat FearFM weer stoppen, dat was al langer bekend.

Maar vanmiddag kwam ik dit tegen: https://twitter.com/RealHSRadio https://www.facebook.com/RealHardstyleRadio

Blijkbaar gaat Real Hardstyle Radio weer opnieuw opstarten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gevalletje concurreren elkaar kapot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 12:33 
 

Steffnov schreef:
Gevalletje concurreren elkaar kapot.

Kans dat Fear.FM hierna terug komt is alleen wel nihiel. Anders als vorige keer.
Toen wilde het bestuur wel door, maar kwamen de financiën te kort. Nu heeft het bestuur er ook geen zin meer in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat maakt het ook allemaal uit. Radiostreams zijn dood en is weinig toekomst voor. Gewoon podcastjes en setjes op soundcloud knallen en klaar is keer. Prima kwaliteit en luisterbaar wanneer je maar wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 19:53 
 

Ik vind het toch wel wat hebben. Als je even niet weet wat je moet luisteren knal je gewoon fear fm aan. Erg jammer hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 21:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klopt
Real hardstyle radio komt terug
Toen RHR ermee stopte ging niet ok tijd gebrek maar privé kwesties allemaal ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 00:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Www.realhardstyleradio.nl
Voor de ht dj's onder ons, ze zoeken nog residents ;)
Forumoverzicht » Algemeen » Radio & Radio Shows