Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 22:05 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Na 19428 bugfixes, 1400 haren uitgetrokken, 64 blikjes energy, 50 bakken koffie, 20 pakken cigaretten, 14 zakken chips, 8 broodjes ei, 2,5 KG Spaghetti, 1 blauw oog en ontelbaar keer de code herschrijven is het toch gelukt en we hopen dat jij er net zo blij mee bent als wij!

Het is tijd voor een fris nieuw uiterlijk voor Real Hardstyle Radio!
Na maanden werk wordt is het eindelijk zover de nieuwe website is gelanceerd.
Alle belangrijke onderdelen staan op één pagina zodat je direct alle nodige informatie bijdehand hebt.

Domeinen:
Zoals sommige al hebben gemerkt gebruikt RHR het domein realhardstyleradio.com
Om het nog makkelijker te maken is er nog een domein in het leven geroepen: RHR.FM
Lekker kort dus nog sneller op jou favoriete radiostation!
Natuurlijk zullen beide domeinen realhardstyleradio.nl & realhardstyleradio.com beschikbaar blijven.

De belangrijkste features op een rijtje:

- Gebruikersvriendelijke interface
- Shoutbox
- Requesten via de nieuwe Webplayer
- Chatbox tijdens de liveshow
- Latest Forum Posts
- Request Top 10
- Gallerij

Mobiel
De nieuwe mobiele site is reeds gelanceerd en kun je al checken met je telefoon!
We hebben hem lekker fris en overzichtelijk gehouden.

Verhaal
Het begon als een simpel idee "een nieuwe site maken" uiteindelijk bleek dit toch een minder simpel plan dan het idee...
We hebben heel wat moet bouwen/verbouwen om alles werkend te krijgen, werkte de ene feature wel deed de andere het niet en omgekeerd.
Soms werkte iets maar hadden we geen idee hoe of werkte iets niet terwijl we het al 100 keer werkend hadden gekregen.

www.rhr.fm
Facebook: https://www.facebook.com/RealHardstyleRadio?fref=ts
Twitter: https://twitter.com/realhsradio
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 00:52 
 
Hardtraxx Elite

Ik vind hem maar erg onoverzichtelijk. Ziet er ook niet echt strak uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 09:33 
 
Hardtraxx Veteran

Vind hem wel geslaagd. Zeker een verbetering! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 11:55 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

CyrilHS schreef:
Ik vind hem maar erg onoverzichtelijk. Ziet er ook niet echt strak uit.

Mag ik vragen wat je er dan precies onoverzichtelijk uit vind zien?

Voor verbeteringen staan we altijd open natuurlijk.

chicken schreef:
Vind hem wel geslaagd. Zeker een verbetering! :)

Thx :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 12:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

De 100 verschillende lettertypes/stijlen. De verhoudingen van knoppen, niks geen eenduidige stijl. Als je bijvoorbeeld het radio en het media submenu opent, krijg je twee totaal verschillende stijlen menu's. Verschillende gradients, halve 3d-effecten, tijd wanneer een bericht geplaatst is staat niet verticaal gecentreerd. Verschillende logo's, waarvan de onderste nogal amateuristisch is, horizontale verhoudingen van de footer, ook het content gedeelte heeft geen standaard verhouding, het menu is niet in een lijn met de content, de knoppen van het menu zijn niet evenredig verdeeld. Shout input die qua stijl bij de Latest Replies lijkt te horen. Verschillende kleuren wit, FFFFFF staat sowieso niet bij de felle kleuren. Social Media text staat halve onder de logo's. Shout loopt onderin in elkaar over. Lelijke witruimte onder het nieuws.

En dan ben ik nog niet eens een webdesigner...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 14:23 
 
Hardtraxx Elite

realhardstyleradio schreef:
CyrilHS schreef:
Ik vind hem maar erg onoverzichtelijk. Ziet er ook niet echt strak uit.

Mag ik vragen wat je er dan precies onoverzichtelijk uit vind zien?

Voor verbeteringen staan we altijd open natuurlijk.


Lyst schreef:
De 100 verschillende lettertypes/stijlen. De verhoudingen van knoppen, niks geen eenduidige stijl. Als je bijvoorbeeld het radio en het media submenu opent, krijg je twee totaal verschillende stijlen menu's. Verschillende gradients, halve 3d-effecten, tijd wanneer een bericht geplaatst is staat niet verticaal gecentreerd. Verschillende logo's, waarvan de onderste nogal amateuristisch is, horizontale verhoudingen van de footer, ook het content gedeelte heeft geen standaard verhouding, het menu is niet in een lijn met de content, de knoppen van het menu zijn niet evenredig verdeeld. Shout input die qua stijl bij de Latest Replies lijkt te horen. Verschillende kleuren wit, FFFFFF staat sowieso niet bij de felle kleuren. Social Media text staat halve onder de logo's. Shout loopt onderin in elkaar over. Lelijke witruimte onder het nieuws.

En dan ben ik nog niet eens een webdesigner...


Dit, en leest gewoon niet fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 23:01 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
De 100 verschillende lettertypes/stijlen. De verhoudingen van knoppen, niks geen eenduidige stijl. Als je bijvoorbeeld het radio en het media submenu opent, krijg je twee totaal verschillende stijlen menu's. Verschillende gradients, halve 3d-effecten, tijd wanneer een bericht geplaatst is staat niet verticaal gecentreerd. Verschillende logo's, waarvan de onderste nogal amateuristisch is, horizontale verhoudingen van de footer, ook het content gedeelte heeft geen standaard verhouding, het menu is niet in een lijn met de content, de knoppen van het menu zijn niet evenredig verdeeld. Shout input die qua stijl bij de Latest Replies lijkt te horen. Verschillende kleuren wit, FFFFFF staat sowieso niet bij de felle kleuren. Social Media text staat halve onder de logo's. Shout loopt onderin in elkaar over. Lelijke witruimte onder het nieuws.

En dan ben ik nog niet eens een webdesigner...


Toch bedankt voor je kritische kijk.
Ik ga kijken wat we kunnen verbeteren.
Forumoverzicht » Algemeen » Radio & Radio Shows